Diskuze
Elektronika popírá motorkářské instinkty, můžete brzdit i v zatáčce
Děkujeme za pochopení.
V92l94a16d34i25m17í45r 77H25o69u80z12a32r
a právě ve zdokonalování výbavy/různá elektronika/vidím problém-řidič je odtržen od reality motocyklu a je mu podsunut názor,že může jet jako šílenec a elektronika za něho všechno vyřeší
J97a24n 13P60e95k15a
Super, jen lidi naučte spoléhat se na elektronický nesmysly, potom přesednou na jinej stroj a jsou rázem ve špitále...
V98l69a35d63i91s17l61a88v 54N13o85h53e25j68l
to je stejny jako pouzivat kozenou kombinezu s chranicema, nebo jet jen v tricku a kratasech.
R14a37d54e95k 50S35v88o95b67o49d90a
Motorka se narovnává jen při brzdění přední brzdou. Zadní brzda naopak pokládá. Proto, když už je nutné brzdit v zatáčce, je lepší pro stabilizaci průjezdu zatáčkou použít s citem obě brzdy, což dělá i tento systém.
L57u15k31a50s 36P29l12a52c19h97y
Jo, to už jsem taky zjistil - ale nikdo mi to nevěří :-) Proto si vštěpuju kudy jezdím, že když se v zatáčce leknu, tak mám jako první pustit plyn (abych hned i zaměstnal pravou ruku a neměla blbé tendence hrabat po brzdách) a když je nejhůř aspoň zkusit najít zadní brzdu - ono dost často je průšvih takového charakteru, že je stejně potřeba tu zatáčku přiostřit (například abych se vyhnul tomu nešťastníkovi předemnou, co hned za zatáčkou zabrzdil).
Ale - pro úplnost - to už je v 99% případů všechno řešení vyeskalovaných chybových situací, které vznikly tím, že nebyla správně zvolena rychlost vjezdu do zatáčky (+ vzdálenost od předchozího vozidla, rychlost vs. viditelnost "za roh" atp.)
J66a40n 23Č26e63r27n90ý
Hmmm asi dobrý, kdyz fakt dojde k pruseru. Snad to mlade "drave" jezdce neukoleba v pocitu, ze nemusi u jizdy pouzivat mozek.
V74l39a26d64i42m32í93r 85F57i63b55i78g20e73r
No sice se najde hodně kritiků ale rozhodně to je krok kupředu. Jestli to dokáže zvýšit bezpečnost jízdy tak super. V autě jsem před pár lety vyzkoušel ESP a je to bomba. Auto chytne smyk a samo se srovná. To je super. V takové situaci se většinou jedná instinktivně tak je fajn že tlektronika to udělá správně za člověka.
Mám starší moto bez ABS a počítám s tím ale nejsem proti.
V37l33a35d24i82s37l63a78v 64N55o72h98e33j98l
zalezi jak to myslite. zda tak, ze kdyz nekdo jede bez mozku pres limit, na coz pak nestaci ani ABS, ani tento pomocnik, tak to samozrejme souhlasim. ale je mnoho situaci, kde mozek nestaci a tito pomocnici jej nahrazuji velice dobre.
S18t59a85n98i72s74l91a82v 30P56a89v25l84u
Teť už je jen otázkou času,kdy z toho eu udělá povinost.Jezdím 20 let a nepocítil jsem potřebu nějakého asistentu,mám totiž v hlavě mozek a ne nas...o.Nejsem příznivce těchto věcí na motorkách.
J71i21n53d40ř89i74c45h 71M39i49t95t11e94r
Pokud máte v hlavě mozek, víte, že teď se nepíše teť.
V10l59a76d47i78s28l21a77v 56N21o31h63e57j43l
a v podstate kdybych mel tuto elektroniku na motorce, tak bych byl usetren minimalne 2 nehod, kdy jedna byl ciste instinkt (vjelo mi auto do pruhu a ja zabrzdil a zatocil - bocni podklouznuti a letel sem po zemi) a druha bylo spatne odhadnuti zatacky a obava pustit brzdu a zatocit (poklopit), kdy samozrejme slo o urcitou nezkusenost, nicmene tato zkusenost lze ziskat pouze podobnou praxi, jinak jde opet spise o instinktivni jednani ('zamrznuti na brzde'), stalo se mi to po 11 letech jezdeni. cili opet tezko o 'zacatecnikovi', jen urcite situace nelze zazit/naucit dokud se nestanou a v ten moment je zminena elektronika urcite na miste a muze zachranit spoustu zivotu (ja mel jen vzdy stesti zatim).
P40a62v80e73l 62Z78a86j11í86č79e68k
prave proto jsou motoskoly.... kde se vas snazi podobne blbych instinktu zbavit. bohuzel i v autech jsou podobne blbe instinkty u kazdeho druheho, tohle totiz plati i u aut... guma zjednodusene receno bud brzdi nebo zataci kdo ma blbej zlozvyk ze ne a dostane se do nejake mezni situace tak to zjisti prilis pozde.... a podle me tyhle asistenty vytvareji falesny pocit bezpeci pro ty kteri maji spatne navyky
V36l46a31d46i30s46l12a71v 79N90o32h53e18j21l
je to urcite nejzajimavejsi pokrok v oblasti bezpecnosti jizdy na motocyklu, protoze tato oblast je mnohem komplexnejsi nez u aut a zrovna bocni podklouznuti predniho kola je fatalni a nejde nijak resit manualne. a vubec to neni o tom zda umim nebo neumim jezdit na motorce, nepredvidatelnym situacim se nevyhne nikdo.
T96o73m89á24š 98B31a75r41á41k
"zrovna bocni podklouznuti predniho kola je fatalni a nejde nijak resit manualne" - tohle není úplně pravda, přední kolo mi v zatáčce uklouzlo 2x, poprvé jsem lehnul a po druhé (o necelý rok a 10.000km později) jsem to ustál. Já to připisuju právě zkušenostem. Vypadalo to nějak takhle: https://www.youtube.com/watch?v=FC95BySWciA
P15e19t58r 75P42o32k17o97r72n95ý
Hm...takže víc začátečníků si začne myslet, že umí jezdit a kolem a kolem na nehodovosti se nic nezmění
D78a52v80i89d 41J36a74v29o91r77s51k17ý
Buďte v klidu. Málo začátečníků začíná na takto drahých strojích. A určitě se nadá očekávat, že se tento systém nějak rychle masově rozšíří. V každém případě je to obrovský pokrok v bezpečnosti.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!