Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leda by vám dali gumovej... Citroën má airbagy proti nákupním vozíkům

Čtyřkolový kaktus je fešácké auto pro mámy a městské ježdění. Základní cenovka 330 tisíc je ale dost vysoká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K35a82r87e34l 21J86o77a48c75h70i22m38s73t32á35l 8556562797606

dobrej paskvil a to jsem měl za to že nic hnusnějšího než Fabia II a Fiat Multipla už bejt nemůže RvRv

+2/0
29.9.2014 17:52

P37e51t19r 48B52á15č72a 8305666735645

Pekny auto, airbagy proti nakupnim vozikum nevypadaji nic moc, ale napad vyborny. 

Sam mam na aute asi uz tri ryhy od tech neohleduplnych pitomcu, takze osobne u marketu parkuju uz jen na sirsich mistech pro rodiny a muze si o tom myslet, kdo chce co chce ;-)

Jinak 330 tisic mi neprijde jako vysoka cena, to auto na to rozhodne vypada :-)

+1/−1
28.9.2014 12:25

V12á94c28l97a54v 47M13r75á25z 9181464146886

Citroen dlouho dělal zajímavá auta odlišující se od ostatních. Posledních 20 let to myslím nebylo ono, především designově. Poslední dobou už ale zase na ulici citroen člověk pozná, je to fajn změna oproti té uniformitě většiny aut. Ale za sebe nejvíce preferuji jízdní vlastnosti a tam žádné francouzské auto šanci nemá. Třeba C4ka spolehlivá je, ale stejně se mi v tom "gumově" řadí a to řízení mi přijde přeposilované.

0/0
28.9.2014 0:21

J75o36s95e31f 60N68o11v57á56k 7577857112258

Jsem už starší generace. Tohle auto pro mladé vypadá supr. Až doslouží Xantie budu se rozhodovat mezi C4 a C5. Zatím to vypadá na C5 s hydraulikou, jsem po úrazu zad takže nemůžu koupit nějaké drncadlo;-D

+2/0
27.9.2014 10:28

M44a45r29i47a66n 21K74a20r67a26b19a 4753761860512

Nápad a design zaujímavý, cena podľa mňa tiež nie je zlá. Za tie isté peniaze kúpite nudné auto rovnakej kategórie bez nápadu. Takže za mňa R^ za odvahu.

+2/−1
27.9.2014 8:03

P79a64v52e90l 46Š30v72e26s18t50k69a 3978715179

Mám C4, rok starou a jsem spokojený. Cena vs. prostor vs. výbava bez konkurence. Klidně bych si kaktusa koupil, je to zajímavý auto. Většina přispěvovatelů zde, co zde pomlouvají Francouzské auta tak je nikdy neměla. Neříkám, že jsou bez chyb, ale oproti Fordu, Hyundai je to sto a jedna. p.S. Renaul ovšem je ta vyjímka, která potvrzuje pravidlo...

+3/−2
26.9.2014 22:35

J55i46ř42í 95P38e13l67n56á76ř 6515353396779

Ti co mají Ford, nebo Hyundai, zase píší tahle moudra o Citroenech. Už si v tom chvostu automobilového odpadu udělejte mezi sebou pořádek... ;-D

+3/−2
26.9.2014 22:46

M17i19r86o54s82l80a58v 76B91u15d93a 9632942707292

Proboha, všechna auta si jsou dnes podobná, mají stejné komponenty, elektroniku od stejných výrobců, někdy stejné motory i karoserie, liší se to jen znakem na kapotě.

Nechte už těch předsudků, jste k smíchu.

I ten olej do těch aut jde z jedné linky někde v Holandsku odkud vedou čtyři pasy a na každém je jiná etiketa.

Copak to nikdo z vás nechápe?

+4/0
26.9.2014 22:59

J20i96ř95í 23P12e12l22n79á76ř 6785473826839

Proč mi to píšeš? Já si z toho Švestkova škatulkování a povyšování C4 nad jiné značky přece dělal srandu. Jestli to měla být narážka na to, že jsem psal o automobilovém odpadu, tak to mělo znamenat, že oni se za něj vzájemně považují a ne že tyhle značky za odpad považuji já.

0/0
27.9.2014 19:25

L33e86o11š 65S16m52u65t16n31ý 2957869265222

ano bůh nám dal germánskou automobilovou svatou trojici a vše ostatní je odpad:-)

+1/0
27.9.2014 16:51

M39a63r41t47i41n 43L42ž48i46č79a54ř 9225377742944

Kdepak dávno je germánská čtveřice - Porsche je k nim navíc

0/0
27.9.2014 20:03

9391204740447

Přeji Vám mnoho šťastných kilometrů bez poruch a bez nehod. Nicméně tím, že jste okamžitě začal vracet úder těm, co francouze pomlouvají jste prakticky klesl na jejich úroveň. Zarazila mě ale jedna věta, že Cena vs. prostor vs. výbava jsou bez konkurence. No, kdyby to tak skutečně bylo, tak tady každý jezdí v C4 a přitom jich na cestách tak moc nepotkávám. Sám bych tedy nechtěl ani francouze, ani ford, ani volkswagen, ani korejce ani fiat a ani většinu japonců, tedy alespoň co se této třídy vozů týká, aby bylo jasno. Nejsem na straně nikoho, ale každý tu vykřikuje, jak je jeho auto bezkonkurenční a ta ostatní jsou špatná..

+1/−2
26.9.2014 22:51

M97i74r53o14s14l38a56v 52B15u22d87a 9112192957882

Je smutné, že se kvůli nemehlům u supermarketů musí takhle zohavovat jinak pěkná auta.

Sám mám asi 50 cm dlouhou rýhu a několik důlků na jinak hezkém autě, Je to pro zlost!!

+2/0
26.9.2014 22:23

9721574480387

Potáhnu si auto bublinkovou balicí fólií a budu to mít úplně to samé...

+1/−1
26.9.2014 17:41

S46t13a50n44i85s17l55a53v 78P76ř70i76b21y30l 1519278471856

zkuste - a já Vám do toho křápnu dvěřma

+1/0
26.9.2014 19:04

9591374190847

no, ale zase mě nebude štvát, když mi nějaký dobrák ty bublinky propíchá nožíkem ;-D

+1/0
26.9.2014 20:19
Foto

L90u37k35á57š 78N45o25v47o12t46n90ý 6806387408568

Předpokládám, že absence otáčkoměru je jenom otázka firmware toho tabletu / displeje, protože řídící jednotka tahle data musí mít k dispozici, ne? Takže bych se nedivil, kdyby se tam po nějaké servisní prohlídce objevil otáčkoměr jako volitelná volba.

+2/0
26.9.2014 15:38

P39e66t96r 57G83a76b74r44i45e75l 5800661770

Citróóón ... další škaredé auto.

+1/−2
26.9.2014 15:34

D51a85v97i20d 29S61u22c23h18ý 7379388207387

Uplne to vidim jak kazdy pred nakupakem omackava tu gumu aby si vyzkousel jak to je meky. :D ale uprimne az ho potkam, taky asi prstik neodola a sahnu si :D.

+4/0
26.9.2014 14:30

V41l73a33s85t40i90m20i70l 17T28e61n78c34e17r 4250910897810

To autíčko mohlo být pogumováno po bocích klidně celé, protože koncentrace hňupů na parkovištích supermarketů otloukajících sousedící auta už přesahuje únosnou míru. Možná za rok Citroen představí novou kolekci městských vozidel Citroen T 72, C-BVP, Citroen Abrahms, Citroen Hummer apod.

+12/0
26.9.2014 14:20

M97a77r46t94i25n 47L79ž60i75č28a43ř 9315387672474

;-DR^R^R^

+1/0
26.9.2014 14:56
Foto

B55r45o11n20i59s45l88a56v 17G44a67b45r41y93š 2542959301

Díky za upozornění, už vím, že si nemám kupovat auto :-). S hňupama totiž nevycházím dobře.

0/0
29.9.2014 19:23

K28a55r39e41l 91D46o58h85n15a78l 2251919364842

takze rozumim tomu dobre ze sikulove u nas rozriznou gumu nebo z ceho jsou ty dvere a odemcou si auto? A samo levne koupi novou gumu aby neslo nic poznat...

0/−3
26.9.2014 14:14

J88á93n 41K78o71t24ú81č 2406454188316

Nie, nerozumiete dobre. Pod tou gumou je na 100% ešte železo...

+1/0
26.9.2014 14:25

K38a59r57e11l 47D65o31h31n22a12l 2821389154632

tak to jsem rad ze je to postavene i na ceske pomery (nejsem na to hrdy ze to tak u nas je, ale je treba se podivat pravde do oci)

0/−1
26.9.2014 14:26

M97i51c33h53a66l 72P64a79v58l77á51t 9103253824809

Zelezo tam na 100% neni. Ale je tam zcela jiste ocelovy plech.

0/0
26.9.2014 15:41

P47e86t20r 30H20o62r85á11k 1839673229934

Takže železný kov.

0/0
26.9.2014 23:22

D69u23š82a16n 64P35e25š72e71k 3575869784450

Ty tzv. speciální stěrače se zakomponovanými ostřikovači měla americká auta už v roce 1984, možná i dříve.

0/0
26.9.2014 14:11

J65a57n 10J78a58n47e50č47e50k 9740253710176

...anebo právě Citroen CX ;-)

+5/0
26.9.2014 14:20

M93a10r21t50i48n 85L53ž78i94č66a75ř 9715857732984

Jsem velmi rád, že v dnešní koncernové šedi, jsou automobilky jako je Citroen, které mají koule na to představit svěží vítr do nudné šedi, ať je to řada DS, nový C4 Picasso či právě testovaný Cactus

Jakožto dlouholetý uživatel Citroenu C4 Coupe, všřím že stejně jako tato C4 bude i nový Cactus spolehlivý a pohleduchtivý R^

+5/0
26.9.2014 14:10

D19u19š88a10n 40P84e53š15e85k 3315359294700

Souhlasím, ale těch v recenzích kritizovaných "hloupých" nedostatků má to auto docela dost - minimálně to nedělené zadní sedadlo, volant stavitelný jen v jedné ose, chybějící otáčkoměr, guma dveří nechránící zadní roh ...

0/0
26.9.2014 14:25

M55a29r48t66i43n 57L41ž24i60č30a19ř 9105347652704

Ještě jste zapoměl na nestahovatelná zadní okna, to je trn u diskutujících na konkurenčních vebech. Což je třeba věc která mi je jedno, na C4 Coupe byli zadní boční okna pevná a za 5 let jsem neměl potřebu či nutnost je stahovat, vše vyřešilo otevření předních oken a klimatizace. Takže že je zde boční vyklápění je luxus

Zbytek věcí mě nevadí, mám 190 cm a stejně jsem na C4 volant posouval jen směrem vzhůru a né dopředu. To stejné zadní lavice, když se něco nevešlo do kufru v těch pár případech, tak jsem sklopil komplet opěradla

Otáčkoměr to je jediná věc co mi chybí tu bych uvítal, ale vzhledem k tomu že to je jen sw řešení třeba časem bude

0/0
26.9.2014 14:32

Š90t34ě17p71á73n 50P37r40o84c24h40á31z50k94a 7352294236655

Byli jsme s manželkou na testovací jízdě a už ho máme objednaný. Pár postřehů:

Výhled z auta je super (nechápu tvrzení redaktora). Na palubovce nic nepřekáží, nevyčnívá, má ideální výšku a je přes ní krásně vidět na zaoblený předek, takže i při parkování dobře vidíte, kam jedete (my jsme oba malí, takže pro nás výhoda). Dozadu je to trochu horší kvůli malému zadnímu sklu, ale neměl jsem pocit, že bychom neměli přehled. Co jsem hodně ocenil je výhled do stran v zatáčkách, boční sloupky vůbec nepřekáží jako u jiných aut. 

Sezení uvnitř je jak v obýváku na pohodlném gauči. Místa spoustu jak vepředu tak i vzadu a fajn design kolem, velká přihrádka u spolujezdce otevíratelná nahoru (díky přesunutí airbagu do střechy) je super.

Je škoda, že všude a i v této recenzi testují jenom slabou benzinovou verzi. My jsme si vybrali diesel 1.6 (kterým jsme se i projeli), tam už je to výkonově vyhovující i na delší cesty. Navíc kdo viděl spotřebu tak pochopí - podobnou žádné jiné auto nemá! Porovnávali jsem spoustu značek a modelů a 3.5 na 100 je prostě bomba, ušetří to hodně na velkých vzdálenostech. 

Řízení reaguje výborně a čile. Airbumpy budou dobré i proti poškrábání boků a drobným ťukancům při parkování, cena jednoho je prý kolem 2 tis., takže vyměnit jenom kus místo celých dveří bude levnější.

Výklopná zadní okénka nevadí - pokud běžně nejezdíte 4 dospělí a ti 2 vzadu musí mít otevřené okno...naopak to, že chybí elektrické stahování v zadních dveřích, uvolnilo místo veliké kapse, kam se vejde 2l vody a ještě něco k ní.

Otazníkem je displej uprostřed. Reagoval rychle, je přehledný a dobře viditelný i při sluníčku, ale ovládání během jízdy bude chtít trochu cviku.

+8/−1
26.9.2014 12:53

V81l32a74d27i18m37í38r 41T84e58n87k79r98á16t 6288813235615

jestli to s výhledem nebude právě souviset s výškou

když jsem měl Saab 900 tak jsem viděl naprosto v pohodě komplet všude, zatímco menší mamka měla pocit že nevidí ani přes obrubník

a pokud je výhled omezen pro lidi nad 180 tak je to docela problém

0/0
26.9.2014 13:11

T24o62m54á30š 27B87a63r52á12k 1363902290356

Tak si nastavíte sedadlo, ne? :-)

+2/0
26.9.2014 13:48

J11i94ř44í 52Z42a94p72l25e78t43a41l 2656789528146

Opravdu si myslíte, že budete jezdit za 3,5 l na 100 km? Já se to nesnažím shazovat, ale opravdu by mě zajímalo, jestli tomu věříte, a jestli to bude v běžném provozu pravda.

0/0
26.9.2014 15:29

V25l34a12s67t80i73m14i59l 21T61e14n86c63e65r 4340110507640

Jezdím ve městě za osm a půl a vůbec mě to neštve. Věřte mi.

0/0
26.9.2014 20:11
Foto

F32r85a83n64t63i84š85e49k 46H45r28a22b63a48l 3443589366778

Špatná viditelnost ven a absence otáčkoměru by mi hodně vadily.

Jinak je to docela zajímavé vozítko.

0/0
26.9.2014 12:52

Z34d32e47n61ě96k 44H32a89n38z18l 1191586532424

Cactus do každé rodinyR^

0/0
26.9.2014 12:42

M89a11r56t65i29n 59S70i26k80o40r37a 7685411978961

to polstrovani mi silne pripomina tapecirung (vetsinou v barve dreva, nebo to byly i skutecne drevene dyhy), ktery se daval na rodinne auta ameriky 70. let byl to vrcholny nevkus a jedna z nejvetsich ostud ameriky, o degignu nebo krase nemohla byt rec, nyni se s tim snazi prorazit citron, ktery je uz tak unisex auto, lehce impotentni, ktere tolik emoci nevzbudi. Kdyby to byla hracka pro deti, ale realne auto neni moc pekne. O interieru , jehoz zpracovani vypada velmi lacine ani nemluvim.

+1/0
26.9.2014 12:36
Foto

V65l52a15d39i56m76í27r 26Š70ť88a49s41t72n56ý 1771406875903

stejně si koupím toho meklárena.....u mečboxu

0/0
26.9.2014 12:21

V85l31a62s91t77i38m76i16l 17T51e17n34c37e13r 4340910717650

Já se chystám na Ferrari F430 (do sbírky) :-)

0/0
26.9.2014 13:59

Z13d28e96n64ě72k 83H84a75n79z27l 1971686122984

No halavně,že se prodává,to je důležitýR^

0/0
26.9.2014 11:52

P48e76t54r 75F44e73i73g76l 5618503680752

Je to divočina, ale proti gustu...R^

+4/0
26.9.2014 11:46

L19u45c61i45e 17S79m84o22l37í68k93o31v58á 9781164123573

Konečně auto pro mě ;-D jen si nějak nedokážu představit jak budou ty plastovo-gumové díly vypadat po pár střetech s něčím drsnějším či ostřejším, popř. po vysvatení vlivu přírodních živlů :-/

+1/0
26.9.2014 11:36

M58i18c47h48a17l 84F60r58a57n57z 7973903361652

se vyměněj a jede se dál ;)

0/0
26.9.2014 11:51

9551944950737

no, aby nakonec nebylo levnější vyměnit celý nárazník nebo dveře u normálního auta

0/−1
26.9.2014 12:37

9481244440207

Jo, ty vzduchové polštářky jsou super...do doby, než půjde okolo nějaký spoluobčan s nožíkem a vzpomene si na dobu, kdy si hrál s bublinkovou fólií.....

0/−1
26.9.2014 11:23

V27l83a89d71i79m82í32r 26T65e66n71k28r13á41t 6318363125605

odporná, nepraktická, podmotorovaná předraženost

dotykové ovládání na idiotském místě, chaotický interér, ten jejich gumák je sice supr nápad, ale instalaci vymýšlel asi pavián, technologie z C3, základ bez klima

smutné je že si to spousta dam a metrosexuálů koupí, jednoduše proto, že je to ťuťu a in a cool a hipster Rv

citron se řadí vedle applu a podobných, kteří rýžují neskutečné prachy na de   bilech, kteří kupují nepraktické zbytečnosti jednoduše proto ,že jsou prostě in....ukázala to série DS, tak proč v tom nepokračovat

+7/−10
26.9.2014 10:58

V11l86a58d32i85m30í11r 12T47e35n61k14r66á86t 6238483895635

a teď čí fanboys jsem urazil ;-D

+2/−1
26.9.2014 11:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.