Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brusel hrozí Německu za chladivo do klimatizací mercedesů

Evropská komise dnes nařídila Německu, aby do dvou měsíců přestalo používat zakázané chladivo do autoklimatizací, jinak zemi hrozí soudní žaloba a případně i pokuty. Brusel loni zakázal používat chladivo R134a kvůli vyšším emisím skleníkových plynů, ale automobilka Daimler ho nadále používá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R61a90d87i85m 39H32o91r21č64i91č56k44a 7866207113342

Něco o tom vím a dovolím si napsat, že Honeywell a DuPont v tom mají takové miliardy o kterých se nám ani nezdá a chtějí samozřejmě tuto investici zpět !!!

A vovovotom to je, nic víc, nic míň

+3/0
26.9.2014 14:07

M34i75c82h79a40l 32P97a14v68l23á32t 9353943784549

Jen dalsi ukazka, jak nam vsem skodi nedemokraticky Evropsky svaz rizeny zelenymi socialisty.

+5/0
26.9.2014 9:18

J15a33n 26M21a43z96ů82r49e61k 2528654578145

fandím Mecedesu......měnit kapalinu, které sice snižuje skleníkové plyny, ale ohružuje na životě cestující je ignoranství největšího zrna.....a to nemluvím o tom, že celkově toto "snížení" bude jako plivnout při lesním požáru. A co mě zaráži nejvíc, že kapalinu dělají jen 2 firmy na světě.

+12/0
26.9.2014 8:46

M95i37c74h24a87l 12Z31e78t50e29k 3448922770657

Já bych tu novou směs do klimy, resp. ten fluorovodík, co z ní vznikne, nechal milou komsi €U pořádně dlouho inhalovat.;-€:-/

+8/0
25.9.2014 23:37

J59i43ř53í 47D16v41o74ř44á10k 5888373618720

Zjistěte si , co dělá nové chladící medium ,potom teprv kritizujte.

+2/0
25.9.2014 19:05

R80a20d35i74m 44H93o32r88č79i20č10k56a 7536597193212

Už jsem s ním pracoval. Četl jste třeba bezp. list od HFO-čka?

0/0
26.9.2014 14:09

J55i60ř61í 10K53o44c43u30r76e30k 6565244685758

Tipnu si: Firmě DuPont vypršel patent na starší R134 a tak by ho teď mohl vyrábět kdekdo... Inu zalobovali a Evropský svaz socialistických republik využil své páky k centrálnímu řízení ekonomiky...

+10/0
25.9.2014 18:33

L12a43d77i76s56l44a56v 95M54i23k66a 1641139884934

kam jsme to dopracovali, když nějekej ekopošuk z Brusele nařizuje odborníkům z Mercedesu co je pro ně lepší a co mají vyrábět....doufám, že Mercedes jako dosud si bude vážit svých zákazníků, vyrábět bezpečná auta a neustoupí.

+19/0
25.9.2014 16:34

J37i93ř85í 24B82o10č45e91k 6279524135886

Brusel by se spíš měl starat o to aby nebylo někde přeouředníkováno a nezobat z ruky americkým nadnárodním společnostem. Z eu se dá i vystoupit.

0/0
25.9.2014 16:20

J77i60n74d27ř30i55c11h 42Š53k21o96p62e64k 4975871940585

doufám, že Německo nepovolí, naštve se a časem dá EU vale.

+15/0
25.9.2014 15:16

B20e59á17t49a 43H62o46l56a78n76o58v58á 3393872974954

Brusel uz nech ide do riti s ich prikazmi a zakazmi. Banda lenivcov co sa zasiva na teplych miesteckach a ktora nic v zivote nedokazala a nic nevie robit urcuje pravidla pre podnikatelov, to je sila.

+21/0
25.9.2014 15:14

J69a38k75u98b 22R34o20u90s 3913410724952

Skvěle řečeno. Plně souhlasím R^R^R^R^R^

+8/−1
25.9.2014 17:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.