- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Něco o tom vím a dovolím si napsat, že Honeywell a DuPont v tom mají takové miliardy o kterých se nám ani nezdá a chtějí samozřejmě tuto investici zpět !!!
A vovovotom to je, nic víc, nic míň
Jen dalsi ukazka, jak nam vsem skodi nedemokraticky Evropsky svaz rizeny zelenymi socialisty.
fandím Mecedesu......měnit kapalinu, které sice snižuje skleníkové plyny, ale ohružuje na životě cestující je ignoranství největšího zrna.....a to nemluvím o tom, že celkově toto "snížení" bude jako plivnout při lesním požáru. A co mě zaráži nejvíc, že kapalinu dělají jen 2 firmy na světě.
Já bych tu novou směs do klimy, resp. ten fluorovodík, co z ní vznikne, nechal milou komsi €U pořádně dlouho inhalovat.
Zjistěte si , co dělá nové chladící medium ,potom teprv kritizujte.
Už jsem s ním pracoval. Četl jste třeba bezp. list od HFO-čka?
Tipnu si: Firmě DuPont vypršel patent na starší R134 a tak by ho teď mohl vyrábět kdekdo... Inu zalobovali a Evropský svaz socialistických republik využil své páky k centrálnímu řízení ekonomiky...
kam jsme to dopracovali, když nějekej ekopošuk z Brusele nařizuje odborníkům z Mercedesu co je pro ně lepší a co mají vyrábět....doufám, že Mercedes jako dosud si bude vážit svých zákazníků, vyrábět bezpečná auta a neustoupí.
Brusel by se spíš měl starat o to aby nebylo někde přeouředníkováno a nezobat z ruky americkým nadnárodním společnostem. Z eu se dá i vystoupit.
doufám, že Německo nepovolí, naštve se a časem dá EU vale.
Brusel uz nech ide do riti s ich prikazmi a zakazmi. Banda lenivcov co sa zasiva na teplych miesteckach a ktora nic v zivote nedokazala a nic nevie robit urcuje pravidla pre podnikatelov, to je sila.