Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda startuje prodej nové fabie, základ s klimatizací je za 240 tisíc

Automobilka Škoda právě uveřejnila ceník nové fabie. Základní provedení s klimatizací a s litrovým tříválcovým benzinovým motorem pod kapotou je za 239 900 korun, kdo nebude chtít klimatizaci, ušetří 5 tisíc. Fabie mají premiéru na autosalonu v Paříži, který ve čtvrtek začíná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P15e79t87r 41M51i44c78h36a82l 2540604951592

Nevypadá to zle. Jen ten tříválec, to je děs. Minulý týden jsem na dovolené najezdil s tříválcovým Polem z půjčovny po Rhodosu přes 500 km - žralo to skoro 7 litrů (hodně kopce a něco spolkla klima) a jak to vidělo kopec, tak se to leklo a nechtělo to jet. A samozřejmě trochu přestřelili cenu, ale to už je škodovácká klasika.

0/0
7.10.2014 10:03

P46e94t81r 59S43l30o78v23á85k 9345815517149

skoda uderka Dlugosz a Schwach uz maka naplno;) draha (na to co ponuka), skareda, proste fabia, predavat sa ale bude, takze pre skoduR^

0/0
7.10.2014 8:25

M90i81l73a29n 79K32r66a38v44a97r 9933275985343

Video - Úplně to samé umí s krytem v kufru i Fabia II ;-)

0/0
5.10.2014 21:59

P93e34t95r 43B66á50č72a 8585736385715

Tak sup sup vidle, honem objednavat at se na vas dostane ;-DR^

+1/−3
5.10.2014 11:17

P31e46t12r 50M28i55c15h89a46l 2520954611622

Už ses ukojil u NFS, že tu zase pindáš nesmysly?

0/0
7.10.2014 10:04

M74a37r39t30i12n 95H87a41r43t95i84g 9879894892246

Takže alespoň trochu použitelná (1.2TSI 66kW, Ambition) Fabia začíná zhruba na 300.000 Kč. To není zrovna málo...

+4/0
5.10.2014 9:18

P11e40t42r 18K45u56l58i84c64h 9860251522875

srovnejte s yarisem, fiestou, corsou, apod a budete plus minus na stejných cenách

0/0
5.10.2014 18:31

J37i61ř81í 96S72c42h68w39a20c52h 8568774508406

v pohodě použitelná je fabie 1.2TSI/66kW i ve výbavě Active s balíkem Active plus (klima + .... ) plus dokoupené radio za cca 2000, které často nabídne prodejce zdarma...

takže  269 + 5 = 274 tisíc (- případná dohodnutá sleva )

0/0
6.10.2014 11:34

J86i50ř26í 62S38c64h89w88a16c20h 8878264158256

Když čtu příspěvky místních dikutérů tak nová Fábia by měla:

- mít v základu motor V6 3.0 min. 200 kW

- být v základu v tzv. "plné palbě" samozřejmě "včetně vodotrysku"!

- prodávat rovnou "vojetá cca 4 roky a 40.000 na tacháči"

- to vše za cca max za 100 tisíc  

pak by to bylo auto ideál....;-D

+1/−1
4.10.2014 23:47

J51a74n 42D85l53o98u14h81ý 7234879250569

2 litr bez turba ve 4 valci by stacil. S touto konfiguraci se prodavala fabia I v nemecku ;-) a bylo to delo s motorem co neco vydrzi

+1/0
5.10.2014 10:44

P31e84t89r 86K84u39l93i26c70h 9440471342865

řekl bych, že ceny nejsou překvapením, nejsou přestřelené a dávají prostor pro širokou škálu výbavy.

oktávku taky můžete mít osekanou za 350 nebo vybavenou se super motorem za 600 tis. a nikdo se nad tím nepozastavuje....

0/0
4.10.2014 11:23

J86a96n 47D55l71o19u56h36ý 7524869450199

U skodovky je v nejakem aute "super motor"? Nerekl bych...

+2/0
5.10.2014 10:45

P70e33t50r 35K15u37l38i47c80h 9420151982285

turbodiesely v oktávkách: spolehlivé, výkon přes 100 koní, spotřeba kolem 5 l/100.... jo jsou super.

0/0
5.10.2014 18:29

M34a57r31t88i54n 17L36ž17i97č65a12ř 9665367512784

100 koní u Oktávie je k smíchu...

0/0
5.10.2014 20:18

P67e30t78r 97K53u77l24i16c53h 9900651162195

píšu přes 100 koní. mám oktu s TDI 103 kw a je to úplně v pohodě na nájezd 50.000 ročně. dynamika super, spotřeba velmi nízká, prostě to, co bych nazval super motorem.

0/0
5.10.2014 22:17

J86a16n 54D91l47o36u46h60ý 7344479960789

Jedine diesely, ktere staly za ty prachy bylo SDi a TDi plnici Euro III. Ty najely bez problemu 500 000km. Ty dnesni TDi maj v 250 000km tak drahy servis, ze to je lepsi shodit ze skaly (filtr pevnych castic, el. EGR ventil) podekujme EU...

0/0
6.10.2014 0:34

R19a12d71o66v48a68n 78D85l59u78g59o63s16z 3546501208516

Dovolím si ještě jeden koment.

1) Litrový objem vs. výkon v pořádku, kdo jezdil ve starých škodovkách typu 100 apod, měl těsně pod litrem a výkon na jezdění po městě dostačuje i v dnešní době. 88 kW je dosti luxusní. 

2) El stahování oken osobně nemusím z jednoho důvodu - poddimenzované stahovačky, které rády praskají. Něco se vždycky musí ošidit a nelze vyloučit, že stejnou vadu nebudou mít i nové fabky. 1 byly tímto proslavené. Za další je elektrika úplně okrajový problém při přítomnosti klímy, kdy okna neotvírá snad nikdo, maximálně při vjezdu a výjezdu do objektu s parkovacím automatem.

3) Prostor v zadní části - většina (spíše všichni) jezdí v počtu max 2 lidí a vepředu. Vzadu zcela vzácně. Debaty o prostoru pro zadní cestující jsou liché a ve své podstatě nepravdivé - pokud řidič vepředu nesedí jak rozplácnutý jak na gaučí, je při správném nastavení posedu řidiče prostor pro zadního cestujícího minimálně za řidičem luxusní.

4) Start-stop je další kurvítko do vozu pro brzkou návštěvu autorizovaného servisu.

5) Autorádio je lépe dokoupit neoriginální, předražené a kvalitnější s odnímatelnou části. Zloději jsou sfině.

6) Kupní cena vozu je značně zavádějící. Pro správné porovnání nejvhodnějšího vozidla by měli kupující brát v potaz i případné praktiky s uznáváním reklamací u auta v záruční době podle zkušenosti ostatních z dob minulých, ceny náhradních dílů, ceny garančních prohlídek apod. V tomto prozatím vychází Škodovka v celkovém součtu jako favorit.

Suma sumárum - osobně a zcela subjektivně se domnívám, že fabia je sice cenově přestřelená, leč ve finále může člověk na prvních vysokých výdajích ušetřit, neboť jako ojetiny si drží rovněž nesmyslně vysokou cenu oproti jiným značkám a co si budeme povídat, kdo si koupí nové auto, časem jej přemístí do bazaru, protože přijde nový, lepší, luxusnější a modernější vůz, který bude muset mít. 

Co mne osobně mrzí je skutečnost, že vývojáři nenaslouchají svým (budoucím) zákazníkům - absence světel denního svícení.

+2/−1
3.10.2014 0:23

R77a97d88o10v26a29n 91D21l19u28g98o14s27z 3436821808286

nemožnost deaktivace s-s systému, apod.

Uvedl-li jsem + pro ospravedlnění ceny, je zde i jedno mínus. Nedělám si iluze, proto předpokládám, že bude i tento model mezi nejprodávanějšími, což značí vysoké riziko zcizení vozidla a s tím spjaté vyšší náklady na jeho ochranu (zabezpečení, pojistky atd.) 

Neukradnou-li vám jej, bude i toto předražené auto pro většinu investici, která se navrátí při následném prodeji.

0/0
3.10.2014 0:29

T44o74m51á48š 15H31o85r30a 2599185558895

Já na to koukám trochu jinak:

1) Ano máte pravdu v tom že litrové motory o výkonu 30-40 kw ve škodovkách už byly...ale jednak měly v raálu spotřebu až k 10 litrům, a za druhé při tehdejším počtu aut byl provoz mnohem plynulejší, dnes je to mnohdy i mimo město o zbytečném brždění a akcelerování. A akcelerace se slabým motorem je problém jak při předjíždění, tak ve výsledku je to vidět na spotřebě. Myslím že tahle motorizace je dobrá tak na venkov do rovin, tam bude ok i ta spotřeba.

2) Klimatizaci mám ve voze posledních cca. 10 let vždy, přesto když v létě do vozu nasednu, nejdříve otevřu okno u spolujezdce a vzadu za řidičem a takto "průvenem" vyženu horký vzduch, pak teprve pouštím klimu. A pokud není extrémně horko, raději si otevřu okénko (opět třeba na místě spolujezdce pokud jedu sám), než pouštět klimu. Okénko otevírám většinou při pomalejší jízdě přes obec. Takže na jednu cestu mimo dálnici mám v létě klidně i 20 krát otevření okna a zavření...zatím mě servo odešlo jen jednou a to u Fábky u spolujezdce, ale to z důvodu zatečení do dveří špatnou gumou.

3) Já mám jen 183 cm ale dlouhé ruce a nohy, takže ve Fábii dávám sedačku úplně dozadu, volant nejvýše co tojde a lehce sklápím sedadlo. pak mám pozici co mě vyhovuje a co jsem schopen strávit i při jízdě kolem 100-200 km v kuse. Bohužel pak zadní místo vpodstatě neexistuje. Fábie je v podstatě auto pro dva, takže v tom máte pravdu. Ale v česku supluje díky ceně rodinný vůz (2 dospělí + 2 děti) a na to toho prostoru moc nenabízí.

4) souhlasím že je to zbytečnost, tohle ušetří jen asi 0,2 litrů na sto, vhodnější motorizace ušetří mnohem víc.

5) autorádio mám raději originál, už třeba proto že je ve vyšší výbavě multifunkční a tak nějak designově do toho vozu zapadá.

+3/0
3.10.2014 10:22

T85o92m85á35š 18H56o49r18a 2779915818785

6) ty garanční prohlídky u jsou otázkou inteligence majitele vozu. já mám už druhou KIAu, ano v servise na mě při garančce vybalili cenu 10,5 tisíce za kontrolu, výměnu všech filtrů včetně f. kllimatizace, a výměnu palivového filtru. Tak jsem si vyžádal rozpis úkonů a ceník dílů a když mě to vytiskli položil jsem vedle toho cenu originálních dílů KIA, plus tentýž rozpis z autorizovaného servisu jen cca. 30 km za Brnem ale s cenou kolem 6300 kč. Takže měli na výběr že si buďto dodám origo díly, nebo mě dají akceptovatelnou cenu, a nebo půjdu jinam. Rozhodli se pro druhou variantu a výsledná cena včetně práce byla 6600 kč. Moje babička na to měla takové pěkné přísloví "lína huba je holé neštěstí". Autorizované servisy cenu přestřelují protože počítají s tím že zákazník je blbec, tudíž je třeba se bránit.

A tje otázka, proč si nechat měnit olej plus filtru ve značkovém servisu za 4 tisíce, když vám to mechanik specializující na vozy KIA udělá se stejným olejem a filtrem za 2 tisíce. Pokud použije doporučované komponenty a postupy musí toto značkový servis akceptovat (a věřte že akceptuje).

+2/0
3.10.2014 10:24

D54e38n50i79s 80W41i44t76z81k86u 5203742689137

2tis za výměnu oleje?nechcete jezdit ke mě,dám pade slevu

+1/0
3.10.2014 10:32

T72o75m12á79š 66H20o46r30a 2339345228775

Ta cena je slušná, já to počítám za 5,5 litru Shell Helux (přesnou specifikaci nevím, tuším 5W30) - dieselový motor, plus olejový filtr a práce. Mohl bych si to udělat sám a něco bych ušetřil, ale je to v záruce a pak jsem trochu líný se v tom hrabat

0/0
3.10.2014 14:56

R18a86d43o72v49a51n 92D72l92u75g80o16s48z 3276731778186

1) auto se 44 kW si nekoupí dozajista někdo, kdo jezdí dálkové jízdy po dálnici, je to vozidlo čistě do města. I dnes občas jezdím se 100vkou a spotřeba je 7 litrů ve městě i mimo něj. Ono nikde ve městě spěchat nejde při dnešním silném provozu je to nereálné, spíše se popojíždí.

2) Souhlas s vyvětráním - to ale provádím ještě před výjezdem, kdy otevřu všechna okna i kufr a nějakou chvíli nechám vozidlo profouknout, při jízdě už okna neotvírám.

3) Výškově jsem na tom jako vy, ale sedačku si dávám dopředu, protože jezdit 100 km s nataženýma rukama nejde vydržet. U mne tedy místo naopak je.

5) Zapadá nezapadá, zloději dnes po vestavěných jdou o sto šest. Multifunkční zařízení není potřeba. 

6) U náhradních dílů a garančky bylo myšleno v porovnání s jinými automobilkami či automobily, nikoliv rozdílné dílny stejné automobilky. Ať chcete či nechcete, dnešní auta jsou stavěna hlavně na opravy. Sečte-li člověk kupní cenu+garančky+nejčastějí nutně vyměňované díly auta, je toto teprve reálná cena. Prodejní cena je pouze prvotní krok, o celkové ceně, která bude do auta po dobu životnosti investována nevypovídá zhola nic.

0/0
3.10.2014 21:35

T97o82m20á66š 15H82o72r16a 2979355708415

1) jasně 44kW motor je na popojíždění po městě a na klidný venkov, otázkou pak ale je zda je na toto nutné kupovat nový vůz za bezmála čtvrtmilionu.

2) větrání je o tom co kdo preferuje, v horku raději rozumně nastavím klimu, v mírném teple zase rád při nižší rychlosti otevřu okno.

3) já mám opravdu dlouhé ruce i nohy, a při výšce 183 a váze 72 kg je občas problém sehnat vhodnou konfekci, zvláště pokud jde o rukávy. V autě mám rád polohu kdy jak nohy tak i ruce jsou téměř natažené, ve Fabii mám sedadlo úplně vzadu a volant úplně nahoře, v Ceedu oak zoubek od konce a volant je asi uprostřed. S dlouhýmy vzdálenostmi problém nemám, v noci při cestách na dovolenou dám 700-1000 km s jednou či dvěmi zastávkami. Díky klidnějšímu jízdnímu stylu založeném na rozumné rychlosti a nízké spotřebě jezdím tak že při jízdě vlastně relaxuji ;-D, takže se i po delší trase cítím svěže.

5) to nedokáži posoudit, žádné se mě zatím neztratilo.

6) Jistě jsou vírobci a modely které jsou více poruchoví a kteří méně, a cena součástek je další věc. Ale pak existuje i individuální opotřebení, které opět souvisí s jízdním stylem a kvalitou vozovek a v tomto ohledu se dá životnost a opotřebení vozu hodně ovlivnit. Další pak je provádění pravidelných servisních prohlídek a případná včasná výměna probblémových komponent. Klíčové je pak najít kvalitního mechanika či servis, mě se toto povedlo a díky tomu si nemohu na provozní náklady a spolehlivost žádného vozu stěžovat (Renault Twingo 1.gen., Škoda Fabia kombi 1.gen., KIA Ceed 2.gen. a Ceed SW 3.gen.)

0/0
3.10.2014 23:26

J33a14n 25D66l13o33u57h43ý 7194469670819

Auto do mesta je holy marketingovy blabol. Nikdo v cesku nejezdi autem jenom po meste. Navic v Praze se uspesne rozsiruji diskriminacni parkovaci zony, tudiz auto jenom do mesta v cr nejak nedava smysl.

0/0
5.10.2014 11:00

J94a19n 95D93l94o40u48h46ý 7684229350519

Klima s litrovym motorem to bude terno! Ja to cejtim i na 1.6 duratecu, ze to mam zapnute ;-)

0/0
5.10.2014 10:58

J12i20ř12í 13S69c66h51w26a31c40h 8688704658496

no ve Fabiis  44kW to bude taky cítit, takže na tom budete stejně ;-)

0/0
7.10.2014 0:00

M45i93c26h44a98l 60P25a38v70l95á86t 9783203664859

ad 4) Nevim jak ve fabii, ale v Octavii to jde vypinat. Bohuzel to nejde vypnout trvale. Realne to neusetri vubec nic a kvuli zjevnym rizikum to samozrejme vypinam. On ten zbytecny system ale prinasi i urcite vyhody - velkoryseji dimenzovany starter a silnejsi baterii.

0/0
3.10.2014 10:56

D33e72n21i78s 72W63i91t30z53k73u 5513942509597

výhody to jsou,ale zadarmo jste je nedostal

0/0
3.10.2014 11:33

J64a49n 34D38l54o94u54h30ý 7344229740369

Kupuju nove a dojizdim az do srotu. Momentalne mam tedy 3 auta a nejstarsimu je 16 let. Takze me vykup v bazaru nezajima :-D. Motor ze Citigo ( jel jsem s nim) je slabsi s prisernou dynamikou nez v autech ze stejne tridy, ktera jsou i 10 let stara. A tuhle hruzu montujou i do fabie?! Ja proste nejak nechapu proc si kupovat auto s horsim motorem, nez byl jeho predchudce ( prvni generace)

0/0
5.10.2014 10:55

M73a48r16t26i89n 55K83o39v96á66ř 2571910919846

Teď se ještě dá koupit sice foukaný, ale aspoň čtyřválec a nic lepšího už asi nebude... Na tříhrnek 1.0 TSI, který se bude díky naší milované EU dávat nejen do Fábií, se opravdu netěším.

+1/0
5.10.2014 22:20

R53a72d71o69v56a64n 73D77l16u55g61o50s64z 3716411138486

Na autosalonech Škoda exhibuje s the best vybaveným autem, ale v PR článích exhibuje s the best cenou od xy Kč patřící autu s výbavou pro přesun z domu do obchodu. ;-D

Ne, toto vážně není férový přístup. Když ukážu to nejlepší, dávám to nejlepší novinářům k recenzi, dám férově také cenovku patřící zmíněným autům, které před uvedením na trh masírovaly masy. Holobyt ukazován nebyl, proto mě jeho cena nezajímá. ;-)

+2/0
2.10.2014 23:50

J97i14ř45í 89S52c24h37w82a95c20h 8208614968916

A mi ukaž někoho, kdo to dělá jinak!

0/0
3.10.2014 0:00

R42a45d68o51v80a57n 63D65l19u62g94o42s59z 3636491898226

Neukážu, protože tento nešvar mne irituje u všech stejně. ;-)

0/0
3.10.2014 0:25

R97a93d28o58v87a56n 94D10l58u44g85o60s53z 3626251188636

Ale spíše než chybou automobilek je toto chyba novinářů. Nejsou-li zaplacení právě tím, o kom píší, což nepředpokládám, neboť mezi novináři jsou slušní lidé, měli by právě oni férově při recenzích o vozech, které vidávali na předpremiérách a premiérách, přiřazovat cenovky.

0/0
3.10.2014 0:32

J29i15ř94í 30S60c55h83w42a93c82h 8948204638736

co čtu recenze tak je tam obvykle bývá uvedeno: cena holobytu, základní cena testované motorizace, cena testovaného auta....

0/0
3.10.2014 10:06

R43a15d97o22v67a78n 42D53l88u73g50o31s23z 3766151648986

V této recenzi to nějak nevidím, pouze cena od... Kč.

+1/0
3.10.2014 21:44

R78a33d94o43v44a93n 90D47l48u43g26o93s72z 3986881938706

Škoda Škody. Pěkné, ale drahé.

+1/0
2.10.2014 23:38

P52e54t54r 50S56l39o31v75á26k 9315785387419

;-D;-D;-D;-D;-D Preboha kto toto za ti ceny kupi?;)) 44 kw motor, to je vtip, nie? A s normalnou vybavou a aspon akym takym motorom za cenu h30 kombi, really?;)))) skoda:))))

+3/−1
2.10.2014 21:26

J17i37ř38í 82S25c85h68w39a97c21h 8178734298456

Ach ti věční porovnávači! Preboha, tak nabídni h30 kombi za 240! Co? Kde jsi? V zá.eli!

Je totiž spousta zákazníků, kterým je u zá.ele, kolik kW to auto má, jestli zrychlí na 100 za 10 nebo 15 sekund, Jede to? Jede! Vejdeme se tam se vším co potřebujeme? Vejdeme! Tak proč platit další desetitisíce navíc? :-P

+1/−3
2.10.2014 22:11

P26e59t25r 74S60l36o52v33á59k 9205585327939

A cist umite? Fabia s normalnym motorom a vybavou stoji tolko ako sa da kupit o triedu vyssie rovnako vybavene auto... Za 240 tisic ostatne zozen iete auto s lepsim motorom a vybavou ako tu tragediu so 44kw motorom, snad som vam to napisal dost jednoducho, aby ste to pochopil.

+3/−1
2.10.2014 22:17

J72i67ř28í 72S21c18h16w35a87c64h 8888834138356

A číst umíte? Já mluvím o zákazníkovi co chce dát za NOVÉ auto cca 250 tisíc, 44 kW je pro něj normální motor,  tak mu nenabízejte něco za 350 nebo nějaký ojetý šrot!

+1/−1
2.10.2014 22:28

P40e53t42r 47S75l37o92v15á25k 9105555277119

Ok, cist neumite.

0/0
2.10.2014 23:28

J88i82ř76í 28S34c92h90w95a71c79h 8478944648236

jste na tom mnohem hůř: myslíte si že 297 a 366 jsou stejná čísla!

0/0
3.10.2014 0:06

T19o37m94á36š 89H57o11r22a 2789275718815

Pochybuji o zdravém myšlení zákazníka, který chce na jednu stranu nové auto, a na druhou je ochoten dát 240 tisíc kč za takovouto konfiguraci, čímž netvrdím že si tato konfigurace kupce nenajde. Ale klik jich v reálu bude? 5%? Spíše si myslím, že tyhle základní konfigurace tvoří automobilky, aby se mohla chlubit líbivou cenou.

+2/0
3.10.2014 17:48

J94i11ř66í 51S27c26h93w17a26c52h 8218464638906

škodovka (a nejen ona) prodává Fabie (i Octavie) s nejslabším motorem ve velmi značném procentu, to procento bude určitě vyšší než varianty s TSI/81kW....

+1/0
3.10.2014 21:24

T21o38m67á73š 94H52o20r23a 2839775308735

Já čísla neznám, výcházím spíše ze své už celkem dlouholeté praxe řidiče, a mě právě koupě takovýchto konfigurací nepříjde rozumná. Ale chápu že v určitých režimech, může být tasto konfigurace zajímavá: jízda spíše ve mněstě či klidném a rovinatém venkově, maximální denní nájezd do 30-40 km a roční nájezd kolem 5-6 tisíci km. Žádné dlouhé cesty, dovolené atd. při takovémto provozování vozu mě ale naopak nový vůz příjde jako zbytečný luxus.

0/0
3.10.2014 23:33
Foto

J64a69n 98K76ř13í59ž 3559511971891

samý tří válceRv

+4/−1
2.10.2014 18:37

M38a30r62t30i10n 57L96ž65i26č57a71ř 9985457712534

A to koncern VW odsouhlasil vývod 3 válcového motoru s vypínatelným prostředním válcem když nebude motor tolik v záběru, něco na způsob MDS co mají 8 válcové ameriky, akorát zde to bude v podání prdítek ;-D

+2/0
2.10.2014 20:45

J15i31ř29í 70K80o26c88u30r52e60k 6345174485488

Prodloužená záruka na 100.000 km. Wow! Jakápak asi bude střední životnost? Tedy nájezd, kterého se dožije 50% vozidel (bez bouraček). Radši bych auto, které nebude tak eko, ale vydrží cca 300.000 km (čímž ušetří emise na výrobu a šrotaci jednoho automobilu s poloviční životností)

+6/−1
2.10.2014 18:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.