Diskuze
Mazda 2 se začne prodávat až příští rok, ale my už jsme v ní jeli
Děkujeme za pochopení.
J27i37ř40í 33S89c11h17w82a29c10h
Vrcholná varianta je navíc vybavena systémem rekuperace i-Eloop, který brzdnou energii mění na elektrickou a ukládá jí do kondenzátoru.
Pane autor a ten kondenzátor pak kondenzuje a kondenzuje a kondenzuje..... nebo taky může udělat něco jiného?
J52i54ř93í 45S93c36h24w32a32c20h
Mám takový pocit, že kromě několika málo jedincům došla atmosféra-pozitivním a antišáde-gruppe řeč. Pod článkem o Mondeu se to hemžilo úšklebky nad "turbo-sekačkami" a jak to ta Mazda umí i bez turba, pod článkem o Fabii o předraženosti Fabie s "normálním motorem". A pod článkem o Mazdě....ticho. Zatím to vypadá, že nová Mazda 2 s tou "zázračnou atmosférou" nebude mít, vzhledem ke stejné ceně, proti Fábii s mnohem výkonnější "sekačkou na trávu" téměř žádnou šanci.
L80u39d42ě17k 90J35e52l21í68n89e36k
Pro Evropou z Mexika. No, to jsem tedy zvědavý na kvalitu. Doma jsme začali na 323 (8. generace), potom 6 (1. generace) a 2ka DY (ta krabicoidní) a teď 6 (2. generace) a když to tak srovnám, tak už takhle to šlo s kvalitou dolů. No, jsem zvědavý, jestli ještě do Mazdy půjdeme.
M24a50r86e80k 93M15a81l43ý
Taky jsem Mazda pozitivní... MX3 (91), pak 3 (04) a teď 6 (05), všechny byly samozřejmě z Japonska (dřív se tuším ani nikde jinde nedělaly). nemohu posoudit novější modely, ale za mě zatím vše v pořádku. Ale až budu tu stávající měnit, budu pokukovat asi už jinde, chtěl bych automat a motor s víc než 4 válcy :-)
P13e19t67r 78H96o18f70m87a70n91n
Jednou pisou, ze se sedi prijemne vysoko, jindy zase, ze prijemne nizko. Kdo se v tom ma vyznat?
R42o40m22a97n 26H95o22k21y86n53á68ř
tak treba pro me znamena prijemne vysoko co nejnize, takze si to dle meho neodporuje
J13i62ř41í 82S58c17h34w90a80c25h
Tak za 292 s klimou a 55 kW neboli o něco lepší HTP (byť čtyřválcové) si koupí jen "Mazdí zaslepenec". "Český Pepík, s mozkem vymytým koncernovým marketingem" si raději za 300 koupí "předraženou" Fabii ve střední výbavě taky s klimou a radíem, ale se čtyřválcovým turbem 81 kW. A bude si užívat "řádově" lepší dynamiku. A nebude se muset utěšovat slovy: ... no ten motor je sice línej ale vydrží i tomu, který ho za deset let ode mne koupí.....
R69a97d70i69m 23S60v45o97b30o46d81a
s touto cenovou politikou me skoda prekvapila. cennikova cena 81kw tsi je 297k a 44kw mpi s vybavou "volant v cene" je za 252k
A28l36e58š 24L26e34w89i67c81k28i
Jako každá nová Mazda v posledních letech s mimořádně povedeným designem...
R37a73d29i15m 14S46v23o58b62o63d78a
tak tohle je perla:
To se hodí, protože v mimoměstském provozu je potřeba malý atmosferický motor k práci trochu pobízet.
Ještě lepším dojmem na nás zapůsobil nový vznětový agregát 1,5 SkyActiv-D, který se chlubí výkonem 105 koní a kroutícím momentem 220 Nm.
Porovnavat 75k benzinovou atmosferou s preplnovanym dieslem 105k? samozrejme ze dopadne lepe diesel a o tom uz nemluvim, ze vetsina lidi atmosferu uz nedokaze ani ridit protoze jsou vsichni nauceny na TD
J27i70ř23í 37S55c82h61w75a87c33h
perla je to, jak jsi to vytrhl z kontextu. Ta první věta navazuje na předešlé hodnocení dobrého řazení (ta atmosféra bude prostě lenoch, kde je častější řazení prostě potřeba). A to co následuje o dieselu není srovnávání, ale konstatování, že ten diesel (turbo) prostě působí lepším (zřejmě mnohem pružnějším) dojmem. Tečka.
V97l95a42d33i51m64í18r 23H32a48v67r81á12n17e19k
Je jen škoda, že za 260 000 Kč není i klima, radio...potom by byl zájem mnohem větší...pěkné auto, slušný motor
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Referent/ka odboru výstavby a územního rozhodování
Městská část Praha 18
Praha
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč