Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mazda 2 se začne prodávat až příští rok, ale my už jsme v ní jeli

Třetí generace nejmenší Mazdy piluje formu před vstupem na náročný evropský trh. Malý hatchback, který se v rodném Japonsku prodává pod označením Demio a už se tam pyšní titulem Auto roku, jsme ještě v předsériovém provedení vyzkoušeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J96i84ř62í 41S50c91h86w22a23c22h 8588384528166

Vrcholná varianta je navíc vybavena systémem rekuperace i-Eloop, který brzdnou energii mění na elektrickou a ukládá jí do kondenzátoru.

Pane autor a ten kondenzátor pak kondenzuje a kondenzuje a kondenzuje..... nebo taky může udělat něco jiného?

0/0
3.12.2014 23:04

B44e55n 31P83a76v88k61a 1257173407231

Zoom zoom:-)

0/0
3.12.2014 22:57

J26i28ř35í 84S28c56h34w44a44c33h 8158944788926

Mám takový pocit, že kromě několika málo jedincům došla atmosféra-pozitivním a antišáde-gruppe řeč. Pod článkem o Mondeu se to hemžilo úšklebky nad "turbo-sekačkami" a jak to ta Mazda umí i bez turba, pod článkem o Fabii o předraženosti Fabie s "normálním motorem". A pod článkem o Mazdě....ticho. Zatím to vypadá, že nová Mazda 2 s tou "zázračnou atmosférou" nebude mít, vzhledem ke stejné ceně, proti Fábii s mnohem výkonnější "sekačkou na trávu" téměř žádnou šanci.;-)

+2/0
3.12.2014 20:44

Z98d47e37n91ě27k 20H70a15n68z28l 1591686132444

Presne receno

0/0
4.12.2014 8:39

M61a10r81e77k 32M28a33l72ý 1602378941650

Ve tvém příspěvku to nevidím, ale předpokládám, že mluvíš o trhu v ČR, který je vzhledem ke své velikosti pro Mazdu nepodstatný. Tomu věřím, Fabii se tady určitě prodá násobně víc než Mazdy 2. Pokud se budeme bavit o celosvětovém trhu (a myslím, že i na evropském to bude podobně), tak ten poměr bude opačný :-)

0/0
4.12.2014 18:46

J34i92ř18í 81S38c59h51w90a77c50h 8338324888306

to asi ano, můj příspěvek popisoval hodnocení českého zákazníka na v podmínkách a cenách českém trhu....

0/0
4.12.2014 22:26

L51u21d59ě17k 34J59e52l88í82n43e51k 5377717609680

Pro Evropou z Mexika. No, to jsem tedy zvědavý na kvalitu. Doma jsme začali na 323 (8. generace), potom 6 (1. generace) a 2ka DY (ta krabicoidní) a teď 6 (2. generace) a když to tak srovnám, tak už takhle to šlo s kvalitou dolů. No, jsem zvědavý, jestli ještě do Mazdy půjdeme. :-/

0/0
3.12.2014 15:09

M35a86r10e96k 60M84a77l96ý 1852888101260

Taky jsem Mazda pozitivní... MX3 (91), pak 3 (04) a teď 6 (05), všechny byly samozřejmě z Japonska (dřív se tuším ani nikde jinde nedělaly). nemohu posoudit novější modely, ale za mě zatím vše v pořádku. Ale až budu tu stávající měnit, budu pokukovat asi už jinde, chtěl bych automat a motor s víc než 4 válcy :-)

0/0
3.12.2014 16:11

J22i66ř20í 76S59c87h12w75a21c23h 8538124448226

proč automat? No pro ženský a "neřidiče" dobrý (bez urážky). Ale zvláště u atmosféry je to dost omezující prvek, protože si dost často přeřadí jindy, než by řidič požadující po jízdě i trošku potěšení chtěl. To ty prachy za to raději investovat do výkonnější varianty motoru. ;-)

+2/−1
3.12.2014 20:24

M45a20r73e40k 11M86a90l31ý 1512638321340

Jde mi o pohodlí, abych nemusel řadit. Vím, že někdy nezařadí přesně tak, jak si představuji, ale dá se to naučit. Jezdil jsem automat v atmosférickém motoru (Passat 2.0 FSI) asi 2000 km, takže vím do čeho jdu a můžu porovnat s manuálem. A druhá věc je, že mám ve výběru auta a motorizace, kde se ani manuál nedával, resp. je jich na trhu podstatně méně než automatů :-)

0/0
4.12.2014 18:50

P38e44t73r 24H73o27f34m42a40n31n 6719664905490

Jednou pisou, ze se sedi prijemne vysoko, jindy zase, ze prijemne nizko. Kdo se v tom ma vyznat?

0/0
3.12.2014 11:31

R68o84m57a22n 42H97o61k48y49n66á32ř 8550871229348

tak treba pro me znamena prijemne vysoko co nejnize, takze si to dle meho neodporuje

0/0
3.12.2014 12:14

J89i24ř56í 53S34c59h67w11a96c48h 8358774128806

Tak za 292 s klimou a 55 kW neboli o něco lepší HTP (byť čtyřválcové) si koupí jen "Mazdí zaslepenec". "Český Pepík, s mozkem vymytým koncernovým marketingem" si raději za 300 koupí "předraženou" Fabii ve střední výbavě taky s klimou a radíem, ale se čtyřválcovým turbem 81 kW. A bude si užívat "řádově" lepší dynamiku. A nebude se muset utěšovat slovy: ... no ten motor je sice línej ale vydrží i tomu, který ho za deset let ode mne koupí..... ;-)

+2/0
3.12.2014 11:14

R23a48d16i48m 61S27v16o73b39o30d34a 9723889946172

s touto cenovou politikou me skoda prekvapila. cennikova cena 81kw tsi je 297k a 44kw mpi s vybavou "volant v cene" je za 252k

+1/0
3.12.2014 12:46

M90a28r39e21k 18M50a16l25ý 1222668881110

Počkejme si na kompletní ceník. Z článku není jasné, jestli ta výbava Emotion plus s klimatizací za těch 292 je s tím nejslabším motorem. Možné je i to, že nejslabší výbava (bez klímy) je vyhrazena jenom nejslabšímu motoru a třeba Emotion plus začíná až od toho 66kW, ta variabilita motorů a výbav je u Japonců tradičně slabší v porovnání s evropskou konkurencí. Ale možná je můj předpoklad špatný, proto je lepší počkat na ceník.

0/0
3.12.2014 16:06

J82i59ř72í 16S30c59h66w35a27c26h 8168354938286

možná máš pravdu, ale i tak by těch 66 kW proti 81 kW (s mnohem lepším průběhem krouťáku) za stejnou cenu bylo poněkud málo.....

+1/0
3.12.2014 18:55

A26l84e35š 29L61e69w72i93c16k30i 5955659921408

Jako každá nová Mazda v posledních letech s mimořádně povedeným designem...

+6/0
3.12.2014 9:35

R16a33d93i81m 71S26v32o23b65o24d14a 9223319686882

tak tohle je perla:

To se hodí, protože v mimoměstském provozu je potřeba malý atmosferický motor k práci trochu pobízet.

Ještě lepším dojmem na nás zapůsobil nový vznětový agregát 1,5 SkyActiv-D, který se chlubí výkonem 105 koní a kroutícím momentem 220 Nm.

Porovnavat 75k benzinovou atmosferou s preplnovanym dieslem 105k? samozrejme ze dopadne lepe diesel a o tom uz nemluvim, ze vetsina lidi atmosferu uz nedokaze ani ridit protoze jsou vsichni nauceny na TD

0/0
3.12.2014 9:30

J74i21ř13í 27S88c33h31w89a92c15h 8298384888536

perla je to, jak jsi to vytrhl z kontextu. Ta první věta navazuje na předešlé hodnocení dobrého řazení (ta atmosféra bude prostě lenoch, kde je častější řazení prostě potřeba).  A to co následuje o dieselu není srovnávání, ale konstatování, že ten diesel (turbo) prostě působí lepším (zřejmě mnohem pružnějším) dojmem. Tečka.;-)

0/0
3.12.2014 23:27

Z52d19e63n65ě36k 29H93a32n34z62l 1771946122294

Za 300 tisic s klimatizaci?

+2/0
3.12.2014 8:54

V20l25a48d47i13m14í40r 18H92a47v14r16á84n43e10k 7756526860437

Je jen škoda, že za 260 000 Kč není i klima, radio...potom by byl zájem mnohem větší...pěkné auto, slušný motor R^

+2/0
3.12.2014 8:34

P69e22t14e49r 55Ď94u49r93a52n86a 6490499931318

Fabia ma silneho konkurenta R^

+1/−1
3.12.2014 8:06

Z11d78e76n65ě80k 34H84a22n43z26l 1261616292434

V prodeji urcite ne,to spis Hyundai,ten dorazi

+1/0
3.12.2014 8:35

R60a31d57i20m 89S61v42o16b16o75d91a 9523639196872

chtel ste rict ze v prodeji v CR.

+1/0
3.12.2014 9:19

M31i52r97o19s84l83a63v 33K19r71a61h58u56l78í86k 6327934754

a o jakém jiném trhu se tu budeme bavit? Jak se co prodává mimo hranice ČR je celkem jedno :-)

Mazda 2 je krásná, má dobrý motor, ale 300 s klimou je moc za tak malé auto.

+3/0
3.12.2014 10:22

M15a43r30e38k 39M58a42l88ý 1932718111720

Tipl bych si, že celosvětově se jich prodá násobně víc než Fabií. Problém u nás je, že leckdy i takto malé auto musí posloužit jako rodinný vůz, i když na to není určený. A tuto roli lépe zastoupí Fabia kombi (velký kufr) než Mazda 2.

+7/0
3.12.2014 9:23

Z38d70e74n33ě22k 73H27a52n43z59l 1951976472474

Asi tak,pekne receno

0/0
3.12.2014 10:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.