- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ku .rvy jedny šikm_ooké.
Nemyslím si, že to vystavovatelům vadí. Něco supertajného můžou před salonem odmontovat a na vystavené auto přidělat mraky nefunkčích udělátek, ať si s tím Japonci lámou hlavu třeba do vánoc...
Spíš je to pro ně reklama, že dělají suprauto, které se ostatní snaží napodobit...
Nemluvě o tom, že zatímco někdo okukuje jejich auto, tak jejich odborníci zase zkoumají, co má konkurence. Ve výsledku je to spíš takové sjednocení trendů, než obchodní válka.
Co je na tom, když okopčím nějaké auto? Lidem by přece mělo jít o to vymyslet něco nového a ne si krást nápady. Takhle to nikam nedotáhneme.
Ono to ale funguje přesně naopak. Jen díky "kopčení" a inspirací cizími nápady jsme tam, kde jsme. Jinak by všichni vymýšleli to samé třikrát.
Skvělá PR akce OPELu: "Japonci obdivují naše auta"
Článek o čemkoliv je dle zdejších PR čehokoliv...
Prvně čtveřice Japonců, pak pětice... kdyby alespoň věnovali trošku pozornosti tomu co píšou
Na počtu nezáleží - podstatné je spíše to, že to možná nejsou japončíci, ale šikmoocí mistři v kopírování hned zleva odvedle...
Mě se líbí, jak fotograf špiónil ty špióni... Ten, kdo je fotografoval při akci a ty jejich poznámky to dělal super skrytě, takže kdo má vlastně máslo na hlavě...
Svojho času som chodil PSA v Paríži, do vývojového centra...
Snad neexistoval značka auta, ktorá by tan nejazdila... z každej trčalo množstvo kamier, prístrojov a drátov... Ale to je až druhá fáza....
No nevím, mě to na Japonce moc nepřipadá. To budou jiné kopírky.
No což, můžou to brát sportovně :) když od nich chtěji opisovat, musejí být dost dobrý, aby se od nich dalo opisovat... kdo by opisoval od loosera :)
Nepoužívejte cizí termity, je to velký rizoto.
To slovo, co jste hledal, je loser jen s jedním o. To, co jste napsal, znamená volnější.
Aneb - největší loser je ten, co místo loser píše looser.
Asi tak - kdyby např. automobilka OPEL nechtěla, aby jí ti 4 "Japonci" takto lustrovali auto, tak ho dají na točnu, na kterou napíšou zákaz vstupu a hotovo. Nebo to auto ohradí a je po srandě. A fakt to byli Japonci? Nebyli to Korejci nebo spíše Číňani?
Už jsem slyšel i takovou teorii, že se to takto dělá i schválně, a to ze dvou důvodů... Jednak prý se tak dá vynést cíleně nějaká informace, srozumitelná mezi spolupracujícími automobilkami a také pro zmatení konkurence. Prý se jim na výstavu "vyrobí" auto, které má důležité detaily pro výstavní účely udělány trochu jinak, než budou na sériovém kusu... Jak jsem koupil, tak prodávám.
Soudruzi, doba Perpetisu je naštěstí dávno pryč.