Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z něžného drsňáka je metrosexuál. Vitara přišla o rezervu i rám

Jedno z nejterénnějších SUV přišlo v základní verzi o pohon všech kol a rámovou konstrukci. A hlavně už nemá na dveřích kufru rezervu! Pohledné tvary ukrývají techniku většího modelu S-Cross.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M57i29l67a50n 80N93o18v62á33k 3769293625861

(Y)

0/0
8.11.2014 16:52

M23i50c92h28a30e28l 82K66o77n39e77č68n89ý 6212393149879

Ten kdo chtěl pořádný auto s rámem a nechtěl za to dát víc jak mega šel do Vitary. Tím co udělali se zařadili do dlouhého zástupu podobných aut. A upřímě ani pohledově nic moc. Zlatá klasická VitaraRv

0/0
11.10.2014 11:18
Foto

I36v27o 53C19i41l78i53c50h 1160862721894

Vitara ovšem není Grand Vitara, že? Grand Vitara na svého pokračovatele zatím ještě čeká. Faktem je, že tohle zmatení názvů u Suzuki asi příliš nedomysleli :-/

+2/0
11.10.2014 17:57

J30i49ř65í 81P32a88n70t98l44í26k 8603783894893

Podobne zmatky byli u Jeep.  Cherokee a Grand Cherokee je velky rozdil. Chvilku v tom byl zmatek......

+1/0
11.10.2014 20:19

M81i89c82h78a58e44l 49K11o18n76e81č70n48ý 6772243419209

No, snad máte oba pravdu.;-)

0/0
11.10.2014 21:33
Foto

I76v49o 10C56i29l34i38c16h 1240262371824

Já ji mám. Ale nebudu psát proč. Faktem je, že tahle Vitara není nástupce Grand Vitary, ale spíše velice oblíbené SX4, resp. je něco mezi SX4 a S-Crossem. Jestli je to dobře nebo špatně ukáže čas.

+1/0
11.10.2014 22:29

P37e58t61r 87D63o68h25n14a92l 6412919885299

To je fakt smutný. Dosluhující generace byla z mého pohledu tak povedená (technicky i vzhledově) a svým konceptem dnes už tak unikátní, že měla šanci přežít mnohem déle podobně jako třeba Defender. Pro lidi, kteří potřebují skutečné SUV (geodeti, horalé, zemědělci), to bylo dokonalé auto. Na silnici dokázalo jet bez kompromisů jako osobák (pravda jen s malinko vyšší spotřebou danou permanentním 4x4), v terénu to byl poctivý offroad. Nezapomenu, jak jsem s tím při kalamitě v Dolomitech tahal jedno auto za druhým. Stačilo zapnout redukci a fungovalo to jako traktor. Takže RIP jedno z posledních existujících funkčních aut raných 00s´ :(

+3/0
11.10.2014 7:51

P40e87t98r 60Š50e92v84č12í16k 4835399895427

Je to hloupost, sice se jmenuje Vitara, ale je to náhrada dosluhující SX4. Nová , terénní Grand Vitara terprve přijde.

+1/0
11.10.2014 9:47

Š61t65ě53p71á44n 28V21a28n80ě28k 3303829837187

Proboha, co jste to tomu autu udělali ;-(

+2/0
10.10.2014 22:16

P97a37v26e44l 56S21ý37k87o45r38a 7557732337521

a má tedy rezervu ? ?

0/0
10.10.2014 20:40

J79o30s74e31f 97K30r16o59u59p31a 1969732766108

Ta dámská krajková světla už jsou trapná

0/0
10.10.2014 20:30

P59e69t78r 77D65a84m 8855746899489

Bože...takhle zpackaný článek jen vypovídá o tom, že na idnes by raději o autech psát neměli...

Vitara není žádným nástupcem současné generace Grand Vitary, ale úplně novým modelem na bázi SX4 a S-Crossu!!

Pokračovatel GV by měl být představen příští rok.

+6/0
10.10.2014 19:08

T82o78m15á73š 29Z24e26m70a94n 3685488594535

Líbí se mi staré SX4 a varianty Vitary, ale tohle?

Vždyť tohle vyrábí každý..

+1/0
10.10.2014 18:18

L98e83o63š 11S47m76u94t47n81ý 2437369375752

vitara se od těch městských rádoby ofroudů doposud odlišovala byla robustnější,jednoduší,snesla i trochu terénu,tak tedy sbohem stará dobrá vitaro:-(

0/0
10.10.2014 18:01

Z59d76e17n47ě65k 15D40u35f47e29k 2254424408

Čekal bych 6-ti kvalt manuál u benzínu a trošku větší kufr.

0/0
10.10.2014 16:29

S45l15a36v78o18m61í10r 26Š78t93ě12p83á48n 1968944102114

aut se kterými se dá alespoň občas projet lesem nebo přejet pole kvapem ubývá

+4/0
10.10.2014 15:47

T44o77m45á53š 63J48u62r56e12č42k29a 3273602639473

No další auto co si na něco hraje, ale v podstatě vůbec nevím čím má být a to Vitara dříve věděla. Když to vezmu kolem a kolem, tak se z čistokrevného off-roadu stalo auto k ničemu.

+9/0
10.10.2014 14:20

J68i16n41d89ř21i12c35h 74Š37k59o79p82e15k 4635261170455

auto do terénu s lepicí sadou  ;-D

+4/0
10.10.2014 14:04

P34a46v84e46l 95S86ý80k65o72r32a 7157282807971

auto bez rezervy s velkýma kolama je zoufalá věc. Ideální na prorážení pneumatik je parkoviště Lídl. 8-oA bez rezervy pak zažijete věci neuvěřitelné, spíše neopravitelné, i uprostřed krajského města v poledne. [>-]Co s tím bude dělat v lese by mne fakt zajímalo. [>-]Neodjede ani se spřežením - odtah kravkou.

Xnebrat.

+1/0
10.10.2014 20:43

J28i39r63i 24G41a64z15d88a 8974183134184

a to me se zase libi..pokud budu makat prevazne v terenu, tak si koupim neco jineho. to samy x-trail, proc z toho delat cistokrevny offroad , kdyz v 90% se pouziva na silnici....zaroven i nechapu v cem se novy s-cross nevyrovna starymu sx?

0/0
10.10.2014 13:43

S92l83a64v57o92m84í35r 83Š91t23ě78p10á71n 1298604332474

nevyrovná se hlavně v zájmu zákazníků

0/0
10.10.2014 15:45

V79á30c55l56a60v 61K53o50v48á84ř 3518398454481

To je právě to - toho "něčeho jiného" do terénu stále ubývá...

+4/0
10.10.2014 16:15

T76o43m86á92š 95Z11e25m39a29n 3925958154145

Problém je, že vitara zvládala i ten asfalt, ale tohle nezvládne terén, čímž Vitara přišla o svou převahu nad konkurencí a už není důvod si ji pořizovat.

+2/0
10.10.2014 18:19

M59a63r51t22i14n 80T50e28p86l57a61n 9427310205163

Aspoň bude po světě víc Subaristů ;)

0/0
10.10.2014 21:41

P53a10v82e53l 56R74y12b66e83c36k63y 8314323509110

jako geodet jsem posledních deset let strávil ve všech předcházejících modelech Vitary, ale z této je mi na blití. Z auta pracanta se stal vozík pro bloncku a haranta

+16/0
10.10.2014 13:17

J61o59s55e57f 93N86o95v72a47k 5588942296888

Díky, líp bych to nenapsal. R^

+1/0
10.10.2014 17:08

J85i35ř60í 74P89a19n84t28l20í52k 8573383564963

Pravdepodobne nebude cilovou skupinou tohoto auta geodet, ktery poslednich 10 let stravil ve vsech predchazejicich modelech vitary.

Tyhle histericke, prestrelene reakce nikdy nechapu

0/0
11.10.2014 20:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.