Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW 2 Cabrio: malý velký bavorák nahoře bez

Nástupce jedničkového kabrioletu je jedním z nejhezčích BMW dneška. Vedle nafouklých sourozenců, které už má problém od sebe rozeznat i znalec, vypadá křehce a sexy a to i přesto, že mezigeneračně taky dost přibral.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a39n 36D16l22o23u55h77ý 7674699170369

Tak za 15 let mi to bude stat v garazi. Doufam ze to pujde na dracku, jinak nebude v bazarech z ceho vybirat :-D

+2/0
16.10.2014 7:04

P65e30t67r 62M52i88c23h12a97l 2420414481552

Moc hezký, ale na to fakt nemám. Ale aspoň se oko pokochalo.

0/0
15.10.2014 14:03

L95a69d22i45s26l87a67v 19S64o53k60o12l 1510502895162

Hezky. Moc. Ale ta plachta:(

0/0
15.10.2014 11:21

M75a52r10t59i96n 42L91ž40i36č69a74ř 9275117812584

Krom vandalismu má moderní plátno jen výhody oproti pevné skládací střeše

0/0
15.10.2014 20:33

J97a86n 59K25o52n42v41a50l81i49n27k11a 5750171591115

Šestiválce jsou na ústupu. U kabrioletu bych si přece jen rád poslechl lepší zvuk než nahoněný dvoulitrový čtyř-hrnek. Třílitrová atmosféra by udělala větší parádu. Proklatý ekoterorismus. Nicméně to auto je úžasné. R^

+2/0
15.10.2014 9:53

V48í33t 94N31o88v40á87k 5584635771819

ale vždyť šestiválec v nabídce je

0/0
16.10.2014 13:16

J19a55n 22K49o18n82v93a62l24i90n35k47a 5730441111275

To ano, ale jen ve vrcholné verzi. Dříve to byl u bmw standard,

0/0
16.10.2014 13:40

K19l78a40r25a 33P75r68u36c93h15o59v68a 9667980112608

Muj sen... Konecne neco mensiho nez 3 kabrio, a zaroven aspon lehce praktictejsiho nez Z4. A navic to pekne vypada... CHCI! V

+3/0
15.10.2014 9:23

J73a60k32u94b 68V10r19b28a 4809534458191

Mas pravdu Prucha, je to docela hezky. Kazdopadne zase nulova ochrana hlavy, takze kdyz to prevratis na zada tak jsi 100% KO.

+1/−1
15.10.2014 10:48

L23a84d31i85s87l22a77v 79S33o61k57o42l 1850852545132

Já si až teď všiml, že je to ženská... :D

0/0
15.10.2014 11:22

J32a35k94u25b 89F73e72i22f21a16r 7589199696229

to jste napsal pěkný blábol:

http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/roll_over_protection.html?source=categories&article=roll_over_protection

+1/0
15.10.2014 11:38

J44a78k40u59b 23V19r82b73a 4809544308311

co to je, nejaka propagacni stranka vyrobce? ;-D

+1/0
15.10.2014 11:48

J37a22k12u89b 19F82e54i16f95a55r 7589299296489

ne to, je popis bezpečnostních technologie která je v cabrioletech a roadsterech BMW.

+1/0
15.10.2014 12:02

J22a19k74u81b 63V68r19b20a 4279784128361

aha, me se to zda jako stranky vyrobce, ne nejaky nezavisly test?

+1/0
15.10.2014 12:30

J72a45k29u58b 53F50e94i68f45a60r 7199319956749

o co vám jde? popis technologie byste hledal kde než na stránkách výrobce? Myslíte si, že v dnešní době by bylo uvedeno na trh auto bez ochrany cestujících?

Jestli nemáte rád bavoráky nebo spíš na něj ani zdaleka nemáte, tak proč píšete nesmysly do diskuse???

+1/−1
15.10.2014 12:39

J63a63k26u87b 29V20r39b73a 4969734978981

nezavisle testy totiz ukazuji, ze v pripade jakehokoliv kabria konci v 85% havarie s otocenim na strechu smrti ridice, protoze nema chranenou hlavu. takze a) proc by toto melo byt jine, kdyz nema ochranne sloupky? b) proc si kazdy debil pri jakekoliv pripomince mysli, ze nekdo nema rad BMW nebo na ne nema? ;-D

+1/0
15.10.2014 13:20

J89a61k21u27b 94V32r86b81a 4199194858461

havarie kabria ..

0/0
15.10.2014 13:21

9111174340607

Bez ochrany proti převrácení se to nesmí prodávat. Ochranné oblouky jsou vystřelovací

+3/0
15.10.2014 17:16

M13a61r98t52i84n 87L14ž55i93č38a58ř 9905957982484

Tak já mám u svého Porsche Boxster oblouky, teré jsou výše než mohje hlava a při nehodě se vystřelý nahoru a suplují střechu. Nedokáži si ale představit situaci, kdybych se s autem otočil na střechu a to mám rychlou jízdu po okreskách rád :-)

0/0
15.10.2014 17:29

J55a59n 54D60l42o56u28h64ý 7864439240659

Staci nerovna silnici a pri jizde bokem dojde k zakousnuti pneu a auto leti pres boudu. Jedine auto, ktere ma v tomto pripade nejlepsi sanci se neprevratit je akorat puvodni Prvni Dodge Viper RT10. Ale i ten lze pri hodne spatne situaci prevratit, je to pouha fyzika :-D

0/0
16.10.2014 7:10

M54a77r78t85i22n 85L78ž69i44č73a54ř 9235117572654

Věřím, že se to může stát, ale já za celou dobu jsem ještě nikdy ani nepíchl pneu natožpak tato situace

Dodge Viper je už trochu jiná liga R^

0/0
16.10.2014 9:49

J73a95k85u19b 70V39r86b56a 4569904138841

je to dost jednoduche a stava se to dnes a denne ;-)

http://ostrava.idnes.cz/jednou-do-zdi-podruhe-na-strese-auta-bourala-na-stejne-silnici-puw-/ostrava-zpravy.aspx?c=A141016_155801_ostrava-zpravy_jog#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

0/0
16.10.2014 16:40

9951224190707

1er cabrio se prodávala. Tohle je vlastně její nástupce

+1/0
15.10.2014 17:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.