Diskuze
Test porsche do terénu: macan je supersport mezi SUV
Děkujeme za pochopení.
J71i96ř53í 26P78a24n71t79l42í23k
Místo toho tady plácat do větru - podíval bych se na youtube na nejake hodnoceni. Nevím, ale není tohle nějaká specialita východní Evropy ty úvahy o tom, že si takové auta kupují lidé s komplexem méněcennosti.
Já nemám pocit v USA (12 let jsem tady), že by majitelé takových aut něčím podobným trpěli. Líbí se jim, mají na to, tak si to koupí. Řekl bych, že tyto úvahy vznikají v ČR a dál na východ.
Možná vaše názory vychází z vědomí, že na to nemáte a také má na tom podíl nepřiznaná závist.....?
M50i20r50e45k 36H20r98o17c81h
Hm, Porsche by se mělo držet toho co umí. Skvělé sportovní vozy jsou prostě dokonalé ale tohle je prostě prasopes. nepochybuju, že si to najde své fandy, ale jak už tady někdo psal, není to ani sporťák, ani tereňák. A když vidím SUV na nízkoprofilových gumách, tak se musím smát. Něco to totiž vypovídá o majiteli, který si jej koupí.
L86i24b95o74r 62Š67a64j48a
Němci prostě auta umí! Mít ty prachy, neváhal bych!
J87a35r68o10m39í78r 52Ž69e22l79í70s81k14o
Pokud je to stejný šmejd a vrak jako Cayenne tak není o co stát. To je tak když se někdo sere do segmentu kde nemá co hledat.
M78a62r33t87i55n 62L82ž30i81č66a47ř
V čem je šmejd? Porsche se zabívám 29 let, sám jsem majitelem už 3 Porsche, tak mi řekněte v čem je Cayenne šrot
Jediný problém u 1 generace je u Turba nutný repas po 100 000 km a u verze S u některých modelů se stávalo přehřívání prostředních válců, což automobilka řešila v rámci záruky
P75e13t19r 53V86i81n19t20r66l82í49k
ais bych si takové auto nekoupil, kdo má rád velké vozy se mnou nemusí souhlasit, ale jsem zastáncem teréňáků, nebo osobáků, tyhle SUV jsou prostě od každého půlka ale od žádného celé ...
A85l37e20š 14L19e27w22i39c79k18i
To moc velký výběr nemáš, Mercedes G, Toyota Landcruiser, Nissan Patrol, Mitsubishi Pajero...
D85a84v49i15d 68J30i77n83d13r31a
Tak já nevim, ale pro mě by toto auto určitě nebylo, a to hned ze spousty důvodů. To že se to někomu líbí někomu ne, mě zrovna ne (prostě u porsche se nový model dělá tím, v CADu se vezme stávájící model a dá se funkce zaoblit). Vnitřek... když chci řídit loď měl bych být na moři, když mám komplex méně cennosti, mám asi toto. Nevím, ale prostě když vidím mohutnost volantu a páky převodovky, tam to ve mě evokuje pocit, če budu sahat na něco velkého, když sám nic velkého nemám??? No nic jen má taková úvaha. Jízdní vlastnosti... to bude to vážit přes 2 tuny, tak jízdní vlastnosti to nemá. Jízda rovně super, ale to zvládne i žigul (sice pomalu ale dá to) na polňačku to asi nikdy nepojede a do trochu terénu určitě nikdy.
K tomu pro mě asi nejzásadnější věc. Když všude říkáte SUV je bezpečné, je bezpečné to pro ty Naninky co ho dostanou od milence/přítele, pro těch pár nadšenců a pro zbytek osazenstva uvnitř, ale (fyzika) když 2 tuny roztlačíte na 200 (nebo i 300?) tak urzdit to bude trochu zážitek (to to auto asi zvládne) ale co když tam bude 80 letý pá ve fábii která je poloviční? Zde se v žádné možném případě nemůže hovořit o srážce osobního auta s SUV ale vždy SUV s osobním autem, protože poměr vah a rozměrů je markantní.
L79u63k66á94š 77M94r34k74v50i77č45k94a
Doporučuji se svézt nějakým "sportovnějším" SUV. Jízdní vlastnosti a stabilita dokáže překvapit.
A k těm 2t - to má dnes skoro každé premiové kombi.
V14o88j28t68ě48c28h 60B41r36y63c61h69t32a
supersport mezi SUV. Ale mezi supersporty je to vrak :)
D70e25j35a24n 91T46a87d11i72c
3,6 litrový přeplňovaný šestiválec - a pan ridic posloucha RockZone FM !
M89i85c68h19a39l 93F59r46ý55d21a
Proč? No protože to není 6,0 V8 atmosféra...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha