Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEOTEST: První svezení novou Škodou Fabií. Litrový tříválec stačí

Nová generace Škody Fabia se už dva týdny dá objednat, první auta dorazí k zákazníkům asi za měsíc. Vyzkoušeli jsme základní provedení s litrovým tříválcem, ostudu s ním malá škodovka nedělá. Potvrdilo se, že nejparádnější je podvozek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F82i13l38i40p 41K48o13h30o16u20t 7370423187310

jak je to se stahováním oken. funguje to jak u staré fábie? Že mají automatický dojezd?

0/0
23.10.2014 21:58

P42e91t29r 15I10s83k46r93a 7691857753806

Pěkně napsaný článek, určitě pochvala autorovi. Ta data v něm jsou ale nesmírně žalostná....

0/0
23.10.2014 9:42
Foto

P88a77v18e69l 19M69a88r86t87i21n91e33k 9105145431283

Hmmm. Pokud chci aby to jelo, musim to tocit. Pokud to tocim mam spotrebu do nebe. Bezte uz nekam s tema moturkama do sekacky. Vylhane vysledky spotreby a zivotnost par let.

+1/0
20.10.2014 17:18

J19i12ř87í 98S90c90h62w73a60c16h 8958564578876

pokud chci aby, to jelo tak si koupím něco  co má minimálně tak 100 kW/t, což je poněkud jiný segment než Fabia....takže jen taková tvoje stížnost u vodovodního kohoutku v umývárně....;-)

0/0
20.10.2014 20:24

P43e51t64r 59K58u34l21i46c11h 9660521312425

píšete tohle i pod články o toyotě yaris, opelu corsa, fordu fiesta, peugeotu 208, atd....?

0/0
20.10.2014 21:21

J31a10n 94D14l95o50u28h83ý 7664979750899

Jadny z nejslabsich motoru v tomto segmentu mela vzdy skoda ;-)

+2/0
21.10.2014 6:59

J97i25ř44í 18S12c73h42w39a98c77h 8498684498546

no a? Na druhou stranu Rapid s "motorem do sekačky" (1.2/TSI 77kW) ale i stejně se stejně výkonným 1.6TDI si v dynamice v pohodě "pochutná" na i30 s 1.6 CRDI co má "úžasných" 94kW!

0/0
21.10.2014 12:29

J18a16n 71D11l31o56u68h57ý 7414729640119

Nejslabsi motor od skody nema turboR^ Michate dve veci dohromady.

+1/0
21.10.2014 21:53

J10i16ř38í 14S76c53h87w69a60c19h 8768374978916

evidentně nemluvím o nejslabších motorech. Copak mně je někdo nutí kupovat, copak je to jediná možnost volby? Proto jsem začal slovy "Na druhou stranu...."

Srovnal jsem střední variantu Rapidu se střední papírově mnohem výkonnější variantou konkurence.

+1/0
23.10.2014 10:58

R19i91c43h53a60r35d 63M50i41k22u22l65e76n29k30a 1509837707524

Je roztomilé, jak se redaktor snaží na tomto příšerném stroji nalézt aspoň nějaké klady, když už nemůže (protože článek je zaplacený) napsát naplno že se jedná o velký průser.;-)

+2/−5
18.10.2014 10:47

P11e73t36r 10K94u10l94i80c79h 9930981392445

minulé generace tohoto "průseru" se prodávaly výborně, tak uvidíme, jak na tom bude tento "průser" ;-D

+1/0
18.10.2014 11:46

R12i38c46h76a23r87d 22M39i47k58u73l26e91n21k76a 1689487197344

chceš porovnávat s mojí A3? nebuď směšný.... motokára pro socky.

0/−3
18.10.2014 14:14

P15e83t96r 27K82u91l48i52c64h 9540821552425

směšný je ten, kdo řadí A3 a Fabii do stejné kategorie

+5/0
18.10.2014 15:26

J81a77n 63H47a81v53r36d95a 4581239634249

A v čem je asi tak lepší tvoje A3  proti Fabii. Nevidím jediný důvod (snad krom leštění si ega - i když s A3 ani to ne), proč pořizovat A3. Malá, žravá, drahá ...

+2/−1
18.10.2014 16:44

J61i82ř13í 88S28c21h40w84a73c33h 8598144208626

máš pravdu s tou tvou A3, motokára pro socky....

+1/0
19.10.2014 0:30

K84a74r44e57l 83B63a13r41t43á23k 3579383852946

A3 - to jste teda boháč;-D. I když, děti mají jiná měřítka.

0/0
21.10.2014 8:07

P81e38t56r 69K43u13l31i18c44h 9630461422515

v podstatě na HTP ve FII vadil jen zvuk ( a to jen subjektivně) a spotřeba, pokud to člověk dral na maximu výkonu.

podle recenze a technických údajů by oba "nešvary" mohly být u tohoto nového 3-válce potlačeny, takže není důvod, proč by si ho noví zákazníci neoblíbili...

+1/0
17.10.2014 15:38

V69á68c58l27a58v 37S28v68o61b60o10d39a 3981209300480

nikomu nepřijde divné, že škoda chce za uplně stejný motor v jednom případě o 18000 víc jen díky tomu, že neni uměle přidušený? Oni vám prodají tu silnější variantu, která je uplně stejná jako ta slabší jen není elektronicky omezená na nižší výkon o 18 tisíc dráž... a to je fér ;-DR^

+2/−1
17.10.2014 15:10

J88i40ř88í 35S45c12h44w76a88c69h 8178414758396

Když se na to dívám se strany výrobce:

tak nevěřím tomu, že náklady na výrobu motoru, který se bude prodávat o dost laciněji budou stejné, tedy že se bude jednat o úplně stejný HW.

+1/0
17.10.2014 20:12

J79a20r51o21m43í71r 84K95r97á11l 4660369304769

Ten motor je stejný, liší se jen nastavením.

+1/0
20.10.2014 8:25

J55i40ř43í 91S10c68h55w32a57c17h 8168674338816

ty jsi konstruktér?

0/−1
20.10.2014 11:42

J38i88ř29í 85S91c31h80w88a86c87h 8768574638916

Iskro, Iskro.....díky za hodnocení, ty bys dokázal nesouhlasit i s 1+1=2 ;-D

0/0
23.10.2014 11:11

V42l86a67d19i81s67l30a57v 35B24u41r17y83š57e62k 3443156752474

mě to divný nepříjde, zatím žijeme v zemi, kde si může výrobce aut stanovovat cenu podle svého uvážení a tak, aby měl co největší zisk, spotřebitelé se rozhodují, zda si auto koupí nebo ne, náklady na výrobu v nekomunistické zemi nemají s prodejní cenou nic společnýho, tohle je výhoda trhu, chraňme ji a nezkoušejma ji změnit

0/0
20.10.2014 8:33

P13e67t19r 81I79s43k98r95a 7651527553246

dokud bude dost lidí, kteří budou vybírat za každou cenu nové "auto" a půjdou jen po ceně a nedokáží si spočítat další náklady s tak nešťastnou volbou, jako je kterákoliv Škoda (bohužel, přál bych  si, aby vyráběla vozy na úrovni), tak se tyto nebezpečné střepy s výkonem šlapacího autíčka budou kupovat stále... 

Pokud bych chtěl škodovku, tak vidím výhodu ve starém favoritu, který slavnou novou Fobii ve všem pokoří a ještě ušetřím bez mála 1/4 milionu na spotřebu a tuning

0/−1
23.10.2014 9:50

J51i15ř62í 89S70c48h95w84a65c60h 8798624148546

no jasně dnešní škodovky jsou nebezpečné střepy a "pokořitel" favorit je něco jako matčino lůno pro novorozence. ;-D

Co tam máš dál?

0/0
23.10.2014 10:21

P84e47t32r 36I52s82k11r19a 7591347323156

pro tebe nic, tebe za ty kecy snad platí

0/−1
23.10.2014 10:29

J86i74ř82í 70S63c14h79w10a88c12h 8308664918946

a proto mi už nepovíš nic nového o ježkovi? No sláva!

0/0
23.10.2014 10:51

J18a89n 81H51a87v56r76d35a 4581609724399

Názorná ukázka vývoje: V roce 1991 stál favorit kolem 185.000,- Kč(s?). Bez airbagů, el. stahování oken, bez radia, se spotřebou 7-8 l/100, rezaté již ve fabrice.

Srovnejte s dnešní úrovní a cenou velikostně stejného vozidla.

+1/0
17.10.2014 11:51

J10a71n 23D42l54o37u66h65ý 7604309120949

V roce 1989 stal favorit 89 000kc. To ze nase CS vlada nechala znicit menu nema s cenou favorita nic spolecnehoR^ Ja jsem nakoupil favorita noveho v 89 za 89 000kc a po osmi letech ho prodal za 80 000kc. Jenze jaksi po 8 letech tech 80 tisic melo uplne jinou hodnotu nez v roce 89.;-D

+1/0
17.10.2014 12:02

V96í74ť81a 14K65r81u26t65i44š 1570744215377

Těch 89tKč bylo tehdejších 27 platů, dnešní základ ve Fabii je za 9.

0/0
17.10.2014 12:05

J18a46n 75D37l61o26u31h96ý 7344149170859

Poukazuji pouze na fakt, ze ta cena 185 tisic nebyla kvuli tomu, ze se tak rozhodla skodovka, ale proto, ze nase mena stala za velky kulovyR^ Kdyz pominu fakt devalvace meny, pak jsem na favoritu tratil pouze 8 tisic. Jenze je to stejne blbe tvrzeni jako to vase. Nebot dnesni fabie po 8 letech bude prodejna sotva za 70 tisic;-D

+2/0
17.10.2014 12:08

J55a56n 92H10a36v43r86d86a 4851549224739

Poukazujete na fakt, o kterém jsem vůbec nepsal. Jeden o voze, vy o koze.

+2/0
17.10.2014 12:11

J71a68n 75H44a17v94r51d96a 4121149454909

Mnoho jste nepochopil. Srovnávám cenu a kvalitu vozu z roku 1991 a o 23 let později.

Jiný příklad (s hodnotou koruny už by to srovnávala jenom trubka): Golf WV diesel 66 kW z r. 1993, bez ničeho (ABS, EDS, airbagy, za 540 tis. Kč. Dnes za tyto peníze ten Golf bude nabušený vším možným.

+2/0
17.10.2014 12:09

J89a37n 98D14l80o96u71h69ý 7734289190359

Vy jste evidentne nepochopil, ze srovnavat cenu vozu v Kc z doby, kdy si s hodnotou koruny hrali nasi mocipani jaksi postrada logiku. Srovnavejte vozy z doby, kdy nase mena mela to nejhorsi za sebou. Jenze to je az z dob prvni Fabie R^

0/0
17.10.2014 12:16

J33a64n 18H23a86v33r50d63a 4331129654919

Probudte se. Nesrovnávám cenu v r. 1989 a 1991 ale 1991 s r. 2014. Poukazuji na to, že po 20 letech cena stejná ale 3 x víc auta.

Zatímco vy jste usnul před 25 lety a máte z kapitalistického vývoje (který je ku prospěchu spotřebitelů) očividně velké frustrace. Tečka.

+2/0
17.10.2014 16:46

J49a85n 89D39l61o20u83h51ý 7204119190979

Ja z toho zadnou frustraci nemam, dnes misto jednoho rezaveho krapu primo z vyroby mam momentalne tri vozy z nichz je jeden dokonce skoda :-D vy ale stale srovnavate nesrovnatelne.

0/0
18.10.2014 8:29
Foto

V44o81j15t88a 81K52o98v53a59č 2507211513856

Spis vy si pletete kupni silu (jakekoli) meny a cpete do toho nesmyslne jakesi vase subjektivni prirovnani typu "nase mena stala za nic...".

Zkuste trochu nastudovat zaklady ekonomie, pak pripojte studii vyvoje postkomunistickych ekonomik, jejichz meny byly v pocatku s nesmyslnymi kurzy, ktere neodpovidaly vubec (ani vzdalene) parite kupni sily, pricemz teprve prave diky trznim mechanismum se kurz koruny a jeji kupni sila zacaly "automaticky" ustálovat...

A az toto poberete, treba si uvedomite, ze kupni sila meny se odviji od realnych ekonomickych veličin a nikoli od toho, zda z vaseho pohledu mena stala za kulovy ;-)

A uplne nejvice byste si mel vsimat jednoho komentare vyse, ktery pripomina, kolik prumernych mesicnich platu byl treba tenkrat na favorita a kolik dnes na onu Fabii...navic s vybavou v risi snu, srovnavate-li to s tim, co mel (nebo spis nemel) Favorit...

0/0
20.10.2014 19:49

J38a19n 77D63l81o66u87h70ý 7164649930179

Dalsi kdo nepochopil... Stihl jsem ho koupit za 86, ani ne dva roky na to stal 185. V te dobe bych 185 nemel. Takze mi z toho vyplyva ze stejny produkt se vlivem soukoli ekonomiky zdrazil o 100 tisic. A cenu takoveho produktu porovnavat s dnesni cenou vozu je statisticky irelevantni. Ano facko bylo drazsi nez jakoby dnesni fabie, to je cele co z toho vyplyva...

0/0
21.10.2014 7:05

J42o17s63e43f 67V24a31l55a 9190783143273

v roce 1989 jsem si jako vysokoskolak s vysokou specializaci nemohl dovolit koupit drazsi (ojete) auto nez za 20.000,- proste nemel kde a jak tolik z mesicniho platu 2900 Kc usetrit.

0/0
25.10.2014 17:27

J61o80s80e12f 22N42o97v74a47k 5528332106168

V roce 1989 stál favorit 86400,- KČS. Jen pro upřesnění. U některých již cestou z mototechny upadla řadící páka či stěrače.

+1/0
17.10.2014 14:27

P87e38t44r 30I37s37k27r21a 7801487453456

Favorit je v tomto srovnání větší silnější a výrazně levnější. Ok nemá airbag, ale spotřebou je na tom stejně ne- li lépe a to zejména v zatížení (srovnání s výrobou 94)

Srovnáním zjistíme, že se změnila hlavně cena a to v poměru  k ještě horšímu.

0/0
23.10.2014 9:52

F19i91l36i88p 95N76e59s15p59o11r 6117857858572

Na muj vkus je to drahy. Nakupni tasku pro manzelku koupite uz kolem 150tis, a zase jako rodinne auto je to male a drahe, protoze za 300tis koupite Rapid kam se vleze 5 lidi v pohode...

+2/0
17.10.2014 9:26

J73i65ř29í 69S89c83h62w37a79c84h 8868344808506

nákupní taška tj. auto cca 3,5m dlouhé je o hodně menší než toto. Navíc většina těch lepších "nákupních tašek" stojí spíše 200 a víc.

5 lidí v pohodě se vejde tak do kravských dodávek typu Berlingo, Kangoo apod. Ani do Rapidu ani do Oktávky ani do BMW 3,5,7 se ten prostřední vzadu necítí v pohodě....V podstatě všechna tato auta včetně Fabie jsou pro 4 lidi ....;-)

+3/−1
17.10.2014 20:25

J86a16n 79D41l44o65u13h50ý 7714849510749

Nemate pravdu, existuji minimalne dva keycary, ktere maji 5 stejnych plnohodnotnych mist k sezeni vcetne provedeni bezpecnostniho pasu. Vyrabel to Opel a slo o licencovane auto od Suzuki. Suzuki to vyrabi do dneska, jak novou generaci, tak tu predchozi.

0/−1
18.10.2014 8:35

M72a94r55t85i37n 57K44o78v62á61ř 2901210589606

Rapid a 5 lidí? U škodovek je největším problémem malá šířka, takže 5 lidí je problém i v Superbu.

+1/0
18.10.2014 23:02
Foto

V82o81j21t50a 12K70o94v18a28č 2537311683506

No nevim, ale to by museli byt slusni tloustici, aby meli problem i v Superbu...vubec se (mala) sirka Superbu zvelicuje...v porovnani s Passatem nebo A6 to takova tragedie tedy neni...ono totiz jedna vec je realna sirka vozu a druha pak vnitrni po odecteni tloustky dveri...coz je "problem" jak Audiny, tak i Passatu...tech par milimetru, co maji navic oproti Superbu uz tolik muziky neudela, pokud se bavime o normalnich postavach a nikoli bande tlustych prasatek ;-)

0/0
20.10.2014 19:54

M29a54r33t93i43n 27K24o20v66á80ř 2921570389896

Superbem jezdíme každý den s kolegama do práce. Na zadním sedadle se mezi nás vejdou akorát dvě aktovky, na třetí už není místo. Jestliže mám na délku luxusní prostor a pohodlně si natáhnu nohy, tak očekávám i obdobné pohodlí na šířku -  a to tam chybí.

0/0
23.10.2014 17:23

J12i86ř34í 25S67c82h82w82a30c38h 8308824808786

mno já si myslím, že na šířku je tam pro dva lidi místa až až. Problém s aktovkami, což je zavazadlo bych řešil, jejich umístěním do zavazadlového prostoru. Tři se tam určitě vejdou i kdyby měli velikost kufru. ;-)

0/0
25.10.2014 17:56

M63a76r12t63i67n 17K24o34v39á66ř 2561920439506

Pro dva ano, ale já jsem reagoval na p. Kovače, který tvrdí, že se tam vejdou bez problémů tři lidi. Zřejmě tam ve třech nikdy neseděl, jinak by nepsal o slušných tlouštících...

0/0
28.10.2014 1:11

A25l10o28i91s 73J79i92n31d92r37a 9620844667465

Cekal jsem, ze bude stacit pul litrovy dvouvalec. Takto vykony motor bych fakt necekal;-D

+6/0
17.10.2014 9:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.