- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V půlce článku jsem se musel ujistit, zda jsem, či nejsem na Technetu. Na Auto nebývalá kvalita, jen tak dál. Díky za parádní článek.
K poslednímu odstavci:
jenom k tomu poslednímu odstavci - a tohle prosím pěkně ještě teď různí rudokožci vychvalujou
A takových podniků byly desítky. Jenže pro zaslepence za to může Klaus.
Každá revoluce přináší útrapy schopným...přináší tzv. nové tváře; podívejte se, co za neschopná netáhla a zloděje přinesla ta poslední...
myslite komunisty co se prevlikli do ods, cssd apod?
Krásná práce, škoda že to musel bolševik zničit, jako vše, co rudá lůza ukradla
Bolševik holt měl jiné priority.
Až do druhé půlky 50. let byl individuální automobilismus považován za zbytečnost, přednost měla "poválečná obnova země" a zajištění živobytí čtrnáctimilionového státu. Proto se taky Uhlíkova karosárna věnovala už jen užitkovým nástavbám (které tam dělali odjakživa a zabezpečovaly jim více než 2/3 tržeb už před válkou), Sodomkova karosárna autobusům (stejný příběh, i tam se tomu věnovali už od konce 20. let) a Peterově karosárně byly přiděleny kabiny pro nákladní auta a karoserie pro dodávková auta (ve Vrchlabí to zkomplikoval fakt, že Peterové byli Němci a ve válce i při následném odsunu ztratila karosárna většinu dělníků i úředníků).
Z 18 příspěvků k článku je polovina politických. To i k takovému tématu jako karosování aut se vždy najde pár pošuků kteří do toho zamíchají politiku.
Kdyz to doctete az do konce zjistite proc.
Jako vždy, kam šlápl komunista, nezůstalo nic z dlouhodobé práce.
Nu což, to se stává.
Stejně tak nezbylo nic z dlouhodobé práce šikovných lidí v Tatře Smíchov (kdysi největší výrobce tramvají na světě), Škodě Ostrov (kdysi největší výrobce trolejbusů na světě), v LIAZu (TEDOM tam dodnes žije z 50 let starého ML630, nový motor už nikdy nevyvinou, nikdo by to nezaplatil - výroba 20.000 ks ročně je pryč), v Tesle, v Roudnických strojírnách, v Avii...
Perfektní článek. Ale nějak jsem nepostřehl karosování Rolls-Royce a co na to výrobce říkal. Pokud si pamatuji, tak při každé změně automobilu padala záruka.
Nevím, co zrovna RR, ale obecně bylo v té době běžné expedovat samotné šasi. Býval to zlomek produkce a nebylo to moc výhodné, ale nebyl to výstřelek. Podobně jako dneska u užitkáčů.
Článek jsem četl jedním dechem. Perfektní práce, autorovi patří velký a dík.
PS: jsem jediný, kdo má při čtení posledního odstavce chuť vzteky něco rozbít?