Diskuze
Velký provokatér v novém: dráždivé BMW X6 umí na silnici i v terénu
Děkujeme za pochopení.
P83e19t84r 11B45á39č74a
Na SUV moc nejsem, mam radsi sportaky, ale jedno z mala co se mi z nich libi je prave X6
Jinak ti chytrolini co tady to auto pomlouvaji, at si radsi sednou do sve vylitane Fabie co maji v garazi a nedelaji zbytecny vlny
J58i96ř54í 24S13c42h69w49a32c22h
cha, největšímu pomlouvači z vidlákova vadí pomluvy.....
V40á60c50l35a98v 52Z98e53l61i81n57k50a
Nic nového pod sluncem. Podobně jako jeho předchůdce. Slušného člověka v něm potkáte jen stěží. Ergo, další hračka nikoli pro schopné, ale pro všehoschopné a úspěšné - zloděje (odkláněče.....).
D18e89n62i48s 20W46i68t40z84k62u
hele že ty pomlouváš v ulici sousedy, když si v neděli pečou k obědu kachnu
R51a60d63o46m56í32r 14A65l26b45e35r60t
Tak, kdo z Vás by se tak k takovému autu choval? Brodil se s ním tak hluboko, či vyváděl jiné kousky? Dvě procenta z nás. Já bych tohle autu nikdy neudělal!!!
J33i47ř30í 41S84c65h85w57a82c57h
zajisté sis všiml, že "brod" byl pečlivě vydlážděný.....
J91a36n 76M19a89z71ů61r94e75k
moc se mi libí, jak tady kritici řvou a přitom v něm neseděli, ale přesně vědí, jak to jezdí
M22a24r56t66i24n 28T78e61p12l54a37n
Tak jezdí to určitě dobře, o tom nelze pochybovat. Jediný problém je, že za jeho cenu si člověk může koupit WRX STI, které bude rychlejší i na silnici (viz výsledky na Nordschleife), natož na polňačce nebo za deště a sněhu, k tomu Mondeo v kombíku, kterým "přestěhuje" asi 3x tolik věcí a nakonec Suzuki Jimny, kterým zas dojede někam v terénu. I když uznávám, že tato trojkombinace má nevýhodu, že vyžaduje 3 garáže místo jedné
J78o92s43e55f 58P92e70c50h43a
Nejvíc kritiku v tom autě nikdy nesedela a hlavně o něm ví úplný ........prestante chlastat setrete a možná se někdy taky svezete v pořádným autě
J93i63ř43í 34S55c38h39w68a33c69h
než se tísnit v takové krávě co se vejde jen na přechody a před průjezdy, a majitelé toho náležitě využívají, protože jen tam je pro ni dostatek volného místa, na normální parkovací flek se to totiž obvykle nevejde, tak to radši chlastat od rána do večera....
P18e87t92r15a 92M40a96l47á
Řadím se k odpůrcům, ale zase musím uznat, že zepředu už je auto podstatně koukatelnější než předchozí verze-toť pro mě jediné plus oproti stávající verzi
D45a53n69i78e46l 97B96a26ž56a26n13t
Cena lidová teda rozhodně není....
J12a15n 97S61v69o57r79a32d21a
to auto taky není lidové a rozhodně nikdo nečeká, že se bude rovnat Oktávii v prodejích
M85a87r19t38i41n 44R28a90y98m37a61n
Obecne jsem u techto aut nepochopil jejich ucel. Podvozek to ma tvrdy a nepohodlny jako sportovni auto, teziste a vysku to ma jak offroad a uvnitr je to male jako sportovni auto. Takze prevzalo to nejhorsi ze vsech a snazi se byt vsim. V terenu se s autama co ma redukci, uzaverky a pod. neda ani srovnat, na okruhu nikdy nebude tak rychle jako spravne coupe a spotrebu ma jako nakladak protoze je velke a tezke a ze by se hodilo pro stehovani se take rict neda, protoze v klasickem kombi odveze vic. Snazi se delat vsechno ale nic neumi poradne. za mne auto nepouzitelne.
J27i94ř32í 15S88c33h84w96a35c57h
hmm, vnitřní rozměry jsou opravdu mizérie. Viz věta v článku: "Nízká střecha nechává nad hlavou jen nejnutnější místo" ....což u auta, které je jen o něco nižší než stojící chlap (leckterý je i menší), je takové mírně řečeno divné, no řeknu to na rovinu, nad hlavou je méně místa jak ve Fábii. A když by to v tom "terénu" chtěl někdo opravdu rozjet tak si velmi snadno natluče kokos
J52a29n 66D14o20č35e33k56a22l
Je to krásný "SUVko", ale mluvit v tomto případě o terénu je trochu mimo. Teda v případě, že se bavíme o opravdovém terénu a ne o polní cestě. Nesedí to na rámu, nemá to redukce, závěrky, neuvádí se brodivost, nájezdové a přechodové úhly apod. Na druhou stranu se od auta v této cenové kategorii asi nedá ani čekat, že by s ním někdo na nějaký skutečný off road vyrazil.
J18a85n 60S56v44o41r46a12d79a
no to ano, ale proč s tím jezdit do "opravdového" terénu? v životě sem neměl potřebu s jakémkoliv autě zajet na horší terén, než je polní cesta..
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...