Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První kilometry: nový Volkswagen Passat je premiantem, který nezklame

Je jako premiant třídy, kterého nemáte moc rádi, ale když chcete být objektivní, musíte mu uznat, že opravdu umí. Dotáhne to daleko a podle toho, co dělá, se pak řídí i ostatní. Volkswagen Passat, kultovní dílo německého automobilového průmyslu, právě přijíždí v osmé generaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M89i75c59h88a88l 81K61u95c60h43t71a 6973914574932

Není to ošklivý, neurazí to. Ale ty rozkostičkovaný virtuální budíky jsou děsivý, to ať se na mě němečtí soudruzi nezlobí...

0/0
3.12.2014 15:24

V73l47a53s90t38i41m97i97l 60P27ř39í65k75a83z82s57k16ý 4531822

Hmm, normální Passat, tohle auto nemá koule, fakt jen pro manažera jako povinný doplněk na jednání, nebo kombíka pro rodinu. Neurazí, nenadchne.

0/0
10.11.2014 21:57

P21a76v66e34l 48Š57e36d85l49b73a97u42e24r 7388761872555

Přestalo to už "kouřit," když ten, co v tom jede, šlápne na plyn? Už automaticky si při jízdě za VW, nebo Audi zapínám vnitřní cirkulaci kvůli smradu... Často "kouří," jako stará Avie... A může už v tom normálně sedět za volantem i dvoumetrový člověk, nebo si při jízdě stále udělá otlak na boku holeně pravé nohy o široký "tunel?" A už to častěji jede, než stojí v servisu? Mám dvakrát velice špatnou zkušenost s touhle "značkou," "Der Schrot" je asi pravdivější slogan. Někdo nemusí souhlasit, třeba měl více štěstí. S pohodovou Mazdou je to naprosto nesrovnatelné. Lépe jede i sekačka Honda... Ale třeba se Němci časem fakt zlepší a začnou dělat funkční auta, kávovary, sušičky prádla, kontaktní čočky, fukary na listí, kultivátory,... To vše zatím stálo za... Firemní Fiat měl do 200 tis. km jedinou poruchu, nějakou elektronickou součástku v motoru s hrdým nápisem Made in Germany... Trvalo mi, než mi to došlo, ale od té doby, co nepoužívám německé věci, nebo lépe - používám je vědomě co nejméně, protože se právě můžou někde bez varování objevit uvnitř výrobku, jako součástka, zjednodušil se mi život :-).

0/−1
8.11.2014 1:25

J93e70r72o41n90ý77m 97K71o58p25l 1844227775859

Vy asi žijete v nějakém jiném světě Fiate (omlouvám se za tu nadávku) ;-D;-D

0/0
20.11.2014 20:20

J65o54s18e46f 27V16a22c15u43l11a 9558586336625

Němec ,bez chuti a zápachu. I když dýmí pěkně ,když podřazuje pod kopcem ;-D Ale teď vážně.Tohle auto si koupí jen člověk bez invence,nudný,až zkoprnělí.

+4/−4
3.11.2014 19:42

P84a24v36e98l 94P37r62o44k79o51p 6298972675620

Myslím, že i v loňském roce byl v prodejích premiantem třídy Accord.

0/−1
2.11.2014 19:02

M88i41c51h73a71l 87H41r87u15b91o58š 4800427872375

Áno, a preto sa nasledujúca generácia viac nebude do Európy dovážať... ;-)

0/0
2.11.2014 21:02

Z70d85e42n53ě45k 85M43o87r84á26v49e32k 5307738668263

Hondu nechápu - reklamu tomu nedělali žádnou, takže jak se chtěli proti masáži "das auto" prosadit?

0/0
3.11.2014 15:29

P28a48v59e25l 11Š59e80d85l45b30a95u18e44r 7508241932745

Nakonec prý bude. Akorát prý udělali představení pro Evropu v Moskvě, pokud ano, je to zvláštní...

0/0
8.11.2014 1:45

M17i19c64h86a53l 32H75r55u53b65o57š 4320647212245

Rusi nie su v EU, tak mozno to predstavili tam, lebo mohli ukazat sirsiu paletu motororizacii alebo jednoducho to, co by v EU z nejakeho legislativneho dovodu nemohlo byt aj tak predavane. Tak ci onak, Hondu by som si kupil maximalne motorku, kdezto novy Passat sa mi velmi paci...

0/0
8.11.2014 6:30

M48a74r39e42k 82K71l36u20f14a 3568174244896

Ano, umí, to uznám, ale premiantem ve své třídě opravdu není.

+2/0
1.11.2014 18:05

M34i53l44a11n 54V57o23t63a12v39a 5744256821692

tenhle už zase začíná trochu vypadat k světu, ale ten předchozí byla hrůza děs.

+1/−3
1.11.2014 14:14

Z57d92e33n63ě80k 19M81o69r68á20v81e21k 5127808978593

Nenapsal bych sice "hrůza děs", ale nuda šeď není o moc lepší. Tohle je opravdu pokrok.

0/0
3.11.2014 15:27

M39a46r17t85i30n 98M31u55s76í17l97e59k 5458454644262

Když jsem viděl na stránách výrobce, že chtějí za staré mondeo 617 000 a NOVÝ Passat stojí 638 000. Tak není nad čím uvažovat a jít do Passata. Samozřejmě ceny jsou v základu.

+1/−3
1.11.2014 10:16

Z98d12e77n26ě79k 92M36o15r17á63v83e33k 5297438558413

Lidi kam na ty kraviny chodíte.Staré Mondeo je v základu 1.6 turbo 118 kW za 529990. To je sakra méň než 638900 za Passat 1.4 turbo 92 kW. Nové Mondeo je v základu 1.5 turbo 118 kW za 611990.

0/0
3.11.2014 15:25

J65a52n 98M37í17š96a 1490572710774

"Systém Mirror link pak za nevelký příplatek na něm umí „zrcadlit“ obrazovku mobilů s operačním systémem Android."

Hm, za nevelký příplatek pouze zároveň při objednání navigace za 40.000,- Kč... :-(

+1/0
31.10.2014 18:09

9851724200327

Když máte MirrorLink, tak asi navigaci nepotřebujete, ne? Potřebujete jen rádio s barevným displejem

+1/−1
31.10.2014 18:26

P34e33t55r 64M21i98c12h80a78l 2460194121772

Pěkné. Jen škoda, že díky eko-lobby se tomu začínají prznit motory. Tankovat močovinu do dieselu, čtrnáctistovka ve více než dvoutunovém autě ... Kam ten svět spěje?

+4/0
31.10.2014 18:03

J65i24r96i 35F42i60n65k 6927919457368

Močovina eliminuje NOx, které jsou prudce toxické a na životnost motoru to nemá vliv. 1,4 tsi má lepší dynamiku než dříve dvoulitry a navíc to není jediný benzinový motor v nabídce - je to jen základ.

Nejsem rozhodně fanoušek koncernu VW (spíš naopak), ale toto bych jim nevyčítal.

+1/0
31.10.2014 21:57

M18i12l61a30n 54V12o16t62a93v84a 5394606771642

proč ji tankovat? toalety jsou u benzínek za poplatek, tak alespon ušetříte ;-)

+1/0
1.11.2014 14:11

Z32d55e39n83ě72k 62M28o15r28á82v42e73k 5527538218533

Plácáte nesmysly - 1.4 má pohotovostní hmotnost menší než 1400 kg. A močovina je v náklaďácích každodenní realita a díky tomu nesmrdí jako každý osobák s commonrailem.

0/0
3.11.2014 15:19
Foto

I38v41a86n 28K55o18p47t80a 5367762391557

Presne takhle asi mluvili před par lety naši dedove. Dvoulitr do tak velkého? Downsizing přeci není nic nového.

0/0
6.11.2014 7:45
Foto

J17a92n 36K63o29v70a20ř15í36k 4185299822188

HezkýR^

0/0
31.10.2014 16:06

A13l82e78š 87L79e59w62i50c49k55i 5965739591188

Premiantem,minimálně v této generaci, je MAZDA 6, ať už designem,či technikou...

+4/−3
31.10.2014 15:53

J23o18s57e57f 95V32a71c96u35l55a 9788546806425

Samozřejmě,ale oslíkům to vysvětlit nejde ;-)

0/0
3.11.2014 19:43

A16l27e30s 22D14a20n52a 2357677927554

Mluvi jako o vybornem aute a chce konkurovat BMW rade 3? To nechapu nebot 3 rada je totalni kram.... ;-D

+4/−1
31.10.2014 15:00

S27t76a14n67i47s39l88a68v 62M95o96k77r60ý 8327592456152

No jasne :) Totalni kram, koukam dalsi znalec :)

Tak nam povez to vyborne auto v teto tride ;-D

+3/0
31.10.2014 17:40

O56n33d18ř34e77j 29B44u32r35e83š 5690494643879

ACCORD (ovšem postrádá voturbenej benzín).

+1/0
31.10.2014 18:23

A50l64e11s 78D55a66n39a 2877267887844

Bohuzel Vas zklamu... mam F10, 530d xdrive, takze něco o tom vim. A jelikoz tento vuz je docela hruza, tak si dovedu představit jaky kram je rada 3  ;-D

0/−1
31.10.2014 23:16

P28e46t18r 49S69t89r53a73k46a 9777447835313

proc je 5 hruza? Ja mam 535Li a v podstate se tesim na kazdou jizdu... :-)

0/0
1.11.2014 0:32

A48l56e69s 44D21a54n29a 2297967187564

neboť predtim jsem mel S classu 500

0/0
1.11.2014 20:11

P22e58t52r 14S77t75r68a16k28a 9487587825353

Tezko srovnavat naprosto rozdilna auta. "S" je auto na pohodlne cestovani, po dalnicich. 3 je male auto, hlucnejsi, atd. Ale treba na silnici plne zatacek mu static nebudete. Nemyslim, ze 3 je spatne auto. Proste je jen urcene pro jineho zakaznika. Nikdy jsem 3 nemel, takze spolehlivost, atd. nedokazi posoudit. Ale "S" jsem mel ve firme...

+2/0
2.11.2014 0:35

P81e65t93r 26S74t27r19a15k79a 9797407985963

Ah... ty rana. Odpovidam na vas provni prispevek o "3". Ale v podstate to plati i o 5tkove rade. Soubezne vlastnim 7 radu, ale na jizdu se tesim vzdy v 5. U "S" to byvalo podobne. Skvele auto pro dalnice, kdyz vpredu sedi ridic. Ale neni to auto, na jehoz rizeni bych se tesil kazdy den. 5ka mi dokaze vykouzlit usmev na rtech velmi casto. Jen je skoda, ze se v Cine neprodavaji ty nejvykonejsi motorizace.

+1/0
2.11.2014 0:42

L93u75k70á69š 64O30m37á61č36k20a 5461484941706

Opravdu krásný vůz! Jen těch "zběsilých 176 kW"... to psal majitel Škody 120 nebo jak tomu mám rozumět?

+3/−3
31.10.2014 14:04

M18a37r65t81i88n 72B43l62a55s60s 3131549786981

Z 2.0 TDI na přední nápravu to opravdu není zrovna "rozumné" ;-)

0/0
1.11.2014 18:41

P50a42v77e22l 15Z80a81j92í45č58e82k 8374550736550

zbesilych 176kw ;-D dobry joke... tak leda ze by to zacinalo dvojkou a ani tak nejde o zbesilost

+1/0
31.10.2014 14:00

J54i56ř76í 79S56c10h77w24a97c50h 8358634408296

těch voturbených 176 kW je dynamicky v podstatě totéž co 200 kW v atmosféře jelikož maximum krouťáku se dostaví při mnohem nižších otáčkách ;-) ta atmosféra bude mít navrch jen v rozsahu 5000-6000 (mluvím o srovnatelných čtyřválcích, ne o nějakým 4,0 V8 co se na 6000 ani nedostane)

0/0
3.11.2014 23:53

P20a66t20r51i38k 21S93v42o34b43o24d88a 3259901166975

ovšem ta sedadla, ta teda ale vypadají.....

0/0
31.10.2014 13:33

V60í27t 69N17o11v13á35k 5734315971719

nemůže to konkurovat šestiválci podélně a náhonu na zadek

0/0
31.10.2014 13:15

L28u78k70á79š 26O50m72á34č91k72a 5851274621616

To samozřejmě nemůže, proto je cena nižší, než u BMW.

+1/0
31.10.2014 14:05

R21u31d43o64l67f 84H85r17a10z88d18í92r33a 1285179403458

Proti passatu nic nemám, sám jsem měl B6 a nemůžu říci nic špatného, pár věcí na garanci bylo, ale nic mimo normál. Ale tydle články "první kilometry", kde je jen snůška PR  z firemních materiálů + firemní video. fakt super novinářská práceR^

+1/0
31.10.2014 13:11

D29a39n48i74e62l 62K62r96o47n52e66r 7244354746987

Passat je fajn auto, ale stejne se divim, ze ty problemy s 2.0 TDi modelu B6 ustal v oblibenosti. Praskajici hlavy a odchazejici vstriky byly az prilis caste, u verze s 8v se zase zanasel velmi rychle DPF.

+2/0
31.10.2014 11:16

A17l55e88š 80J91a19n63á23č84e20k 3783814706323

Vzhledově se mi líbí. Jestli bude premiantem třídy těžkou soudit. Ono MB C klasse, BMW 3, Mazda 6 a hlavně Ford Mondeo jsou nemalá konkurence a u předešlých modelů Passat nebyl etalonem třídy, to bylo Mondeo a sekundovala Mazda 6.

+3/−4
31.10.2014 11:05

J26o54s27e60f 36N66o86v23á85k 3580687793669

Mondeo?8-o

+7/−2
31.10.2014 12:57

J29a41k29u92b 74V24r18b85a 4779384358481

ford Mondeo konkurence? ;-D

+2/−1
31.10.2014 14:05

M36a65r26t62i64n 83M80u91s73í31l97e49k 5628984174212

Prej: Hlavně Mondeo X;-D 8-o

+1/0
1.11.2014 10:09

M92a69r40t22i21n 52M43u80s65í26l13e66k 5618464484252

Když jsem viděl na stránách výrobce, že chtějí za staré mondeo 617 000 a NOVÝ Passat stojí 638 000. Tak není nad čím uvažovat a jít do Passata. Samozřejmě ceny jsou v základu. A to je Passat prestižnější a kvalitnější auto.

0/−1
1.11.2014 10:20

Z90d22e98n10ě70k 59J30o73n86á87š 9911979436790

Nový Passat aneb najdi 5 rozdílů.... vždyť ty auta vypadají pořád stejně...

+4/−4
31.10.2014 10:04

L40u75k16á96š 92O18m97á23č37k83a 5311444961486

Všechny auta mají 4 kola.

+3/−1
31.10.2014 14:05

P79e23t39r 37K82u81l57i50c98h 9160491422485

ty poslední generace Passata jsou fakt vydařený a vypadají čím dál tím líp.

+8/−1
31.10.2014 9:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.