Diskuze
První kilometry: nový Volkswagen Passat je premiantem, který nezklame
Děkujeme za pochopení.
M53i70c38h18a70l 81K16u39c26h23t66a
Není to ošklivý, neurazí to. Ale ty rozkostičkovaný virtuální budíky jsou děsivý, to ať se na mě němečtí soudruzi nezlobí...
V26l52a82s74t42i20m88i84l 72P71ř36í82k31a82z48s31k30ý
Hmm, normální Passat, tohle auto nemá koule, fakt jen pro manažera jako povinný doplněk na jednání, nebo kombíka pro rodinu. Neurazí, nenadchne.
P90a22v61e97l 26Š68e52d84l97b88a69u54e29r
Přestalo to už "kouřit," když ten, co v tom jede, šlápne na plyn? Už automaticky si při jízdě za VW, nebo Audi zapínám vnitřní cirkulaci kvůli smradu... Často "kouří," jako stará Avie... A může už v tom normálně sedět za volantem i dvoumetrový člověk, nebo si při jízdě stále udělá otlak na boku holeně pravé nohy o široký "tunel?" A už to častěji jede, než stojí v servisu? Mám dvakrát velice špatnou zkušenost s touhle "značkou," "Der Schrot" je asi pravdivější slogan. Někdo nemusí souhlasit, třeba měl více štěstí. S pohodovou Mazdou je to naprosto nesrovnatelné. Lépe jede i sekačka Honda... Ale třeba se Němci časem fakt zlepší a začnou dělat funkční auta, kávovary, sušičky prádla, kontaktní čočky, fukary na listí, kultivátory,... To vše zatím stálo za... Firemní Fiat měl do 200 tis. km jedinou poruchu, nějakou elektronickou součástku v motoru s hrdým nápisem Made in Germany... Trvalo mi, než mi to došlo, ale od té doby, co nepoužívám německé věci, nebo lépe - používám je vědomě co nejméně, protože se právě můžou někde bez varování objevit uvnitř výrobku, jako součástka, zjednodušil se mi život :-).
J68e47r24o44n29ý80m 51K84o56p88l
Vy asi žijete v nějakém jiném světě Fiate (omlouvám se za tu nadávku)
J37o86s80e27f 87V16a34c32u59l85a
Němec ,bez chuti a zápachu. I když dýmí pěkně ,když podřazuje pod kopcem Ale teď vážně.Tohle auto si koupí jen člověk bez invence,nudný,až zkoprnělí.
P48a14v61e68l 10P83r39o88k43o30p
Myslím, že i v loňském roce byl v prodejích premiantem třídy Accord.
M28i39c53h21a66l 44H17r48u28b50o77š
Áno, a preto sa nasledujúca generácia viac nebude do Európy dovážať...
M15a64r71e70k 38K87l35u95f91a
Ano, umí, to uznám, ale premiantem ve své třídě opravdu není.
M64i47l94a43n 21V64o85t55a44v45a
tenhle už zase začíná trochu vypadat k světu, ale ten předchozí byla hrůza děs.
Z50d61e51n36ě70k 96M43o68r60á53v98e85k
Nenapsal bych sice "hrůza děs", ale nuda šeď není o moc lepší. Tohle je opravdu pokrok.
M19a17r42t48i89n 96M70u94s14í92l51e65k
Když jsem viděl na stránách výrobce, že chtějí za staré mondeo 617 000 a NOVÝ Passat stojí 638 000. Tak není nad čím uvažovat a jít do Passata. Samozřejmě ceny jsou v základu.
Z80d44e20n10ě11k 57M61o14r81á98v26e63k
Lidi kam na ty kraviny chodíte.Staré Mondeo je v základu 1.6 turbo 118 kW za 529990. To je sakra méň než 638900 za Passat 1.4 turbo 92 kW. Nové Mondeo je v základu 1.5 turbo 118 kW za 611990.
J11a72n 94M28í74š52a
"Systém Mirror link pak za nevelký příplatek na něm umí „zrcadlit“ obrazovku mobilů s operačním systémem Android."
Hm, za nevelký příplatek pouze zároveň při objednání navigace za 40.000,- Kč...
Když máte MirrorLink, tak asi navigaci nepotřebujete, ne? Potřebujete jen rádio s barevným displejem
P25e95t57r 72M50i46c68h10a69l
Pěkné. Jen škoda, že díky eko-lobby se tomu začínají prznit motory. Tankovat močovinu do dieselu, čtrnáctistovka ve více než dvoutunovém autě ... Kam ten svět spěje?
J62i32r67i 58F94i47n80k
Močovina eliminuje NOx, které jsou prudce toxické a na životnost motoru to nemá vliv. 1,4 tsi má lepší dynamiku než dříve dvoulitry a navíc to není jediný benzinový motor v nabídce - je to jen základ.
Nejsem rozhodně fanoušek koncernu VW (spíš naopak), ale toto bych jim nevyčítal.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...