Diskuze

První kilometry: nový Volkswagen Passat je premiantem, který nezklame

Je jako premiant třídy, kterého nemáte moc rádi, ale když chcete být objektivní, musíte mu uznat, že opravdu umí. Dotáhne to daleko a podle toho, co dělá, se pak řídí i ostatní. Volkswagen Passat, kultovní dílo německého automobilového průmyslu, právě přijíždí v osmé generaci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Není to ošklivý, neurazí to. Ale ty rozkostičkovaný virtuální budíky jsou děsivý, to ať se na mě němečtí soudruzi nezlobí...

0 0
možnosti
VP

Hmm, normální Passat, tohle auto nemá koule, fakt jen pro manažera jako povinný doplněk na jednání, nebo kombíka pro rodinu. Neurazí, nenadchne.

0 0
možnosti

Přestalo to už "kouřit," když ten, co v tom jede, šlápne na plyn? Už automaticky si při jízdě za VW, nebo Audi zapínám vnitřní cirkulaci kvůli smradu... Často "kouří," jako stará Avie... A může už v tom normálně sedět za volantem i dvoumetrový člověk, nebo si při jízdě stále udělá otlak na boku holeně pravé nohy o široký "tunel?" A už to častěji jede, než stojí v servisu? Mám dvakrát velice špatnou zkušenost s touhle "značkou," "Der Schrot" je asi pravdivější slogan. Někdo nemusí souhlasit, třeba měl více štěstí. S pohodovou Mazdou je to naprosto nesrovnatelné. Lépe jede i sekačka Honda... Ale třeba se Němci časem fakt zlepší a začnou dělat funkční auta, kávovary, sušičky prádla, kontaktní čočky, fukary na listí, kultivátory,... To vše zatím stálo za... Firemní Fiat měl do 200 tis. km jedinou poruchu, nějakou elektronickou součástku v motoru s hrdým nápisem Made in Germany... Trvalo mi, než mi to došlo, ale od té doby, co nepoužívám německé věci, nebo lépe - používám je vědomě co nejméně, protože se právě můžou někde bez varování objevit uvnitř výrobku, jako součástka, zjednodušil se mi život :-).

0 1
možnosti
JK

Vy asi žijete v nějakém jiném světě Fiate (omlouvám se za tu nadávku) ;-D;-D

0 0
možnosti
JV

Němec ,bez chuti a zápachu. I když dýmí pěkně ,když podřazuje pod kopcem ;-D Ale teď vážně.Tohle auto si koupí jen člověk bez invence,nudný,až zkoprnělí.

4 4
možnosti
PP

Myslím, že i v loňském roce byl v prodejích premiantem třídy Accord.

0 1
možnosti
MH

Áno, a preto sa nasledujúca generácia viac nebude do Európy dovážať... ;-)

0 0
možnosti
MK

M48a28r15e82k 58K69l75u97f72a

1. 11. 2014 18:05

Ano, umí, to uznám, ale premiantem ve své třídě opravdu není.

2 0
možnosti
MV

tenhle už zase začíná trochu vypadat k světu, ale ten předchozí byla hrůza děs.

1 3
možnosti
ZM

Nenapsal bych sice "hrůza děs", ale nuda šeď není o moc lepší. Tohle je opravdu pokrok.

0 0
možnosti
MM

Když jsem viděl na stránách výrobce, že chtějí za staré mondeo 617 000 a NOVÝ Passat stojí 638 000. Tak není nad čím uvažovat a jít do Passata. Samozřejmě ceny jsou v základu.

1 3
možnosti
ZM

Lidi kam na ty kraviny chodíte.Staré Mondeo je v základu 1.6 turbo 118 kW za 529990. To je sakra méň než 638900 za Passat 1.4 turbo 92 kW. Nové Mondeo je v základu 1.5 turbo 118 kW za 611990.

0 0
možnosti
JM

J29a75n 71M63í97š46a

31. 10. 2014 18:09

"Systém Mirror link pak za nevelký příplatek na něm umí „zrcadlit“ obrazovku mobilů s operačním systémem Android."

Hm, za nevelký příplatek pouze zároveň při objednání navigace za 40.000,- Kč... :-(

1 0
možnosti

31. 10. 2014 18:26

Když máte MirrorLink, tak asi navigaci nepotřebujete, ne? Potřebujete jen rádio s barevným displejem

1 1
možnosti
PM

P26e21t24r 91M80i31c32h59a32l

31. 10. 2014 18:03

Pěkné. Jen škoda, že díky eko-lobby se tomu začínají prznit motory. Tankovat močovinu do dieselu, čtrnáctistovka ve více než dvoutunovém autě ... Kam ten svět spěje?

4 0
možnosti
JF

J87i59r30i 26F19i60n30k

31. 10. 2014 21:57

Močovina eliminuje NOx, které jsou prudce toxické a na životnost motoru to nemá vliv. 1,4 tsi má lepší dynamiku než dříve dvoulitry a navíc to není jediný benzinový motor v nabídce - je to jen základ.

Nejsem rozhodně fanoušek koncernu VW (spíš naopak), ale toto bych jim nevyčítal.

1 0
možnosti