Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda zveřejnila ceny nové Fabie Combi, bude stát 263 tisíc

Příplatek za prodlouženou variantu fabie je nejnižší v historii modelu. Oproti základnímu pětidveřovému hatchbacku je dražší o deset tisíc. Háček je ale v tom, že kombík nedostává slabší provedení základního motoru. Hodně zájemců o Fabii Combi tak asi skončí u Škody Rapid.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M96i66r98o69s27l90a78v 79K37o66p61á33č80e54k 2802126199848

Dobrý den,

jak nová Fabka, tak Rapid jsou vcelku povedená auta. Pro zájemce je otázkou jen cenové nastavení a výběr. A je velmi dobře, že si můžeme vybrat.

0/0
13.11.2014 10:09

Z30d21e11n50ě48k 52D22u60f86e33k 2814844238

Včerejší reportáž v autosalonu mě pobavila. při testování vyšlo najevo, že nefunguje autorádio současně s navigací. Myslím si, že tohle IT odborníci z NDR fakt nedomysleli.

+1/0
7.11.2014 8:23

T89o25m72á10š 98K15n83a70i46f68l 6373530657690

Tim se ale mysli rádio pri mirror linku, ne pokud mas např. Amudsena a v něm navigujes a současně mas pustene rádio.

0/0
13.11.2014 6:40

V74l55a68d96i59m73í74r 34H78a69v57r23á85n19e39k 7676966940247

měla by se jmenovat Škoda VSMD - vše si musíš dokoupit Rv

+4/−1
30.10.2014 19:50

J75i46ř60í 79S54c74h28w48a47c61h 8838574848786

ŠKODA VNK - vše nemusíš kupovat :-P

0/0
30.10.2014 20:48

T77o66m91á89š 72K17n19a88i21f54l 6253850227950

Proč? Co nechceš , tonnekoupis, cobchces, to pribalis... Každý si muze vybrat a nastavit dle svého gusta.

+2/−3
30.10.2014 21:50

A53n13t49o73n22í76n 29S19e93b10e93r77a 7213368230499

Jsem si konfiguroval Fabii aby tam bylo aspoň to co má ve staré autě a pod 400 tisíc jsme se nedostal A to jsem to auto koupil jako 4 leté za 130 tisíc.

+1/0
30.10.2014 15:29

T30o84m78á45š 29H26o49r93a 2889845358645

Také jsem se snažil dostat s Fábií na nějakou rozumnou výbavu a skončil jsem s benzínem na 360 a s naftou na 420 tisících, s tím že vždy se tam našla nějaká připomínka. Holt jsem zmlsanej.

+1/0
30.10.2014 17:55

J90i45ř93í 42S77c74h45w97a87c70h 8798654698826

pro jistotu je to tvoje  jen "staré no name". To se pak nediv....

Předpokládám, že když jako 4leté stálo 130 tak nové asi tak 200...Rv;-D

0/−1
30.10.2014 20:15

P65e97t21r 61B80á95č48a 8895696455505

Schwachu prestan tady trapcit u kazdyho prispevku co se otre o tvoji socka Fabii :-P

+1/0
31.10.2014 19:57

T91o78m13á18š 59H87o86r22a 2379725108675

Za deset tisíc na víc člověk získá větší uauto z výkonnějším motorem. Dle selského rozumu se právě krátká verze s motory HTP 44 kW a 55kW stala neprodejnou.

+1/−1
30.10.2014 11:44

V25l13a74s37t35i78m49i29l 19B61e63d28n38á42ř 3183882865736

Podle mne měla být základní cena za kombi 249900.Vypadá to opticky líp a škoda by peníze na víc vyrazila s lidí na servisu a pří.vybavě.ŠKODA!!;-(

+1/0
30.10.2014 11:41

D30a98n52i49e97l 70T36o48m98a83n67e37c 9954820964818

Pořád dokola jen články o škodě! Jiné nové auta nejsou? NO NE?

Alfa Romeo,Aston Martin,Audi,Bentley,BMW,Bugatti,;-D

Citroën

Dacia

Daewoo

Dodge

Ferrari

Fiat

Ford

Honda

Hummer Hyundai Chevrolet Chrysler Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Maserati Mazda Mercedes-Benz Mini Mitsubishi Nissan Noble Opel Peugeot Pontiac Porsche Qoros Renault Rolls Royce Saab Seat Ssangyong Subaru Suzuki Škoda Tatra Tesla Toyota Volkswagen Volvo

+3/0
30.10.2014 8:35

J17a85n 52P69š68e49n50i36č87k37a 2600738753502

A vsech dohromady se u nas neproda jako Skodovek :D

+1/−1
30.10.2014 10:34

P98e10t48r 17K73u56l27i27c42h 9470871352945

jinÁ (ne jiné) nová auta jsou taky, ale Škoda je domácí značkou a tahounem ekonomiky, tak je logické, že se o ní píše na zpravodajském serveru nejvíc. Jiných webů o autech a značkách, co jsi vyjmenoval jsou všude mraky...

+3/0
30.10.2014 10:51

M81a91r22t78i66n 46K31o55v64á28ř 2271330799716

Schválně si projděte kolik reakcí je v diskusi pod článkama o "těch jiných" autech a kolik pod Škodou. Na infoservrech ani tak nejde o ty informace, ale o prachy = potřebujou přitáhnout co nejvíc čtenářů. Čím větší počet kliknutí, tím víc peněz dostanou za reklamy. No a články o nové Škodě nebo o Vošického Hyundai jim to přinesou...

0/0
30.10.2014 19:05

M64a21r47e95k 60M96a10l82ý 1292298311350

Prosím tě, kolik (a jakých) těch 2 litrových motorů jsi měl, že je to podle tebe takový "brutální žrout na opravy" ? :-) Já měl zatím dva.

První byl před pár lety, najel jsem na něm za dva a půl roku cca. 100.000 km, koupeno jako ojetina stáří 2 roky s nájezdem 80.000 km. Na motoru jsem nic neopravoval, jen měnil olej a filtry. Jediný výdaj byl ke konci vadný alternátor za asi 5.000 KČ, jinak nic. Výkon 110 kW, spotřeba jako Octavka 1.6, co jsem měl předtím. Jinak další výdaje za tu dobu - akorát tak jedny brzdové kotouče a komplet destičky.

Druhý 2 litrový motor mám teď, aktuálně jsem na něm najel necelých 30.000, koupený vloni s nájezdem 180.000 km, stáří 8 let. Zatím jenom 2x olej a filtry. Jo a měnil jsem ve 200.000 svíčky. Člověče, to byla brutální pálka, asi 1.300 KČ i s prací :-) Výkon 104 kW a spotřeba za těch 30tkm je 7,6 l/100 km.

Tak nevím, kde bereš ty pohádky o nákladech 40.00 ročně :-)

+1/0
30.10.2014 0:18

J78i63ř73í 47S64c44h73w67a58c24h 8188704238526

a co rozvody, to ty tvoje motory nemají?

0/0
30.10.2014 0:41

J29i84ř79í 82S24c37h11w91a15c79h 8468864898356

a to, že ojetinám, co mají přes 100.000 odcházejí různé čepy, ložiska a tlumiče v nápravách je taky celkem běžné, pokud se ti to náhodou vyhnulo, jsi výjimka, co potvrzuje pravidlo, spíše tipuji na to, že jsi na nějaké vůle a pazvuky v nápravách nereagoval a raději prodal dál....;-)

0/0
30.10.2014 0:48

M21a61r71e89k 53M86a81l56ý 1182108831520

Když jsem ve 180.000 prodával, auto mělo těsně po kontrole v autorizáku, žádné vůle na podvozku, vše bylo původní a funkční jak má být, i tlumiče s rezervou byli OK.

Aktuální motor jsem nechal po koupi (asi až po roce, nebyl čas) prohlídnout taky v autorizáku a jediná věc - zrezivělé táhlo ruční brzdy, jinak ve svých 200.000 km byl motor i celé auto v kondici, geometrie OK, sbíhavost taky, brzdy rovnoměrné, podvozek plně funkční a bez vůli, tlumiče tuším na 53%, atd...

Říkáš 100.000 a odejdou tlumiče a čepy, ložiska? Tyto věci musí na autě vydržet tak do 250.000 min., jinak je to črep :-(

+1/0
30.10.2014 7:23

J64i30ř57í 55S50c33h52w40a21c29h 8108144918306

mezi 100-200 tisíci odchází v nápravách ložiska i na Volvech ;-) a motorů co nemají preventivní "generálku" rozvodů  mezi 100-200 tisíci je je taky pomálu....

hmm tlumiče, co vydrží 250 tisíc? On ten tlumič se nerozpadne jen jaksi netlumí! ;-) Kola sice odskakují ale jede se dál i na 53% ;-)

0/0
30.10.2014 20:24

M43a72r83e37k 60M73a18l62ý 1152858331640

Jak jsem psal, motory, co jsem měl, měly rozvodové řetězy a né řemeny. Takže bezúdržbové a dle mechanika opravdu s těmito typy nebyly nikdy žádně potíže.

Tlumiče mám původní (naj. 212.000) a opět dle diagnostiky a slov autorizovaného servisu jsou ještě naprosto v pořádku a tlumí tak, jak by měly. Není to tak, jak píšeš, že tlumící účinek se snižuje, ono prostě najednou tlumiče radikálně zhorší svoje vlastnosti, což se pozná a pak jsou zralé na výměnu. U těch mých mi autorizovaný servis doporučil zase diagnostiku za rok. Pokud by mi tlumiče nevydržely ani 200.000 km, tu značku auta už bych si nekoupil. Třeba Mercedes u řady E uvádí životnost tlumičů 300-400 tisíc.

Nápravy jsem měl na obouch autech původní (jedno 180.000, druhé teď 212.000), nic se neměnilo, ložiska fungují, vůle nejsou. A není to jenom můj dojem, ověřeno opet v servisu. Jen jsem preventivně nechal natřít spodek nějakou protikorozní ochranou, přeci jenom je to 9 let staré auto :-)

Prostě, smiř se s tím, že jsou i auta, co vydrží víc než 100-200 tisíc bez nějakého zásadního servisu a výměny půlky podvozkových částí.

+1/0
31.10.2014 13:13

M83a40r94e21k 84M94a39l58ý 1162538451640

Ne, nemají, resp. mají oba rozvodový řetěz a ani u jednoho jsem na něj nemusel šahat. Jak řekl jeden servisák, když jsem se ho ptal na rozvody... to má řetěz spolehlivý, ne jako Fabie, kde to bylo jako řetěz u bicyklu.

+1/0
30.10.2014 7:17

M55a92r55e77k 15J21a57n78e69č20k23a 1977296563361

"O dvě stě litrů větší kufr v porovnání s krátkou verzí je za příplatek deset tisíc, základní cena je 262 900 Kč." Jaký příplatek, snad verze combi bude dražší o 10 000kč než verze hatchback. Nebo u Škodovky, když si zákazník nepřiplatí, mu ten kufr v kombi zmenší? :-) A s těmi motory se ten kombík s osádkou a nákladem pak rozjede i do kopce? :-P 55kW pro hatchback není totiž žádná sláva, natož pak pro kombi. V téhle pidi motorizaci by kombík neměli ani nabízet. Chlubit se také cenou 262 900kč za vůz ve výbavě "Holátko" je úplně mimo. Když bude chtít uživatel to, co má být dnes již běžně v základu, tedy ruční klimatizace, rádio a mlhovky, tak ta cena bude úplně jiná. Takže zase jenom komerční žvást, aby uživatel nabyl dojmu, jak je Škodovka levná. Tahle automobilka vážně dělá všechno proto, aby ji Hnůjdaj za pár let převálcoval. Lidi dnes bohužel hledí spíše na cenu a výbavu, než na kvalitu a jízdní vlastnosti vozu. Pak se nikdo nemůže divit tomu, že mnoho rodin raději sáhne po nějakém křápu korejské výroby, který má díly z bláta, než aby si koupila kvalitnější vůz. Na ty nákupy a jízdu po městě jim to totiž udělá stejnou službu za méně peněz a ještě si budou myslet jakou nemají silniční pilu, aspoň dle toho, jak s tím někteří jezdí.

+7/0
29.10.2014 18:52

P74e89t59r 44K33u90l65i92c57h 9290361342695

třeba renault clio grandtour s 1,2 54 kW?

0/0
29.10.2014 21:36

M54a85r75e96k 18J38a44n14e94č13k50a 1577176623541

Ano, taky úchvatný výkon motoru 0-100km/h za 15s na rovince a co teprve jízda do nějakého dlouhého kopce se zatáčkami a s menším nákladem (4 lidi a nějaký nákup v kufru). Motor se bude muset dosti vytáčet, aby to nějak jelo. Minimum u kombíka typu Fabia bych viděl od hranice 66kW, nenadchne, ale ani neurazí. Vše méně je spíše za trest, to už je pak rozumnější jít do verze hatchbak.

+1/0
29.10.2014 23:55

P69e42t75r 63K58u30l49i98c71h 9290531972625

to záleží na tom, co s tím autem děláš. pro rodinu s malým děckem ve městě je malé kombi se slabým motorem v pohodě, když chceš jen prostor na složený kočárek a nákupy.

pokud s tím plánuješ jezdit dlouhé trasy, dovolené, příbuzenstvo na druhým konci republiky, pytle s cementem na stavbu, atd... tak bych se poohlídnul až po té 1,2 TSI se 66 kW...

0/0
30.10.2014 9:39

M45a36r51e80k 50J12a92n92e22č15k68a 1837526403711

Tohle jsem si kdysi dávno myslel taky. Problém je ale ten, že dnes jsou města auty přeplněná a mnohdy jenom vyjet z vedlejší silnice na hlavní, kde je dosti provoz a není nijak řízena křižovatka je s tak líným autem mnohdy dosti obtížné. Na nějaké předjíždění mimo město bych rovnou zapomněl, protože je to s takovým pidi obsahem motoru velmi riskantní manévr, protože řidič takového auta potřebuje dost času na rozjezd, předjetí a zařazení se zpět do jízdního pruhu.

+3/0
30.10.2014 9:59

P48e11t36r 70K46u95l59i80c64h 9760131302545

s manželkou a dítětem v autě bych nepředjížděl ani ve 2-litrové oktávce, to radší přijedu o čtvrt hodiny později....

0/0
30.10.2014 10:10

M24i56c53h19a74l 98P77a52v32l10á55t 9233693414649

Cast ridicu to tak dela a je to jeden z duvodu, proc to na silnicich nevypada uplne dobre. Neumeji ridit, jsou ustraseni, neschopni soustredeni,..

0/−1
30.10.2014 10:16

P72e90t21r 27K57u10l97i44c58h 9170121122635

klidni ridici, co jezdi bezpecne jsou důvodem toho, ze to na silnicich nevypada dobře? e?

0/0
30.10.2014 10:27

T71o73m76á30š 56H78o46r68a 2959925848735

Silnice je místo kde se má člověk dopravit z bodu A do bodu B a né místo na honění ega. Kdysi jsem také blbnul, jezdil po okreskách hodně přes 100 a podobně ale s věkem naštěstí přišel rozum a teď už nespěchám a jezdím s rozumem a na spotřebu.

Jinak jsme si svého času uděl s kamarádem takový pokus, jeli jsem oba s Feliciema na dovolenou z Brna na Šumavu ke Klatovům (asi 260 km), já jel podle předpisů na spotřebu, kamarád jako "prase" na čas, pravda já dojel o 16 minut později, ale měl jsem o 1,8 litrů/100 km menší spotřebu. Takže suma sumárum, jsem jel opatrněji a ještě ušetřil.;-)

0/0
30.10.2014 18:16

J86i49ř48í 55S23c11h14w41a85c88h 8528584558296

je přece logické, že lepší auto se stejnou výbavou stojí více jak auto s se stejnou výbavou ale "z bláta". Takže zájemce má dvě možnosti buď si koupí holou škodovku bez výbavy laciněji než Hyundai nebo se stejnou (doplacenou) výbavou dráž, tak nevím čemu se divíš?

+3/0
29.10.2014 22:12

M56a78r96e45k 16J72a44n15e78č54k78a 1977446323721

Já se tomu nedivím, jenom konstatuji některá fakta. Zamyslet by se měl spíše spotřebitel a především výrobce a některé věci začít dávat standardně do základu a neždímat kupujícího co to jde i za obyčejné autorádio, nebo mlhovky. Nedivím se pak, že se mnoho lidí raději jako nové auto koupí jinou značku, byť méně kvalitní. Logicky s rostoucím počtem nových korejských aut na cestách, který dnes už není zanedbatelný, bude v přímé úměře klesat i odbyt nových Škodovek v tuzemsku, ale to jen tak pod čarou, což mě osobně nijak netrápí, protože obchodní taktika Škodovky mě už dávno přestala bavit.

+2/0
29.10.2014 23:33

M67i78r16o46s40l18a61v 52K30r57a13h70u26l74í29k 6247314104

Škoda na to ale reaguje. Sice ne tak pružně, ale zase proč se jim divit. Podeje stále mají a tak to na korejské ceny dotahují pomalu. Musí přece nějak tlačit to, že dělají kvalitnější auta. Takže si musíte logicky trošku připlatit.

0/0
30.10.2014 9:06

T10o98m48á32š 88H30o49r68a 2189935688565

Mě by celkem zajímalo kde bereete tu jistotu že korejci dělají méně kvalitní auta jak Škodovka. Moje zkušenosti jsou jiné, měl jsem Škodu Felicii (160 tisíc) a Fábii I (60 tisíc) k tomu nějaké služební Felicie a Octávie... vše spolehlivé vozy s běžným servisem... v životě mě nenechali ve štichu.

Ale také máme KIA Ceed 2 generace v benzínu (zatím 120 tisíc) pouze výměny kapalin a filtrů, vše šlape jak hodinky, dále totéž v třetí generaci v kombíku, (60 tisíc) vše naprosto OK, otec má Hyundai I 30 najeto kolem (140 tisíc)k tomu mám nějaké zkušenosti s firemníma KIA Venga... opět vše bezporuchové, běžný servis a žádné z nich mě zatím nenechalo ve štichu.

Takže za mě spolehlivost podobná, servisní náročnost podobná. Jinak KIA a Ceed prodají ročně 7,5 milionů vozů, kromě Koreie také hodně v západní evropě a USA. Myslíte že jsou lidé co tyhle vozy kupují blbci?

+2/0
30.10.2014 18:06

M78a77r40t72i17n 81K15o28v46á67ř 2141570499426

Kupující určitě ne, ale u nás je ta nechuť k H/K z velké části výsledkem kampaní p. Vošického, kterej je korunovanej...

+1/0
30.10.2014 18:53

T45o55m69á84š 63H33o77r97a 2449825498785

V každé zemi lidé tak nějak z tradice preferují značky zde vyráběné, italové, němci či francouzi nejsou jiní. Tomu rozumím a svým způsobem to i chápu, především z hlediska dostupnosti servisu je koupě domácího výrobku výhodnější.

Ale prostě tvrdit že jeden z největších světových výrobců automobilů dělá střepy s bláta hraničí s fanatizmem. V těchto diskusích se už dlouho vede válka mezi těmi co nemohou Škodovku vystát a vždy a všude ji haní, a mezi těmi co škodovku zožňují a i kdyby udělala trakač tak z toho budou z prominutím učurávat. Myslím že obě skupiny by měli zvolit trochu věcnější tón.

+1/0
30.10.2014 19:59

J57i65ř77í 31S23c91h94w51a78c71h 8978194918246

neříkám, že Hyundai nedělá méně spolehlivá auta (v krátkodobém horizontu cca 100000 km), ale tvrdě optimalizovaná na cenu. Takže motory mají sice papírově vysoký výkon, ale dynamika je stejná jako u Škodovky s motorem, který má cca o 10% kW méně. Spotřeba je u nich obecně vyšší,než u evropské konkurence. 

Tam si někdo stěžuje na rozpadající se obložení volantu, onde si druhý stěžuje po roce na ošoupanou řadičku jak po deseti letech. ix20 má v kufru podlážku co by se (v horní pozici) pod 2 pytli cementu na nějaké nerovnosti nejspíše prolomila.... atd. atd. 

Konkurenci dohání výbavou, tam jsou jedničky, ale úroveň konstrukce motoru karosérie a podvozku je prostě oproti Škodě horší.

+1/−1
30.10.2014 20:42

J95i83ř42í 94S50c98h89w53a73c79h 8828544708896

:-(oprava: ....neříkám, že Hyundai dělá méně spolehlivá auta...;-)

0/0
30.10.2014 20:47

T58o43m93á90š 92H58o25r36a 2969325748195

Osobní zkušenosti každého jsou věcí dosti indivuduální, tya beru vždy z rezervou, také je to o štěstí na dobrý či o smůle na vyloženě špatný kus. Já mám osobní zkušenost z dvěmi vozy KIA a s jedním Hyundaiem a zatím vše OK, v práci mají dva kolegové Ceeda a jeden I30 předchozích generací, všechny auta opět přes 100 tisíc km a spokojenost. ale věřím tomu že má někdo smůlu na nepovedený vůz, konečně to sem zažil v práci i u služení Octávky, ta se víc servisovala než jezdila, a přitom vím že to jsou obecně držáky, otec měl první generaci Octávky, najeto bez mála 300 tisíc a neměl jediný problém.

Ta optimalizace životnosti je obecný trend, a je otázkou zda je to správně, či nikoli, já osobně preferuji rozumný kompromis, auto by dnes dle mě mělo mít životnost nastavenu někam k 200 tisícům km, víc vzhledem k překotnosti vývoje a množství najetých km asi nemá smysl.

Pokud jde o maximální výkon a dynamiku, případně maximální rychlost, to je vše otázka elektroniky, zpřevodování a několika dalších prvků. Větší výkon neznamená že vůz musí být rychlejší, rychleji akcelerovat a podobně. Takže tohle bych vyloženě výrobci nezazlíval.

Spotřeba je další specifický prvek, ano papírově jsou KIa a Hyundai žíznivější, ale moje praxe mě to zase až tak nepotvrzuje. Měl jsem dvě Škodovky 1,3 respektive 1,4 litru v benzínu a s oběma jsem se dokázal dostat na rozumné spotřeby, které korespondovali s tím co uváděl výrobce. Stějně to nyní zvládám s KIA v dieselu, tohle je profil spotřeby mého současného vozu a nemyslím že spotřeba je vyloženě špatná: http://www.spotreby.cz/kia-cee-d-sw-1-6-crdi-94-kw-126-hp-a48795/.

Spotřeba je především o údržbě vozu, použitém palivu a správných jízdních návicích, v reálu se stejným typem vozu se může dle individuálního přístupu rozdíl pohybovat v řádech litrů a tedy desítek procent.

Nejdůležitější ale v zásadě je vybrat si vůz vyhovující mým požadavkům a být s ním spokojený, že každý máme jiné požadavky je logické, konečně nemáme doma všichni 170 cm vysokou

0/0
31.10.2014 10:11

T16o69m70á46š 46H77o70r66a 2489455128925

vysokou blondýnu mělo být. ;-D

0/0
31.10.2014 10:11

L83u59k35a83s 85H94a75n52a11k 7451181847801

U hatchabcku je příplatek za klimatizaci a rádio jen 5k, takže tady to bude podobné, takže žádný velký skok. Jinak souhlasím, že kupovat auto jen podle poměru cena/výbava není rozumný.

0/0
30.10.2014 11:26

J14i59ř75í 86B98o60l67f 8855447388295

Podle mě půjde cena brzy dolů, nebo se přidá na výbavě. to porovnání s Rapidem není od věci a spousta lidí tak bude asi uvažovat. Já Škodovce fandím, i když ji v garáži nemám a asi mít nebudu, ale to ne z důvodu nějaké zášti, ale kvůli tomu,že bych byl nerad, aby mi ji někdo urad :-)

Ve svém okolí už znám několik lidí, co "měli" Škodovku ...

0/0
29.10.2014 18:32

9161364120217

Nojo, to máte tak. Nejkradenější značka v ČR je Škoda....no, ono když je prakticky každé třetí auto Škoda, to se pak špatně střílí vedle. Stejně, jako nejkradenější značka mobilů na světě je Apple iPhone. Nebojte, ono to není s těmi krádežemi tak žhavé, jen je tu prostě víc Škodovek na hlavu, než jinde. V Německu se taky nejčastěji krade Volkswagen ;-)

+1/0
29.10.2014 21:55

Z87d31e54n55ě50k 19H40a67n74z39l 1411306792724

Kazdej si hraje,ze ma doma minimalne Mercedes.Nechapu tu zast na cokoli vyrobeno v Boleslavi.Tak si to nekoupim a hotovo.Hlavni tahoun Ceske ekonomiky,bud te radi ze slape

+11/0
29.10.2014 18:04

M72i96l84o88s41l86a11v 82J67a86n77o25u57š55e39k 3286563833828

Myslím že v diskusích není "držet hubu a krok" příliš produktivní a není to ani cílem :-). Má se diskutovat a to se tu děje - člověk se z toho často dozví plno zajímavých informací, které se do článku nevešly.

+2/0
29.10.2014 18:29

T87o30m56á88š 66K74n49a46i84f46l 6553770807930

Diskuse... Kde polovina pitome*cku furt dokola opakuje jal je draha, hnusna, nemecka? :D

+2/−1
29.10.2014 19:53

P23e46t52r 39B73á49č10a 8385296435765

a druha pulka si z ni cvrka do gati? :D

+1/0
29.10.2014 22:58

M40a91r63t10i48n 28K54o58v41á58ř 2251820409206

Těch ultras z obou stran zase tolik není. Najde se tu dost lidí, kteří vědí, že žádné auto jakékoliv značky (platí to samozřejmě i o Škodě a Hyundai) není tak dobré, jak si myslí jeho zastánci, ale ani tak špatné, jak si myslí jeho odpůrci.

+1/0
30.10.2014 19:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.