Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyzkoušeli jsme střelu s plochou dráhou letu. ZZR 1400 vás ohromí

Řada ZZR už je v nabídce Kawasaki několik let. Vždy platila za rychlé, ale i překvapivě pohodlné stroje pro sportovní cestování a ani poslední generace rozhodně není výjimkou. A když navíc japonská značka připravila edici s podvozkem Öhlins a výfuky Akrapovič, hodně motorkářů začalo mít neklidné spaní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P59e77t77r 69J62a60n93o26u41š 7289352532650

Technicky krasne zvladnuty kousek. Jen mam problem pochopit, kde tu nadheru vyuzit. Na silnici nejste sami a bezpecno neni ani pri dodrzovani silnicnich zakonu, natoz pri tehle sile, kdy jizda predepsanou rychlosti musi byt neskutecne tryzneni dobrodruzne povahy.

Ziji v tropicke oblasti, takze motorka je vzhledem k pocasi dobra volba a v hustem mestskem provozu na skutru dorazim kamkoliv daleko driv nez s autem, ale uplne mi staci 150 kubiku.

+1/0
11.11.2014 8:10

J98i86n13d13ř97i75c29h 76M97i59t37t56e13r 6461560153783

Měl jsem Hayabusu, 198 k. Paráda. Legálními rychlostmi se na tom jezdit nedá. Po městě ano, tam je to jasné, pokud nechcete někomu ublížit. Mimo město je to neskutečná paráda. Nejlepší jsou přehledné zatáčky tak na 60-100 km/h a široká silnice s kvalitním povrchem. A to zrychlení je famózní. Občas se se mnou chtěla honit nějaká oktávka, co jede tak 220. Tak jsem ji nechal jet vedle mně, jako že závodíme a ve 200 km/h když už mlela z posledního jsem za to vzal a akcelerace do 280 skvělá. A bylo po závodění. Stačil jsem v akceleraci i Ferrari ale to mi pak ujelo. Jeli jsme po normální cestě (ne dálnice) 220 přes horizonty, za které nebylo vidět a to šlo o život, tak jsem ho nechal odjet. Stačí aby se tam někdo otáčel nebo vyjede z pole traktor a je hotovo. Chce to hodně přemýšlet a i tak je to o hubu. Stačí štěrk v zatáčce, díra , olej.... a letíte.

0/0
15.11.2014 17:42

T21o69m82a55s 79H73a38b57a63n 7740732229631

Měl jsem XJR1300 YAMAHA, ale tohle je teda fakt něco, klobouk dolů... :-)) to je prostě nádhera a síla...

0/0
11.11.2014 7:31

V96i59k39t17o96r 91K81o95š30k63a 4612270497229

Tohle je jedna z legend které patří silnice, rychlé cestování a zábava se vším všudy. Japonci tohle vyšlechtili k úplné dokonalosti. Kategorie Back Bird, Hayabusa, ZZR a  evropské ( BMW K1200 S).... jsou pořádné stroje. Sice se se svojí váhou nehodí moc na blbnutí okruhu, ale když už tam jsou, umí pořádně zatopit. Pro mě tyto stroje budou vždy na vrcholu všech modelových řad. Jsou to prostě mašiny které mají koule!!! Sam sice jezdím na cestovním enduru, ale z těchto silničních velikánů mám vždy respekt. A tohle ZZR nové barevné variantě..... prostě mňamka:)

0/0
10.11.2014 19:12

V58l23a47d21i61s20l52a42v 95N26o40h33e38j69l 7288657128331

jo celkem souhlasim, ale pro me je nejlepsi ZX10R co mam, pac s tim se da blbnout vsude (okruh, sprinty, po zadnim atd.) a i se s tim da cestovat, kdezto tyhle dalnicni koraby s tema zadama maj celkem problem, a i v zatackovitejsi trase. kazdy ma proste neco do sebe a kazdemu sedi neco jineho, pro me je sportak proste univerzalnejsi, i kdyz se ZZR bych mel mnohem vetsi pohodli na dalnici pri 250+

+1/0
10.11.2014 19:15

J47a73n 58H52a17v48r17d86a 4351869894159

I v rychlosti 300 km/hod máte vše pod kontrolou.

Ano, vše, kromě svého mozku.

0/−1
10.11.2014 15:48

J30i37n40d61ř78i43c25h 62M21i11t20t64e63r 6231750733633

Je dobré to alespoň jednou zkusit.

0/0
10.11.2014 16:46

V22l76a63d61i37s78l75a62v 16N16o97h14e74j84l 7658517898941

ale prosimte, to se pred 100 lety rikalo i o rychlosti nad 40km/h

0/0
10.11.2014 19:12

R12o91m76a89n 83K50r48a22t46o63c93h88v92í72l 6426337236194

Mám pocit, že tata kategorie motorek se už tolik neprodává.

Jinak technicky dokonalej stroj.

0/0
10.11.2014 14:40

J35a53r92o58s63l97a72v 37T26a58c45h25o53v22s72k28y 2722800864310

A to je legalni jezdit s tim tak rychle ?

0/0
10.11.2014 14:40

R92o23m23a24n 42K22r68a26t22o35c70h51v71í56l 6256467116534

Legální to není, ale to se prostě neřeší.

+1/0
10.11.2014 14:43

J38a77k27u55b 33F88e76i30f19a80r 7259749986609

Na okruhu nebo letišti určitě.;-)

+2/0
10.11.2014 14:48

J46i90n25d22ř40i77c25h 51M38i55t25t90e86r 6931530963963

Německo ano.

+3/0
10.11.2014 16:47
Foto

J36i26ř28í 52K18w14o46l88e33k 5473217128869

Ta celozelená metla na videu vypadá OK. Ale tyto zeleno-černé válečné barvy jsou jako z 10 let starého modelu. Kawa se dala na ostře řezané motorky, ale tady přímo dýchá svého druhu retro. Vím, aerodynamika si žádá své (viz. Busa), ale myslím, že to Kawa umí i lépe. Například poslední Zed je jako z jiného světa.

0/0
10.11.2014 11:12
Foto

J11i46ř35í 20K15w79o40l12e15k 5323377858489

http://www.youtube.com/watch?v=7dQBBO6ESts

0/0
10.11.2014 11:12

J70i40ř42í 11J81u76r22á83š87e58k 8797185370867

Taky mi to příjde jako nějaká designová vykopávka. Třeba to byl záměr. Mně se ale tadle motorka nelíbí.

0/0
10.11.2014 11:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.