Diskuze

Vyzkoušeli jsme střelu s plochou dráhou letu. ZZR 1400 vás ohromí

Řada ZZR už je v nabídce Kawasaki několik let. Vždy platila za rychlé, ale i překvapivě pohodlné stroje pro sportovní cestování a ani poslední generace rozhodně není výjimkou. A když navíc japonská značka připravila edici s podvozkem Öhlins a výfuky Akrapovič, hodně motorkářů začalo mít neklidné spaní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

P84e19t27r 96J82a35n23o51u38š

11. 11. 2014 8:10

Technicky krasne zvladnuty kousek. Jen mam problem pochopit, kde tu nadheru vyuzit. Na silnici nejste sami a bezpecno neni ani pri dodrzovani silnicnich zakonu, natoz pri tehle sile, kdy jizda predepsanou rychlosti musi byt neskutecne tryzneni dobrodruzne povahy.

Ziji v tropicke oblasti, takze motorka je vzhledem k pocasi dobra volba a v hustem mestskem provozu na skutru dorazim kamkoliv daleko driv nez s autem, ale uplne mi staci 150 kubiku.

1 0
možnosti
JM

Měl jsem Hayabusu, 198 k. Paráda. Legálními rychlostmi se na tom jezdit nedá. Po městě ano, tam je to jasné, pokud nechcete někomu ublížit. Mimo město je to neskutečná paráda. Nejlepší jsou přehledné zatáčky tak na 60-100 km/h a široká silnice s kvalitním povrchem. A to zrychlení je famózní. Občas se se mnou chtěla honit nějaká oktávka, co jede tak 220. Tak jsem ji nechal jet vedle mně, jako že závodíme a ve 200 km/h když už mlela z posledního jsem za to vzal a akcelerace do 280 skvělá. A bylo po závodění. Stačil jsem v akceleraci i Ferrari ale to mi pak ujelo. Jeli jsme po normální cestě (ne dálnice) 220 přes horizonty, za které nebylo vidět a to šlo o život, tak jsem ho nechal odjet. Stačí aby se tam někdo otáčel nebo vyjede z pole traktor a je hotovo. Chce to hodně přemýšlet a i tak je to o hubu. Stačí štěrk v zatáčce, díra , olej.... a letíte.

0 0
možnosti
TH

T68o90m49a55s 97H70a11b88a31n

11. 11. 2014 7:31

Měl jsem XJR1300 YAMAHA, ale tohle je teda fakt něco, klobouk dolů... :-)) to je prostě nádhera a síla...

0 0
možnosti
VK

Tohle je jedna z legend které patří silnice, rychlé cestování a zábava se vším všudy. Japonci tohle vyšlechtili k úplné dokonalosti. Kategorie Back Bird, Hayabusa, ZZR a  evropské ( BMW K1200 S).... jsou pořádné stroje. Sice se se svojí váhou nehodí moc na blbnutí okruhu, ale když už tam jsou, umí pořádně zatopit. Pro mě tyto stroje budou vždy na vrcholu všech modelových řad. Jsou to prostě mašiny které mají koule!!! Sam sice jezdím na cestovním enduru, ale z těchto silničních velikánů mám vždy respekt. A tohle ZZR nové barevné variantě..... prostě mňamka:)

0 0
možnosti
VN

jo celkem souhlasim, ale pro me je nejlepsi ZX10R co mam, pac s tim se da blbnout vsude (okruh, sprinty, po zadnim atd.) a i se s tim da cestovat, kdezto tyhle dalnicni koraby s tema zadama maj celkem problem, a i v zatackovitejsi trase. kazdy ma proste neco do sebe a kazdemu sedi neco jineho, pro me je sportak proste univerzalnejsi, i kdyz se ZZR bych mel mnohem vetsi pohodli na dalnici pri 250+

1 0
možnosti
JH

J36a52n 49H49a46v38r92d83a

10. 11. 2014 15:48

I v rychlosti 300 km/hod máte vše pod kontrolou.

Ano, vše, kromě svého mozku.

0 1
možnosti
JM

Je dobré to alespoň jednou zkusit.

0 0
možnosti
RK

Mám pocit, že tata kategorie motorek se už tolik neprodává.

Jinak technicky dokonalej stroj.

0 0
možnosti
JT

A to je legalni jezdit s tim tak rychle ?

0 0
možnosti
RK

Legální to není, ale to se prostě neřeší.

1 0
možnosti
Foto

J28i69ř23í 97K35w70o70l22e40k

10. 11. 2014 11:12

Ta celozelená metla na videu vypadá OK. Ale tyto zeleno-černé válečné barvy jsou jako z 10 let starého modelu. Kawa se dala na ostře řezané motorky, ale tady přímo dýchá svého druhu retro. Vím, aerodynamika si žádá své (viz. Busa), ale myslím, že to Kawa umí i lépe. Například poslední Zed je jako z jiného světa.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.