Diskuze

Vyzkoušeli jsme střelu s plochou dráhou letu. ZZR 1400 vás ohromí

Řada ZZR už je v nabídce Kawasaki několik let. Vždy platila za rychlé, ale i překvapivě pohodlné stroje pro sportovní cestování a ani poslední generace rozhodně není výjimkou. A když navíc japonská značka připravila edici s podvozkem Öhlins a výfuky Akrapovič, hodně motorkářů začalo mít neklidné spaní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

P93e90t65r 62J17a66n77o17u42š

11. 11. 2014 8:10

Technicky krasne zvladnuty kousek. Jen mam problem pochopit, kde tu nadheru vyuzit. Na silnici nejste sami a bezpecno neni ani pri dodrzovani silnicnich zakonu, natoz pri tehle sile, kdy jizda predepsanou rychlosti musi byt neskutecne tryzneni dobrodruzne povahy.

Ziji v tropicke oblasti, takze motorka je vzhledem k pocasi dobra volba a v hustem mestskem provozu na skutru dorazim kamkoliv daleko driv nez s autem, ale uplne mi staci 150 kubiku.

1 0
možnosti
JM

Měl jsem Hayabusu, 198 k. Paráda. Legálními rychlostmi se na tom jezdit nedá. Po městě ano, tam je to jasné, pokud nechcete někomu ublížit. Mimo město je to neskutečná paráda. Nejlepší jsou přehledné zatáčky tak na 60-100 km/h a široká silnice s kvalitním povrchem. A to zrychlení je famózní. Občas se se mnou chtěla honit nějaká oktávka, co jede tak 220. Tak jsem ji nechal jet vedle mně, jako že závodíme a ve 200 km/h když už mlela z posledního jsem za to vzal a akcelerace do 280 skvělá. A bylo po závodění. Stačil jsem v akceleraci i Ferrari ale to mi pak ujelo. Jeli jsme po normální cestě (ne dálnice) 220 přes horizonty, za které nebylo vidět a to šlo o život, tak jsem ho nechal odjet. Stačí aby se tam někdo otáčel nebo vyjede z pole traktor a je hotovo. Chce to hodně přemýšlet a i tak je to o hubu. Stačí štěrk v zatáčce, díra , olej.... a letíte.

0 0
možnosti
TH

T10o95m47a18s 44H59a80b14a95n

11. 11. 2014 7:31

Měl jsem XJR1300 YAMAHA, ale tohle je teda fakt něco, klobouk dolů... :-)) to je prostě nádhera a síla...

0 0
možnosti
VK

Tohle je jedna z legend které patří silnice, rychlé cestování a zábava se vším všudy. Japonci tohle vyšlechtili k úplné dokonalosti. Kategorie Back Bird, Hayabusa, ZZR a  evropské ( BMW K1200 S).... jsou pořádné stroje. Sice se se svojí váhou nehodí moc na blbnutí okruhu, ale když už tam jsou, umí pořádně zatopit. Pro mě tyto stroje budou vždy na vrcholu všech modelových řad. Jsou to prostě mašiny které mají koule!!! Sam sice jezdím na cestovním enduru, ale z těchto silničních velikánů mám vždy respekt. A tohle ZZR nové barevné variantě..... prostě mňamka:)

0 0
možnosti
VN

jo celkem souhlasim, ale pro me je nejlepsi ZX10R co mam, pac s tim se da blbnout vsude (okruh, sprinty, po zadnim atd.) a i se s tim da cestovat, kdezto tyhle dalnicni koraby s tema zadama maj celkem problem, a i v zatackovitejsi trase. kazdy ma proste neco do sebe a kazdemu sedi neco jineho, pro me je sportak proste univerzalnejsi, i kdyz se ZZR bych mel mnohem vetsi pohodli na dalnici pri 250+

1 0
možnosti
JH

J72a90n 69H24a98v31r28d36a

10. 11. 2014 15:48

I v rychlosti 300 km/hod máte vše pod kontrolou.

Ano, vše, kromě svého mozku.

0 1
možnosti
JM

Je dobré to alespoň jednou zkusit.

0 0
možnosti
RK

Mám pocit, že tata kategorie motorek se už tolik neprodává.

Jinak technicky dokonalej stroj.

0 0
možnosti
JT

A to je legalni jezdit s tim tak rychle ?

0 0
možnosti
RK

Legální to není, ale to se prostě neřeší.

1 0
možnosti
Foto

J61i29ř65í 54K84w35o39l87e91k

10. 11. 2014 11:12

Ta celozelená metla na videu vypadá OK. Ale tyto zeleno-černé válečné barvy jsou jako z 10 let starého modelu. Kawa se dala na ostře řezané motorky, ale tady přímo dýchá svého druhu retro. Vím, aerodynamika si žádá své (viz. Busa), ale myslím, že to Kawa umí i lépe. Například poslední Zed je jako z jiného světa.

0 0
možnosti