Diskuze

Test zimních pneumatik: kvalitu získáte za pár stovek navíc

Za osm set korun nekoupíte pořádné boty, které by v zimě hřály, odolaly soli a břečce a hlavně neklouzaly. A stejné je to i s pneumatikami. Rozdíl v ceně mezi špičkovou a podřadnou gumou přitom není ani zdaleka tak výrazný, jak si spousta motoristů myslí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To by mě zajímalo, na co se dneska dávají 14 a 15" gumy....na auta rozhodně ne

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem podlehl adac testům a pořídil si ts850 conti 185-60r14. A zatím jsem spokojenej, jsou tiché a na suchu moc nedrhnou. Najedu na zimních  9 000 km ročně. Tak snad na těch 5 let poslouží dobře.

0 0
možnosti

M75i72l52a87n 18G44á46l

13. 11. 2014 0:12

Bylo by docela fajn, kdyby do testu zařadili a) víc značek a b) pneu větších rozměrů, dnes mají auta běžně 16" i 17" kola. A tu slisovanou tmu made in PRC snad dá na auto jen největší šetřílek, co jezdí okolo komína.

0 0
možnosti
Foto

Koukni na testy německého ADAC

0 0
možnosti

L72u33d98ě84k 36N29o17v42ý

11. 11. 2014 10:20

Tradiční hádky, jestli zimní gumy mají nějaký smysl.. :-) Zcela jednoznačně mají. Ale neznamená to, že když mám zimní, můžu jet na ledu do zatáčky 90, jak to často vídám. Ano, většinou to tito blázni projedou, ale většinou není vždy, že ano? :-)

2 0
možnosti

No tak já zase příští týden nazuji Barumky Polarisy. Na moje auto a občasné výlety do hor to stačí.

0 0
možnosti
Foto

nedám dopustit na Vredenstein.......letní i zimní...

0 0
možnosti

J27a49n 53G45a54z81d95a

8. 11. 2014 11:36

Škoda, že se nedělají tyto testy po pěti letech. Vloni jsem chytil díky tvrdší gumě (jinak do té doby  pohodový, zde velmi dobře hodnocený Dunlop) nádherné hodiny a hned jsem si raději šel koupit nové. Rozdíly u nových gum jsou také, ale tak nějak jsem si vyzkoušel, že opravdu zásadní je hlavně u zimáků stáří. U většiny  aut s lehkým zadkem pak nemusí být ani tak problém špatný záběr na sněhu a ledu do kopce, který mě většinou nutil k výměně, ale méně dobrá přilnavost na zadku.

0 0
možnosti

to nebylo kvůli tvrdé gumě

0 0
možnosti
Foto

Zatím byly prakticky všechny "testy" spíše reklamní akcí pro nejštědřejší sponzory takových akcí. Mám poměrně levné čínské Westlake, v Kanadě oblíbená značka a jsem s nimi velmi spokojen- na asfaltce jsou jenom trochu víc slyšet, jinak ale drží směr i brzdí velmi dobře i na mokré vozovce. Značka Goodride je s Westlake identická, čínský výrobce ji používá spíše v Evropě.

Je snad jasné, že se v zimě musí jezdit jinak, než v létě za suché vozovky. Ale jakmile napadne trochu sněhu, je třeba mít hrubý vzorek, který se tak rychle nezamázne tou směsí ledu a vody. A ten bude na suché silnici hučet.

Velmi měkké gumy dobře přiléhají, ale rychle se opotřebují za teplého počasí- já jezdím v terénu ještě dlouho do jara na těch zimních.

0 0
možnosti

J15i15ř69í 76B86o59l22f

6. 11. 2014 16:03

Hlavně tak nějak všichni mysleme na to, že i když máme zimní v zimě, tak to neznamená, že můžeme jezdit stejně jako v létě a bude to OK ;-)

4 0
možnosti

P30e18t40r 78M81i44c34h91a52l

6. 11. 2014 11:25

Mám Dunlop SP Winter Sport 4D v rozměru 195/65/R15 (v testu třetí) a jsem s nimi spokojený. Dříve jsem jezdíval na předchozí verzi (Winter Sport 3D) a taky dobré. Jistě jsou i jiné i lepší značky, ale myslím, že v dnešní době se slušným průměrem neudělá řidič žádnou chybu.

0 0
možnosti