Diskuze
Auto nemusí být po 500 000 kilometrech na odpis. Co dělat, aby vydrželo
Děkujeme za pochopení.
K46a93m32i52l 50S36c10h50w67a14g43e38r
Zajímavý článek, jen ten závěr se tak úplně nepovedl - auto může umývat jenom de..l, nebo ženich. Mě na to stačí déšť. Autorizovaný servis je vtip nebo pro pražáky a Němce. No a cca 30000Kč mi stačí na 20tis. km na servis včetně paliva na celý rok. No schválně neuhodnete na co jezdím (a pořízeno za 140t.Kč z D)
T68o73m91á29š 82Š91u33p44a
Jaké auto tak takový majitel. Skoč si do sprchy :)
P97a42t66r58i38k 97S73v97o22b56o79d22a
houkající turbodmychadlo.... pazvuky.... jděte někam. Já chci auto, kde motor neslyším...
O86n71d51ř51e38j 61N37o10v19á47k
No, já mám jiné zkušenosti s I. generací octávie 1,9 td 66 kW. Samozřejmě, že výrazně horší. Ale jistě, můžu si za to sám, jak jinak, že ....
Do 130 tisíc km, než mi ji ukradli po 3 letech, jsem tam musel měnit turbo, váhu vzduchu (opakovaně), nechávat spravovat stahování elektrických oken, už se objevoval rez na vnitřních pleších ...
Nebouraná, "pouze" parkovaná na ulici.
Nemluvě o tom, že si do ní zloději chodili, jak do obchoďáku - pro rezervu co 3 měsíce.
P64ř92e21m38y35s52l 54Č57e62j26p
Jo, a to jste poznal z čeho? Když je to v neosobním módu. A není auto jako auto. Záleží na stáří (kdy po 10letech už je na výměnu kde co) a taky kde to auto jezdí (okrsky - cesty I.třídy). Jinak třeba vaše Fábka má levné náhradní díly ... VW bohužel ne.
P88a12v78e45l 30O12d14r48a37z83i24l
Huh? TDI bez nákladů na benzin? To si toho ani jeden z těch tří autorů nevšiml? Jinak nevím, co je na tom zajímavého.
P79e86t86r 55T45o45m84a55n
Koupil jsem si Octávii 1 rok výroby 2001 1.9TDI v plné výbavě a se servisní knížkou, pro kterou jsem si jel do Německa pomalu až k Holandským hranicím. Vyšla mě i scestou, převodem, značkama atd ve finále. něco přes 100 Tis. Kč. Měla nalítáno 236 tisk km a když jsem přijel pak k nám na technickou, tak tomu pomalu nevěřili, že je tak zachovalá a v perfektním stavu. Musím říct, že jsem naprosto spokojený. Byla pravidelně servisovaná. U nás v Č.R. bych se bál, protože většina jich je ztočených a také by v té výbavě, co já mám, by stála o hodně víc. V Něměcku naštěstí funguje to, že stáčení je trestný čin. Rozhodně ale nevybírat za hranicema z Č.R. Tam se většinou dostávají Octávie z Č.R. a vrací se zpět. Jinak nic proti autobazarům v Č.R. ale já jim moc nevěřím. Ale určitě se ještě nějaký poctivý v Č.R. najdou.
P70e73t78r 11H10o44r69á53k
V německu je stočená jedna třetina aut. Takže právě to tvoje může mít klidně toho bájného půl milionu.
R44o39m58a31n 66H16o84r91n16í31k
Půl mega u ropáka není žádný zázrak, kamarád má stařičký Ford Escort Express Mk IV 1.8D. Milión měl na počítadle tachometru už před lety, ale stále je ve službě a ještě hodně dlouho bude. Akorát to všechno kolem tak nějak stárne.
J87a71n 35B33u24r84i16a34n
neměl Escort počítadlo km jen pěticiferné?
P81e89t16r 69Č11e91r51n20ý
Kolega si pochvaloval, jak dobře koupil u Mercedesu servis all inclusive na 6 let za 200 tis. Myslel jsem, že si dělá srandu. Ale vidím, že jsou i dražší značky. .. mam Toyotu a dopřeju jo vše a jsem tak na 50 halířů na km...
R10i77c10h59a57r68d 19L78e62s56k40l93ý
Až příště přijdeš nacamranej z hospody, tak nepiš na internety. Jen stěží jde rozeznat, co jsi tím blábolem chtěl sdělit.
M93i80c34h19a87l 96S83t45e49h63l25í93k
Každý tu na oktávku nadává,jaký že to je krupl,nikdo by ji nechtěl a přitom v ní jezdí půl republiky.Mám O II 2.0 TDI PD 125Kw,najeto právě 300 tis.podle recencí nejhorší motor,ale kromě filtru,který už je venku,a také nové turbo,si nemůžu stěžovat.Jo a zapomněl jsem vstřiky,ale ty dala Škoda na své náklady
J19a87n 63J37e68m56e39l25k94a
hmm, takže odešlo vlastně všechno. filtr, vstřikovače, turbo. Jen setrvačník zbývá.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...