Diskuze
Nový Ford Mondeo: základní verze jezdí skvěle, je to ale nenasyta
Děkujeme za pochopení.
M45a21r93t28i47n 26S71t29e27r95n
Ta maska je oskliva, stary mondeo se mi libi vic.
M28i12c69h53a39l 71H71o79r85a42k
Konečně, alespoň slušný a kvalitní interiér, který snese i přísnější měřítko. Škoda, že na tom podobně není i nový Ford Focus, který sice nevypadá špatně a možná bych do něj i šel, ale tím interierem to zase pohřbili.:-/ Zkrátka klasický Ford a interiér ala 10 let starý korejský auta. Nevím, někomu se to možná líbí, ale mě ty jejich interiéry přijdou strašne lacinný a tak nějak prapodivně vyřešený, zkrátka tak nějak po Korejsku. Je mi jasný, že tu sklidím velkou kritiku od lidí co např. nesnáší koncern VW, ale přesto si neodpustím, že v tomhle jsou u VW zkrátka někde úplně jinde. Je to škoda, protože interier je asi jediným důvodem proč bych si Focuse nekoupil.
J83a77n 62D55l60o73u27h46ý
Bych chtel pripomenout ze slehkou nohou jezdilo mondeo ve 2.5l V6 za 8,5l/100km. Kdyz to clovek hodne trapil jezdilo za 12. Jenze ta V6 mela jak peknej zvuk, tak poradnej zatah. Tohle nove mondeo je za ty penize k smichu...
J36i66ř90í 32S62c33h83w40a12c68h
až na to, že toto s lehkou nohou bude jezdit za 7 a když se na to vznese "požadavek", tak to zatáhne stejně jako ten starý V6, jen s tou výhodou, že při mnohem nižších otáčkách
P46e90t57r 56M23i15c17h77a30l
Jeden a půl tunové auto a přeplňovaná patnáctistovka, no, žádná hitparáda. Ale když jsem dočetl do bodu, že tam chystají foukaný litrový tříhrnek, tak jsem šel málem do kolen. Papírově to bude mít nízkou spotřebu i emise, ekoteroristé budou ukojeni, ale v realitě to bude žrát i trávu kolem cesty.
M18i15c73h85a24l 31P51l46a67c57á47k
Jezdím v Mondeu MK IV po faceliftu s motorem 1.6 EcoBoost, předtím jsem měl Modeo MK II s 1.8 benzínem se spotřebou 7.8 l.
Za dva a půl roku je průměrná reálná spotřeba u 1.6 EcoBoost 6.22 l (počítač hlásí 5.7 l km). S opravdu lehkou nohou na plynu se dá jet podle počítače za 4.8 l - ověřeno cestou do Prahy na veletrh, cca 60 % cesty mimo město, 15 % Praha, 25 % dálnice. Ano, v obci se jelo 55 km/h, v zatáčkách na Dubou 75 - 85 km/h, na dálnici max. 140 km/h. Obsazenost auta byla 3 dospělé osoby.
Samozřejmě jsou borci, kteří jezdí brzda plyn s rychlostí hodně vzdálenou za rychlostními limity. Opravdu je to s tímto motorem zábava, ale s tím logicky roste spotřeba. Ano dá se s ním jezdit za 10 l, jak autor článku uvádí, ale určitě si jízdu náležitě užíval jinak to není možné ani u nezajetého motoru.
Co se týká životnosti ukáže čas. Nevěřím tomu, že vydrží tolik jako staré atmosférické motory. Ale máme dnes nějakou jinou možnost? Diesel? To je snad ještě větší zlo - EGR, vstřiky, DPF filtr a co to teď dávají, aby splnili EURO 6? K tomu česká nafta a vyšší pořizovací náklady. Děkuji nechci...
J66i73ř98í 35S91c59h15w95a49c45h
no konečně jeden z mála rozumných názorů na benzínová turba
L69u98k68á13š 42V93a84ň36u64r57a
Benzínové turbomotory jsou pokrokové, ale musí se brát v úvahu, v jak těžkém autě budou běhat. Každý motor je stavěný na optimální zatížení. Když je zatížení větší jak optimální, tak motor má moc velkou spotřebu a malou životnost, když je pod optimální, tak je životnost v pořádku, ale většinou je vyšší spotřeba.
M48a82r52t18i40n 62V80o76j10á21č85e26k
jakou životnost může mít takový motor ,když tahá takovou váhu ?? kamarád měl 3litr jak svýho času měla i policie a to auto mělo tah v podobné paralele by se měla fiesta prodávat jako šlapací auto
J81a64n 11K72o91n31v64a62l10i20n37k84a
Třílitrové Mondeo ST 220? Vynikající. Ideální jako kombi - prostorný a praktický sporťák.
J48a16n 14K82o80n37v66a19l13i10n97k83a
Fordy jsem měl vždy rád. Za deset let jsem měl tři. Nejlepší z nich bylo Mondeo s 1.8 atmosférickým benzínem. Tichý, silný a pružný motor bez zbytečných kur.ítek. Shodou okolností a díky svému nadšení pro jinou značku jsem si opatřil vůz s třílitrovým turbodieselem. Hmotnostně a velikostně je to srovnatelné s novým Mondeem. Třílitr je pro tohle auto naprosto optimální. Nedovedu si představit, že s takovou krávou by dokázal pohnout motor o třetinovém objemu.
A ještě bych zmínil jednu věc. Bytostně se mi příčí současné ekoteroristické tendence. Downsizing, filtry pevných částic, biosr.čky v palivu apod.... Neskutečně si pak užívám, když můžu prošlápnout plyn k podlaze a zmizet v oblaku černých sazí a nechat za sebou všechny EcoBoosty, EcoTecy, TSI, apod.
L30u89k94á38š 78V37a94ň38u58r52a
Doporučuju se odstěhovat do nějaké rozvojové země, tam si oblaků černých sazí můžete užívat ve velkém. Ale naši malou českou zemi nám prosím nezamořujte. Myslete na svoje děti a jejich děti.
B26o14r11i69s 11S62y71k11o56r37a
Nemozem si pomoct ale ten predok na mna posobi nejak disproporcne... uzke svetla vedla masivneho chladiaceho otvoru... vobec mi to neladi.
J54i67ř68í 33S58c97h95w71a53c76h
ale v létě to bude dobře chladit, uchladit nějakých 100kW - 150 kW není žádná sranda
M23a81r65t27i52n 11J36i35r83o71u24s98e35k
Váží 15 centů. Už dloho jsem nic takového nečetl. Jinak, maska je neskutečně odporná.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...