Diskuze
Volty místo oktanů: s elektrickým endurem můžete jezdit i pod vodou
Děkujeme za pochopení.
P59e32t53r 37N90e93h91a93s35i61l
Lesu vadí všechno co vytvořil člověk.
Lidem vadí v lese motorky kvůli hluku, jedům co vypouští do vzduchu, který pak dýchají a také samozřejmě i rozježděná půda mimo cesty. Někteří lidi do lesa běhají, či jezdí hlavně z důvodu toho, že se tam můžou dýchat krásný čerstvý a čistý lesní vzduch a místo toho když potkají motorku, která jim tam do cesty vypustí jedy, které se navíc v lese dost těžko rozfoukavají, protože je to uzavřené mezi stromy a drží se tam ty jedy dost dlouho.
Takže určitě je lepší elektromotorka, která eliminuje 2 největší problémy motorkářů, než smradlavá benzínová verze.
Co se tyhle motorky týká přijde mi, že baterie je hodně předražená. Vždyť to co stojí tadý baterka 2,5 kWh, to stojí baterka do Nissan Leafu která má ale 10 větší kapacitu!
K68a64r87e70l 93S22t69r58ž38a59n49o59v60s83k41ý
Lesu nevadí hluk, stromy jsou hluché. Vadí rozježděná půda.
P82e55t69r 30K59a70l86v32o64d85a
Kanci ale slyší dobře. O další zvěři nemluvě.
P61e39t16r 96K35a93l18v62o15d74a
V lese neruší? A co když bude probijet do kance.
F23i88l24i20p 10Š70v69e95h33l21a
Jaky ridicak je na to treba? je to jako motorka do 50 kubiku nebo vic?
S46t33a14n11i97s76l65a16v 18C61h54y93t23r97a
Docela zajímavá otázka. Asi to budou posuzovat podle konstrukční rychlosti. Zajímavé pak bude, jak na to bude pohlížet pojišťovna, když chce platit taky z objemu.
M20a52r63t57i46n 59K29l50u94v50á45n80e72k
Před uvedením na trh se hodně diskutovalo o odolnosti motorky proti vlhkosti, což je u zařízení, které pracuje s velkými proudy, poměrně důležité.
U zariadenia pracujúceho s vysokými prúdmi NIKOLIV. S vysokým napätím ANO.
Z21l63a24t89u28š40e 13J24e15l12í94n37k27o51v56á
Jasně, neruší, ale les vám rozorá jako ty rámusící krámy.
M95a23r34t29i74n 26K10l57u17v21á58n73e90k
Stále lepšie ako keď tu jazdí jeden magor a obťažuje ma 1km vzdialenosti.
R95o38m62a64n 26Š13v54a51c92h
smutné,
další důkaz že evropa je s elektromobilitou asi 10let za USA
viz.: KTM vs. Zero motorcycle
volkswagen, renault, atd vs. Tesla motors
snad je někdy dotáhnem.
L80i26b26o16r 56F20i16l17á78k
Až pojede kolem posedu, tak jediný co bude slyšet, je řev, až mu myslivec nasype broky do kožichu...
P65e65t42r 95P17r47o89c39h66á27z51k56a
Podle mě hodně předražené.Vzhledem k parametrům je to tak pro mládež či začínající motorkáře.Jenže cena předčí daleko lepší stroje a nevyváží to ani absence hluku a smradu.Aby se to vůbec dalo používat chce to ještě jednu náhradní baterku a to je další výdaj.Právě baterka se mi jeví jako nejslabší místo.Složená s 300 článků byť ošetřebných elektronikou bude dost náchylná.Nebál bych se poškození vodou,ale spíše otřesů,kterých v terénu je docela dost.Je to sice zajímavá cesta,ale nemyslím,že ta nejsprávnější.Zatím vítězí spalovací motor a to jak cenou tak dojezdem a výkonem.
M48a20r56t43i45n 85V91o66k96o96u63n
poskozeni otresama? u liion baterek? mate tuseni co pohani vas telefon?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...