Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Volty místo oktanů: s elektrickým endurem můžete jezdit i pod vodou

Ochránci přírody mají proti motorkám jeden zásadní argument, a tím je hlučnost a emise motorek. Rakouská KTM přišla s řešením, které jim možná vezme vítr z plachet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lesu vadí všechno co vytvořil člověk.

Lidem vadí v lese motorky kvůli hluku, jedům co vypouští do vzduchu, který pak dýchají a také samozřejmě i rozježděná půda mimo cesty. Někteří lidi do lesa běhají, či jezdí hlavně z důvodu toho, že se tam můžou dýchat krásný čerstvý a čistý lesní vzduch a místo toho když potkají motorku, která jim tam do cesty vypustí jedy, které se navíc v lese dost těžko rozfoukavají, protože je to uzavřené mezi stromy a drží se tam ty jedy dost dlouho.

Takže určitě je lepší elektromotorka, která eliminuje 2 největší problémy motorkářů, než smradlavá benzínová verze.

Co se tyhle motorky týká přijde mi, že baterie je hodně předražená. Vždyť to co stojí tadý baterka 2,5 kWh, to stojí baterka do Nissan Leafu která má ale 10 větší kapacitu!

0 0
možnosti

Lesu nevadí hluk, stromy jsou hluché. Vadí rozježděná půda.

3 0
možnosti

Kanci ale slyší dobře. O další zvěři nemluvě.

0 0
možnosti

V lese neruší? A co když bude probijet do kance.

0 0
možnosti
Foto

Jaky ridicak je na to treba? je to jako motorka do 50 kubiku nebo vic?

0 0
možnosti

Docela zajímavá otázka. Asi to budou posuzovat podle konstrukční rychlosti. Zajímavé pak bude, jak na to bude pohlížet pojišťovna, když chce platit taky z objemu.

0 0
možnosti

Před uvedením na trh se hodně diskutovalo o odolnosti motorky proti vlhkosti, což je u zařízení, které pracuje s velkými proudy, poměrně důležité.

U zariadenia pracujúceho s vysokými prúdmi NIKOLIV. S vysokým napätím ANO.

1 0
možnosti

Jasně, neruší, ale les vám rozorá jako ty rámusící krámy.

3 0
možnosti

Stále lepšie ako keď tu jazdí jeden magor a obťažuje ma 1km vzdialenosti.

0 1
možnosti

R95o38m62a64n 26Š13v54a51c92h

1. 12. 2014 20:40

smutné,

další důkaz že evropa je s elektromobilitou asi 10let za USA

viz.: KTM vs. Zero motorcycle

volkswagen, renault, atd vs. Tesla motors

snad je někdy dotáhnem.

0 0
možnosti

L36i63b19o82r 14K50e68j30í29k

1. 12. 2014 20:18

Já čekal pořád kdy uslyším to ticho.

2 0
možnosti

L80i26b26o16r 56F20i16l17á78k

1. 12. 2014 19:47

Až pojede kolem posedu, tak jediný co bude slyšet, je řev, až mu myslivec nasype broky do kožichu...

1 0
možnosti
Foto

Podle mě hodně předražené.Vzhledem k parametrům je to tak pro mládež či začínající motorkáře.Jenže cena předčí daleko lepší stroje a nevyváží to ani absence hluku a smradu.Aby se to vůbec dalo používat chce to ještě jednu náhradní baterku a to je další výdaj.Právě baterka se mi jeví jako nejslabší místo.Složená s 300 článků byť ošetřebných elektronikou bude dost náchylná.Nebál bych se poškození vodou,ale spíše otřesů,kterých v terénu je docela dost.Je to sice zajímavá cesta,ale nemyslím,že ta nejsprávnější.Zatím vítězí spalovací motor a to jak cenou tak dojezdem a výkonem.

0 0
možnosti

poskozeni otresama? u liion baterek? mate tuseni co pohani vas telefon?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!