- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
NEŽERE ??? Redakce, vy už jste nad češtinou úplně zlomili hůl, že?
Jeden z mnoha článků , které bych si rád přečetl znovu za pár let.Jediný význam čánku je , že si "autor" za něj koupí možná večeři.
Ideální systém by byl takový, který by v odpojeném stavu spotřebu nijak nezvyšoval, naopak náročnost v případě zapojení je zcela nepodstatné.
to se mi líbí. už se těšim, až namontuju na to moje fáro!
A co ztráty? Není lepší elektrický přídavný pohon? Pokud vím, tak ten už některé automobilky používají.
těsnění, šroubení, hadice, čepardlo, hydromotory, no nevím, já raději kardan a poloosy, podle mě hydraulika patří do stavebních/pracovních strojů, kde jsou nároky na sílu a přesnost
MAN to do náklaďáků dává na přední nápravu už dlouho, je to lehčí a snad i levnější než plnohodnotná 6x6. Na to občasné vyjetí z bahna to bohatě stačí, vzhledem k tomu, že se to dává hlavně do lesovozů a sklápěček, tak tam hydraulická pumpa musí být stejně...
Nezvládlo by podobnou službu řešení na bázi elektriky a podstatně jednodušeji?? Dráty se tahají ještě lépe nežli trubičky, není žádná náplň, regulace je jednoduchá a přesná a energie se dá řešit výkonným (přídavným) alternátorem.
ty motory budou mít asi slušnýodběr, pochubuju, že by je šlo jen tak připojit na stávající elektroinstalaci
Tedy - hydraulický pohon je nejsložitější, nejdražší a nejporuchovější. Čili přesný opak, než tvrdí Poclain. Používali jsme to před lety, kdy ještě nebyly frekvenční měniče a tak - ale to jr již cca 30 let minulostí.
Navíc se to blbě reguluje - je to pomalé. Navíc to má ze všech systémů nejhorší účinnost.
Doporučuji, aby si redaktoři, než uveřejní každou kravinu, kterou jim někdo vnutí (nebo zaplatí), ověřili věc u odborníků.
Proč by se top regulovalo blbě? Hydraulické pohony se používají ve velké míře. Ano, není to rychlé ale to nevadí. Nemá to z auta udělat 4kolku, je to na zapnutí v místech, která s jednou hnanou nápravou nevyjedete. Účinnost z tohoto pohledu nehraje až tak roli.
Dal byste třeba na barg mechanický nebo elektrický pohon? Asi ne, že?
Nevím jestli udělali dobře, že to předvedli právě v Číně. Je možné, že než to dají do výroby, tak to už číňan dávno okopčil a bude to normálně vyrábět za poloviční cenu.