Diskuze

Hydraulický náhon 4x4 je levný a nežere. Funguje jen do padesátky

Francouzská společnost Poclain Hydraulics vyvinula levný náhon na všechna čtyři kola. Teoreticky se dá namontovat na jakýkoli automobil s předním náhonem, o pohon kol zadních se postará hydraulika. Systém je určen především pro malá a levná vozidla, omezením je funkčnost jen v nízkých rychlostech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

NEŽERE ??? Redakce, vy už jste nad češtinou úplně zlomili hůl, že?8-o

0 0
možnosti

Jeden z mnoha článků , které bych si rád přečetl znovu za pár let.Jediný význam čánku je , že si "autor" za něj koupí možná večeři.

0 0
možnosti

L83u46k20á80š 46D80u98d18a

5. 12. 2014 8:58

Já to chci do Fábie :-) to by se v zimě šiklo

0 0
možnosti

Ideální systém by byl takový, který by v odpojeném stavu spotřebu nijak nezvyšoval, naopak náročnost v případě zapojení je zcela nepodstatné.

2 0
možnosti

to se mi líbí. už se těšim, až namontuju na to moje fáro!

0 0
možnosti

A co ztráty? Není lepší elektrický přídavný pohon? Pokud vím, tak ten už některé automobilky používají.

1 0
možnosti

těsnění, šroubení, hadice, čepardlo, hydromotory, no nevím, já raději kardan a poloosy, podle mě hydraulika patří do stavebních/pracovních strojů, kde jsou nároky na sílu a přesnost

2 0
možnosti

MAN to do náklaďáků dává na přední nápravu už dlouho, je to lehčí a snad i levnější než plnohodnotná 6x6. Na to občasné vyjetí z bahna to bohatě stačí, vzhledem k tomu, že se to dává hlavně do lesovozů a sklápěček, tak tam hydraulická pumpa musí být stejně...

0 0
možnosti
Foto

Nezvládlo by podobnou službu řešení na bázi elektriky a podstatně jednodušeji?? Dráty se tahají ještě lépe nežli trubičky, není žádná náplň, regulace je jednoduchá a přesná a energie se dá řešit výkonným (přídavným) alternátorem.

4 0
možnosti

ty motory budou mít asi slušnýodběr, pochubuju, že by je šlo jen tak připojit na stávající elektroinstalaci

0 0
možnosti

Tedy - hydraulický pohon je nejsložitější, nejdražší a nejporuchovější. Čili přesný opak, než tvrdí Poclain. Používali jsme to před lety, kdy ještě nebyly frekvenční měniče a tak - ale to jr již cca 30 let minulostí.

Navíc se to blbě reguluje - je to pomalé. Navíc to má ze všech systémů nejhorší účinnost.

Doporučuji, aby si redaktoři, než uveřejní každou kravinu, kterou jim někdo vnutí (nebo zaplatí), ověřili věc u odborníků.

0 2
možnosti

Proč by se top regulovalo blbě? Hydraulické pohony se používají ve velké míře. Ano, není to rychlé ale to nevadí. Nemá to z auta udělat 4kolku, je to na zapnutí v místech, která s jednou hnanou nápravou nevyjedete. Účinnost z tohoto pohledu nehraje až tak roli.

Dal byste třeba na barg mechanický nebo elektrický pohon? Asi ne, že?

1 1
možnosti

Nevím jestli udělali dobře, že to předvedli právě v Číně. Je možné, že než to dají do výroby, tak to už číňan dávno okopčil a bude to normálně vyrábět za poloviční cenu.

3 0
možnosti