Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai i20 je sebevědomý soupeř pro fabii

Nejhlasitější vyzyvatel Škody Fabia je tady. Auto, které v Česku bere stříbro v počtu prodaných malých vozů, přijíždí ve druhé generaci. Oproti té první poskočilo o pořádný kus dopředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P21a26v34e37l 65S33o83r27e48j17s 7953568475261

Nevim, co je vic iritujici vzheld toho auta nebo ta reklama co bezi v televizi. Hundai se tu prodva jen diky tomu, ze cesi nemaji vkus, jinak by si takove auto fadnim designem  niko nekoupil :-P

0/−3
4.1.2015 16:18

M42i31c85h93a52l 22H96o18r74s97k86y 2562176376150

!! jo ale ten super rozvor. je jen o 5mm kratší než oktávka 2!!teda u i20

+2/0
30.11.2014 23:02

P22e66t19r 65M11i69c97h85a97l 2560424401472

No jo, ona nám ta auta pořád rostou. Je to vidět už třeba na těch zmíněných Oktávkách (jednička vedle trojky je o poznání menší). A co teprve takový Golf první a poslední generace, to je nebe a dudy. :-)

0/0
30.11.2014 23:18

F73i62l79i41p 46K21o16h29o62u29t 7590643197260

Oproti předchozí generaci je to fakt pěkný auto "pro ženské" :)  Stojí cca stejně v základní výbavě Premium jako Fabie cca 400 000. A to je prostě pro mě moc. Furt budu jezdit v ojetinách dokud auta typu Fabia a Hyundai i20 budou stát 400 000.

+1/−2
30.11.2014 10:51

A72l21e39š 56L58i84s40o90v10s67k51ý 9352584333648

Škodovku si koupí jen naprostý dement!!! říkají odborníci, co ještě před pár lety honili tátovo orezlé fávo a machrovali před holkama. Já měl fábku TDI a moc rád na ní vzpomínám. Nájezd přes 300tis. km, špičkový motor s minimem závad a dlouhodobá spotřeba 4,67, a to jsem to občas prohnal.

+3/−2
29.11.2014 22:13

L84u34k54á36š 98V60a41ň67u48r82a 1545574733743

Ty motory, to je bída. Dříve se z litrového motoru tahalo 40kW, ale hýbal s velkým autem. Snižování objemu vyřešil VW přeplňováním, ale ostatní bojují a hledají, jak s atmosférou udělat malou spotřebu a emise a pak motor vůbec nejde. A nebo se musí hodně točit a pak zase žere.

+2/−1
28.11.2014 18:18

L55u12k46á47š 49V48a31ň88u40r69a 1285174263133

Soused má KiaCeed s motorem 1.6GDI. Přecházel na něj z Felicie 1.9D a je z něj šílený. Motor nejede a žere. Když se hodně vytočí (nad 4000ot), tak jede, ale hrozně žere.

+3/−2
28.11.2014 18:22

P93. 11N54o20v48á77k 1365699366

No pokud někdo přejde z dieselu na benzin, ať se nediví, že " to žere "! Kdo tomu rozumí aspoň minimálně, tak to chápe, škoda že ten soused je mimoň. Já mám taky autíčko s 1,6GDI, a kromě kvalitních audin jsou všechny koncernové šunky včetně škodovek mimo, jede super dobře.  Ale možná  řidič dieselškodovky ani jezdit neumí... ;-D;-D;-D;-D

+3/−3
29.11.2014 0:02

J98a34n 91B28u84r40i94a26n 5279907187554

tady někdo přišel z hospody dost pod vlivem, co? ;-D;-D;-D

+2/−2
29.11.2014 11:04

M20a77r59e13k 30J28a46n83e16č15k19a 1307716483401

Ten mimoň nebude soused ;-D

+1/−2
29.11.2014 12:03

J65a50r62o72s30l44a63v 67D20r79o21b31n64ý 6476508437767

já mám Toytou Corollu 1.3 VVTi, 74 kW ( 6k otáček ), dá se jezdít na dlouhé trase ( cca 1200km ) v létě za 5litrů.  Na zimní stejné trase je to skoro o 0,8 víc ve městě za 6,9. Ale opravdu musíte mít lehkou nohu

0/0
29.11.2014 18:02

P31e85t76r 19M45a64r38e10č76e66k 1153801869188

Jak je to staré ?

+1/0
29.11.2014 23:28

Z22d78e30n73ě54k 77M60o52r14á56v14e39k 5677668598353

Tak soused především vyměnil nízkou spotřebu za komfort a bezpečnost. Jinak charakter těchto motorů je hodně rozdílný a jestli na to nepřišel při zkušební jízdě, třeba se mohl aspoň někoho zeptat. Teď je nešťastný, ale hlavně vlastní vinou. Ale osobně si myslím, že by ani být něšťastný nemusel, stačilo by, kdyby si nechal vysvětlit ty rozdíly. Nemyslím si, že by 1.6 GDI jelo hůř než 1.9 D (těžký diesel bez turba). On jede hlavně jinak. A to, že mu nejede a žere, naznačuje, že ho dusí v příliš nízkých otáčkách, jak byl zvyklý jezdit "úsporně" s tou Feldou. Takový motor bude v pohodě jezdit s rozumnou spotřebou mezi 2000-4000 otáček.

+1/0
1.12.2014 12:26

M14a93r83e54k 82J30a15n63e44č64k85a 1627836783351

Exteriér povedený, ale ten interiér s tou hnědou barvou žádná sláva. Pokud to bude mít stejnou výdrž a bude to provozu schopné i po více jak 5 letech, bez nutnosti do toho sypat neustále finance do nových dílů, čili kvalita bude tady srovnatelná se Škodovkou, pak bude opravdu silně šlapat Škodovce na paty, což vzhledem k cenové politice Škodovky by bylo jenom dobře. Ale s tím velmi žádaným tříválcem autor vážně pobavil ;-D Co těmhle Korejcům ale nelze upřít je opravdu nadstandardní výbava u takových městských vozítek. Pokud z těch aut nebudou šroty po 5 letech provozu a půjdou s kvalitou dílů výše, tak potom jako nějaké druhé auto, čistě na lítačku po městě proč ne. Ale pokud po skončení záruky, by to byla akorát černá díra na peníze za servisní opravy, čímž je tahle značka celkem pověstná, není zrovna můj ideál spolehlivého vozu. Třeba už ale zapracovali i na tomhle a tahle generace jim ostudu už dělat nebude.

+1/−1
28.11.2014 11:11

D67e43n22i16s 49W76i38t38z63k55u 5563412979587

pověstná je stejně jako škoda.nevím co všichni čekáte od levných aut, že do něj deset let nekoupíte žádný náhradní díl? ta kvalita je stejná a navíc jsou to auta pro důchodce na cestu do kauflandu a jednou ročně na hřbitov, takže se u nich s pořádným nájezdem ani nepočítá

0/0
28.11.2014 16:25

M92a60r80e94k 47J98a48n31e61č14k28a 1947746903331

Poslední větou jste akorát potvrdil, co jsem psal, "jsou to auta pro důchodce na cestu do kauflandu a jednou ročně na hřbitov, takže se u nich s pořádným nájezdem ani nepočítá" a to je právě ten rozdíl. Fabie mají ale běžně poměrně velké nájezdy a furt to drží pohromadě s minimálními náklady na servis nebo nové díly.

+4/0
29.11.2014 12:06

P72e95t17r 49N69e51s54v87a41d90b90a 2904865436779

Kam ty " malá" auta ještě porostou? Dnes už je třeba Clio na úrovni prvního Megana a Twingo naopak dohnalo první Clio. Tak trochu mi uniká smysl si kupovat i 20 když je velikostí o chlup za i30 a Fabii která šlape na paty Rapidu :-/

0/0
28.11.2014 10:27

J53a91r50o18s86l33a87v 14D89r28o53b72n95ý 6236668287247

i20 vypadá dobře, ale i30 je levnější a větší. Uvidímě nový model i30

0/0
29.11.2014 18:04

M34i20c68h79a65l 17K35l61e84m21e21n52t 9919206178399

ix20 má o třídu lepší interiér než Fábia.

+5/−5
27.11.2014 23:51

M69i22r40o60s96l46a41v 31S87v30o25b81o46d64a 1695868270944

Jo? :D :D :D :D

0/0
30.11.2014 11:28

P77e30t24r 63K29u80l80i37c31h 9250611512155

"A když se prokoušete seznamem výbav, zjistíte, že za obě auta s podobně silným motorem a klimatizací dáte vždy zhruba stejně." - proč teda kupovat za stejný nebo podobný prachy Koreu fakt nevím....

+4/−3
27.11.2014 22:16

P17e42t30r14a 13M59a87l53á 7211798171825

třeba se někomu prostě líbí více

+3/0
27.11.2014 22:56

P29e75t13r 72M64i94c38h15a37l 2500304221742

Tak jistě, když budou dvě podobná auta od dvou výrobců, s podobnou výbavou, cenou, kvalitou i dostupným servisem, pak může být subjektivní pocit že "se více líbí" tím rozhodujícím faktorem pro nákup vozu.

0/0
27.11.2014 22:59

D44a19v46i43d 26H59o49l60m98a10n 7295945593619

A co takhle : za pár let se lépe prodá (nebo taky neprodá....)

0/0
30.11.2014 7:32

P53e96t89r 74M70i36c19h17a11l 2730544111482

Ano, i to může být argument. Jenže tak daleko spousta lidí nepřemýšlí.

0/0
30.11.2014 8:22

M57a77r49e21k 14H24r76u61b39y 6757772761698

Nejspis proto, ze je korejska asi jako fabie nemecka ;-):-P

+2/0
28.11.2014 9:35

L70u48d12v25í63k 22G65a93j18d20o76š87í75k 2245843694482

1. Škodovky se u nás daleko víc kradou.

2. Hyundai je v podstatě německé auto. Vývoj probíhá téměř kompletně v Německu.

0/0
28.11.2014 9:55

M20a33r18e58k 75J15a96n60e71č26k19a 1507496823231

Sice nejsem fanda korejských vozů a ze slabosti k vozům Škoda už jsem taky dávno vystřízlivěl, ale je fakt, že zrovna před pár dny jsem viděl novku Huyndai i20 v plné výbavě sice se 4 AT za cenu kolem 270 000kč, což ve srovnání s jejich ceníkem na stránkách bylo o hodně levnější. Tohle už pak může být pro některé, kteří chtějí pouze nový vůz dosti lákavá nabídka a je jim pak jedno jestli je to Korejec nebo Rumun. Ale samozřejmě, pokud by chtěl někdo za stejné prachy Fabii nebo i30 bylo by rozumnější šáhnout i z hlediska výdrže vozu po Škodovce a také při pozdějším prodeji se cena vozu tak rapidně nepropadne, jako u Huyndai.

+1/0
28.11.2014 11:27

P22e40t59r 40B40á40č12a 8155976335935

Rozhodne na pohled hezci nez tuctovka fabie.

Ale pres to bych se poohlizel jinde.

+1/−1
27.11.2014 18:34

P65e83t27r 94M13i98c73h62a60l 2920164301602

Líbivost je pouze subjektivní dojem.

+2/0
27.11.2014 18:56

Z25d93e66n86ě17k 68M42o46r93á67v47e35k 5417708578173

Korejci v designu ušli dlouhý kus cesty a rozhodně je vidět, že se poučili na rozdíl třeba od Mercedesu, který na novou B-klasse naordinoval honě divné prolisy do dveří.

+1/0
27.11.2014 20:03

M59a91r76e27k 72J10a97n37e76č59k35a 1327546793231

Chtě nechtě musím souhlasit. Naopak u některých značek s dobrým jménem jde design (exteriér) s každou novější generací spíše do kopru, např. Alfa Romeo, Subaru.

+1/0
29.11.2014 12:10

P47e77t98r 47M34a19r51e89č14e65k 1163581259838

Mercedes toho poslední dobou zmrvil víc. Ty šílené křivky a prolisy musel odkoukat právě od Korejců . :-) No ono BMW na tom není o moc lépe. Po té hrůze co tam nechali napáchat toho ujetého amíka to pořád nějak nemohou trefit. Jediné co je pěkné je X5 a 6

0/0
29.11.2014 23:33
Foto

I57v18a41n 36K37o28p31t58a 5237102321267

To je subjektivní. Za mne, v designu vede Fabia.

Ale musím uznat ze novej design H už je pro mne akceptovatelny i když usedlejší Kia mi je sympatičtější.

+1/0
27.11.2014 21:48

Z48d24e16n69ě15k 69M43o41r24á80v61e57k 5197398598543

Ty vysokopevné oceli nejsou nějak extra lehké, ale díky jejich vlastnostem je možné vyrobit stejně tuhou karoserii lehčí, než při použití běžné konstrukční oceli. Nebo při stejné váze může být konstrukce celkově pevnější.

0/0
27.11.2014 17:36

P52e17t30r 19M92i70c69h11a20l 2480954701812

Tak to jistě. Ale na srovnatelně tuhou karoserii je potřeba té vysokopevnostní oceli méně, proto výsledná váha auta vychází nižší. Jenže to by pak někteří lidi nepochopili a takhle (byť to není zcela správně napsané) je to obecně srozumitelné.

0/−1
27.11.2014 18:51

Z21d49e79n25ě74k 95M50o66r87á27v91e51k 5547778878743

Tu druhou větu jsem napsal ve své příspěvku už já, nebylo nutné to psát jinými slovy. A jinak - myslím si, že to zase tak složité není, pochopí to téměř každý a raději šířit správné informace než psát nepravdy a ohánět se srozumitelností.

+1/0
27.11.2014 20:01

P98e21t56r 66M73i48c82h49a76l 2720404921952

Napsal jsi, že se dá ta karoserie vyrobit lehčí, ale nenapsal jsi proč, to jsem v podstatě jenom doplnil, právě třeba pro lidi, kteří se tak neorientují. Ale nemíním se hádat, víš o čem je řeč a máme na věc asi shodný názor. :-)

0/−1
27.11.2014 21:49

Z75d43e98n41ě31k 74M83o90r74á96v89e79k 5397768218793

Tak si to přečti pořádně, je to tam všecho i to proč. Konkrétně "díky jejich vlastnostem" a "stejně tuhou karoserii". A to že jsou vysokopevné, to už mají snad v názvu.

+1/−1
27.11.2014 22:02

P52e15t53r 76M59i64c69h18a95l 2820984921232

Šmarjá, když už chceš slovíčkařit, tak jsi nenapsal, že díky těm vlastnostem lze použít méně materiálu, například tím, že se použijí tenší profily, případně se na výztuhy použijí dvě vrstvy místo tří. To jediné jsem tam doplnil, jinak jsi měl samozřejmě pravdu. Už?

+1/−1
27.11.2014 22:57

J50o35s23e10f 89V24o85s98i54c77k44y 4873427776453

Nehadejte se. I ta mrnava Fabie je tezsi nez ten elegantni Peugeot 405 z 90. let. Vazil pod tunu. A to byla vyssi stredni trida!

0/0
28.11.2014 2:17

V72í75ť98a 51K92r69u47t94i29š 1230534705887

A motorizace začínala na 1.4 47 kW ...

0/0
28.11.2014 9:28

Z31d81e65n15ě74k 94M90o96r95á65v87e51k 5967788618893

No však bezpečnost v tom Peugeotu byla čistě iluzorní.

0/0
28.11.2014 10:14

M67a77r15e86k 35H30r63u15b63y 6297472511838

Driv se vyrabely auta na jezdeni. Dneska na bourani ;-)

0/0
28.11.2014 14:38

Z30d40e52n29ě66k 85M10o16r54á65v59e21k 5407978798173

Na tom sice něco je, ale popravdě dřív byly ty smrťáky docela běžné a nebyla k tomu potřeba ani vysoká rychlost.

0/0
28.11.2014 15:36

Z53d95e13n58ě53k 31M43o91r80á31v53e76k 5777788538403

Jo, tak přesně tomu co tady předvádíš, tomu se říká slovíčkaření. Já to všechno napsal, akorát ne tvýma slovama. Takhle se realizuješ?

+1/−2
28.11.2014 10:13

P85e43t75r 28M46i66c76h47a19l 2690114901142

Zkus si celé to vlákno přečíst ještě jednou a pomalu, možná Ti to dojde.

0/0
30.11.2014 8:26

P79. 79N64o13v92á32k 1315669436

Pane Michale, mohl byste mi prosím objasnit, co jiného než snížení potřebného množství oceli se dá předpokládat po přečtení věty "Ty vysokopevné oceli nejsou nějak extra lehké, ale díky jejich vlastnostem je možné vyrobit stejně tuhou karoserii lehčí" ? Jak to můžou lidi nepochopit ? Není každý jako Vy. Vy si asi myslíte, že někdo v té pevnější oceli vynechá díry, když mu to nevysvětlíte,  že jo ? ;-D;-D;-D Ale to je Váš problém s IQ, ne těch ostatních. ;-D;-D;-D

0/0
30.11.2014 17:31

P40e34t36r 92M74i44c51h18a35l 2330214821422

Nedošlo, ale ani jsem to nečekal.

0/0
30.11.2014 19:12

Z60d53e49n31ě19k 29M84o21r86á54v95e81k 5217298618713

Nečekal jsem, že by tvoje kecy ještě někdo četl, ale když tu přibývají hlasy proti tobě, tak by ses nad tím mohl zamyslet. Něco na tom asi bude, když je jen jeden hlas pro a více hlasů proti.

0/0
1.12.2014 10:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.