Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prolog nové éry Audi: šest set koní pro obří kupé

Obrovité kupé s více než šesti sty koňmi má ukazovat nové směřování designu Audi. Koncept jménem Prologue se představil na autosalonu v Los Angeles.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D24a35v88i63d 73S49a81l51c29e24r 8246780283221

Na nové určitě mít nebudu. Ale do 10 let bude za lidovou cenu, a když se sežene od dobrýho majitele tak pecka. Ceny těchdle aut raketově klesaj.

0/0
3.12.2014 7:24

A84l78e66s 61D56a69n37a 2157377417804

dost se inspirovali podle S coupe od MB ale trosku pozde :)

0/0
1.12.2014 21:23

J89o26s61e10f 38V24a29l59a 9520383293213

je fakt, ze koncern nema duvod prenechavat tridu premiovych modelu pro statniky a sejky jenom mercedesu, BMW nebo jaguaru. Nicmene uz by nekdo mohl zacit stavet i auta bez elektroniky, protoze vsechny mozne asistencni systemy jsou vetsinou na xxx a vhodne jenom pro zamestnavani automechaniku. Znackove servisy by mohly hodiny vypravet o problemech A5-ky

0/0
22.11.2014 20:36

J19i54ř64í 15S60c64h65w94a57c91h 8488354198856

auto bez elektroniky by bylo dnes neprodejný, výkon poloviční, spotřeba stejná nebo vyšší.... funkcionalita omezená a cena v podstatě stejná.....

0/0
22.11.2014 21:58

J53a73k12u87b 85F30e60i31f91a59r 7659899296859

přesně tak, navíc spousta elektroniky je podmíněna i legislativou (byť často úplně tupou).

0/0
23.11.2014 10:16

J10i59ř68í 68D56v58o54ř51á11k 5148323538720

Do prodeje nepůjde.EU 443/2009.

0/0
22.11.2014 13:24

J84o41s33e22f 73V28a37c74u84l50a 9498436906585

Uplne na h...o

+2/−4
22.11.2014 8:56

P33a71t55r94i73k 45M19a57r41e78k 8662617378976

zezadu se mi to nelibi, ale predek je super

0/0
22.11.2014 4:06

D31a10v83i63d 75A86d55l16e28r 8415760542666

Parádní auto. Jen holt musím s lítostí přiznat, že na něj asi nikdy nebudu mít. :-)

+3/0
21.11.2014 23:46

J71o83s82e27f 16V24a62l92a 9770413753583

jako 12 let stara bude tak za tri mesicni platy jako Audi A8 D4

0/0
22.11.2014 20:40

T97o39m75á82š 90P43a17ř66í98z76e63k 3499655780250

Je to pěkné precizní auto, ale nejvíce mě zaujal nápad se smartphonem. Konečně něco chytrého a praktického. Ikdyž docela pochybuji, že by toto auto mělo více jak jednoho řidiče.

0/0
21.11.2014 21:50
Foto

D70a76n 64R37u62b96í90n 4523843579

Zase další koncept a do prodeje půjde osekaný nic.

0/0
21.11.2014 21:48

J94a48k55u22b 45R37o32u51s 3863270884262

Pěkné auto. Škoda, že ho EU v současné podobě zakáže vyrábět ;-(

0/0
21.11.2014 20:41

R40a44d50e42k 47T10r71n 2172296764497

Já jsem myslel podle toho chladiče, že je to Ford ;-D

+4/−1
21.11.2014 19:24

M45a47r32t11i75n 48L94ž11i48č33a96ř 9435477672204

Ten obří středový tunel snad takový nebude, dyť by si člověk omlátil koleno a bok pravé nohy při masáži plynu

+1/0
21.11.2014 16:43

L85u40k35á27š 24M90r96k81v60i34č91k22a 9636524515232

Nemlátil, auto je dost široké, stačí se projet třeba v A8.

+1/0
21.11.2014 19:10

M49a74r70t15i76n 96L14ž31i74č48a32ř 9865767162464

No nevím, pravý bok sedačky je nalepený úplně na středový tunel a při mé výšce 190 cm a 110 kg problém asi nastane

+1/0
21.11.2014 19:29

J16a93n 78J88a84n75e92č59e35k 9530503500496

Ale nenastane ;-D

+2/0
21.11.2014 20:52

M51a55r81t46i94n 80L83ž92i72č96a14ř 9195437302954

Tak u konkurenčních koncernových aut se mi to bohužel stalo vždy

0/0
21.11.2014 21:13

M48i52l74a93n 82K27r55á15l 8683738621371

Jestli náhodou nekecáš

0/0
21.11.2014 21:30

J72i80ř21í 79P32o56s63p80í33š91i49l 8502810356618

Vypadá dobře i parametry jsou slušné na rozdíl od dnešního trendu, kde jsou motory čím dál menší a menší.

+8/−1
21.11.2014 16:40

J23i31ř81í 83S75c42h72w62a86c11h 8748564668336

myslím, že trend je úplně stejný, podobný mastodont by měl dříve minimálně motor 6,0, ten je nyní downsizingovaný na 4.0 se dvěma turby......a s větším výkonem....

0/0
21.11.2014 20:21

J10i75n76d31ř28i56c29h 90M84i34t85t86e66r 6241240593353

Downsizing na 4.0 celkem jde .

+1/0
22.11.2014 0:46

F52r10a91n92t91i46š90e77k 60J40o18s57e91f 8315805176237

pred lety by tam dali 12 valcovou atmosferu....

+2/0
22.11.2014 9:23

D98a91v72i72d 59A16d15l92e40r 8965590882546

4 litry se dvěma turby je pořád pecka, nemyslíte?

Měl jsem kdysi po revoluci - jen tak pro radost mladého spratka, mě Mitsubishi 3000GT VR-4 twin turbo. A stačilo. :-) (je fakt, že je poměrně lehké)

0/0
22.11.2014 3:15

J15i47ř71í 50S49c13h65w41a16c83h 8398404508946

komentoval jsem trend a ten je v podstatě podobný jako u 1.4 TSI v Oktávce. Do Oktávky se nevejde 4,0 se dvěma turby a do tohoto se nedá dát 1.4TSI, takže každý má ten svůj "voturbený motůrek" s výkonem jaký potřebuje.....rozhodně nepatřím mezi ty, pro které je turbo sprosté slovo.

0/0
22.11.2014 12:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.