- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdysi jsem několikrát cestoval v letadle Syrian Airlines. Je to nejlevnější spojení do Indie. Také vozí zejména z Abu Dhabi indické gastarbajtry sem a tam. Tento druh cestujících bude mnohem účinnější při výrobě plynu, snad 10 min. po startu byly obě toalety až nahoru plné. V Indii, když ráno cestujete autobusem, vidíte také nepřetžitý řetěz Indů, vykonávajících svoji potřebu v příkopě.
Velká Británie má velkou indickou populaci, byli občané GB, takže chápu, že ten autobus má dostatek PHM.
Zeman si chce udobřít rakušáky za Temelín, že si nechal vyrobit EKOzemáka?
Je to vlastně velice jednoduché, co si v autobuse nas--ete, tak daleko pojedete.....
Též mi teď v břuchu bublá nějaký metan. Zkusím to v metru, jestli by nechtěli nějaké přídavné palivo.
Abych mohl říci, jestli je to dobré, či nikoliv, zajímala by mě nějaká informace o ceně paliva. Ví to někdo?
Podle zdarma-rád se asi zbaví každý odpadu spíš jestli ještě nedostávají za to peníze či dotace za likvidaci
Autobus s WC u nás máme taky a nic se o něm nepíše. Nedávno jsem jel do Chorvatska s Cestovní kanceláří VALAŠKA a autobus byl super.
My mám se záchodama šalinu. Ale nevím, jestli jsou naše šaliny bio.
Píše se čistírna odpadních vod... ne čistička... pane redaktore.
Záchodových autobusů u nás máme.... A co teprve vlaky!
V ČR ten plyn čističky vyrábí taky. Je ho tak málo, že nestačí ani pro vlastní potřebu (schodek odebírají ze zemního plynu)...takže napikaču
Odebírat schodek ze zemního plynu je drahé. Levněji vyjde odebírat EE přímo ze sítě.
Jinak záleží to na produkci bioplynu. Obvykle to pokrýt spotřebu stačí. Navíc mají zadarmo teplo.
Je to prostě autobus na ho.no a vyjde o tom celý článek