Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Japonská retro krabička na kolečkách, ve které je i postel

Honda připravila pro domácí trh nový model z řady N. Tentokrát hraje na retro notu, ale kdo by čekal buclaté zaoblené autíčko, jako jsou Fiat 500 nebo nové Mini, ten bude překvapený. N-Box Slash představuje tradiční japonskou krabici z kategorie Kei Cars, takové kapesní MPV.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M29a80r49t36i31n 98K45ř57í59ž 9683862200287

Mně se tedy nelíbí ani trochu.

+2/0
29.12.2014 23:34
Foto

M61i53r20o91s88l69a51v 74S75t36e15i85n94e19r 6488634333945

Tato bednička odpovídá původnímu druhu dopravního prostředku, zvaného Tuk-Tuk. Je to tříkolka, pro řidiče a dva spolujezdce, poháněná zpravidla motorem Jawa 350. Ve volnoběhu vydávala onen zvuk -tuk-tuk. Těmito vozítky je zamořená celá Asie. I nehody při 30 km/ nebývají tak smrtelné. Jen ten smrad!!!

0/−1
28.12.2014 19:10
Foto

M12i34r49o17s25l31a72v 80S94t80e79i33n61e23r 6558294383465

Já bych místo SUV razil pojem dodávka. V ČR by jako čtyřkolka mohlo to auto sloužit hlavně na venkově- dovézt krmení, brambory, dříví na topení, dopravit na zahradu sekačku, nářadí atd. K takovým praktickým úkolům naprosto nechybí start za 6 s na 100 km nebo maximálka 260 km/h. Potkávám dost často DDR-Minicar, plazí se tak 50 km/h ale dopravuje vždy něco. Tahle krabička by se uživila i jako valníček.

0/0
28.12.2014 17:25

P50e83t32r 48B29á61č53a 8145226305445

Dobre odporna krabice, ani zadarmo.

0/−2
28.12.2014 1:36

M14a35r19t94a 45D91o18u93b22r45a93v70o25v87á 4560924955127

Prý stojí 11.500 $. Za tu cenu bych ho brala. A spotřeba 3,87 L/100km je taky pěkná. Kdo rozhodl, že by se to v Evropě blbě prodávalo?

0/0
27.12.2014 23:58

M53a72r49t88i20n 27J82i20r78o85u30s55e70k 7266595605608

Mě se to taky líbí. Určitě by se to prodávalo.

0/0
28.12.2014 13:04

J76i53ř24í 65S76c62h21w44a34c14h 8888614328406

pochybuji. Není to dlouhé jako evropská nákupní taška např. Citigo, je to o hodně užší jak Citigo, je to jen vyšší jak Citigo. Stabilita při vyšší rychlosti bude velmi slabá. Spotřeba při vyšší rychlosti bude velmi vysoká. Cena by byla taky vyšší než u Citigo. 

Tato kategorie aut je výsledek japonských předpisů, které leckde jsou mnohem "dále" než ty euro-unijní, na které místní euroskeptici tak žehrají. Evropan (tedy naprostá většina) by neměl důvod si něco takového pořizovat, protože by neměl žádné "daňové úlevy".

0/0
28.12.2014 18:44

D15a60v18i20d 76P70š64t46r98o77s61s 9809389180914

Proč ne tohle je 100% městské vozítko třeba pro rozvoz pizzy nebo jako taxi ideál. ještě kdyby zavedly ty daňové úlevy jako v japonsku byla by to paráda ;-)

0/0
28.12.2014 20:37

J89i33ř53í 65S37c94h26w51a87c87h 8948854778746

s těmi daněmi je to dříve tak, že na ostatní auta jsou v Japonsku daně (které tu ještě nemáme) a na tato malá jsou ty daně menší. 

Aut co nikdy "nevytáhnou paty" z města je opravdu minimum, takže z toho plynou i minimální prodeje při konkurenci univerzálnějších a o dost větších nákupních tašek v eurostylu.

Většina rozvozců pizzy by toto položila na bok ve třetí zatáčce. ;-)

+1/0
28.12.2014 22:43

T92o78m30á26š 62V88a49v20e18r49k82a 7881220172254

v první!

0/0
29.12.2014 23:03

M81a81r36t41i23n 65N18e66r12m19u43t 9657317878749

Zákazníci.  Nemáme tu daňový ani jiný systém, který tuto velikost a výkon aut zvýhodňuje. Jedině spotřeba + povinné ručení, ale to na oblibu pidiaut nestačí

0/0
28.12.2014 23:08

P77e67t33r 84U82r59a21m 1542120493237

Proc retro? Kdyz jsem byl v Japonsku, tak takovych krabicovych aut tam byla nejmene ctvrtina.

0/0
27.12.2014 23:22

P44e25t53r 16U13r44a72m 1102790143947

kazpodadne diky za vysvetleni existence teto kategorie, doted jsem je nechapal:-)

0/0
27.12.2014 23:25

J48i60ř64í 64H18r95a86d40e75c 9528277940234

verynajsbjutyfl... miluju k cars...R^

0/0
27.12.2014 21:20

V48o90j12t41a 31S69u80k 3397725527721

Dalsi pohrebni vuz a koukam export do EU kvete jako osobni auto.;-)

0/0
27.12.2014 14:32

M50a57r13t39i30n 58L86ž94i73č72a83ř 9335277942134

Japonské Mini R^

Vypadá dobře s svůj účel splní dokonale

+13/0
27.12.2014 10:51

M57a24r19t46i91n 97M58i91k69o94l80á97š47e82k 7340660313

fuj...

+2/−3
27.12.2014 10:04

H90e22l44e55n39a 37L45e31i68t17l28o68v75á 8173770241355

Hm... V létě jsem vyndala zadni sedadla z jednickove octavky, sklopila opěradla, hodila tam kus molitanu, spacak - a byl z toho paradni bydlik s volnými předními sedadly. :-)

0/−3
27.12.2014 8:39

T66o33m24á63š 15N80o51v97o20t69n34ý 6765877569909

Co je bydlik?

0/0
27.12.2014 13:17

O26l12i35v82e67r 11N84e80u11m69a38n51n 3720106299

je to strasny slovo, ale nekteri lide ho vazne pouzivaji..... viz. i tady :

http://hajekvelinska.blog.idnes.cz/c/388940/Kdo-nebo-co-je-bydlik.html

0/0
28.12.2014 7:54

M73a30r33t56i66n 43N16e37r16m63u13t 9407267758959

toto slovo kupodivu před 20 lety vymyslel a používal (pro obytný přívěs) 10-letý kluk, který se později pak zabil pádem z 8. patra, ale vidím, že jeho nápad žije nezávisle dál

0/0
28.12.2014 23:12

T90o28m71á76š 37K89a74p87l52a98n 8313399823143

já bych takové autíčko bral. Určitě bych si připlatil za auto, které by mělo takhle dobrou lůžkovou úpravu. Nevím, proč to, co bylo standardem od šedesátých let až do devadesátých, teď není vůbec nikde, maximálně v nějakých sedmimístných megavanech. Přitom v USA v autech přijde o panictví snad 40 % lidí. 

Nejde o to, že bych snad chtěl opět přijít o panictví, ale prostě bych v létě rád vyjel třeba někam k řece, do ciziny atp., a v noci se přitom někde v lese pohodlně vyspal, bez nějaké díry uprostřed, tlačících upínačů pásů a s rizikem nežádoucího rozjetí kvůli omylem zasunuté ruční brzdě.

+11/0
27.12.2014 0:12

P21a23v56e46l 68J14e13ř67á32b44e79k 7821952974757

Jsou dvě možnosti.

Buď trochu slušné anatomické sedadla pro čas jízdy, ale bez pohodlnější lůžkové úpravy a nebo sedačky jako matrace, ale pohodlnější lůžková úprava.

Otázkou je, zda si nezvolit pořádné sezení a do auta na přespání hodit kvalitní spacák s nějakou karimatkou.

+6/−1
27.12.2014 0:30

L14a97d53i63s35l72a46v 32S11o33k91o82l 1550452135672

anatomické? no fuj[>-];-O

+1/0
28.12.2014 15:33

I22v75a54n 12K51r89a83j79c16i90r 8872606488425

Viete kolko krat som rozmyslal o aute s nedelenou prednou lavicou ktora po sklopeni a spojeni so zadnou by vytvorili postel??ako v americkych autach perfrktne

0/0
27.12.2014 0:31

M56a17r77t88i75n 93N33e85r28m77u47t 9767337448459

už vidím, jak posouváte celou lavici na optimální držení volantu a jak padáte v zatáčkách. To je právě na těch starých filmech vidět, jak kašlali na ergonomii.

+1/0
28.12.2014 23:16

P22e29t21r 86M40a22r69š30o53u73n 5615178686836

mno, ta lůžková úprava na druhé fotce, je taková trochu... hrbolatá...

+1/0
27.12.2014 2:05

M28i80c58h71a62l 89S45e75m76i55k 7367729879886

na tom se nikdo pořádně nevyspí.Rv viz částečně anatomická sedadla...

+1/0
27.12.2014 8:16

R35o33s14t23i60s44l70a78v 67S48i61k11s43t46a 7572453128

Spal jsem na rozložených sedačkách jak v sedanu toyoty corolly, tak v kombi fordu focus, zvlášť focus je skoro lidové vozítko a dá se to. Chce to jen trochu posunout přední sedačky dopředu, zadek rozložit a zatahování kufru a nějaký polštářek přidat mezi ložní plochu a záda předních sedaček. Pak to chce mít jen dobrou organizaci kufru, abyste pár krabic, zavazadel mohli hodit na přední sedačky, vzadu rozbalíte nějakou podložku, karimajdu, deku... a máte poměrně pohodlné bydlení nebo luxusní plochu pro ten sex :-) Chápu, v golfu to nepůjde, ale já vždy u každého auta zkoumal i to, zda se dají sedačky rozložit do roviny a jak dlouhou má ložnou plochu :-)

0/0
27.12.2014 15:43

M42a25r27t43i58n 65N27e60r81m54u76t 9537447408139

mám vyhozené zadní prostřední sedadlo, takže vzniklo skoro 2m volného místa na natažení

0/0
28.12.2014 23:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.