- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem snad jediny kdo od maleho auta ocekava, ze se s nim da jezdit i mimo mesto? Logika marketingu automobilek je uplne mimo. Vetsina lidi co bydli ve meste potrebuje idealne mensi auto (kvuli parkovani) ale samozrejme , ze nove auto nemaji jenom pro cukani po meste... Jediny kdo to pochopil je dnes Suzuki. Prodava male auto, ale s dostacujicim vykonem pro dalnicni provoz kopec nekopec... Tezko bude mit nekdo ve meste dve auta, protoze za prvni plati parkovacku 700kc a za druhe 7000kc. Diky Beme a Hudecku
No a co to takhle nechat na lidech , kteří to budou kupovat ?
A vypadá to,že to bude ještě Evropské auto roku
No to doufam ze ne, protoze napad dobry ale provedeny strasne. To i to porsche to zmaklo lepe s caymanem (motor vzadu a kufr vepredu a vzadu) nebo VW Transporter prvni generace (VW Combi).
Pokud potřebujete "prcka" pro pendlování po městě, tak by to mohlo být vyhovující. Nějak mi ale připadá, že by se pro tento účel našlo i něco praktičtějšího a za výhodnější cenu.
Tohle je ideál auto pro rozvor pizzy - malý, obratný prcek a hicující motor vzadu pod podlahou udrží jídlo hezky v teple :D
Nějak mi zveku připomíná nový FIAT 500.
Nějak nechápu vývojáře těhle bonbónů na kolech. Je mi jasné, že smyslem je aby se s ním dalo zaparkovat i na malém fleku ve městě, kde je parkování čím dál větší problém, ale aby to stálo tolik, co již výrazně větší auto a motor takový, že se to do kopce musí pomalu tlačit a co je ještě horší, aby ta spotřeba byla jako u mnohem většího auta, tak je to pro městský provoz dosti nepraktické vozítko, tím spíše, že má díky své velikosti dosti mini kufřík. Takže to z něj dělá městské přibližovadlo na 2 věci. Jsou v této kategorii rozhodně lepší vozítka jiných výrobců. A pokud už někdo bude chtít opravdu pidi přibližovadlo a jezdit po městě za náplň do zapalovače a zaparkovat i do mezery za sebou stojícími auty, i když s pidi kufrem na svačinu, tak asi raději sáhne po jetém Smartu.
Vozítka typu kolínských trojčat jsou vhodná třeba pro důchodce z většího města. Daleko nejezdíte, vnoučata se tam vejdou a na cesty do 200 km to přežijí i dospělí. Odvezete v tom jeden kufr na letiště nebo běžný nákup. Atmosférický tříhrnek. Lehký, jednoduchý, bezúdržbový, benzin. Jezdím za 5 a na dálnici nemám problém držet 130. Než se s Feldou rozjedete jsem 50 m před Vámi. Váží totiž 850 kg. Kam se SUV nevejde já pohodlně zaparkuji i když poloměr otáčení je 4,8 (Twingo 4,3). Podstaný je posilovač a ne poloměr. Twingo má hlubší kufr a proto méně místa na nohy vzadu. Smart je pro osamělého člověka. Těch pár centimetrů ho deklasuje na kapotovanou motorku.
jaktože si eště nikdo nefšim že je to vlastně činkvečento??
jenom i se fšema neduhama toho původního modelu co motorizoval itáliji
s motorem vzádu a bez kufru:-)
Ve výbavě holobyt by to nemuselo být špatné vozítko na čistě pražský provoz (krátké, úzké, obratné).
Ovšem nesmíte se v půli dne dozvědět, že musíte někam mimo Prahu..