Diskuze
Italové zakážou stará auta, od roku 2019 nesmí na silnici
Děkujeme za pochopení.
J11a69n 43Š83p74e14c23i89á73n
Problém ale je, že provozovatelé mají nižší náklady, méně daní, samoopravy. A vůbec provozují vlastně protistátní činnost a chovají se silně neeticky k dělníkům ve fabrikách, kteří přijdou o práci, když se nebudou vyrábět nová auta jako o život, když se nebude nakupovat až se z vás bude kouřit. Veškeré Pandy co jezdí po Itálii nasmrdí méně, než jedna kontejnerová loď.
L46u25k13a50s 57Z41m80i61z75i80k
Pokud tu někdo argumentuje vagónem ČD, tak jeho konstrukce a životnost je daleko někde jinde oproti konstrukci osobního auta. Například jeden obyč motorák má za svůj život najeto cca 20-30 mil. km, nelejou tam ani fridex, protože to jezdí furt a nemělo by to ani kdy zamrznout. City Elefant najezdí cca 4-5 milionu km ročně. V podstatě to jsou jenom takové poctivé hroudy železa.
J82i54ř80í 40S41c22h52w83a96c11h
u místních ochránců práva "jezdit se šrotem, dokud se nerozpadne" budu asi zase za prudiče, trolla či dokonce soudruha, ale 4miliony za rok / 365 / 24 = 456 km/hod, to tedy nedá ani Šinkanzen
V39í17ť16a 82N12o83v30á16k
Tak na 92 platí hláška ze čtyřlístku..."to drží po hromadě samo nebo to držite vy?"
J33i40ř95í 77E21r87b47e91n
"Až umyjeme špínu, nezbyde nic!" - "Hned ho koupím!"
B40r28o31n12i49s25l61a35v 17G39a29b39r12y71š
Výborně.
Zvláštní je, že tady ale většina bude nadávat. Na železnici prý jezdí staré vozy, ale sami si ve svých garážích chrání svoje šunky co nejdéle. A pak při další kontrole STK zase uplatí zaměstnance, aby mohli další dva a více let smrdět v ulicích.
J31a29n 25D88l43o39u19h29ý
Nove auto smrdi stejne jako stare, pokud je benzinove. Pokud normalni cestou projde na STK, nevidim duvod, se auta zbavovat. Rozdil mezi vagonem CD a starym autem je v tom. Ze vagon musi vyhovovat komfortne dnesnim pozadavkum cestujicich. Stare auto musi komfortem vyhovet akorat jeho majiteli. V tom je dost podstatnej rozdil.
M92i92r49o80s34l62a94v 61B24u54d79a
Jsem zvědav, kdy vyjde nařízení o zbourání baráku staršího 50 let protože nesplňuje moderní stavební technologie
M74i72r64o90s14l61a18v 75B61u32d54a
...a pokud vám to dnes připadá nepředstavitelné, vzpomeňte si například na zákaz žárovek. Koho by to před několika lety vůbec napadlo
M17i81r20o79s57l90a74v 86K26r50a12h95u36l45í62k
Je to zákaz a omezení, ale nebude se to týken skoro nikoho. Dneš člověk koupí třeba 15 let staré auto za 10 tisíc tak proč doma držet nějaký šrot (25 let starý) v hodnotě (za odvoz)?
Postrádá to jakoukoli logiku. A citový vztah k věci se silně přeceňuje.
M89i96r66o30s36l28a83v 38B54u74d18a
Pro majitele takového vozu to ale logiku má když si to auto drží. Například starší auta se dají spravit kladivem a šroubovákem za minimální náklady a vydrží téměř vše.
Proč měnit něco, co dobře slouží?
M28i68r75o36s18l52a19v 47B84u66d70a
Já už snad ty zprávy nebudu číst ani se na ně dívat v TV. Ráno u kafe zapnu TV a je to jen, zákaz, zákaz, zákaz, omezení, poplatek, zákaz. Tady to samé. Kdy to přestane? Tohle nemá obdoby!
Copak těch pár starších aut něco udělá s ovzduším? Třicet let stará letadla a lodě jim nevadí?
J14i13ř85í 37Z38ý39k72a
koukám do toho jejich seznamu a předpokládám, že tam jsou jen vyjmenovány modely od nějakého roku do nějakého roku. Protože tam mnoho historicky cenných vozů chybí. Namátkou třeba Volvo P1800, nebo VW T1, T2. Ameriky jsou tam vynechány skoro úplně.
S76t38e55f51a70n21o 19S40i94n35i33g53a65g15l49i72a
Amerik je v Italii tak malo, že na silnici je prakticky nepotkavam. Je to dáno hlavně cenou povinného ručení, a roční daní z vlastnictví. 1kW= 3 euro....
J20a89n 42S58o85c87h59o94r
Zákaz starých aut bude mít na kvalitu vozového parku negativní dopady. Auta méně než pět roků před koncem životnosti nikdo nebude udržovat, opravy budou všichni jenom flikovat, aby vydržela jezdit do konce termínu.
Takže všelijak zdrátované a podomácku polepené šunky, opravy vypočítané na konec termínu životnosti. Nějaká nová součástka pro auto, kterému končí životnost za nějaké čtyři roky, no to prostě neexistuje.
Auta se budou rozpadat na silnicích, mnohdy s fatálními následky. Kdo by vyměňoval například brzdové destičky, když auto má jít do šrotu přece? Dře kov o kov, ale zastavit to nějak jde, tak nač výměna, že ano?
Rolls Royce, Trabant, Fávo, stará a rezavá Škoda 105 nebo Mercedes do šrotu. Prostě debilita Italských úřadů v realitě. Naši úředníci též mívají podobné úvahy, však oni se od těch Italů moc neliší v ničem a především erární hloupostí.
J29i52ř62í 27S50c90h55w98a80c96h
auta nad 25 let se ve velké většině rozpadají i dnes protože je mají ti co nemají peněz nabyt tedy ani na jejich údržbu
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...