Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový design Mazdy je nakažlivý, infikovala se i chlapácká CX-3

Bude to malé městské SUV pro labužníky. V době, kdy konkurence i do větších aut dává litrové motory, požene malou mazdu dvoulitrový agregát. Novinka CX-3 boduje i atraktivním designem, který se zalíbí asi hlavně mužům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D98a35n17i54s87l24a49v 39J44a46n48č53u15š88k12a 1585209308716

Každý dobrý gazda, vlastní auto mazda;-D;-D

0/0
30.12.2014 16:54
Foto

K13a95m77i90l 67Ř55e79h56á18k 4829334335599

;Z mého pohledu moc pěkné auto.

0/0
28.12.2014 21:55

V88l37a68d86i76s64l33a71v 62B18u64r26y77š61e13k 3763336762444

ten dvoulitr benzín, to nebude žádná paráda, tak ještě v předokolce, slušnej krouťák to bude mít až nad 3000 otáček, takže majiteli nezbude než motor honit, pokud bude chtít výkon, to jen pro mladý a nebo konzervativní motoristy, osobně bych ocenil přeplňovany vznětový dvoulitr 90 -110 kW s pohonem 4x4

0/−1
20.12.2014 19:02

M58a88r49e62k 30J43a48n97e17č67k41a 1557216233871

Zajímavý design, i když je to SUV, čili vetší kabina, ale malej kufr, což je pro nás kombíkové břichoplavce poněkud nepraktické auto :-) Je ale smutné, že už pouze Japonci umí udělat pořádný a spolehlivý motor pro vysoké nájezdy km. U těchto motorů stačí pouze lechtat plyn a jede to kopec nekopec a motor si v klidu pouze bublá, prostě pohoda. Holt dnešní EU auta se bez turba snad už ani nerozjedou. Nicméně 88kW na čtyřkolku bude poněkud málo, tady už bude rozumnější zvolit 110kW, ale na dvoukolku těch 88kW bude určitě stačit.

+1/0
19.12.2014 22:42

J63i76ř30í 25S80c54h95w98a50c86h 8238744898926

až na to, že je to jaksi drahé a tedy obtížněji obchodovatelné. Na jednu takovou atmosféru se Evropě prodá odhaduji tak 5-10 turbomotorů, které za stejný prachy dodají více "muziky". Bublají totiž ještě při nižších otáčkách, navzdory zde se opakovaně vyskytujícim nesmyslům o vysavačích.

+3/−1
19.12.2014 23:11

M75a78r83e16k 87J73a70n49e73č47k52a 1387656263131

Za kvalitu je potřeba si připlatit, to platí přece odjakživa. Tak nevím, jak jezdíte, ale mě i pro svižnější jízdu turbo u motoru typu atmosféra boxer vůbec nechybí a navíc je to čtyřkolka. Spíše si vychutnávám pohodovou a jistou jízdu za každého počasí a když se tomu šlápne na krk, tak poťah slušný a především zvuk motoru je pro každého automobilového nadšence prostě balzám na uši. Spíše bych to přirovnal pohodové a jisté jízdě motorkářů na Harlejích vs. jízdě motorkářů na klasických silničních motorkách. Takže za sebe tyhle oturbené EU motůrky rád přenechám jiným nadšencům a doufám, až jednou budu nucen koupit nový vůz, budu si mít u Japonců zase z čeho vybrat :-)

+1/−1
19.12.2014 23:56

J30i61ř53í 12S88c96h35w56a18c94h 8888624888986

nic proti, kdybys do svého prvního příspěvku nezamíchal tu rádoby kritickou větu o "EU turbu", ve smyslu, že to co dokáže japonská atmosféra eu turbo nedokáže, tak bych ani nereagoval....jenže ono totiž to eu turbo to holt dokáže a leckdy lépe.....(mimochodem sám mám japonskou atmosféru, takže to mohu posoudit);-)

+1/0
20.12.2014 1:02

M75a16r68e58k 15J40a88n57e49č32k49a 1277246133821

V pohodě, ale tohle nejsou má slova :-) Já napsal "dnešní EU auta se bez turba snad už ani nerozjedou" což je pravda, protože jsem měl možnost jet v autě evropské značky, které mělo tříválec a odešlo turbo. To auto mělo problém se vůbec rozjet a pak jet velmi pomalu na rovince a muselo se nakonec úplně odstavit u krajnice. Takže taková zkušenost s opěvovaným 3válcovým oturbeným výtvorem. S oturbeným čtyřválcem se dá totiž normálně bez funkčního turba jet, s tříválcem nikoliv.

0/0
20.12.2014 15:01

V71í52ť88a 79K95r29u34t69i72š 1100954495327

Lechtat plyn a kopec nekopec? U těžkého AWD s atmosférou? Ze tří zmíněných motorů jen ten nejvýkonnější bude snad trochu použitelný, ty dva slabší jsou dnes podprůměrnou motorizací i v lehčích autech nižší střední třídy.

0/−1
20.12.2014 2:44

M74a21r97e20k 80J49a96n40e83č79k60a 1847246723221

Podprůměrná motorizace? Když myslíte, brát vám to nebudu, ale doporučuji mít v těchto vozech nejdříve něco prakticky naježděno a ne pouze koukat na papírové údaje, nebo něco ve stylu kamarád povídal. Samozřejmě pokud vás pod kopcem nějaký bonbón na kolech zabrzdí, chtě nechtě tomu musíte šlápnout, ale jinak to není potřeba, maximálně stačí podřadit. Pokud bych měl potřebu dělat závody ve sprintu a neustále tak porušovat rychlostní limity, tak si z klasických aut pořídím něco jako mazdu 6 s turbem s 4válcovým motorem o obsahu 2.3, ale určitě ne 3válcového mrzáka s turbem. To jen tak na okraj. Nicméně mám rád jistou jízdu za každého počasí a nemusím tohle řešit ani v zatáčkách. Pro někoho je prioritní motor na sprinty s dosti omezenou životností a pro někoho jistota stopy vozu za každého počasí s dlouhou životností kvalitního motoru. Každý má holt jiné představy o kvalitním voze ;-)

0/0
20.12.2014 14:56

V30í62ť71a 81K32r72u46t52i10š 1820924785507

Nic mi brát nemusíte, bude stačit, když se kouknete, jaké motorizace, v jakém výkonovém rozsahu a za jaké ceny dnes v té zmíněné nižší střední evropští výrobci nabízí. A tam bohužel vynikne smutný fakt, že v této kategorii asijští výrobci obecně snad až na Mazdu a Sky-G 165 nemají co se týká výkonnějších motorů prostě co nabídnout.

A nevím jak vy, já chci do auta v rámci možností silný motor ne na sprinty, ale pro každodenní bezpečné a pohodlné cestování. To, že máte jistou stopu ale jaksi nesouvisí s motorem, ale vaším řidičským uměním.

A taktéž vám doporučuji nekoukat na papírové údaje, ale příslušnými auty se svézt. Pak také totiž zjistíte, že na Vašich papírových x atmosférických kW dnes obvykle postačuje přeplňovaný motor dokonce o 10-15% slabší, a to díky jinému průběhu výkonových křivek (viz. špičkový G165 vs. tuctový 1.4TSi) .

0/0
20.12.2014 15:44

M46a94r57e19k 89J65a81n38e33č38k45a 1737156523861

"...ale pro každodenní bezpečné a pohodlné cestování. To, že máte jistou stopu ale jaksi nesouvisí s motorem, ale vaším řidičským uměním."

Tohle může napsat pouze někdo, kdo neměl možnost auto s 6 hvězdami ve znaku řídit. Ale nedivím se vám, taky jsem si dříve myslel, že je to auto jako každé jiné a za ty nemalé peníze můžu mít větší raketu, ovšem až do chvíle, než jsem ho řídil, prostě hodně návyková záležitost a řízení s prstem v nose a na sníh se od té doby vždy doslova těším jako malej kluk :-)

+1/0
20.12.2014 17:50

V71í37ť93a 81K55r22u49t19i38š 1230274585377

Ne, auto není každé jako jiné. Ale u auta s výkonnějším motorem automaticky předpokládám, že budu mít patřičný kontakt s vozovkou, informace o tom, po čem jedu, že bude mít příslušnou odezvu na řízení atd. Je to o především naladění podvozku a tlumičů a použitých gumách.  S motorem to ale nemá absolutně nic společného, protože v zimě a na sněhu stejně s bídou přenesete plný výkon základní motorizace jakéhokoliv auta a je to o tom, jak příslušné nastavení auta dokážete jako řidič využít.

A pokud si mám vybrat dobré jízdní vlastnosti (což dnes navíc beru jako naprostý standard) nebo dobré jízdní vlastnosti a výkonný motor k tomu, tak já mám jasno. A zde dnes bohužel Mazda na rozdíl od let minulých nemá ve stěžejních třídách (M3, M6) co nabídnout. A třeba z tohoto pohledu dnes taktéž s prstem v nose už asi 12 let řídím každý den včetně celé zimy, která tu za normálních podmínek trvá od listopadu do března, výkonnější auta, než mi dnes může Mazda nabídnout.

0/0
20.12.2014 19:24

O68l96a37f 87F70r55a93n87t31i51š93e57k 5890820965333

Japončíci vědí, že s litrem by to nejelo ... Někdo holt musí zůstat normální !!

+2/0
19.12.2014 20:48

E35d17a 26S30t59á79r72e87k 6216324382956

Až budu velký, koupím si Mazdu :-)

+1/0
19.12.2014 14:26

J85i29ř94í 72S17c54h69w35a10c57h 8138594588976

základní provedení by mělo startovat "nad" sumou 350 000 korun.... tak jelikož Mazda 3  s dvoulitrem začíná na 440 tak zde to "nad" bude znamenat cca +49 900.....

0/0
19.12.2014 14:07

Z50d85e98n33ě64k 38H52a85n12z15l 1111386772874

Mě se líbí Renault Captur,ve předu místa hafo a je levnější

0/0
19.12.2014 14:02

J34i49ř75í 47S27c96h12w11a55c31h 8508454228706

až na to, že se prodává jen s automatem....

0/0
19.12.2014 14:08

Z32d76e14n66ě70k 60H39a86n87z86l 1661986532104

V naftě v benzínu ne

0/0
19.12.2014 14:57

J27i89ř71í 77S75c80h10w60a81c64h 8418614948486

jj, máš pravdu

0/0
19.12.2014 15:17

J39a77n 82K29o26n80v62a35l10i43n66k26a 5580471601875

Hezké auto s normálním motorem R^  To je zcela proti mainstreamu. Žádné turbo, žádný pitoreskní objem. Je tak dál.

+6/0
19.12.2014 11:46

J80a27n 52M12o83h65y59l71a 6682419699711

To, co je proti mainstreamu, většinou končí na smetišti prodejních dějin.

0/−4
19.12.2014 12:14

J93i48ř34í 19S64c89h56w20a13c47h 8828714478906

2,0 žádné turbo = lenoch s dynamikou na úrovni "pitoreskní sekačky" 1.4 TSI ale jen pokud to pořádně vytočíš, jinak to nestačí ani na ni.:-P

+1/−2
19.12.2014 13:57

I88g37o20r 59P32ř62a98d92k83a 1244181929630

Moc hezké auto, kdyby tam dali dvoulitr v tdi, tak by to byla naprostá paráda.

0/−2
19.12.2014 11:38

V73l27a21d59i84s21l89a40v 60B19u56r60y67š89e50k 3843426442794

nechápu jak tohle může někdo mínusovat, za 38 let jsem jezdil se vším možným, atmosférama dieselema, přeplňovanýma benzínama, s různýma TSI a FSI abych zjistil, že nejlepší z těch levných motorů jsou právě tyhle dvoulitry a to ať od VW TDI nebo PSA TDCI 103 či 110 kW

0/0
20.12.2014 18:42

V64l91a75d32i60s19l18a17v 71B11u64r20y11š71e36k 3823916912874

jen jedna moje výhrada k těmto motorům je poněkud problematický filtr pevných částic, který podle mých zkušeností dokáže majitele potrápit, chápu přínos pro životní prostředí, ale benzínové motory mají diky jejich absenci určitou výhodu

0/0
20.12.2014 18:47

M97a60r56t60i37n 28K63o97n63e71č58n18ý 3500784379385

Japonci jsou poslední, kdo dnes v Evropě prodává auta s obyčejnými (jednoduchými, spolehlivými) atmosférickými motory. A doufám, že to tak ještě nějakou dobu vydrží, než EU zase přiškrtí emisní normy.

+9/0
19.12.2014 11:33

J70i97ř94í 59S49c75h14w27a38c95h 8988554888416

o tom jestli tyto dnešní atmosférické motory jednoduché, by se dalo s úspěchem pochybovat.....

0/0
19.12.2014 14:01

J17i57ř91í 54S45v28a17š41e47k 9134968203549

Je to sexy :-PR^

+1/0
19.12.2014 11:07

M44a23r92t23i40n 72R43a65y84m96a41n 4472328563388

Jo to je paradicka. Jenom si myslim ze nalozena v plny polni nebude za 700 jak pisou, protoze to je cena CX-5 v plny bude tak za 600. :-)

+1/0
19.12.2014 10:02

M31a41r29t17i19n 32T64e10p25l95a43n 9197300395593

Mazda rozhodně R^ ať už jde o motory nebo design.

+6/−1
19.12.2014 9:15

J90a62n 39S30t68a14r45ý 8817680812545

Fííhaa, Mazda dobrý R^. To je poněkud jiný level než Lado-Nivovský Yeti..

+3/0
19.12.2014 8:44

Z75d32e60n59ě16k 23D71u78f19e16k 2834884108

Pěkné moc pěkné a aspoň to má i motor.

+10/0
19.12.2014 8:30

V32l79a23d76i27m96í63r 23H36a34v15r78á18n11e86k 7346846580597

Pokud by byla opravdu za 350, začal bych šetřit...nádhera, alespoň za mě a když to srovnám s nominovanými auty roku je tohle úplný bonbónek :-)R^

+1/0
19.12.2014 8:26

M35a64r56t41i48n 64H88a29v46l50í29k 4520165727383

Výhled dozadu musí bejt opravdu super :D

A mě to teda designem připomíná korpulentní ženskou s velkým zadkem ;-D

0/0
19.12.2014 8:17

M97i88l90o68s64l71a28v 41K49r96á54t80k97ý 3211839534337

Je to opravdu hezké, ale nápadně to připomíná Infiniti.

+5/0
19.12.2014 8:07

L56a33d63i45s75l47a73v 21S37o76k26o71l 1160802975152

Veliká paráda. Takhle by to mělo vypadat.

+2/0
19.12.2014 8:01

R78a13d97i43m 26H93o87r16č32i16č44k92a 7836907173622

Náádhera,

kdo umí ten umíR^, kdo neumí ten vyrání hnusdéééjRv a podobné sr.....čky

+2/−2
19.12.2014 7:42

K95a94r95e81l 19E91r32b50e26n 1568369934119

Tak já bych ty ostatní nehanil, ale tohle je opravdu krasavec.

+3/0
19.12.2014 7:58

M68i42r25o56s74l28a18v 85Š20i17m61k44o 7565233682135

SUV od Hyundai jsou hnuné?

0/0
19.12.2014 10:41

M79a36r45e69k 63M74a21l84ý 1262948861790

Třeba mě se ix35 nelíbí, to už spíš koncernova Kia Sportage. Ale podstatně víc se mi líbí CX-5.

0/0
20.12.2014 0:53

R56i26c68h66a93r15d 62M73i28k46u19l72e97n76k85a 1869437467624

8-o opilost?

0/0
20.12.2014 15:06

J78a63n 47S46t30a90r34ý 8477930302405

Design ix35 i Sportage je hodne povedeny a libivy, nevim co by se jim dalo po designove strance vytknout.

0/0
21.12.2014 12:32

P39e78t41r 37N38ě93m47e94č50e51k 1592934842423

Co je na tomhle chlapáckýho? 8-o

+2/0
19.12.2014 7:28

T27o71m70á86š 88P33a50š78e42k 1171262192789

Ty bys chtěl doma hranatou ženskou?

+7/0
19.12.2014 8:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.