- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý dobrý gazda, vlastní auto mazda
ten dvoulitr benzín, to nebude žádná paráda, tak ještě v předokolce, slušnej krouťák to bude mít až nad 3000 otáček, takže majiteli nezbude než motor honit, pokud bude chtít výkon, to jen pro mladý a nebo konzervativní motoristy, osobně bych ocenil přeplňovany vznětový dvoulitr 90 -110 kW s pohonem 4x4
Zajímavý design, i když je to SUV, čili vetší kabina, ale malej kufr, což je pro nás kombíkové břichoplavce poněkud nepraktické auto Je ale smutné, že už pouze Japonci umí udělat pořádný a spolehlivý motor pro vysoké nájezdy km. U těchto motorů stačí pouze lechtat plyn a jede to kopec nekopec a motor si v klidu pouze bublá, prostě pohoda. Holt dnešní EU auta se bez turba snad už ani nerozjedou. Nicméně 88kW na čtyřkolku bude poněkud málo, tady už bude rozumnější zvolit 110kW, ale na dvoukolku těch 88kW bude určitě stačit.
až na to, že je to jaksi drahé a tedy obtížněji obchodovatelné. Na jednu takovou atmosféru se Evropě prodá odhaduji tak 5-10 turbomotorů, které za stejný prachy dodají více "muziky". Bublají totiž ještě při nižších otáčkách, navzdory zde se opakovaně vyskytujícim nesmyslům o vysavačích.
Japončíci vědí, že s litrem by to nejelo ... Někdo holt musí zůstat normální
základní provedení by mělo startovat "nad" sumou 350 000 korun.... tak jelikož Mazda 3 s dvoulitrem začíná na 440 tak zde to "nad" bude znamenat cca +49 900.....
Mě se líbí Renault Captur,ve předu místa hafo a je levnější
až na to, že se prodává jen s automatem....
Hezké auto s normálním motorem To je zcela proti mainstreamu. Žádné turbo, žádný pitoreskní objem. Je tak dál.
To, co je proti mainstreamu, většinou končí na smetišti prodejních dějin.
Moc hezké auto, kdyby tam dali dvoulitr v tdi, tak by to byla naprostá paráda.
nechápu jak tohle může někdo mínusovat, za 38 let jsem jezdil se vším možným, atmosférama dieselema, přeplňovanýma benzínama, s různýma TSI a FSI abych zjistil, že nejlepší z těch levných motorů jsou právě tyhle dvoulitry a to ať od VW TDI nebo PSA TDCI 103 či 110 kW