Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Disk nám sežral zisk. Brněnské Zbrojovce ale dal i světová prvenství

Letos je tomu devadesát let, co se v brněnské Zbrojovce zrodil vůz nevšední konstrukce. Projekt skončil nezdarem, ale založil tradici úspěšných brněnských automobilů s písmenem „Z“ na chladiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P46a92v47e32l 98S36o60b36o55t33k32a 5120224

Disková převodovka? Úžasné. Obdivuji lidi, kteří dokáží světu ukázat kudy cesta nevede.

(ale ještě raději mám ty, kteří dávali ve fyzice na základní škole pozor a umí si spočítat tření a výkon).

0/0
1.1.2015 20:21

M12i16r44e69k 28K33o64n53e71č57n93ý 6187205685934

?? A na jakém principu než tření funguje řemenice?

+2/0
2.1.2015 1:09

M36i13r11o67s68l84a29v 81Š97i72m87k13o 7965623492665

První dvoutakt ve čtyřkolovém automobilu? Určitě ne, před tím to byl Fiat. Musel bych se kouknout do svých análů, z hlavy to nedám. Ale ta převodovka je dobrý nápad, škoda, že v té době nebyly materiály, které by to ustály.

0/0
30.12.2014 10:46

P13e63t60r 83M92i42c98h84a72l 2420384881982

Nádhera. Asi zajdu do muzea. R^

+1/0
30.12.2014 9:49

V39o21j40t42a 34S32u53k 3647635277911

Stejne jejich Hurvinek byl nejlepsi.R^V

0/0
30.12.2014 1:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.