Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda ukazuje nový superb na prvních skicách

Nový superb má být revoluce ve škodováckém designu, tvrdí automobilka. Zatím uveřejnila jen skici, které naznačují, jak bude nová generace nejvýše postaveného modelu vypadat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K95a19r47e25l 96B84ř11e77z77i67n70a 1860723361511

No potom tragickém designu zadní masky posledních Subperbů je to aspoň krok dopředu snad - nejprve byl Superb v podstatě kopie Passatu a pak ta hrůza posledních modelů, zpoeředu to jde ale zezadu jak nepovedený větší Mégane .....

0/0
5.1.2015 13:45

J71i12ř50í 66V75á70v51r10a 9298533597510

pěkná škůdka... :-)

0/0
4.1.2015 14:51

P17e62t68r 41M24a96r28e53č63e24k 1483431659368

Revoluce v designu ? :-) Zatím to spíše vypadá na zvětšeninu oktávky.

0/0
4.1.2015 14:13

L79u77b55o27š 13H68o74r92á55č71e86k 4118765660343

No, vida, bude vypadat jako Mondeo před pěti lety. Ale určitě bude o kousek dražší.

0/−1
30.12.2014 16:49

V67á47c94l52a35v 59V69á25v97r38a 5726759171977

tuctové "boxy" auto. Z interiéru nic. Karoserie nic moc.. no tuctové auto neoslovující žádnou věkovou kategorii nebo pohlaví. Auto pro každého ale přitom ro nikoho. Ceny aut rostou v celém světě, takž bude asi na začátku vyšponované cenově a po vystřízlivění, začne padat cena. Ti co na něj čekají se mezitím rozhodnou pro jiný model nebo dokonce značku.

Kdybych byl zaměstnanec Škodovky, styděl bych se přijet naparkoviště firmy s Hyundai, Kia, Peugeot, Mercedes...

Na parkovištích Forda po celé Americe nenajdete cizí auto, snad mimořádně s výjimkou jiné americké odborové automobilky (GM,Chrysler).  Jinak Mercury,Lincoln,Ford.

+1/0
27.12.2014 19:03

L17e87o12š 33E19x44n70e31r 1737368568822

Kvůli bezpečnosti a větší odolnosti dělají u aut (aspoň u tohoto Superbu je to patrné) čím dál tím menší okna. Ale jaká je to bezpečnost, když řidič (či po jeho pravici sedící spolujezdec) vidí čím dál tím míň? V nepříliš vzdálené budoucnosti budou mít jen úzký průzor jako nějaký obrněný transportér? :-/

+3/0
25.12.2014 9:13

L41u69k23a69s 36H95a51n85a39k 7561111477221

Na skicách se mi hodně líbí. Tak doufejme, že finální se finální verze moc lišit nebude.

+8/0
22.12.2014 12:51

T11o30m17á39š 28H73o95r98a 2849565648985

Skici Škodovek se mě vždy také líbí... o to větší pak je u mě zklamání z reálného výrobku. Ale třeba se Škodovka pochlapí a udělá konečně karoserii s charakterem. R^

+3/0
22.12.2014 17:42

V98á53c56l89a95v 25V31á26v77r76a 5376559841687

to je ovšem normální na celém světě. Ze skicy vzniká prototyp ale ten už se drží dílů které jsou snadno vyrobitelné. A rozdíl mezi skicou a skutečností je opravdu velký.

Zveřejňovat nákresy aut o kterých se uvažuje že půjdou do výroby je nesmysl.

0/0
27.12.2014 19:07

L45e78o64š 22E77x40n10e84r 1967438508242

No, doufejme. Když jsem pár let po té, co světlo světa spatřila Škoda Favorit, viděl původní návrhy Nuccia Bertoneho, nestačil jsem se divit. Asi komunisti tehdy nevěděli, jak ohnout plech, že udělali favorita tak hranatého... :-/

+1/0
25.12.2014 9:16

L43u18b81o86m42í83r 65P14o36p96e97l38k48a 1592849251950

První skica fabie mě potěšila- realita o dost míň. První skica Supa se mě taky líbí a tak se pomalu začínám bát.......

O to hůř, že mě čeká obměna auta a nad Supem jsem přemýšlel. Jestli to bude jak s Fábkou, budu se ohlížet hold jinde.......8-o

0/0
22.12.2014 12:39
Foto

P32e53t78r 83K42r15e59n29ž29e44l85o67k 5979677

Novou Fabinu jsem viděl - bohužel pro mě je hezčí na obrázku, než v reálu - vadí mi ty tlusté černé linky okolo světel :-)

0/0
22.12.2014 12:13

Z59d56e55n11ě87k 18H95a89n94z71l 1291636192814

Od ledna Fabia dělá na 3 směny. Holt to dokážou prodat

0/0
22.12.2014 12:26

L66e82o38š 80E24x69n11e20r 1957448598742

Když kupní síla našince není pořád ještě taková (a to navzdory 25-ti letému utahování opasků), aby si mohl dovolit dražší vůz téže třídy. (A zase nejsou tak bohatí, aby si mohli koupit jeden nejmenovaný rumunsko-francouzský šunt.)

+1/−1
25.12.2014 9:20

T75o36m22á63š 31H27o67r97a 2409775918145

Také jsem se před pár dny stavil v autosalonu a novou Fábii viděl, a sedl jsem si do ní. Oproti předchozí verzi je to z hlediska vzlhedu určitě krok správným směrem. Nemohu si pomoci, ale příjde mě to jako facelift první generace...a to celkem povedený. Sice mě ta unifikace jednotlivých tipů u Škody nesedí, ale to je věc osobního vkusu.

Celkově dílenské zpracování dobré, ale pár levných řešení mě celkem mrzí, ať už jde o zadní nápravu včetně brzd, těsnění dveří, jednodušší systém stahování oken a mohl bych pokračovat.

Co mě v autech vždycky trochu trápí je místo, mám sice jen 183 cm výšky ale celkem dlouhé ruce a nohy, takže v menších vozech mívám problém najít pohodlné nastavení sedašky a volantu. Zde jsem ho nakonec nalezl, a myslím že by to bylo stravitelné i při delší jízdě, ale bohužel jsem prakticky zrušil zadní místo za řidičem, tam by se vlezl stěží trpaslík.

Takže suma sumárum jako levné a kvalitní auto pro dva lidi to poslouží myslím dobře.R^

+2/−2
22.12.2014 12:27

I83g37n86á36c 63M83r22k23v51i50č47k62a 2608572869825

hlavně nezapomeňte na sexy prolis na kufru a 75% úspěchu je na světěRv

+2/−1
22.12.2014 12:09

A97l58e45x 58Š66t37a42j29n62e82r 7171964455503

Správně! Prokopnutý kufr tam je, tak je to nová škodovka. ;-D

+2/−1
22.12.2014 11:54

P82e36t15r 45B76a40l41o23g 4831429596470

..ať nakreslí co nakreslí, pořád z toho bude německé embéčko. O revoluci v designu se nedá mluvit.

+6/−14
22.12.2014 10:52

M61i34c85h73a11l 70H69o80r25a41k 2294565547272

Ty si, ale hlava. Vetsi blabol uz si napsat nemohl.

+5/−2
22.12.2014 11:45

P98e53t17r 10B11a15l25o16g 4981649356540

japato? Pokud se na to auto podíváš (když už si teda tykáme), je to pořád ve stejném duchu, jako jsou koncernová auta. Tedy pořád v tom vidím německý vliv (proto to "německé embéčko". Článek, který píše o revoluci ve škodováckém designu, se mě teda zdá poněkud zcestný. I sám designer mluví o tom, že vycházel z designu stávajících škodovek. Je to hezké auto, ale revoluci v designu si představuji jinak.

+3/0
22.12.2014 15:03

P21e20t52r 65N44ě61m26e16č89e80k 1932754182153

Ačkoliv nejsem zrovna zastánce škodovky, tenhle designový styl je prostě hezký :-)

+7/−2
22.12.2014 10:51

J69a67n 93P85o88k31o22r41n68ý 1754423580420

Nikdy nebudeš lepší ,než Pasat.

+3/−7
22.12.2014 10:49

M40i39c96h41a68l 31H87o40r33a75k 2844835577572

Tak to uz z principu nemuze, to, ale nic nemeni na tom, ze Superb je dobry auto.

+2/0
22.12.2014 11:46

L43u75b88o97š 39H21o26r98á94č28e12k 4948925110323

To ani nesmí.

0/0
30.12.2014 16:51

M94a63r18t65i42n 57T86r57i22n44e55r 8367819417515

Krásný kousek

+5/−1
22.12.2014 10:34

M18a19r54e62k 60J39a45n44e92č69k76a 1247396113221

Buď jsou pisálci na idnesu totální škodovkomilové, nebo jim za to Škodovka platí, protože to tajnůstkaření už je vážně humorné, jako by se jednalo o nějaký převrat v automobilovém průmyslu ;-D U Fabie tomu nebylo jinak. Jenom si říkám, proč jiné automobilky představí rovnou v reále nové generace vozů, nebo dokonce nové modely a pouze Škoda má potřebu stále dokola takhle šaškovat. Prostě další článek o ničem.

+16/−4
22.12.2014 10:18

D66e36n93i38s 11W79i31t74z90k24u 5853872419857

jasně že platí, reklamu zadarmo nedělá nikdo

+4/−1
22.12.2014 10:29

J94i64ř88í 27J62o76n93á85š 5484473702650

tak ho nečti, nutí tě někdo ???

+2/−2
22.12.2014 11:21

D27e73n71i71s 79W72i27t20z31k88u 5103862139497

a říkám že mě to nějak obtěžuje,čteš to tam někde?

+1/0
22.12.2014 11:50

D37a86n78i70e45l 52K56r12o17n74e22r 7354214486457

Oni takhle bohuzel saskuji vsichni a dokonce ne jen automobilky. Jen na Skodu se v CR media vice zameruji. Jinak to plati celosvetove.

+7/0
22.12.2014 10:37

J72a50n 54P89o39k23o14r11n29ý 1524153250240

Vyšel podrobný článek dávno v auto motor sportu.Bude stejně dvojka za Pasatem.tak bylo rozhodnuto nahoře.

Levnější dvojčátko !

+1/−1
22.12.2014 10:51

M74i72c75h87a39l 59H36o65r97a69k 2754345237692

Nerikejte? Tak to jste objevil ameriku.

+1/−1
22.12.2014 11:47

A70d64a96m 67P46u15r71k84r25t 5596412228208

Tohle bývalo už za dob favorita (tehdy jsem tak nějak začínal vnímat) - vzpomínám si že bylo ve zprávách jako velký objev jak bude vypadat světlomet (a foto jen toho světlometu, ničeho jiného)..

+1/0
22.12.2014 11:11

S24v82a76t51o92p47l41u87k 41S12i45l46n81ý 4872196179518

Stačí si porovnat tvary toho zamaskovaného auta a skice a je jasné, že jako na skici to vypadat nebude.

+4/0
22.12.2014 10:03

A84l23e14š 10L44e39w64i55c46k78i 5185139861598

To uřčitě ne,i Fabii vykreslili daleko zajímavější,než se mi jeví v civilu...

+2/0
22.12.2014 10:27

M38i96r46o26s50l25a91v 34Š41i75m38k82o 7325933312985

Právě! Už z těch zamaskovaných aut je patrné, že mají vysoká okna, takže větší oktávka. Zato nákresy působí na člověka jako kdyby to bylo čtyřdveřové kupé...

+1/0
22.12.2014 10:43

S33v82a75t18o17p56l97u15k 24S48i47l86n47ý 4102616789388

Jaká revoluce? Vždyť je to pořád to samý.

+7/−1
22.12.2014 9:59

D24a85n18i83e50l 91K66r36o92n88e72r 7334154556417

no budme radi, ze to nevypada jako Mercedes ve vedlejsim clanku...To je jak kdyby to bylo z vosku a na slunku se jim to rozteklo.

+1/0
22.12.2014 10:02

S60v24a78t84o29p20l51u30k 50S47i20l35n75ý 4532466939748

No je fakt, že MB začíná poslední dobou poněkud Hyundaiovatět...

+2/0
22.12.2014 10:05

M75i13r92o79s45l90a48v 41Š82i51m80k63o 7195423892425

Zato škodovka sází na fádnost. Ta nová fábka mi nějak z boku připomíná starého opla astru.

+1/0
22.12.2014 10:57

O90n54d86ř84e82j 93M18a13r43e87k 9432120817409

No, je to revoluce. Superb se předtím tvářil jako větší auto, teď, když jde na platformu MQB pro malá a střední auta tak to už  neplatí. Na tuhle platformu půjde i Passat, ovšem současně s tím se má postavit nový větší VW na platformě MLB pro šestiválce. Takže svým způsobem to revoluce je, Superb předtím nebyl na podvozku Golfu či Pola, teď na něj jde.

+2/−1
22.12.2014 10:29

T59o48m52á78š 58V39e52r48n79e77r 1865454867365

Platforma MQB je univerzální tzn.dá se na ni postavit auto jakékoli velikosti od Pola po Phaeton...

+5/0
22.12.2014 10:33

D10a49n86i38e77l 44K43r62o90n17e88r 7914184836757

presne...velikost nehraje roli, rozhodujici je zpusob ulozeni motoru.

+2/0
22.12.2014 10:39

O11n13d15ř39e11j 20M30a24r66e63k 9412120487169

A proto ho má MQM jen napříč? Trochu přemýšlet než psát nesmysly. MQB není jen platforma, jsou to moduly - tedy i modulové motory, co do ní jdou namontovat. A existuje MQB šestiválec? Kde?

0/0
22.12.2014 11:09

D16a16n95i58e31l 75K43r48o56n73e14r 7944254856607

O co vam porad jde? Ono snad nekdo u Superbu sestivalec cekal, kdyz ho nema ani novy Passat?  MQB je dostatecne dobra pro Passat, je tedy dostatecne dobra pro Superb. To, ze je na stejne platforme Golf a Polo je jedno.

+1/0
22.12.2014 11:34

O70n68d47ř43e63j 14M76a83r40e57k 9352880287719

Děcko nešťastné, Passat na MQB není. Proto může mít šestiválec.

0/−4
22.12.2014 11:52

T70o23m13á40š 24K84n10a82i95f59l 6623980677640

Jenže on ten passat na MQB postavený je.

+5/0
22.12.2014 12:28

Z57d64e96n24ě14k 38Z16a91j71í64č14e52k 2123392218275

MQB je modulová platforma na kterou lze postavit cokoliv, jak vám píše kolega na hore.. Nový pásat je na MQB.. MQB vznikla proto, aby Volksvagen mohl na stejne lince bouchat npr superba a pasata, nebo golfa a Octavii a ušetřil náklady... Nic jiného v tom nehledejte.. Djde jen o uložení jednotlivých komponent.. Podvozek se vyvíjí extra zvlášť pro každé auto...

0/0
22.12.2014 12:45

S72v50a54t29o83p12l89u91k 84S70i75l69n85ý 4502836109148

Jako nešťastné dítě mi spíš přijdete vy. Superb nebude mít šestiválec,bůů ;-D

0/−1
22.12.2014 14:34

M18i29r81o91s38l73a23v 42Š64i31m40k75o 7195413972525

Až na to, že nelze moc měnit šířku vozu. Tudíž bude superb úzký jako ty předchozí...

0/0
22.12.2014 10:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.