- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Málo platné, už první Mercedes měl 4 kola, všichni ho kopírují. Ale docela vážně- ta barokní móda pochází z Německa. Začalo to Fordy ze závodu v Leverkusenu, ty měly chromované krápníky na předku. Následoval BMW- když srovnáte BMW z r.1990 a dnes, vidíte ten rozdíl- kdysi elegantní vůz se změnil v barokní kočár. Od r. 2008 tu m´du následoval i Mercedes- ale podobné příšery vytvořili i Korejci- Hjůndej a nová KIA. Nissan nezůstává pozadu.
Že Němci kopírují sami sebe - to je něco nového ??? Škodovka to dokázala ve 4 modelech, jen trošku délkou odlišných ...
Když jedna značka používá podobné tvary, tak to není nic zvláštního, naopak dost logické.
Přijde mi, že Mercedes snad používá karosářskou dílnu BMW. Není to první model, který jako by z oka vypadl nějakému bavoráku. Podívejte se na nové Céčko...
Nelíbila se mi už X6, obdoba od Mercedesu je na tom prakticky stejně. Určitě si to najde své kupce, líbí/nelíbí je věcí osobního vkusu. Já osobně, kdybych potřeboval SUV, bych volil nějakou klasiku této třídy auta, ne "hybrid" mezi SUV a kupé.
Ještě by BMW na oplátku mohlo zkopírovat řadu R od MB a byl bych spokojený
Co není,může být, to je snad ten jediný model, a nejpraktičtější, co BMW chybí...R se mi extra nelíbí, ale pro rodinu ideál.
Mercedesy by se potřebovaly vrátit mezi pořádné auta, to jejich šetření je už úplně všude. Ty předokolky s línými motory Mercedesu dost pokazily renomé a chtít se vrátit nahoru kopírováním bývalé konkurence není ten nejlepší krok :-( Začnou snad nějakým srozumitelným značením jednotlivých modelů a snad přestanou všechno překopávat na přední náhon...
Skoda, ze se tu neprodava Acura ZDX :-(