Diskuze

Novinky v převádění ojetin: konec polopřevodů, pozor na depozit

Převádění vozidel je od nového roku spojené s jedinou návštěvou úřadu. V platnost vstoupila novela zákona o podmínkách provozu na pozemních komunikacích, která zamezuje takzvaným polopřevodům, kdy původní majitel auto odhlásil, ale nový je na sebe dosud nepřevedl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

!!Všechno je to moc hezky popsané i s videonávody jak to "přechytračit" na Tacháč.cz !! R^R^R^

0 0
možnosti

"Podobné je to s vozidly, které byly do 30. června 2013 dočasně vyřazeny z provozu (v takzvaném depozitu). Jejich majitelé musí do konce letošního roku příslušnému úřadu nahlásit, k jakému účelu je vozidlo využíváno, jinak hrozí vozidlu administrativní zánik."

Proti automatickému administrativnímu zániku bych nic nenamítal , ale tuším že tam bude další háček .

Pro trvalé vyřazení z registru vozidel se po 10.2013 už vyžadoval vždy dokument o ekologické likvidaci  .... A pokud jste tento dokument nevlastnili , nemoho dojít k administrativnímu zániku . To mne bude nyní stát nutit , abych doložil dokument o ekologické likvidaci , i když mám své staré auto bez provozních kapalin již několik let v garáži na soukromém pozemku  ?   

Zásadní otázkou je , zda mne stát může nutit k ekologické likvidaci mého majetku , který likvidovat nechci .

0 0
možnosti

a proč by vás nutil, když prostě nahlásíte, že auto pořád stojí v garáži.

0 0
možnosti

Nevidím v tom nic složitého. Jen je potřeba mít nachystanou plnou moc. K provedení převodu. Tu si lze připravit dopředu. Jedná se hlavně o ověření Vašeho podpisu Vámi. Takže to Vám potvrdí kdekoliv. Problém je spíše s evidenční kontrolou to Vás nutí kupovat jen ve všední dny kdy fungují STK. Zákonnou pojistku uděláte po internetu kdykoliv a kdekoliv de se můžete připojit k internetu, žádný problém. Jak říkám jediný problém je  evidenční kontrola, která je úplně zbytečná. Tu měli v rámci novely zrušit. Jinak RZ se nemění, prodávající s plnou mocí a doklady zajde na svůj úřad, nechá přepsat. Kdo zaplatí poplatek za převod musí spolu ošetřit v kupní smlouvě. Myslím, že v tom není nic složitého a  bude potřeba méně nových RZ a mělo by být o polovinu méně úřadování. Nevidím to až tak tragické. Ono se to zaběhne.

0 0
možnosti

Vůbec  nechápu  proč  není  režim  něco  jako  čistopis.....odhlásíte auto z registru  a  můžete  ho  mít  doma  jak dlouho  chcete...přesně  tak  jako  v  SRN.  Na co  nějakej  depozit  !!!  Je  vidět, že  to  na  ministrestvu  je  samej  studovanej  hlupák  !!!

2 0
možnosti

ale vždyť to auto můžete mít doma, jen musíte pravidelně hlásit, že stav je stále stejný

1 1
možnosti

Popravdě je to bič na cigoše a překupníky,mě to nevadí aspoň v tom bude pořádek;-D

0 1
možnosti

čů**i----- fakt jako pro chudého studenta, který již auto má, ale bude letos potřebovat nové to je neskutečný opruz...... Prostě proč ěnit něco, co 20 let v pořádku funguje? Místo toho aby se zaměřili na kvalitu nabízených aut tak dělaj akorát dementní novely, ve kterých se nikdo nevyzná a jediné co se tím docílí je to, že levná auta (35 000 a pod.) budou mnohem horší, protože převod bude stát 1/4 jejich hodnoty--- .... Jsem konsternován...

1 2
možnosti

Zase to můžeme brát z te druhé stránky vymizí ze silnic ty pasti co většinou ti chudí studenti na silnicích provozovali. I když na prosto vas chápu taky jsem to tak za mladých let dělal.

3 0
možnosti

Doufám že se znemožní přepis vozidel v exekuci aby novému majiteli po jisté době nezůstaly jen oči pro pláč.....

0 0
možnosti

Proč? Ať je auto nového majitele a starý ať jde sedět pro podvod.

1 0
možnosti

Tohle je demence. Chystal jsem se doma zrenovovat Nissan Double Cab. Chtěl jsem to udělat poctivě, tudíž rozebrat v podstatě do šroubku. Zároveň si to celé v rámci možností chci dělat sám + nechci se jakkoli zadlužovat. Bohužel po večerech to není práce na dva roky (pokud bych s tím začal po ihned po TK). Takže tímto bych chtěl soudruhům poděkovat, že mi zrušili mého koníčka renovace "velkých modelů".

4 2
možnosti

Myslíte že to panáky nahoře zajímá... když chceme bojovat proti podvodům, vždycky na to doplatí poctiví lidé. Bohužel je to o tom v jaké společnosti žijeme... Mám stejný problém jako Vy :(

6 0
možnosti

Konečně to zlodějský čkp zrušily;-Da každé auto co nemá zaplacené pojištění vyřadí z evidence,tak je to spávné.

2 1
možnosti

Toje ale jen pohled z pozice trestu pro toho kdo není pojištěn (povinné ručení). Ale situace toho komu naboural auto se tím také zhorší. Vlastní pojišťovna vám nic z cizího PR nezaplatí a žádná "cizí" pojišťovna nebude. Vymáhat škodu bude úřad a tam nikoho nebude zajímat jak dlouho to bude trvat. Nakonec to skončí u soudu, ten v lepším případě vydá platební příkaz. Jenže pokud nebude z čeho zaplatit ...   Mnohem lepší by bylo to viníkovo auto zabavit, prodat, z prodeje uhradit škodu a pokud zbydou peníze tak je dávat do nějakého fondu pro úhradu podobných škod.

0 0
možnosti

Ministerstvo dopravy tvrdí, že se proces zjednoduší?

Doporučuji přečíst článek "Jak jsem přišel o Moskviče"

Viz http://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=5&t=3188#p28814

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.