- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kamioňáci jsou hnusný dobytci, kteří jsou zodpovědní za většinu kolizních situací na silnicích.
Jezdí přetížení, na letních gumách, v rychlém pruhu atd.
Přísné kontroly, drakonické postihy a přeprava tranzitních kamionů přes naše území vlaky, to je cesta k zjednání nápravy.
Omezení kamionové dopravy, přísné psychotesty pro řidiče kamionů, včetně IQ, a pořádné pokuty - ne 2 - ale 20 tisíc. Vesměs jsou to arogantní hlupci, co by se jinak neuživili.
Vyjádření policejní mluvčí je učebnicově policejní...
Je s podivem, ze kdyz se Evropa dokazala shodnout na tolika vecech, vcethe tachografu, tak tam nezavedli moznost zaznamenat overitelne vynucene rozjeti.
System, ktery pri kontrole neobstoji,z adny system neni a tem ridicum se nedivim. Jen by byvali meli myslet predem a proste nestavet tam, kde vidi, ze se potom uz nezrozjedou a dalnici tim nezablokovat. Jenze to by byvali museli premyslet vsichni, vcetne osobaku - a ta kolona by byvala mela byt vcas znacena policie aktivni, aby tam ty tiraky pokod mozno ani nevjeli.
Jak rozehnat ? Jednoduše, přivézt mobilní váhu. To byl byl úprk s přeloženýma souprava v často pochybném technickém stavu
už je trapné jak se řidiči vymlouvají, že je nutí zaměstnavatel.... základem jejich porušování dnes je, že v pátek by mohl uvíznout 100 km od domova kvůli přestávce a tam je nejvíc porušení.. Velké společnosti si už nelajznout vůbec někoho nutit, nehledě, že řidiči jsou udavači a potom při neshodě hned firmu udají a pokuty míří do 100 tisíců. Moje setra dělá na bezpečnosti práce v Ustí... téměř týdně tam volá nějaký řidič, nebo anonymní udání. Nakonec po kontrole se najdou drobné prohřešky, ale jen malej soukromník s 5 auty ani se neorientuje co má skladovat a má v tom bordel. Samozřejmě dodávám, že 90 % řidičů má rozum, ale 10% jim mrví jméno na silnicích a diskuzích. Při tom jim nedochází, že dělají pitomce ze sebe.
ještě bych dodal, že dnes při digitální kartě a nemožnosti magnetu k mazání to je pro kontrolu jen otázka 5 vteřin zasunutí do čtečky a vidí rok zpět... jedna chyba a pokuta začíná na 5 tisících. jdou tam podruhé a dávají až 100 tisíc. dneska dopravce více nachytají na chybách v přijetí a špatně vyplněných dokladech, ale ne už tolik tacho jako dříve.
Pokud vím, tak PČR má pravomoc přikázat i takovou činnost, která je bez jejího příkazu přestupkem, jako např. v případě nemožnosti průjezdu ulicí směřovat a řídit dopravu v protisměru jednosměrné ulice, přikázat jízdu třeba přes zákaz vjezdu apod., pokud to samozřejmě vyžaduje situace a vyšší zájem, což zprovoznění dálnice je, takže řidiči měli poslechnout, i když přesně situaci neznám. Otázkou je, že by pak museli postupně zaplňovat parkoviště na benzinkách apod., a tam tedy pokračovat v přestávce. Tuto nařízenou jízdu snad lze i vyznačit a nebo ne, to teď nevím, u koleček no problém - stačí razítko a zápis od policie... Ale v té digitální době, kdo ví...
jenomže on to není přestupek - ono je to porušení zákoníku práce.
Krom toho než policie vydá 300 zápisů a razítek tak jim skončí pauza.
Zajímavé je, že ve Švédsku, Finsku a Norsku se nesolí silnice vůbec a žádné kolony tam nejsou. Proti masovému porušování zákonů a předpisů je policie víceméně bez šance. Odklon dopravy by neměl smysl, protože vedlejší silnice byly nesjízdné.
Ano, jsou to ovšem velmi transitní země, že?
Souhlasím s příspěvkem, který říká, že policie měla okamžitě zastavit vjezd do ucpané dálnice.V německu úplně běžná praxe.Tady policie toto v podstatě nedělá.Proč?
tady policie, kromě měření rychlosti, nedělá nic.