Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ochrana před supy silnic: jednotná linka asistenčních služeb 1224

Jednoduché telefonní číslo 1224 se v době, kdy většina silnic v Česku klouže, vyplatí zapamatovat. Česká kancelář pojistitelů, která sdružuje pojišťovny, speciální linku zřídila jako ochranu před takzvanými crash huntery, supy, kteří loví vystresované účastníky nehod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R58o44m51a15n 44K21a79d87l25e34c 6965739235462

V souvislosti s tímto článkem důrazně varuji před žlutými auty od Auto - Assistance Praha, která před lety vystupovala pod názvem Kingo. Vlastní jí bývalý člen pražské dopravky, který má díky tomu dostatečnou informovanost o nehodách.

Jelikož jsem poctivý a zároveň hloupý, kývnul jsem na jejich pomoc, když mě nabouralo nákladní auto. 

Vozidlo mi bylo "opraveno" a následoval požadavek na doplatek přes 40000kč, z důvodu neplnění pojišťovny, stáří vozu vs použité díly-amortizace.

Od pojišťovny jsem si vyžádal seznam dílu "použitých" při opravě a nestačil jsem se divit. Všechny údajně použité díly při opravě byly originální od výrobce a nové, přitom ve smlouvě stálo, že z důvodu snížení amortizace budou použity díly z druhovýroby případně použité.

Tahle věta a hrozba žalobou, jelikož šlo o podvod nejen na mne, ale i na pojišťovnu (všechny použité díly byly z vrakoviště) mne zachránila od podvodného doplatku.

O tom jak byla oprava zfušovaná se rozepisovat nebudu...

Lidi dávejte si na ně opravdu pozor, jejich sliby se krásně poslouchají, ale pravda je krutá...

0/0
8.1.2015 20:14

E19d55i84t32a 53W24e18h31r84e81n40b83e98r67g58o48v35á 3858512743221

Ono by stačilo, když už nevím jak mám po nehodě postupovat, obrátit se s dotazem na svou pojišťovnu...

0/0
20.2.2015 19:37

M16i83c10h12a86l 13P88a20v65l85á98t 9463363914369

Pojistovnam proste vadi, ze s pomoci "supu" z nich pojisteny vytahne vic penez. Bez nich by totiz vetsinu sluzeb, na jejichz uhradu ma podle smlouvy narok, vubec nepoptaval. (Tim netvrdim, ze neexistuji neseriozni "supi", ani ze se obcas nekteri z nich na silnici nechovaji jako idioti.)

+1/0
8.1.2015 12:33

E96d25i34t17a 74W44e36h29r29e61n80b94e88r57g74o57v48á 3368932433431

Nevytáhne.... Co supové nedostanou od pojišťovny, dostanou od toho, kdo jejich předražených služeb využil.... a to je ten problém...

0/0
20.2.2015 19:42

J78i48ř52í 22K30u27c95h71t74a 6978985319327

Moc to nechápu. Číslo na asistenci je na zelené kartě. Asistence od pojišťovny má informace o tom, na co máte nárok a na co ne.

0/0
8.1.2015 10:56

P56e97t88r 35M49i14c40h49a73l 2810674511182

Jo. Jenže často jsou účastníci nehody celkem rozhození a když tam přijede panák v nějakém mundúru s autem obsypaným oranžovými majáčky a popsaným na X místech "ASSISTANCE - DOPRAVNÍ NEHODY", tak mu na to každou chvíli někdo skočí. Zvlášť, když tyhle hyeny šmírují kde co a čekají u benzinek tam, kde bývají nehody relativně často.

+1/0
8.1.2015 11:29

J25i76ř38í 33K87u87c64h41t62a 6818555689317

No a když na zelenou kartu napíšou číslo nějakého zprostředkovatele tak ten problém vyřeší ?

0/0
8.1.2015 12:42

M31i15c11h33a89l 16P96a88v36l51á11t 9493473684929

Ano, asistence pojistovny to vi. Ale "zbytecne" Vam nebude rikat, na co vsechno mate ze smlouvy narok. Uhodnete proc? ;o)

0/−1
8.1.2015 12:34

J38i47ř98í 78K40u61c75h86t55a 6968685759427

Mně prozatím vždycky řekli v jaké hodnotě nebo kilometrech mám nárok. A to jsem je volal už dostkrát.

0/0
8.1.2015 12:41

P44e90t66r 35M53i92c45h19a27l 2670794431612

Známe. Skoro u každé nehody se objeví. A pokud si je nevolal žádný z účastníků nehody, policajti je většinou vykážou z místa, že tam nemají co dělat. Navíc my i policajti účastníky nehod obecně upozorňujeme, že tito supi (spíš by se dalo říct "šmejdi") by se jim mohli dost prodražit, ovšem volba je vždy na nich. Pokud se s nimi chtějí domluvit, je to jejich právo.

0/0
8.1.2015 10:00

A12n28t86o12n80í85n 47S26v72o69b52o18d68a 3514893539352

Supové odvezli synovo auto po havárii, po několika letech po něm chtěli uhradit balík peněz a že jinak dávají exekuci. Ty služby neposkytli, protože jsem nechal okamžitě odvézt auto jinam. Byli vzteky bez sebe, že jsme na vše měli papíry :-). Všechny papíry zakládáme a vyplácí se to

+1/0
7.1.2015 23:49

J45i43ř18í 37K23o92p17ř19i81v22a 3244980929378

Wow, to je skvělé !Aspoň něco dobrého dnešní den:-)

+2/0
7.1.2015 19:00

M80a21r60e27k 23H84o37f19f66m93a56n 3955744920640

;-D ... Dostal jsem mínusy, za to, že píšu pravdu a "nežeru" pojišťovnám ty jejich bláboly... Co nějaký argument pánové, místo mínusu??

0/−3
7.1.2015 17:14
Foto

F10r83a75n67t36i24š53e97k 28H93r90a73b19a73l 3763659146578

Od uzavření pojistky jsem si číslo na asistenční službu uložil do mobilu, mám ji na kartičce v peněžence, na dvou nálepkách v autě a pro jistotu ještě na kartičce u uživatelského návodu, který mám v kaslíku. Pamatovat si ho nemusím a najdu ho vždycky.

0/0
7.1.2015 16:04

P69e59t80r 86K40o39š35í22č60e16k 8971690285461

"Pamatovat si ho nemusím a najdu ho vždycky. "

...

Tak ještě si ho nechat pro jistotu vytetovat na čelo. Pak stačí pohled do zpětného zrcátka, a najdete ho vždycky :-)

0/0
8.1.2015 17:50
Foto

F20r44a88n56t24i24š27e68k 54H95r16a29b94a90l 3453459576298

No, to bych měl problém, protože určitě bych zapomněl si ho nechat vytetovat obráceně, takže bych volal úplně jinam ;-)

0/0
8.1.2015 17:53

M79a40r70e44k 94H50o13f87f37m96a88n 3415464210940

Takže, jen pro pořádek, po pročtení diskuze...

1) Supi jsou u nehody první, protože čerpají informace přímo z webu PČR, kde naskakují nehody on-line a non-stop...

2) Sup loví poškozeného, protože jeho škodu + náhradní auto platí pojišťovna viníka ze zákonného pojištění

3) Sup má provizi od servisu a autopůjčovny

4) Poškozený NIC neplatí ( samozřejmě rovněž na své škodě NIC nevydělá )

5) Tento článek je tendenční, jako celá dlouhodobá kampaň pojišťoven proti asistenčním službám... Já ovšem pojišťovny chápu, mají na podobné články dost peněz, a pochopitelně se snaží odstranit "mezičlánek" mezi sebou a klientem

+3/−11
7.1.2015 15:30

J30i54ř71í 63H41r75a56d43e54c 9418227420434

6) Sup Vám půjčí náhradní vozidlo vozidlo vyšší kategorie, než je Vaše, což pojišťovna nezaplatí - sup to chce po Vás

7) Sup Vám auto "opravuje" výrazně delší dobu, než je běžná, a pojišťovna Vám tak nezaplatí za celou dobu užívání náhradního vozidla - sup to chce po Vás

8) Sup Vám slíbí hory i s horákama, ikdyž ví, že pojišťovna zaplatí jenom část faktur, které vygeneruje v souvislosti s Vaší událostí...

9) Sup je vlastně svině...;-)

+12/0
7.1.2015 15:43

M33a15r26e69k 69H62o21f98f65m78a73n 3535614730210

Sup vám zajistí půjčení auta, jestliže potom pojišťovna půjčovně krátí fakturu, je to problém půjčovny a ne zákazníka...

Sup auta neopravuje, jen loví a dohazuje zakázky, tentokrát platí, že je to problém servisu s pojišťovnou a ne zákazníka

Sup slibuje i nesmysly, aby vás ulovil, obvykle se ale musí pohybovat v přijatelných mezích

Sup dělá svoji práci (já bych ji dělat nechtěl)

0/−1
7.1.2015 15:58

A38u41g57u17s74t 81F82o94r24m89á84n65e47k 6635239110506

Není žádný problém, aby se ti supové na tuto linku nepřipojili.

0/−3
7.1.2015 13:14

J18i90n54d93ř72i82c24h 76Š51k42o18p55e15k 4835671320945

no pokud si je nějaká pojišťovna vezme za asistenčku, se kterou spolupracuje, tak máš pravdu

+4/0
7.1.2015 14:09

S68t43a13n79i84s35l58a32v 43S73r54b71a 4365434288244

a v čem je ta ochrana? když mám nehodu a viník je nad slunce jasný, kdo a co koho ochrání před tím, aby si poškozený "supy" nenajmul? dyť mu je to jedno - buď to vytáhne z mé pojišťovny nebo soudně ze mě? jak chcete ukecávat naštvaného poškozeného, aby se vám nepomstil?

+2/0
7.1.2015 12:04

J59a51n 20D64l30o82u47h83ý 7344599150419

Co to melete? Supy resi vzdy problem s jeho autem, nikoliv s Vasim;-D A sup se zajima predevsim o zakazku u vinika nehody, pac to je nejjednodusi varianta, jak ziskat penize, pokud to pojistovna zarizne.

+3/0
7.1.2015 12:31

S62t16a43n78i80s79l41a28v 41S17r15b20a 4695674248604

mi přijde, že dyž mi naboříte auto a já si ho musím nechat odtáhnout, tak že ty náklady na odtažení mého auta platíte vy jako ten, který jste nehodu způsobil. a je jedno, jestli vy osobně nebo vaše pojištovna. nebo to tak není? ale pokud by to tak bylo, tak platí, co jsem napsal původně, ne?

0/0
8.1.2015 7:42

J80i13n95d69ř81i22c86h 68Š17k79o83p14e22k 4295421110115

nesmysl. Pokud viník udělá škodu 100 000 Kč, díky supům vyleze na 200 000 a pojišťovna odmítne zaplatit 100 000 proto, že je to předražené, tak poškozený na něm nic nevymůže, protože minimální limit na POV je v milionech

0/0
7.1.2015 14:10

T97o27m11á21š 48K37o56c61i48a82n 9414209137596

Takže nás sup chrání před supy? Fakt super! Každý s uzavřením pojistky dostane číslo na svou pojišťovnu, tak snad není problém jim zavolat přímo a ne přes placeného operátora, kterému dáte 10kč za minutu hovoru.

+15/−1
7.1.2015 9:17

P19e23t78r 68O72u78z12k45ý 8912332314912

Z čeho soudíte, že linka stojí 10Kč za minutu a je to placený operátor? Já se domnívám, že bude lepší, když bude existovat jedno číslo, než 15 jiných. Takže je to jedině dobře.

+2/−1
7.1.2015 10:43

J22a71n 61B43u37r93i84a76n 2673669254420

p. Kocian má pravdu - třeba z Tesco-mobile je cena 10,08 Kč/min.

Navíc Vás operátor linky 1228 přepojí na Vaší pojišťovnu, ale Vy stále platíte hovor na linku 1228.

Za jak dlouho dokážete pojišťovně popsat událost? 10 min? Tak potom je to 100 Kč. A to ještě můžete čekat, než bude operátor Vaší pojišťovny volný = další minuty.

Asi to bude pro Českou kancelář pojistitlelů další dobrý byznys jak obrat klienty.

+4/0
7.1.2015 11:31

D78a90v56i42d 35P59o48l85á75k 7693790536121

raději dám 10Kč operátorovi než 10tis nějakému vořežprutovi za odtah auta

+4/0
7.1.2015 10:48

J15a63n 41D37l29o24u65h29ý 7254159640499

Az Vas naboura nekdo kdo nema povinne ruceni a rozemele Vam pulku auta na maderu, budete rad (jako tehdy ja) ze jsem to cele predal kancelari pojistitelu, ty zaplatili mne kompletne vse (odtah,servis, nahradni vuz) a pak si vse sami bez moji ucasti resili soudni cestou s vinikem nehodyR^ Nedokazu si predstavit, ze bych mel litat po soudech, dluzit servisu 100 000kc, nemit auto a cekat rok na vysledek[>-]

+2/0
7.1.2015 12:35

R75a30d96m81i19l74a 42S55i21m52č39á98k20o87v59á 5975713535355

když jsem bourala, tak taky přijeli supi a byli tam dříve než policajti a s jedním jsem se domluvila... auto odtáhli do značkového servisu, kam běžně jezdíme, ještě bylo v záruce... hned jsem dostala náhradní, všechno proběhlo v pohodě... je to rok a půl a nebyl žádný problém... co mě ale udivilo, když jsem se ho ptala, jakto, že tam byli dříve než policie, tak prý jsou napíchnutí přímo na dopravní systém a když operátorka zadá info o nehodě, jemu okamžitě pípá mobil a má hned všechny informace... 8-o

+5/0
7.1.2015 9:13

L95á91ď63a 83V90r78a23n35ý 7398958288237

Odposlouchávají frekvence policie. Můj kamarád se tím taky bavil. I když nevím osobně co je na tom tak zábavného.

+2/0
7.1.2015 9:43

J71a41n 36D69l20o71u64h77ý 7864699770699

Ano to se da normalne zaplatit, tusim ze to provozuje UAMK... Nevim uz presne, je to dlouho co jsem se o to zajimal.

0/0
7.1.2015 12:37

R59o52m87a96n 29H14a76n69u26s 8435217239794

No každá dopravní nehoda je cca do 2-5 minut od nahlášení na policii na internetu v dopravním zpravodajství a odtud může informace čerpat každý a zadarmo.

0/0
7.1.2015 18:50

L38á43ď97a 28V94r28a29n81ý 7568218858487

No já nevím já prvně volal na telefonní linku asistenční služby pojišťovny (samozřejmě všechny doklady - kopie - mám v autě). Ty mají smlouvu i s autorizovaným servisem kam normálně jezdím (zjistil jsem si před podpisem smlouvy). Takže jeden telefonát a auto bylo odtaženo do "mého" servisu. Oprava 150000, týden pujčení vozidla a nic jsem neplatil (tedy benzín), pojišťovna ani nechtěla abych volal policii (autoservis odhadl prvně škodu na cca 70 000,-).

Nemusel jsem se vůbec o nic starat a můj servis se na mě směje jak sluníčko a i ty pneumatiky přehodí za 200,-.

Je  možné, že bych sehnal na trhu pojistku od jiné pojišťovny o tisícovku za rok levnější ;-D. Ale lidé by si měli uvědomit proč vlastně pojistky uzavírají.

+2/0
7.1.2015 9:13

R55a33d37e60k 80M70i28c14h92e15l 8305298707465

Zajimave, ze se nikde neuvadi, ze sluzba je zpoplatnena a jeji vyuziti je mimo hovory v ramci tarifu. Dokonce ani na strankach samotne linky 1224. Pokud nebude tato informace uvedena ani na zelene karte, tak bude cast ridicu asi dost prekvapena, kdyz za hovor na pojistovnu, ktery mohli uskutecnit zdarma pres linku 800, zaplati desitky mozna i par set korun.

+13/0
7.1.2015 9:06

J42a75r23o45s12l24a91v 58L96e91b36e43d88a 3516829517400

Mám pouze takové lepší povinné ručení, vozím sebou kartičku od pojišťovny s číslem platným v celé Evropě. V případě nehody nebo poruchy volám na toto číslo a pošlou asistenci. Ve smlouvě mám specifikované další placené služby typu oprava, odtah, ubytování, náhradní doprava apod.

Položme se do otázky: Proč bych se propřírodu měl bavit s kýmkoliv jiným - tedy s tím "supem" ?

+2/0
7.1.2015 8:59

J69o41s84e43f 64M30i45k88u82l39í51k 8604337506

no jestli se neplatu, tak na té kartičce by mělo být číslo té asistence., tak proč volat někam jinam, že,nedej bože brat nějaký hajzlíky.

+1/0
7.1.2015 10:44

J91i97ř75í 57K81u49c79h96t50a 6468405409777

Přesně tak. Co znám pojišťovny tak číslo na asistenci je na zelené kartě. Proč ještě nějaké jiné ?

0/0
8.1.2015 10:44

P62a88v44e83l 25J51e31ř78á87b10e15k 7561422584247

Jedna pojišťovna vám po zavolání předá číslo na asistenční službu - a ta potom zas vše zjistí (u koho jste pojištěni apod.) a pošle auto. Jednoduché - že?

0/0
7.1.2015 12:49

R65o35m18a28n 54P40o12l92á95č53e17k 5926589305

Kdo má novější pojistku na auto, tak má funkci "bez poviností", takže pohoda...

S Českou jsem všechno vyřešil po telefonu a hotovo. S ČSOB pojištovnou taky žádný problém vše po netu zadat.

0/0
7.1.2015 8:55

M61a86r92t28i89n 15H20a29v50l17í76k 2186983696282

Ja dal auto do firmy specializovany na opravy - KOOPEX. dostal na mesic nahradni auto. V autorizovanym servisu chteji pujcit auto jen na omezenou dobu - max tusim 2-3tydny - mozna jen tyden. Nicmene jsem nic navic neplatil... asi jde o to ze neni sup jako sup

+1/0
7.1.2015 8:52

J86a57r76o91s47l48a35v 80D15v32o58ř18á57č41e90k 9282968242852

Můj kolega v práci se nechal oblbnout supy a nestačil se divit když přišla faktura za náhradní vozidlo za 3 týdny používání 50 000,- Kč. Po poradě s pojišťovnou, která mu dala zdarma právníka se částka "najednou" snížila na cca 11 000,- Kč, kterou již pojišťovna uhradila.

+11/0
7.1.2015 8:41

J39a78n 53B69u48r39i34a60n 2253889774460

Ale takhle by to přesně mělo fungovat - ten tlak na supy by měl být především ze strany pojišťovny, která má i s tímto supem určitě smlouvu.

+7/0
7.1.2015 8:45

L63u92b93o35š 34H29a44r80a38s24t47e66j 5474838821603

Mně supy velmi pomohli. Vždy se tam sejdou dva tři a přetahují se kdo Vám nabídne lepší podmínky. Pokud si řešíte škodu samy s pojišťovnou, tak Vám zaplatí pouze opravu a i tam vám část zkrátí z odkazem na opotřebení auta.

Pokud si vezmete supy, tak Vám dají náhradní vozidlo a po opravě auta Vám ho vymění za Vaše opravené. A to kolik za to účtují pojišťovně je mi hluboce jedno.

+1/−15
7.1.2015 8:28
Foto

L21u92k74á85š 89N11o55v42o56t77n33ý 6326977198118

Je vám to jedno jenom do té doby než to pojišťovna odmítne proplatit a oni to začnou vymáhat po vás.

+20/−1
7.1.2015 8:32

F29r88a42n80t70i93s48e95k 92M72r94z50e57n50a 3385315818919

Me se osvědčilo zavolat znackovej servis. Auto si odvezou, me pujcili jiny za 1.-Kc kterou jsem nakonec neplatil (v pojistce nemam zapujceni auta) a s pojistovnou si všechno vyjednají. Ja mam jistotu kvalitni opravy a pojistovna ma jistotu, ze si z ni nikdo nedela dojnou kravu. Zadny predrazeny zprostredkovatel, zadne podepisovani vyderacskych smluv.

+1/0
7.1.2015 8:43

J49a77n 64D77l84o70u76h13ý 7924799910729

Pokud mate nabourane auto a vy jste poskozeny, pak nejaky nesmysly ohledne kraceni ze strany pojistovny jsou uplne mimo. Sam jsem to pokazde resil, staci vedet, ze vas jako pozkozeneho to nezajima, pojistovna MUSI proplatit celou opravu, tak aby vozidlo bylo v puvodnim stavu jako pred nehodou. To co tu rikate plati na vinika nehody v pripade havarijniho pojisteni, tak se muze uplatnit amortizace a vse vyplyva ze smlouvy kterou ma vinik uzavrenou na vlastni auto.R^

+1/0
7.1.2015 14:35

P66a57v15e25l 38F65l27a94j49š78h49a97n36s 5880967386605

Nebylo to tak vždy. Teď už to pojišťovny prohrávají i u soudu, ale ještě před pár lety uplatňovali amortizaci i u oprav z povinného ručení. Dneska to sice zkouší taky, pokud se ale klient zabejčí, tak ucuknou. Osobní zkušenost.

+1/0
7.1.2015 17:52

J91a97n 36D93l10o25u27h60ý 7514349640959

Pane nemate pravdu, i pred lety na me zkousela pojistovna vinika amortizaci na tehdy tenkrat 14 let stare auto. Chteli mi dat pouze 2000kc. Oprava vsak vcetne laku byla odhadnuta na 10 000kc. I tenkrat stacilo pohrozit soudem a razem technik od pojistovny vinika otocil a s nicim nebyl problem. Z pravniho hlediska platilo vzdy, ze pojistnovna MUSI vyplatit tolik penez, aby se vse (pro poskozeneho) uvedlo do puvodniho stavu pred nehodou.

0/0
7.1.2015 19:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.