Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ochrana před supy silnic: jednotná linka asistenčních služeb 1224

Jednoduché telefonní číslo 1224 se v době, kdy většina silnic v Česku klouže, vyplatí zapamatovat. Česká kancelář pojistitelů, která sdružuje pojišťovny, speciální linku zřídila jako ochranu před takzvanými crash huntery, supy, kteří loví vystresované účastníky nehod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R90o64m48a77n 52K44a60d15l72e38c 6805929565682

V souvislosti s tímto článkem důrazně varuji před žlutými auty od Auto - Assistance Praha, která před lety vystupovala pod názvem Kingo. Vlastní jí bývalý člen pražské dopravky, který má díky tomu dostatečnou informovanost o nehodách.

Jelikož jsem poctivý a zároveň hloupý, kývnul jsem na jejich pomoc, když mě nabouralo nákladní auto. 

Vozidlo mi bylo "opraveno" a následoval požadavek na doplatek přes 40000kč, z důvodu neplnění pojišťovny, stáří vozu vs použité díly-amortizace.

Od pojišťovny jsem si vyžádal seznam dílu "použitých" při opravě a nestačil jsem se divit. Všechny údajně použité díly při opravě byly originální od výrobce a nové, přitom ve smlouvě stálo, že z důvodu snížení amortizace budou použity díly z druhovýroby případně použité.

Tahle věta a hrozba žalobou, jelikož šlo o podvod nejen na mne, ale i na pojišťovnu (všechny použité díly byly z vrakoviště) mne zachránila od podvodného doplatku.

O tom jak byla oprava zfušovaná se rozepisovat nebudu...

Lidi dávejte si na ně opravdu pozor, jejich sliby se krásně poslouchají, ale pravda je krutá...

0/0
8.1.2015 20:14

E91d51i84t80a 90W72e26h83r10e11n52b52e84r86g65o12v83á 4308117337653

Ono by stačilo, když už nevím jak mám po nehodě postupovat, obrátit se s dotazem na svou pojišťovnu...

0/0
20.2.2015 19:37

M42i22c66h63a73l 72P58a23v65l89á80t 9843303234599

Pojistovnam proste vadi, ze s pomoci "supu" z nich pojisteny vytahne vic penez. Bez nich by totiz vetsinu sluzeb, na jejichz uhradu ma podle smlouvy narok, vubec nepoptaval. (Tim netvrdim, ze neexistuji neseriozni "supi", ani ze se obcas nekteri z nich na silnici nechovaji jako idioti.)

+1/0
8.1.2015 12:33

E85d86i78t36a 44W90e62h95r34e66n56b94e13r87g17o79v68á 4908357797843

Nevytáhne.... Co supové nedostanou od pojišťovny, dostanou od toho, kdo jejich předražených služeb využil.... a to je ten problém...

0/0
20.2.2015 19:42

J31i16ř27í 23K13u27c19h30t66a 6328705369797

Moc to nechápu. Číslo na asistenci je na zelené kartě. Asistence od pojišťovny má informace o tom, na co máte nárok a na co ne.

0/0
8.1.2015 10:56

P25e14t92r 65M42i12c46h86a10l 2160784681692

Jo. Jenže často jsou účastníci nehody celkem rozhození a když tam přijede panák v nějakém mundúru s autem obsypaným oranžovými majáčky a popsaným na X místech "ASSISTANCE - DOPRAVNÍ NEHODY", tak mu na to každou chvíli někdo skočí. Zvlášť, když tyhle hyeny šmírují kde co a čekají u benzinek tam, kde bývají nehody relativně často.

+1/0
8.1.2015 11:29

J15i85ř31í 89K58u50c38h38t79a 6688645329277

No a když na zelenou kartu napíšou číslo nějakého zprostředkovatele tak ten problém vyřeší ?

0/0
8.1.2015 12:42

M80i42c38h12a94l 30P24a87v82l24á23t 9353883874919

Ano, asistence pojistovny to vi. Ale "zbytecne" Vam nebude rikat, na co vsechno mate ze smlouvy narok. Uhodnete proc? ;o)

0/−1
8.1.2015 12:34

J84i24ř36í 58K52u97c41h87t40a 6188805429967

Mně prozatím vždycky řekli v jaké hodnotě nebo kilometrech mám nárok. A to jsem je volal už dostkrát.

0/0
8.1.2015 12:41

P10e56t49r 70M48i61c68h18a83l 2140854631792

Známe. Skoro u každé nehody se objeví. A pokud si je nevolal žádný z účastníků nehody, policajti je většinou vykážou z místa, že tam nemají co dělat. Navíc my i policajti účastníky nehod obecně upozorňujeme, že tito supi (spíš by se dalo říct "šmejdi") by se jim mohli dost prodražit, ovšem volba je vždy na nich. Pokud se s nimi chtějí domluvit, je to jejich právo.

0/0
8.1.2015 10:00

A85n89t71o94n10í70n 57S53v24o52b19o21d33a 3854923129302

Supové odvezli synovo auto po havárii, po několika letech po něm chtěli uhradit balík peněz a že jinak dávají exekuci. Ty služby neposkytli, protože jsem nechal okamžitě odvézt auto jinam. Byli vzteky bez sebe, že jsme na vše měli papíry :-). Všechny papíry zakládáme a vyplácí se to

+1/0
7.1.2015 23:49

J31i62ř32í 24K41o43p53ř74i73v29a 3794180799388

Wow, to je skvělé !Aspoň něco dobrého dnešní den:-)

+2/0
7.1.2015 19:00

M72a78r66e17k 68H91o39f47f32m87a82n 3565464370460

;-D ... Dostal jsem mínusy, za to, že píšu pravdu a "nežeru" pojišťovnám ty jejich bláboly... Co nějaký argument pánové, místo mínusu??

0/−3
7.1.2015 17:14
Foto

F62r68a66n87t62i50š62e48k 48H52r46a96b30a80l 3893499726848

Od uzavření pojistky jsem si číslo na asistenční službu uložil do mobilu, mám ji na kartičce v peněžence, na dvou nálepkách v autě a pro jistotu ještě na kartičce u uživatelského návodu, který mám v kaslíku. Pamatovat si ho nemusím a najdu ho vždycky.

0/0
7.1.2015 16:04

P78e40t54r 26K26o10š72í81č97e73k 8481670935151

"Pamatovat si ho nemusím a najdu ho vždycky. "

...

Tak ještě si ho nechat pro jistotu vytetovat na čelo. Pak stačí pohled do zpětného zrcátka, a najdete ho vždycky :-)

0/0
8.1.2015 17:50
Foto

F17r22a15n62t90i54š38e74k 33H39r23a70b70a70l 3573569826258

No, to bych měl problém, protože určitě bych zapomněl si ho nechat vytetovat obráceně, takže bych volal úplně jinam ;-)

0/0
8.1.2015 17:53

M96a76r16e82k 30H45o67f92f15m63a76n 3235804530460

Takže, jen pro pořádek, po pročtení diskuze...

1) Supi jsou u nehody první, protože čerpají informace přímo z webu PČR, kde naskakují nehody on-line a non-stop...

2) Sup loví poškozeného, protože jeho škodu + náhradní auto platí pojišťovna viníka ze zákonného pojištění

3) Sup má provizi od servisu a autopůjčovny

4) Poškozený NIC neplatí ( samozřejmě rovněž na své škodě NIC nevydělá )

5) Tento článek je tendenční, jako celá dlouhodobá kampaň pojišťoven proti asistenčním službám... Já ovšem pojišťovny chápu, mají na podobné články dost peněz, a pochopitelně se snaží odstranit "mezičlánek" mezi sebou a klientem

+3/−11
7.1.2015 15:30

J39i84ř25í 28H98r93a43d20e55c 9108407540554

6) Sup Vám půjčí náhradní vozidlo vozidlo vyšší kategorie, než je Vaše, což pojišťovna nezaplatí - sup to chce po Vás

7) Sup Vám auto "opravuje" výrazně delší dobu, než je běžná, a pojišťovna Vám tak nezaplatí za celou dobu užívání náhradního vozidla - sup to chce po Vás

8) Sup Vám slíbí hory i s horákama, ikdyž ví, že pojišťovna zaplatí jenom část faktur, které vygeneruje v souvislosti s Vaší událostí...

9) Sup je vlastně svině...;-)

+12/0
7.1.2015 15:43

M38a24r35e25k 58H51o89f87f32m86a75n 3475684850900

Sup vám zajistí půjčení auta, jestliže potom pojišťovna půjčovně krátí fakturu, je to problém půjčovny a ne zákazníka...

Sup auta neopravuje, jen loví a dohazuje zakázky, tentokrát platí, že je to problém servisu s pojišťovnou a ne zákazníka

Sup slibuje i nesmysly, aby vás ulovil, obvykle se ale musí pohybovat v přijatelných mezích

Sup dělá svoji práci (já bych ji dělat nechtěl)

0/−1
7.1.2015 15:58

A61u60g51u85s75t 40F85o55r39m56á87n80e86k 6315159510746

Není žádný problém, aby se ti supové na tuto linku nepřipojili.

0/−3
7.1.2015 13:14

J88i38n78d78ř47i28c71h 90Š64k24o52p18e77k 4595231130815

no pokud si je nějaká pojišťovna vezme za asistenčku, se kterou spolupracuje, tak máš pravdu

+4/0
7.1.2015 14:09

S58t13a23n64i23s69l82a84v 78S37r76b63a 4675814798214

a v čem je ta ochrana? když mám nehodu a viník je nad slunce jasný, kdo a co koho ochrání před tím, aby si poškozený "supy" nenajmul? dyť mu je to jedno - buď to vytáhne z mé pojišťovny nebo soudně ze mě? jak chcete ukecávat naštvaného poškozeného, aby se vám nepomstil?

+2/0
7.1.2015 12:04

J85a18n 89D16l52o42u88h60ý 7304609870769

Co to melete? Supy resi vzdy problem s jeho autem, nikoliv s Vasim;-D A sup se zajima predevsim o zakazku u vinika nehody, pac to je nejjednodusi varianta, jak ziskat penize, pokud to pojistovna zarizne.

+3/0
7.1.2015 12:31

S77t79a43n84i97s37l28a90v 86S60r29b55a 4925104208504

mi přijde, že dyž mi naboříte auto a já si ho musím nechat odtáhnout, tak že ty náklady na odtažení mého auta platíte vy jako ten, který jste nehodu způsobil. a je jedno, jestli vy osobně nebo vaše pojištovna. nebo to tak není? ale pokud by to tak bylo, tak platí, co jsem napsal původně, ne?

0/0
8.1.2015 7:42

J17i33n81d44ř40i31c68h 68Š16k59o48p68e52k 4925131350915

nesmysl. Pokud viník udělá škodu 100 000 Kč, díky supům vyleze na 200 000 a pojišťovna odmítne zaplatit 100 000 proto, že je to předražené, tak poškozený na něm nic nevymůže, protože minimální limit na POV je v milionech

0/0
7.1.2015 14:10

T14o15m44á52š 78K35o49c89i92a60n 9654619957156

Takže nás sup chrání před supy? Fakt super! Každý s uzavřením pojistky dostane číslo na svou pojišťovnu, tak snad není problém jim zavolat přímo a ne přes placeného operátora, kterému dáte 10kč za minutu hovoru.

+15/−1
7.1.2015 9:17

P80e36t47r 26O56u54z18k20ý 8362342594682

Z čeho soudíte, že linka stojí 10Kč za minutu a je to placený operátor? Já se domnívám, že bude lepší, když bude existovat jedno číslo, než 15 jiných. Takže je to jedině dobře.

+2/−1
7.1.2015 10:43

J74a97n 82B35u37r51i86a65n 2673719804820

p. Kocian má pravdu - třeba z Tesco-mobile je cena 10,08 Kč/min.

Navíc Vás operátor linky 1228 přepojí na Vaší pojišťovnu, ale Vy stále platíte hovor na linku 1228.

Za jak dlouho dokážete pojišťovně popsat událost? 10 min? Tak potom je to 100 Kč. A to ještě můžete čekat, než bude operátor Vaší pojišťovny volný = další minuty.

Asi to bude pro Českou kancelář pojistitlelů další dobrý byznys jak obrat klienty.

+4/0
7.1.2015 11:31

D90a50v79i64d 17P72o10l28á56k 7863250546861

raději dám 10Kč operátorovi než 10tis nějakému vořežprutovi za odtah auta

+4/0
7.1.2015 10:48

J77a46n 94D94l17o28u28h66ý 7734919190359

Az Vas naboura nekdo kdo nema povinne ruceni a rozemele Vam pulku auta na maderu, budete rad (jako tehdy ja) ze jsem to cele predal kancelari pojistitelu, ty zaplatili mne kompletne vse (odtah,servis, nahradni vuz) a pak si vse sami bez moji ucasti resili soudni cestou s vinikem nehodyR^ Nedokazu si predstavit, ze bych mel litat po soudech, dluzit servisu 100 000kc, nemit auto a cekat rok na vysledek[>-]

+2/0
7.1.2015 12:35

R38a20d18m49i73l29a 10S53i56m74č76á89k11o46v36á 5155123805595

když jsem bourala, tak taky přijeli supi a byli tam dříve než policajti a s jedním jsem se domluvila... auto odtáhli do značkového servisu, kam běžně jezdíme, ještě bylo v záruce... hned jsem dostala náhradní, všechno proběhlo v pohodě... je to rok a půl a nebyl žádný problém... co mě ale udivilo, když jsem se ho ptala, jakto, že tam byli dříve než policie, tak prý jsou napíchnutí přímo na dopravní systém a když operátorka zadá info o nehodě, jemu okamžitě pípá mobil a má hned všechny informace... 8-o

+5/0
7.1.2015 9:13

L53á95ď56a 89V55r91a57n49ý 7528238198987

Odposlouchávají frekvence policie. Můj kamarád se tím taky bavil. I když nevím osobně co je na tom tak zábavného.

+2/0
7.1.2015 9:43

J41a54n 36D95l63o60u54h36ý 7864719970219

Ano to se da normalne zaplatit, tusim ze to provozuje UAMK... Nevim uz presne, je to dlouho co jsem se o to zajimal.

0/0
7.1.2015 12:37

R11o56m93a57n 80H22a26n85u23s 8475237779474

No každá dopravní nehoda je cca do 2-5 minut od nahlášení na policii na internetu v dopravním zpravodajství a odtud může informace čerpat každý a zadarmo.

0/0
7.1.2015 18:50

L64á26ď91a 33V76r85a43n56ý 7438328628157

No já nevím já prvně volal na telefonní linku asistenční služby pojišťovny (samozřejmě všechny doklady - kopie - mám v autě). Ty mají smlouvu i s autorizovaným servisem kam normálně jezdím (zjistil jsem si před podpisem smlouvy). Takže jeden telefonát a auto bylo odtaženo do "mého" servisu. Oprava 150000, týden pujčení vozidla a nic jsem neplatil (tedy benzín), pojišťovna ani nechtěla abych volal policii (autoservis odhadl prvně škodu na cca 70 000,-).

Nemusel jsem se vůbec o nic starat a můj servis se na mě směje jak sluníčko a i ty pneumatiky přehodí za 200,-.

Je  možné, že bych sehnal na trhu pojistku od jiné pojišťovny o tisícovku za rok levnější ;-D. Ale lidé by si měli uvědomit proč vlastně pojistky uzavírají.

+2/0
7.1.2015 9:13

R82a74d60e75k 92M87i55c83h54e43l 8605438757365

Zajimave, ze se nikde neuvadi, ze sluzba je zpoplatnena a jeji vyuziti je mimo hovory v ramci tarifu. Dokonce ani na strankach samotne linky 1224. Pokud nebude tato informace uvedena ani na zelene karte, tak bude cast ridicu asi dost prekvapena, kdyz za hovor na pojistovnu, ktery mohli uskutecnit zdarma pres linku 800, zaplati desitky mozna i par set korun.

+13/0
7.1.2015 9:06

J36a37r94o60s27l75a87v 40L47e67b30e58d11a 3376509777780

Mám pouze takové lepší povinné ručení, vozím sebou kartičku od pojišťovny s číslem platným v celé Evropě. V případě nehody nebo poruchy volám na toto číslo a pošlou asistenci. Ve smlouvě mám specifikované další placené služby typu oprava, odtah, ubytování, náhradní doprava apod.

Položme se do otázky: Proč bych se propřírodu měl bavit s kýmkoliv jiným - tedy s tím "supem" ?

+2/0
7.1.2015 8:59

J92o87s74e15f 60M49i92k35u91l38í33k 8134137816

no jestli se neplatu, tak na té kartičce by mělo být číslo té asistence., tak proč volat někam jinam, že,nedej bože brat nějaký hajzlíky.

+1/0
7.1.2015 10:44

J25i96ř50í 58K47u94c25h55t74a 6738455179407

Přesně tak. Co znám pojišťovny tak číslo na asistenci je na zelené kartě. Proč ještě nějaké jiné ?

0/0
8.1.2015 10:44

P26a91v59e14l 16J75e50ř72á67b70e75k 7851432694687

Jedna pojišťovna vám po zavolání předá číslo na asistenční službu - a ta potom zas vše zjistí (u koho jste pojištěni apod.) a pošle auto. Jednoduché - že?

0/0
7.1.2015 12:49

R87o52m83a37n 64P52o33l18á51č89e55k 5616329285

Kdo má novější pojistku na auto, tak má funkci "bez poviností", takže pohoda...

S Českou jsem všechno vyřešil po telefonu a hotovo. S ČSOB pojištovnou taky žádný problém vše po netu zadat.

0/0
7.1.2015 8:55

M24a39r97t30i32n 10H74a86v31l56í62k 2406233546302

Ja dal auto do firmy specializovany na opravy - KOOPEX. dostal na mesic nahradni auto. V autorizovanym servisu chteji pujcit auto jen na omezenou dobu - max tusim 2-3tydny - mozna jen tyden. Nicmene jsem nic navic neplatil... asi jde o to ze neni sup jako sup

+1/0
7.1.2015 8:52

J24a77r35o36s13l89a46v 79D63v17o18ř50á69č58e54k 9522328582382

Můj kolega v práci se nechal oblbnout supy a nestačil se divit když přišla faktura za náhradní vozidlo za 3 týdny používání 50 000,- Kč. Po poradě s pojišťovnou, která mu dala zdarma právníka se částka "najednou" snížila na cca 11 000,- Kč, kterou již pojišťovna uhradila.

+11/0
7.1.2015 8:41

J71a54n 62B43u93r81i66a94n 2313959504970

Ale takhle by to přesně mělo fungovat - ten tlak na supy by měl být především ze strany pojišťovny, která má i s tímto supem určitě smlouvu.

+7/0
7.1.2015 8:45

L53u36b22o29š 34H29a37r76a58s43t22e24j 5594158381763

Mně supy velmi pomohli. Vždy se tam sejdou dva tři a přetahují se kdo Vám nabídne lepší podmínky. Pokud si řešíte škodu samy s pojišťovnou, tak Vám zaplatí pouze opravu a i tam vám část zkrátí z odkazem na opotřebení auta.

Pokud si vezmete supy, tak Vám dají náhradní vozidlo a po opravě auta Vám ho vymění za Vaše opravené. A to kolik za to účtují pojišťovně je mi hluboce jedno.

+1/−15
7.1.2015 8:28
Foto

L14u40k81á84š 81N75o10v80o82t53n69ý 6176687498398

Je vám to jedno jenom do té doby než to pojišťovna odmítne proplatit a oni to začnou vymáhat po vás.

+20/−1
7.1.2015 8:32

F65r15a63n23t57i38s30e33k 93M80r78z38e42n48a 3825885528889

Me se osvědčilo zavolat znackovej servis. Auto si odvezou, me pujcili jiny za 1.-Kc kterou jsem nakonec neplatil (v pojistce nemam zapujceni auta) a s pojistovnou si všechno vyjednají. Ja mam jistotu kvalitni opravy a pojistovna ma jistotu, ze si z ni nikdo nedela dojnou kravu. Zadny predrazeny zprostredkovatel, zadne podepisovani vyderacskych smluv.

+1/0
7.1.2015 8:43

J90a89n 24D64l25o36u53h55ý 7394759630219

Pokud mate nabourane auto a vy jste poskozeny, pak nejaky nesmysly ohledne kraceni ze strany pojistovny jsou uplne mimo. Sam jsem to pokazde resil, staci vedet, ze vas jako pozkozeneho to nezajima, pojistovna MUSI proplatit celou opravu, tak aby vozidlo bylo v puvodnim stavu jako pred nehodou. To co tu rikate plati na vinika nehody v pripade havarijniho pojisteni, tak se muze uplatnit amortizace a vse vyplyva ze smlouvy kterou ma vinik uzavrenou na vlastni auto.R^

+1/0
7.1.2015 14:35

P68a37v29e76l 17F59l46a57j10š56h79a45n11s 5150537426615

Nebylo to tak vždy. Teď už to pojišťovny prohrávají i u soudu, ale ještě před pár lety uplatňovali amortizaci i u oprav z povinného ručení. Dneska to sice zkouší taky, pokud se ale klient zabejčí, tak ucuknou. Osobní zkušenost.

+1/0
7.1.2015 17:52

J97a92n 10D80l26o77u34h73ý 7504789200679

Pane nemate pravdu, i pred lety na me zkousela pojistovna vinika amortizaci na tehdy tenkrat 14 let stare auto. Chteli mi dat pouze 2000kc. Oprava vsak vcetne laku byla odhadnuta na 10 000kc. I tenkrat stacilo pohrozit soudem a razem technik od pojistovny vinika otocil a s nicim nebyl problem. Z pravniho hlediska platilo vzdy, ze pojistnovna MUSI vyplatit tolik penez, aby se vse (pro poskozeneho) uvedlo do puvodniho stavu pred nehodou.

0/0
7.1.2015 19:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.