- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co životnost motoru? U dvoutaktů je nižší vzhledem k tomu, že při konkrétních otáčkách za určitý čas vykonají dvojnásobek kompletních pracovních cyklů. Jen aby se ty motory (i vlivem aplikace zlevňujících nebo životnost zkracujících kurvítek) dožily třeba 200000km bez generálky.
Dvojtaktné diesle sa pouzivaly aj počas 2SvV. V bombardéroch.
No když to budou cpát jen do toho auta za 100 tisíc, tak ok.
No takový objev to zase nebude, když dvoutaktní diesel měly traktory Holder.
Ještě, že to titiulek takhle pěkně rozvádí, nejdřív jsem se lekl, že to mohlo být třeba Indické České vysoké učení technické.
Myslím že srovnání s trabantem trochu pokulhává. Trabant byl benzínový dvoutakt a olej se dával do benzínu. Poměr asi 1 : 40 Také to bylo patřičně cítit.
udělejte to jako 4válec o objemu 1,5L a jdu do toho - de-facto by to jelo jako 4taktní osmiválec díky tomu, že každý zdvih je u dvoutaktu pracovní.
No ono to nejsou tak jednoduché počty, ale teoreticky se to tak počítat dá.
Cesi nevi co chteji ! Kdyz dostavame evropske dotace na podporu vyzkumu a vybaveni laboratori, tak vsichni drzkuji ! Pristroje pro nemocnice, to same! . . . Co se motoru tyce, tak by neradeji ty smradlave 4 valce, ktere zerou 8 L !
Muj 4 valec jezdi na benzin za 5.6l na 100km :-P
To české ČVUT technické? :)
To české ČVUT technické? :)