Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nová Škoda Fabia Combi v plné parádě

Kombíková fabia už se dá objednat, naživo ji ale bylo možné vidět jen loni v říjnu na autosalonu v Paříži. Do showroomů navezou první kousky každým dnem. Podívejte se na video nového modelu v akci na české dálnici D11.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M76i14r87o75s79l55a43v 51S67t86e78i20n28e87r 6608644123135

V dnešních bavorských novinách TZ jsem našel článek o Euro NCAP. Je to instituce, která testuje bezpečnost. Za rok 2014 vydala test, v kategorii malých vozů s velkým náskokem vyhrává Škoda Fabia. Dostala plných pět hvězdiček! Tuto hodnotu získala jako jediná ze 14 testovaných vozů, ani VW na ni nedosáhlo. Třeba mezi MPV dosáhla polovička testovaných vozů pouhé tři hvězdičky, pět hvězdiček měl pouze VW Golf Sportsvan.

Škoda se nám zvolna vyvíjí k prémiovým výrobcům- gratulace do Kvasin i do MB!

+1/−3
10.1.2015 20:16

J12a83n 19S26t76a93r38ý 8897890452655

Ji, hotový Rollce-Roys :-D

+3/0
10.1.2015 23:32

J91i17ř20í 14S79c75h75w86a59c29h 8168464888366

No mnohem blíže to má k Rolls-Royce než k tomu tvému Rollce-Roys ;-)

0/0
10.1.2015 23:51
Foto

M87i55r73o72s40l82a17v 59S10t30e16i74n86e23r 6528204873485

Lidičky, co byste si počali s nějakým Rolls-Royce bez k tomu příslušného zámku, nejmíň takové vily, jakou si levně koupil soudruh Mynář!

Máte na to, lít do nádrže 12 litrů na 100 kilometrů?

Ta Fábie vás stejnou trasu zaveze za 4 litry na 100, to je už rozdíl. A v případě nehody vás ochrání víc, než ten staromódní křáp Rolls Royce.

Připomínám přísloví: lepší Fábia na vlastním dvorku, než Rolls-Royce na cizí střeše!

0/−3
11.1.2015 0:27

J32a47n 86S21t13a32r68ý 8687530272235

Za 4 litry možná z kopce...

+3/0
11.1.2015 12:56

P75e24t38r 45M53i46c21h30a39l 2880244591272

Podle euronorem i po rovině. ;-)

+1/0
12.1.2015 0:07

J30a95n 60S69t86a36r64ý 8217420942435

Především má VW Skoda k premiovym výrobcům stejně daleko jako renaultacka Dacia ;-)

+1/−1
11.1.2015 12:54
Foto

M65i66r28o11s55l58a63v 67S78t24e56i83n93e53r 6568344373595

To platilo ještě za Husáka. Jenomže čas nestojí a o tom, jakou kvalitu kdo vyrábí, rozhodnou zákazníci. Dacia například přes nízkou cenu je v Bavorsku vzácný vůz, i Renault, Nissan nebo Citroen se už málokdy vidí. Škoda je tady nejméně 10% vozového parku.

+1/−1
11.1.2015 13:05

J70a28n 35S85t26a33r76ý 8677570362585

Jestli si myslíte ze zákazníci kupují podle kvality, tak jste poněkud naivní. Zkuste se nad tím zamyslet, možná zjistíte že jste napsal nesmysl.

+1/−1
11.1.2015 14:12

P83e56t19r 94M36i88c93h81a52l 2500254421402

Jak kteří. Někteří podle kvality, někteří podle ceny, někteří podle poměru kvalita/cena. A řekl bych, že Škodovka tomu poslednímu kritériu celkem vyhovuje.

0/0
11.1.2015 22:59

P65e72t73r 71K33u20l26i18c38h 9350251712665

vy jste napsal nesmysl. skodovka je pro nemce požadujícího kvalitu vždy a všude dobrou volbou za prijatelne penize

0/0
12.1.2015 0:01

J97a19n 91S52t71a12r54ý 8727520342615

Nevím jak v Německu, ale u nás to co jste napsal neplati určitě. Je mnoho lepších voleb za lepší peníze než nabízí Škodovka.

0/0
14.1.2015 15:35

P11e51t12r 40B90á95č93a 8965546635625

"Škoda se nám zvolna vyvíjí k prémiovým výrobcům"

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.1.2015 18:58

T16o16m67á38š 31H20o86r27a 2589985128825

Problém je, že hodnocení NCAP o skutečné bezpečnosti vozu nic moc nevypovídá, a rozdíl i dvě hvězdičky neznamená že je vůz s menším počtem hvězdiček pro posádku méně bezpečný. Ve skutečnosti to může být naopak.

0/0
12.1.2015 5:51

R27o91m37a79n 97Š90í79m39a 9231694425791

Další pixla na trhu....

+2/0
10.1.2015 18:23

P36e26t29r 63M74a71r19e64č97e68k 1863811659538

Žlutá jí tedy rozhodně nesluší. :-) Ale jinak v pohodě. Škoda že do hatche nedávají nic silnějšího než dýchavičných 81kW.

0/−1
10.1.2015 11:04

J52i54ř69í 68S16c69h72w71a14c49h 8218664798366

no je škoda, že ostřejší (RS) verze zatím není, ale 1.2/81kW bych dýchavičných rozhodně nenazval. 0-100 pod 10 sec nedá řada silnějších motorů ve větších autech....;-)

+2/−1
10.1.2015 14:59

P21e82t35r 88M85a13l63í58k 2108319289885

No kreativisti přes vzhled výrazně pokročili. Auto je nižší a širší ale z profilu mu stále chybí v přední části odpovídající proporce. Na to, že auto pohání pomalu motorek od stěrače, na nižší střední třídu je stále vysoký, krátký a tupý. Asi jen dúsledek prodloužení základního typu dozadu. Jen názor nic víc.

0/0
10.1.2015 9:47

J21a30n 27F72o48ř82t 8193381832191

Fabia není nižší střední, to je Octavia.

+4/−1
10.1.2015 9:57

E66d51u65a91r68d 69H45e91j51l91e46k 8296786930146

Všichni pomlouvači, proč tak kecáte, vždyť to nemusíte kupovat.Mnozí z vás vlastní daleko horší plečku a tady hloupě rozumujete.;-O;-O

0/0
10.1.2015 9:24

P37e80t44r 35B62á42č49a 8515426315895

;-D Edo sedni do sve vylitane Fabie a nerozciluj se ;-)

+2/0
10.1.2015 10:50

R61o75m65a11n 98K37a70c29h23l65í53ř 7933611711220

A český motorista hýká blahem ;-D...

+3/0
10.1.2015 7:48

E79l52i34š84k83a 48K82u47č84e49r68o85v50á 7879752883883

vidím špatně, nebo je ten krám opravdu pomačkaný?

+5/0
9.1.2015 21:20

J36i67ř69í 17S31c32h78w80a75c83h 8428424258106

ano, slepý troll.......

+2/−1
9.1.2015 22:04

T90o11m77á58š 11H68o94r45a 2509925888255

Také jsem myslel že to auto někdo naboural, ale asi je to kreativní myšlení designéra.

+1/0
12.1.2015 5:53

P22a33v48e81l 91K54r94e45u72z38i92g41e14r 7674900510679

No, jsem rád, že přichází nová řada, protože pak vždycky zlevní řada předchozí. A já si dělám zálusk na dvojkového kombíka kolem roku 2011-12. Je to samozřejmě jen jedna z alternativ. Moc se mi vzhledově nelíbí, ale je příjemná na řízení, má nízkou spotřebu i v benzínu a levné náhradní díly. :-) Tak uvidíme, co trojka v sériové výrobě udělá s cenou ojetin. (Každopádně mediální masáž spojená s "náhodně uniklými" videi je trapná.)

+5/−2
9.1.2015 18:34
Foto

J47a90n 45K16o89v67a27ř54í51k 4355959102218

Stejně jako si vybírám partnerku z 80% podle  vzhledu, tak bych si auto které se mi nelíbí nikdy nekoupil. Možná bych si jen zajezdil, ošahal a pak jí vrátil původnímu majiteli. Ale jestli Vám stačí jak jede, tak jste šťastný člověk a máte můj obdiv.

+6/−3
9.1.2015 19:36

J55i46ř68í 49S39c33h84w40a21c13h 8498824958336

no nakonec i u partnerky převáží potřeba dalších vlastností, pokud je jen krásná a vám to stačí, tak časem budete dost nešťastný člověk...;-), ten rozumný nakonec zjistí, že těch vašich zbývající 20% je mnohem důležitějších jak u žen tak i u těch krabic na 4 kolech.

+9/0
9.1.2015 22:00

P19e36t89r 62B77á58č39a 8595346705695

Hlavne nazor "prijemna na rizeni" je pekna pitomost, to autor sedel asi nejlip tak ve Felicii.

+1/0
10.1.2015 10:51

M69i96l51a80n 80M98u57s75i32l 4973681552725

Jestli jde o to, aby se dobře řídila, tak si spíš kupte jedničkovou..

+1/0
10.1.2015 9:07

V55e86n11d83u50l66a 36F79a98i14f49e95r22o74v70á 4388501843499

Na mě je bohužel pořád moc krabicoidní, oproti Fabi von Trabi tam určitý pokrok je, ale jinak škoda, mohlo to být mnohem lepší:-(

+5/−1
9.1.2015 17:40

P27e67t58r 34M36a64r87e14č80e37k 1333771319348

Inu , každému se nelíbí křivky bez ladu a skladu. Ala Hjundé nebo Toyota. A soudě podle prodejů  , konzervativnější design stále výrazně vítězí.

0/0
10.1.2015 10:57

L16i22b20o32r 59G60o30n31d73e57k 2317793520397

v plné parádě a v barvách pro Telecom...?

+2/0
9.1.2015 17:16

M23i18r58o64s49l43a28v 18K66r81a30h56u27l88í14k 6547924914

prý v plné parádě a přitom je špinavá jak čunčo :-) Ty nadpisy jsou fakt srandovní.

Ale jinak je to fakt pěkné auto a bude to asi hodně dobře prodávané. Osobně bych šel mnohem raději do Fabule než do Rapida.

+2/−2
9.1.2015 14:34

M39a72r61i24a50n 16K76a36r27a46b24a 4283201270152

Kombíková Fábia sa mi vždy viac páčila ako krátka verzia a to platí hlavne o novej. Je v segmente kde nemá moc ázijskej konkurencie. Do mesta + ako mini rodinne vozitko ak mate 1 male dieta ideál. Btw, bol jej tu vytýkaný strohý design, hold asi lepšia minikrabica, ako na minipriestore vymýšlať s krivkami a designovými výstrelkami. Držím palce nech sa dobre predáva! R^

+1/−3
9.1.2015 9:14

J33a64n 46J18a24n20e48č14e58k 9930313270146

Podle té hudby u videa teda nejste moc Charlie ;-D

0/−1
9.1.2015 8:39

M66a37r91t10i95n 16Š38t45ě62p86á90n21e50k 3317323103121

Hudba hrozna, na auto si pockam az uvidim nazivo. Ale jak jsem to slysel, mel jsem chut zajit do kostela si vycistit hlavu. A to jsem neverici pes.

0/−1
9.1.2015 8:53

P43e27t82r 47B12á77č64a 8505436965175

Solidne odporna krabice, jeste v te krasne zlute.

No nastesti narod zemanovcu uz rychle predobjednava ;-D

+3/−16
9.1.2015 1:27

O54n56d57r23e24j 76M40a21r17e77c65e33k 3360938820425

nechci působit jako kverulant, ale co má Zeman společného s Fabií? Zeman má vetší spotřebu, emise taky, v nadstandartní výbavě jsou akorat starky bez filtru a bechča což zase Fabia nemá, design je věc vkusu, ale...

+6/0
9.1.2015 10:12

P23e17t22r 76B30á30č20a 8915536625635

buranstvi

+2/−6
9.1.2015 16:46

O32n39d83r54e48j 58M25a30r84e55c78e13k 3710658980725

Moc něchápu, co všichni kritizujete. Fabia je masové auto. Nemůže být ani výstřední ani usedlá. prostě musí oslovit masy lidí. A to se ji daří. Za základ 235t to ve výsledku není zase tolik. Kdyby bylo, asi se neprodá. A jelikož se Fabie celkem ůspěšně nějakej pátek prodávají tak poměr ceny ku kvalitě asi tak špatný nebude.

Druhá věc je motorizace. V tomhle jdou bohužel dolu skoro všechny automobilky. Jediná výrazná je snad Mazda, kde jsou ještě krásný atmosféry a jak nemám rád japonce, šestka je prostě povedená. 

A že za 230 tisíc můžete mít skvělou ojetinu? Jasně, za 230 si dokážu představit tucty aut, který bych si pořídil. Nic méně například jako firemní pro zaměstnance asi jetýho třílitrovýho Bawora nekoupíte že :-) Ale všichni chytří :D

+24/−1
8.1.2015 23:15

P18e59t84r 69M40i89c10h43a30l 2330154631912

R^

+4/0
8.1.2015 23:24

P92a34v82e40l 31N91o61v91á56k 7791766579893

pokud se budem bavit o ojetině jako o třílitrovému Bavoru tak to bude spíš odlítaný auto už :D

+1/−1
8.1.2015 23:27

O20n76d24r43e13j 26M45a59r79e11c52e28k 3430988330295

to je další otázka. BMW jsem pár vlastnil, a třeba nejzajímavější kousek byla 525e z roku 86. Rok a půl zarástala v trávě než jsem se ji ujal. Na tachometru 250 000km, udělalo se uložení zadní nápravy, svice a oleje a dva dny na to jsem s tim vyrazil do toskanska. 525e je 2,7l R6. S tim autem jsem najezdil za další 2,5 roku přes 150 000 km bez zásadnějšího zásahu, motor jezdil okolo 8l - 10l benzínu. Čili auto s půl mega rozhodně vylítaný nebylo. 

To je totiž další český fenomén. Jak má auto víc jak 150 000km je to vylítaná vrána. Nic méně vylítanou vránu z toho dělají majitelé, když má vůz poctivou údržbu vydrží i 1mil km... Čili zase až tak nezáleží na nájezdu jako na tom, jak se k tomu chovám: Nedávám tomu čočku za studena, před vypnutím motoru nechám oddychnout turbo, pravidelný servisní prohlídky atp.

+10/0
8.1.2015 23:35

J62a55n 33Š41p89e63c63i26á21n 2240840329259

Báwo vydrzí. Já zase měl Audi 100 z roku 86. Po revoluci byla zánovní dovozenina. V roce 2007 se mi uz vsichni smali,at se toho zbavim. Mela na tachometru 730tis z vetsiny dalnicni.

Ctvrty motor,treti prevodovka,druhy sedacky,loziska kazdorocni problem. Vsecko opraveny doma v garazi. Dily levne jak na š120. Postupne jsem povymenoval snad vsechno. A vozil jsm se v limuzine. Auto tenkrat nebylo spotrebni vec. U skodovky je cena zaroven pocet km,ktery bude mit na vrakovisti.

0/−2
9.1.2015 8:55

O27n49d17r55e95j 85M82a96r69e52c14e21k 3720588350585

No já nevím, já třeba na BMW krom rozvodů, olejů a dalšího spotřebního materiálu nic měnit nemusel. Co jsem vymšnil byl ještě dif za delší z dieslového motoru, protože jsem jezdil nejvíc dálnice. A když jedete 160, máte 3000ot/min.... paráda.

+1/0
9.1.2015 9:58

M21i67r46o38s59l66a26v 22K40r78a95h90u91l28í85k 6767374144

ojeté BMW je sázka do loterie, já třeba 3x prohrál ;-D

Ano je to super svezení, ale přidávám se k názoru že auto co má přes 200tkm je prostě rizikovka a je lepší to nebrat. Ale třeba jsem byl jen smolař. A ne opravdu jsem nekupoval bez prověření v servisech STK atd. :-)

Ale zase účel to splnilo, měl jsem najezděno něco s 3l benzínem, takže jsem si to období "Chci silné auto" užil a teď bych se spokojil i Yarisem 1.0 nebo klidně s novou fabulou. Už nikam nespěchám. 

Ale když jsem měl bramboráka, tak jsem sice jezdil občas svižněji, ale bezpečně. Nikdy se na nikoho nelepím nebo nepředjíždím, když tam nemám místo s velkou rezervou. 

Předpisy prostě čas od času poruším (jako asi každý jiný), ale neomezit a neohrozit je pro mě alfa omega za volantem ať řídím cokoli kdekoli.

0/0
9.1.2015 14:43

O83n25d69r31e73j 55M29a18r89e95c97e82k 3780948270875

já prohrál jen 1x ;-D

ale to je to co píšu, buď se o to šlověk stará a pak to funguje a nebo ne. Lidi na to kašlou. Pak kupovat auta typu BMW či klidně i Mondeo kde vstřik je z x tisíc je prostě problém. V ČR je to: Už do toho nebudu investovat, dojezdim před stk prodám. Kamarád kupoval od Švýcara auto a ten vše na něm udělal, od brzd až po vyvaření aby si ho nemohl dobírat za to, že je něco zle...

Holt mentalita...

0/0
9.1.2015 15:32

M60i57l68a19n 84M48u52s25i63l 4773101152685

Jezdil sem s X5, po 300000 odešla převodovka a v autorizovaném servise se divili že to najelo tolik.. Když bych si ještě někdy MUSEL koupit BMW tak starší opravdu nemá cenu..

0/0
10.1.2015 9:12
Foto

M64i68r87o50s51l84a78v 38S13t77e49i39n76e87r 6308944513275

Já jsem od 1972 do 2013 jezdil výhradně v Mercedesech - nejdřív  220/8, potom W123 200D, ten mi byl moc pomalý, tak jsem koupil 240D, to bylo už jiné kafe- potom E250D, ale limo je nepraktické, potom E250 DT, ten kombík byl snad to nejlepší, co v minulém století bylo k mání. Později W210 E270CDIT, to bylo už docela jiné auto, rychlost 240 km/h jsem si zkusil jenom na chvilku, jinak spíš tak 150-160. Všechny Mercedesy jsem prodával v perfektním stavu s najetými 380- 400 tisíci km. Pořizovací cena byla vždy vysoká, ale do oprav, až na ten E270CDI, jsem neinvestoval skoro nic. U E270 CDIT mi netěsnily vstřiky, urezavěla mi patka předního levého pera. Takové závady bych u prémiového vozu nečekal.

Mám teď malý vůz, Yeti 4x4, skoro 30 tis km 1 + a půl roku, zatím dílnu neviděl. Docela tomu věřím, že to je držák a hlavně opravdu se s tím dobře jezdí.

0/0
11.1.2015 0:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.