Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nová Škoda Fabia Combi v plné parádě

Kombíková fabia už se dá objednat, naživo ji ale bylo možné vidět jen loni v říjnu na autosalonu v Paříži. Do showroomů navezou první kousky každým dnem. Podívejte se na video nového modelu v akci na české dálnici D11.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M84i76r51o33s61l28a12v 17S34t66e49i22n70e56r 4180852530176

V dnešních bavorských novinách TZ jsem našel článek o Euro NCAP. Je to instituce, která testuje bezpečnost. Za rok 2014 vydala test, v kategorii malých vozů s velkým náskokem vyhrává Škoda Fabia. Dostala plných pět hvězdiček! Tuto hodnotu získala jako jediná ze 14 testovaných vozů, ani VW na ni nedosáhlo. Třeba mezi MPV dosáhla polovička testovaných vozů pouhé tři hvězdičky, pět hvězdiček měl pouze VW Golf Sportsvan.

Škoda se nám zvolna vyvíjí k prémiovým výrobcům- gratulace do Kvasin i do MB!

+1/−3
10.1.2015 20:16

J78a11n 31S21t96a79r79ý 8687880842195

Ji, hotový Rollce-Roys :-D

+3/0
10.1.2015 23:32

J40i10ř63í 28S64c19h94w42a21c20h 8728864728416

No mnohem blíže to má k Rolls-Royce než k tomu tvému Rollce-Roys ;-)

0/0
10.1.2015 23:51
Foto

M86i81r58o74s17l38a50v 17S20t11e70i92n73e79r 4710522910386

Lidičky, co byste si počali s nějakým Rolls-Royce bez k tomu příslušného zámku, nejmíň takové vily, jakou si levně koupil soudruh Mynář!

Máte na to, lít do nádrže 12 litrů na 100 kilometrů?

Ta Fábie vás stejnou trasu zaveze za 4 litry na 100, to je už rozdíl. A v případě nehody vás ochrání víc, než ten staromódní křáp Rolls Royce.

Připomínám přísloví: lepší Fábia na vlastním dvorku, než Rolls-Royce na cizí střeše!

0/−3
11.1.2015 0:27

J26a97n 93S66t85a92r16ý 8477220532415

Za 4 litry možná z kopce...

+3/0
11.1.2015 12:56

P96e15t23r 57M78i19c96h30a92l 2800564671332

Podle euronorem i po rovině. ;-)

+1/0
12.1.2015 0:07

J88a61n 57S70t44a25r69ý 8677270432695

Především má VW Skoda k premiovym výrobcům stejně daleko jako renaultacka Dacia ;-)

+1/−1
11.1.2015 12:54
Foto

M73i47r29o95s64l68a69v 25S96t74e23i95n56e44r 4940692730316

To platilo ještě za Husáka. Jenomže čas nestojí a o tom, jakou kvalitu kdo vyrábí, rozhodnou zákazníci. Dacia například přes nízkou cenu je v Bavorsku vzácný vůz, i Renault, Nissan nebo Citroen se už málokdy vidí. Škoda je tady nejméně 10% vozového parku.

+1/−1
11.1.2015 13:05

J98a57n 69S39t70a76r34ý 8457440122965

Jestli si myslíte ze zákazníci kupují podle kvality, tak jste poněkud naivní. Zkuste se nad tím zamyslet, možná zjistíte že jste napsal nesmysl.

+1/−1
11.1.2015 14:12

P82e73t78r 70M52i82c40h89a11l 2650334211402

Jak kteří. Někteří podle kvality, někteří podle ceny, někteří podle poměru kvalita/cena. A řekl bych, že Škodovka tomu poslednímu kritériu celkem vyhovuje.

0/0
11.1.2015 22:59

P70e57t75r 65K10u35l49i54c95h 9450281852105

vy jste napsal nesmysl. skodovka je pro nemce požadujícího kvalitu vždy a všude dobrou volbou za prijatelne penize

0/0
12.1.2015 0:01

J44a76n 51S71t29a33r66ý 8277230112435

Nevím jak v Německu, ale u nás to co jste napsal neplati určitě. Je mnoho lepších voleb za lepší peníze než nabízí Škodovka.

0/0
14.1.2015 15:35

P34e14t60r 63B78á72č65a 8745456385675

"Škoda se nám zvolna vyvíjí k prémiovým výrobcům"

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.1.2015 18:58

T22o10m67á45š 19H61o52r85a 2379595838525

Problém je, že hodnocení NCAP o skutečné bezpečnosti vozu nic moc nevypovídá, a rozdíl i dvě hvězdičky neznamená že je vůz s menším počtem hvězdiček pro posádku méně bezpečný. Ve skutečnosti to může být naopak.

0/0
12.1.2015 5:51

R48o63m48a39n 45Š10í53m23a 9561564415401

Další pixla na trhu....

+2/0
10.1.2015 18:23

P94e73t85r 74M33a78r53e49č71e76k 1633501139838

Žlutá jí tedy rozhodně nesluší. :-) Ale jinak v pohodě. Škoda že do hatche nedávají nic silnějšího než dýchavičných 81kW.

0/−1
10.1.2015 11:04

J24i14ř74í 37S72c83h49w61a22c98h 8408434308746

no je škoda, že ostřejší (RS) verze zatím není, ale 1.2/81kW bych dýchavičných rozhodně nenazval. 0-100 pod 10 sec nedá řada silnějších motorů ve větších autech....;-)

+2/−1
10.1.2015 14:59

P91e25t20r 65M67a37l49í44k 2758769629585

No kreativisti přes vzhled výrazně pokročili. Auto je nižší a širší ale z profilu mu stále chybí v přední části odpovídající proporce. Na to, že auto pohání pomalu motorek od stěrače, na nižší střední třídu je stále vysoký, krátký a tupý. Asi jen dúsledek prodloužení základního typu dozadu. Jen názor nic víc.

0/0
10.1.2015 9:47

J15a44n 79F71o98ř96t 8353611842481

Fabia není nižší střední, to je Octavia.

+4/−1
10.1.2015 9:57

E47d29u83a57r90d 43H61e85j43l89e58k 8786576550656

Všichni pomlouvači, proč tak kecáte, vždyť to nemusíte kupovat.Mnozí z vás vlastní daleko horší plečku a tady hloupě rozumujete.;-O;-O

0/0
10.1.2015 9:24

P97e81t74r 43B79á38č97a 8735246785155

;-D Edo sedni do sve vylitane Fabie a nerozciluj se ;-)

+2/0
10.1.2015 10:50

R80o50m10a43n 17K67a88c52h77l89í81ř 7203461151810

A český motorista hýká blahem ;-D...

+3/0
10.1.2015 7:48

E89l42i72š98k36a 86K33u15č11e24r60o27v15á 7209482553683

vidím špatně, nebo je ten krám opravdu pomačkaný?

+5/0
9.1.2015 21:20

J78i84ř62í 20S85c10h81w90a88c14h 8778744268706

ano, slepý troll.......

+2/−1
9.1.2015 22:04

T38o38m96á48š 64H11o25r51a 2289565458985

Také jsem myslel že to auto někdo naboural, ale asi je to kreativní myšlení designéra.

+1/0
12.1.2015 5:53

P28a56v49e83l 42K38r44e22u41z60i52g70e13r 7424890170469

No, jsem rád, že přichází nová řada, protože pak vždycky zlevní řada předchozí. A já si dělám zálusk na dvojkového kombíka kolem roku 2011-12. Je to samozřejmě jen jedna z alternativ. Moc se mi vzhledově nelíbí, ale je příjemná na řízení, má nízkou spotřebu i v benzínu a levné náhradní díly. :-) Tak uvidíme, co trojka v sériové výrobě udělá s cenou ojetin. (Každopádně mediální masáž spojená s "náhodně uniklými" videi je trapná.)

+5/−2
9.1.2015 18:34
Foto

J81a55n 39K83o52v31a88ř17í71k 4825549532368

Stejně jako si vybírám partnerku z 80% podle  vzhledu, tak bych si auto které se mi nelíbí nikdy nekoupil. Možná bych si jen zajezdil, ošahal a pak jí vrátil původnímu majiteli. Ale jestli Vám stačí jak jede, tak jste šťastný člověk a máte můj obdiv.

+6/−3
9.1.2015 19:36

J66i15ř74í 86S80c35h50w15a71c49h 8408134398766

no nakonec i u partnerky převáží potřeba dalších vlastností, pokud je jen krásná a vám to stačí, tak časem budete dost nešťastný člověk...;-), ten rozumný nakonec zjistí, že těch vašich zbývající 20% je mnohem důležitějších jak u žen tak i u těch krabic na 4 kolech.

+9/0
9.1.2015 22:00

P84e35t44r 32B20á17č15a 8455116155245

Hlavne nazor "prijemna na rizeni" je pekna pitomost, to autor sedel asi nejlip tak ve Felicii.

+1/0
10.1.2015 10:51

M74i34l60a75n 69M54u89s68i15l 4933461952265

Jestli jde o to, aby se dobře řídila, tak si spíš kupte jedničkovou..

+1/0
10.1.2015 9:07

V60e63n66d40u20l15a 97F80a23i53f13e81r37o60v43á 4468301313139

Na mě je bohužel pořád moc krabicoidní, oproti Fabi von Trabi tam určitý pokrok je, ale jinak škoda, mohlo to být mnohem lepší:-(

+5/−1
9.1.2015 17:40

P69e71t16r 11M89a39r11e94č50e44k 1333821489398

Inu , každému se nelíbí křivky bez ladu a skladu. Ala Hjundé nebo Toyota. A soudě podle prodejů  , konzervativnější design stále výrazně vítězí.

0/0
10.1.2015 10:57

L27i71b55o50r 73G35o95n16d43e60k 2797563930427

v plné parádě a v barvách pro Telecom...?

+2/0
9.1.2015 17:16

M93i55r31o84s72l42a35v 53K54r62a75h11u18l20í57k 6457894694

prý v plné parádě a přitom je špinavá jak čunčo :-) Ty nadpisy jsou fakt srandovní.

Ale jinak je to fakt pěkné auto a bude to asi hodně dobře prodávané. Osobně bych šel mnohem raději do Fabule než do Rapida.

+2/−2
9.1.2015 14:34

M64a51r19i87a86n 95K55a94r17a62b38a 4543301420442

Kombíková Fábia sa mi vždy viac páčila ako krátka verzia a to platí hlavne o novej. Je v segmente kde nemá moc ázijskej konkurencie. Do mesta + ako mini rodinne vozitko ak mate 1 male dieta ideál. Btw, bol jej tu vytýkaný strohý design, hold asi lepšia minikrabica, ako na minipriestore vymýšlať s krivkami a designovými výstrelkami. Držím palce nech sa dobre predáva! R^

+1/−3
9.1.2015 9:14

J67a10n 93J22a47n20e15č13e72k 9270923730726

Podle té hudby u videa teda nejste moc Charlie ;-D

0/−1
9.1.2015 8:39

M26a85r58t96i70n 19Š91t51ě32p15á68n35e38k 3767353723241

Hudba hrozna, na auto si pockam az uvidim nazivo. Ale jak jsem to slysel, mel jsem chut zajit do kostela si vycistit hlavu. A to jsem neverici pes.

0/−1
9.1.2015 8:53

P98e41t42r 65B50á19č63a 8325516595585

Solidne odporna krabice, jeste v te krasne zlute.

No nastesti narod zemanovcu uz rychle predobjednava ;-D

+3/−16
9.1.2015 1:27

O48n45d69r92e31j 82M78a31r13e41c83e20k 3500928440945

nechci působit jako kverulant, ale co má Zeman společného s Fabií? Zeman má vetší spotřebu, emise taky, v nadstandartní výbavě jsou akorat starky bez filtru a bechča což zase Fabia nemá, design je věc vkusu, ale...

+6/0
9.1.2015 10:12

P34e86t18r 43B79á39č58a 8275606415165

buranstvi

+2/−6
9.1.2015 16:46

O75n75d93r73e28j 59M42a12r86e45c74e14k 3550968130685

Moc něchápu, co všichni kritizujete. Fabia je masové auto. Nemůže být ani výstřední ani usedlá. prostě musí oslovit masy lidí. A to se ji daří. Za základ 235t to ve výsledku není zase tolik. Kdyby bylo, asi se neprodá. A jelikož se Fabie celkem ůspěšně nějakej pátek prodávají tak poměr ceny ku kvalitě asi tak špatný nebude.

Druhá věc je motorizace. V tomhle jdou bohužel dolu skoro všechny automobilky. Jediná výrazná je snad Mazda, kde jsou ještě krásný atmosféry a jak nemám rád japonce, šestka je prostě povedená. 

A že za 230 tisíc můžete mít skvělou ojetinu? Jasně, za 230 si dokážu představit tucty aut, který bych si pořídil. Nic méně například jako firemní pro zaměstnance asi jetýho třílitrovýho Bawora nekoupíte že :-) Ale všichni chytří :D

+24/−1
8.1.2015 23:15

P82e25t31r 91M72i15c24h38a45l 2420254781182

R^

+4/0
8.1.2015 23:24

P86a51v41e88l 75N13o54v19á66k 7641596179893

pokud se budem bavit o ojetině jako o třílitrovému Bavoru tak to bude spíš odlítaný auto už :D

+1/−1
8.1.2015 23:27

O57n58d59r81e62j 45M76a69r74e12c39e49k 3430698610645

to je další otázka. BMW jsem pár vlastnil, a třeba nejzajímavější kousek byla 525e z roku 86. Rok a půl zarástala v trávě než jsem se ji ujal. Na tachometru 250 000km, udělalo se uložení zadní nápravy, svice a oleje a dva dny na to jsem s tim vyrazil do toskanska. 525e je 2,7l R6. S tim autem jsem najezdil za další 2,5 roku přes 150 000 km bez zásadnějšího zásahu, motor jezdil okolo 8l - 10l benzínu. Čili auto s půl mega rozhodně vylítaný nebylo. 

To je totiž další český fenomén. Jak má auto víc jak 150 000km je to vylítaná vrána. Nic méně vylítanou vránu z toho dělají majitelé, když má vůz poctivou údržbu vydrží i 1mil km... Čili zase až tak nezáleží na nájezdu jako na tom, jak se k tomu chovám: Nedávám tomu čočku za studena, před vypnutím motoru nechám oddychnout turbo, pravidelný servisní prohlídky atp.

+10/0
8.1.2015 23:35

J38a84n 44Š63p93e98c92i42á24n 2780930579599

Báwo vydrzí. Já zase měl Audi 100 z roku 86. Po revoluci byla zánovní dovozenina. V roce 2007 se mi uz vsichni smali,at se toho zbavim. Mela na tachometru 730tis z vetsiny dalnicni.

Ctvrty motor,treti prevodovka,druhy sedacky,loziska kazdorocni problem. Vsecko opraveny doma v garazi. Dily levne jak na š120. Postupne jsem povymenoval snad vsechno. A vozil jsm se v limuzine. Auto tenkrat nebylo spotrebni vec. U skodovky je cena zaroven pocet km,ktery bude mit na vrakovisti.

0/−2
9.1.2015 8:55

O25n60d70r83e81j 56M64a78r62e79c78e12k 3470228490125

No já nevím, já třeba na BMW krom rozvodů, olejů a dalšího spotřebního materiálu nic měnit nemusel. Co jsem vymšnil byl ještě dif za delší z dieslového motoru, protože jsem jezdil nejvíc dálnice. A když jedete 160, máte 3000ot/min.... paráda.

+1/0
9.1.2015 9:58

M49i42r42o92s53l37a78v 25K53r95a58h65u26l66í82k 6517284204

ojeté BMW je sázka do loterie, já třeba 3x prohrál ;-D

Ano je to super svezení, ale přidávám se k názoru že auto co má přes 200tkm je prostě rizikovka a je lepší to nebrat. Ale třeba jsem byl jen smolař. A ne opravdu jsem nekupoval bez prověření v servisech STK atd. :-)

Ale zase účel to splnilo, měl jsem najezděno něco s 3l benzínem, takže jsem si to období "Chci silné auto" užil a teď bych se spokojil i Yarisem 1.0 nebo klidně s novou fabulou. Už nikam nespěchám. 

Ale když jsem měl bramboráka, tak jsem sice jezdil občas svižněji, ale bezpečně. Nikdy se na nikoho nelepím nebo nepředjíždím, když tam nemám místo s velkou rezervou. 

Předpisy prostě čas od času poruším (jako asi každý jiný), ale neomezit a neohrozit je pro mě alfa omega za volantem ať řídím cokoli kdekoli.

0/0
9.1.2015 14:43

O58n51d68r64e61j 23M96a85r75e14c64e60k 3550858520405

já prohrál jen 1x ;-D

ale to je to co píšu, buď se o to šlověk stará a pak to funguje a nebo ne. Lidi na to kašlou. Pak kupovat auta typu BMW či klidně i Mondeo kde vstřik je z x tisíc je prostě problém. V ČR je to: Už do toho nebudu investovat, dojezdim před stk prodám. Kamarád kupoval od Švýcara auto a ten vše na něm udělal, od brzd až po vyvaření aby si ho nemohl dobírat za to, že je něco zle...

Holt mentalita...

0/0
9.1.2015 15:32

M74i46l61a64n 16M86u80s55i39l 4843961972615

Jezdil sem s X5, po 300000 odešla převodovka a v autorizovaném servise se divili že to najelo tolik.. Když bych si ještě někdy MUSEL koupit BMW tak starší opravdu nemá cenu..

0/0
10.1.2015 9:12
Foto

M94i96r37o82s37l62a97v 42S83t80e28i94n66e61r 4740592920506

Já jsem od 1972 do 2013 jezdil výhradně v Mercedesech - nejdřív  220/8, potom W123 200D, ten mi byl moc pomalý, tak jsem koupil 240D, to bylo už jiné kafe- potom E250D, ale limo je nepraktické, potom E250 DT, ten kombík byl snad to nejlepší, co v minulém století bylo k mání. Později W210 E270CDIT, to bylo už docela jiné auto, rychlost 240 km/h jsem si zkusil jenom na chvilku, jinak spíš tak 150-160. Všechny Mercedesy jsem prodával v perfektním stavu s najetými 380- 400 tisíci km. Pořizovací cena byla vždy vysoká, ale do oprav, až na ten E270CDI, jsem neinvestoval skoro nic. U E270 CDIT mi netěsnily vstřiky, urezavěla mi patka předního levého pera. Takové závady bych u prémiového vozu nečekal.

Mám teď malý vůz, Yeti 4x4, skoro 30 tis km 1 + a půl roku, zatím dílnu neviděl. Docela tomu věřím, že to je držák a hlavně opravdu se s tím dobře jezdí.

0/0
11.1.2015 0:43







Najdete na iDNES.cz