Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Peugeot se stěhuje z Paříže. Nebojí se, šetří

Rozhodně to není kvůli tragédii, která se tento týden stala ve francouzské metropoli, značka jednoduše šetří, kde se dá. Peugeot, který je také vlastníkem značky Citroën, v roce 2017 přesune své ústředí z centra Paříže na západní předměstí. Už je to oficiální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25i78c72h85a96l 44F21r88ý75d55a 1512659573362

Ve kterém století se narodil ten pán pane redaktore?

+2/0
10.1.2015 17:02

R84e67n26é 28Z39a36c82h 9167200645467

Peugeoty vyjíždí snad už z fabriky jako porouchaná auta. Polotovar typu dodělej doma. Měl jsem Peugeota, dobré na něm nebylo snad vůbec nic. Věčně parkoval v autoservisu a co peněz jsem tam do něj nastrkal. Kvalita Peugeota, katastrofa. Byl jsem rád, když jsem jej nakonec levně a se ztrátou prodal.

Jmenovitě: Motor jak tak, ale kolem motoru, chlazení netěsnosti, termostat bylo nutno pravidelně vyměňovat, věčně třeba opravovat regulaci topení. 

Brzdová soustava bída, ruční brzda katastrofa. Před STK bylo nutno dát opravit, vydržela funkční tak dva měsíce. Kotouče rezivěly, ložiska kol každou chvíli hučela, oprava nákladná.

Zadní pérování vrzající, oprava za 15 tisíc. Prostě na co člověk sáhnul se sypalo. Jen ten motor tam byl OK, ale motor není auto, dá se říct, motor je jen půl auta, stejně mi dvakrát prasklo těsnění pod hlavou a jednou praskla celá hlava, takže ani ten motor tam není žádný zázrak.

+2/−10
10.1.2015 11:50

I15g55n48á17c 56M16r11k88v50i63č66k70a 2838382849845

nemáte si kupovat 10 let starej šrot s nájezdem 350 000...

+7/0
10.1.2015 12:09

P92e68t59r 30B18ř79é38ť88a 26N13o37v34á46k 8360423726610

já bych přidal ještě dalších 10let dle popisu závad ;-D

0/0
12.1.2015 8:35

J31a60n 39J64a50n68e97č44e63k 9670843300106

"dvakrát prasklo těsnění pod hlavou a jednou praskla celá hlava"

Hlavní závada je tedy mezi volantem a sedačkou ;-D

+8/0
10.1.2015 13:42

L55u43k11á50š 96S22k51o14p25a95l 9746198285401

Měl jsem 205, 406, 407 a 508 .... 205 bylo pravda auto z roku 1983, ale prostě mě bavilo. Inu první auto. 406 benzín, bez problémů. Při prodeji měl 250tis, pouze výměna spotřebáku. 407 při prodeji 130tis, HDI motor naprosto bez problémů, turbo naprosto v pohodě, elektronika taky (v porovnání s firemní oktávkou, která má repas turba od 100tis pravidelně), a nyní 60tis s novou 508 naprosto bez problémů. Mám možnost porovnání s různými značkami, co máme ve firmě a rozhodně není Peugeot o nic víc poruchovější, spíše naopak. Do oktávky musíte dolít 1l oleje na 5tis km a každému to přijde normální.. mě ne :) a tak bych mohl pokračovat dál ..;)

+5/0
10.1.2015 13:46

J12i73ř64í 14S36c34h96w32a17c34h 8558384278906

mno tak srovnávat auto ve služebním a soukromém zatížení není úplně košér....

+3/0
10.1.2015 13:52

L31u72k26á70š 13S94k12o80p89a45l 9856448595201

Nemyslím auta, která plundruje 5 obchodníků společně. Myslím auta, která jsou sice firemní, ale přidělená konkrétní osobě, které se o ně starají defakto jako o soukromé, pokud nechtějí jezdit v plečce... Tak pro info, BMW X5 spousta problémů, nakonec výměna vstřiků v 60ti a 100tis. Audi A5, výměna motoru ve 30ti tis. z důvodu spotřeby oleje, Subaru, výměna části motoru v 35tis, neustálé problémy s filtrem pevných částic, výměna filtru ve 130tis (pro info, výměna FAP u Subaru stojí 80tis), Oktávka II, problémy s turbem od 100tis prakticky nepřetržitě.. atd :) Prostě žádný kult německých ani jiných aut neexistuje...

+2/0
10.1.2015 14:00

J26i44ř42í 89S40c49h67w42a88c13h 8808924758576

no rozhodně to není záruka chování jako k vlastnímu;-), palivo neplatí ze svého, opravy taky ne, tak to většinou "šlapou" více, nějaký díry na silnici taky moc neřeší atd. atd.

+1/0
10.1.2015 14:27

R21o93m26a51n 83Š33í23m92a 9321584485241

Je to úplně jedno...já když sedmu z 307 do služební oktávky, tak je to jako když vlezu do traktoru...motor jak multikára, sedačky na nic a podvozek skáče jak nadmutá koza. Zlatej peugeot.

+6/−3
10.1.2015 18:12

J44i98ř91í 73S68c50h88w47a21c89h 8888224478856

není to úplně jedno, protože se tu bavíme o něčem úplně jiném :-P

0/0
10.1.2015 20:05

R50o62m40a36n 67Š32í11m36a 9331784505691

Too nevím co jsem to měl za šrot. Já měl 205 1,9D, auto k neutahání, pak 206 1,9D a naprosta spokojenost 160tisic bez problemu. Ted mam 307SW 2.0 HDI 110KW a tady jsem měl problém jen se startérem, ale vyměnil jsem uhlíky za 200Kč a šlape jak hodinky. Mam najeto 186tisic a nemůžu si stěžovat. Další auto až budu kupovat, tak chci Citroen C5 combi.

+4/0
10.1.2015 18:10

J92a75r86o13s50l19a40v91a 35N33o42v96á 5388227528850

Teď jezdím v 307 SW 1,6 16V, má 190 000 a zatím jen liju benzín a náplň do ostřikovačů. Ostatní jen při pravidelných prohlídkách. Jenže teď ho chce dcera a mě stačí menší. Měla jsem i 206 1,4 a to bylo taky bezva auto. Než nám ho zrušil trouba, co jel na červenou... Švagr má 3008 2,0D a je moc spokojený.

0/0
10.1.2015 19:04

F20r10a14n36t39i45š46e71k 40B91e32r80d91a 5422726689941

Vy jste Andersen!

S velkou pravděpodobností jste koupil starou plečku s pochybnou minulostí a nikoliv nový vůz, který je jako každé jiné nové auto pod zárukou buď časovou nebo kilometrovou. Ale já spíš tipuji, že budete takový ten běžný netový mluvka.

Já sám vlastním VW Passat Variant a jak píšu dole v jiném příspěvku máme ve firmě několik Peugeotů a to včetně užitkových. Nikdy bych si nedovolil Passata s Peugeotem srovnávat, ale to vaše hodnocení je opravdu spíš plivnutí, než relevantní názor a to vám píše člověk, který pravidelně přesedá z VW do 508 nebo 308sw.

+5/0
10.1.2015 22:30

J27a80r95o71s34l85a48v12a 16N93o25v39á 5968387388200

Obávám se, že jestli Peugeot spolu se svými prodejci bude pokračovat ve stávajícím stylu prodeje, nebude co restrukturalizovat.

Koncem září 2014 jsem si u autorizovaného prodejce objednala 208 ve standardní výbavě a dodneška ji nemám! 8-o Nikdo se neobtěžoval aspoň zavolat a říct: "Omlouváme se, ale výrobce má skluz.". Peugeotů máme v rodině víc, jsme s nimi spokojeni, ale fakt přemýšlím, že odstoupím od smlouvy a budu hledat jinou značku. Já totiž potřebuji auto k ježdění a ne čekat, až se výrobce uráčí. ;-€

+4/−1
10.1.2015 9:55

V58l49a23d78i46m42í63r 39F50i41b20i27g18e20r 5434891691374

Na některá auta se čeká u přes půl roku, tak máte ještě čas, ale informovat kdy to asi bude by bylo na místě. Pokud se na auto čeká tak dlouho a automobilka je ve ztrátě, tak buď na každém autě prodělává(proto nespěchá) nebo nemá kapacity na výrobu ale v tom případě nechápu že se zavírají továrny koncernu PSA.

0/0
10.1.2015 10:33

J43a93r71o89s48l74a27v 87D36r38o51b55n10ý 6946928527807

208 se vyrábí v Trnavě. Čekání na ni je velmi podezřelé, když tam vynechávají směny a lidi posílají za 70% platů domů

0/0
10.1.2015 11:02

V83l32a55d25i79m47í41r 41F82i54b37i83g97e82r 5814491371114

Možná nemají všechny komponenty na montáž finálního vozu jinak si to posílání lidí domů i když mají zakázky nechápu.

0/0
10.1.2015 22:15

F93r25a85n59t73i13š29e54k 36B10e97r84d20a 5322246679611

My mám ve firmě tři nové 308sw, objednávali jsme je v srpnu (8.) a v listopadu (11.) dorazily. O lhůtě jsme byli informováni, respektive nám bylo řečeno, že máme počítat zhruba se 3-4 měsíci. Auta jsou v nejvíce vybavené verzi Allure + ještě nějaká výbava navíc. Takže jste asi padla na blbce a doporučuji si stěžovat u jeho nadřízených.

+2/0
10.1.2015 11:25

J15a46r81o27s24l33a57v 16D91r71o59b51n40ý 6686738597667

doporučuji se obrátit na dovozce Peugeota v ČR - http://www.peugeot.cz/kontaktujte-nas-emailem/ a tam bych jim to natřel. Třeba se probudí

0/0
10.1.2015 13:45

R91o57m64a96n 72Š80í22m60a 9921154415831

Tchán kupoval oktávku a byl na tom stejně, nebojte se nic. Chtěl červenou, čekal na ní 3 měsíce a ještě mu napálili příplatek za barvu 10tisic. Sprostota. A to nepočítám, že připlácel za lišty na dveřích, třetí brzdové světlo, atd....

0/0
10.1.2015 18:18

A69l27e61x82a24n30d43r 89K28o76s11t62k11a 8672208566934

To je pro výrobce zajímavý zákazník. Oni v podstatě nestojí o člověka, který vezme káru "v základní výbavě" a bude s ní 10 let jezdit.

0/0
10.1.2015 20:28

J83i68ř39í 21S59c64h32w20a96c17h 8738114148636

Božínku, opravdu mu "napálili" příplatek za barvu? Jakože sprostota mimo ceník? Nebo jakože nikde jinde se za barvu nepřiplácí???:-P

+1/0
10.1.2015 22:08

V39l52a73d17i12m42í89r 56F53i53b26i76g72e79r 5634441701224

Za barvu krom bílé se snad připlácí skoro všude pokud nemají víc barev bez příplatku. U škody se připlácí téměř za všechno to je známé. Linky jsou nějak nastavené a základní verze se asi musí přenastavit proto čekal déle. Ale před pár lety tu bylo že škoda dostává méně DSG převodovek že většina jde Wolkswagenu tak se na škodovky čekalo déle třeba to mohlo být i z tohoto důvodu. Otec čekal na auto také cca 3 měsíce. Já před lety kupoval skladovku a ta byla do týdne:-)

0/0
10.1.2015 22:14

M11a13r97t30i71n 54N58o67v96a60k 2140320367258

to je jedna z tech fyrem jak tam musi prednostne prijimat pristehovalce pred vlastnima?

0/0
10.1.2015 9:29

J27a71n 46M32a58t92o13u53š61e93k 6226857670434

co to je fyrma?

+4/0
10.1.2015 9:53

M86a58r39t42i72n 12N87o12v59a41k 2310110627538

fyrma je hrubka pro slunicka aby se mohli smat a nevsimali si obsahu :-)

+3/0
10.1.2015 12:51

O74n91d95r48e30j 88K60a55l18i26s21t22a 8283974584450

pohled na slávající ústředí: https://www.google.cz/maps/@48.8771695,2.2846238,3a,37.7y,155.57h,95.61t/data=!3m4!1e1!3m2!1sb4TGqCnEeGSJK_xscx2O-Q!2e0

+1/0
10.1.2015 2:28

V35l59a67d90i33m19í12r 73F89i62b23i38g68e86r 5904361901504

Zas tak super to nevypadá, navíc se tam blbě parkuje. To stěhování na okraje měst chápu je to všude. v centru zřídí parkovací zóny a kdo tam přijede a nemá rezidenční kartu tak nezaparkuje. Když to postaví na kraji města tak to je u nějaké silnice či dálnice a ke kemplexu postaví i dostatek parkovacích míst pro všechny.

+2/0
10.1.2015 10:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.