Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Test autoservisů: zaplatili jsme 14 tisíc a auto stejně neopravili

Určitě jste slyšeli historky o tom, jak chtěl jeden autoservis účtovat za opravu tisíce, a když pak majitel auto odvezl jinam, zvládli to za pouhých pár stovek. Vybrat dobře servis je totiž věda. V testu se ukázalo, že autorizovaný servis nakonec může být nejlevnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P75a55t46r61i11k 97D96i16a72m56a36n55t 3552741499402

Každý má s autoservisem jinou zkušenost. Ať už pozivitní nebo negativní, byla by škoda si ji nechat jen pro sebe. Připravili jsme pro Vás řidiče službu <a href="http://www.autodoservisu.cz”>AutoDoServisu.cz</a>  kde přístup daného autoservisu můžete okomentovat a poslat tak dál vlastní zkušenost a pomoci dalším řidičům.

0/0
10.3.2015 7:11
Foto

P52a64t11r19i19k 58D56i91a51m10a75n81t 3202731399172

Každý má s autoservisem jinou zkušenost. Ať už pozivitní nebo negativní, byla by škoda si ji nechat jen pro sebe. Připravili jsme pro Vás řidiče službu AutoDoServisu.cz, kde přístup daného autoservisu můžete okomentovat a poslat tak dál vlastní zkušenost a pomoci dalším řidičům.

0/0
4.3.2015 23:43

F92i40l24i49p 44K45o57h75o93u20t 7730343687690

Pak tátova zkušenost s Auto Jarov. Nechával si tam měnit manžetu homokinetickýho kloubu. Vyměnili ji. Pak mu po krátkém čase začlo roupat v kloubu na první pohled byla manžeta nepoškozená.  Při demontáži manžety se zjistilo, že tam nedali vůbec mazadlo. Kloub celou dobu jel na sucho.

0/0
22.1.2015 9:32

F25i42l68i33p 29K65o84h31o66u96t 7890693597960

Moje zkušenost s Auto Jarov. Popsal jsem problém s náhodným chcípnutím motoru při puštění plynu 1.4 16V 63kW Fabia II při spuštěné klimatizaci. Za 2 hodiny čekání(do telefonu při objednávání jsem říkali, že to do hodiny bude) Aktualizovali sw rj za 500,- bez dph.  Po odjezdu jsem zjistil, že mi po aktualizaci přestal fungovat tempomat. Takže druhý den opět do Auto jarov A opět 2 hodinové čekání na nakodovani tempomatu, který technik zapomněl nakodovat. Po pár dnech jsem zjistil, že závada se opět projevila. Ale to už jsem jel za kamarádem Pepíkem automechanikem-garážistou, který mi vyčistil škrtící klapku. A tadá.. Auto pak nikdy nechcíplo

0/−1
22.1.2015 9:28

V30l34a62d81i95m48í61r 44B34e90n90e16š 2172345244983

Jezdím s Fordem do servisu MP v Modřanech, vždy férové jednání a nikdy se mi nestalo, že by zkoušeli nějaké triky, férové jednání a solidní rychlost oprav.

0/0
21.1.2015 10:11

J84i32ř32í 81N83o43s23e85k 7546732315714

Mám souseda garážistu a nemůžu si stěžovat. Diagnostiku má a k tomu i přemýšlí vlastní hlavou a ví o co jde. A nevymýšlí si a nepodvádí. R^.

+1/0
21.1.2015 9:25

J73a27n 59K74o85n59v54a69l56i90n38k29a 5170801171765

U nás v ČR je se značkovými servisy trochu potíž. Nelze paušalizovat, ale přece jen tu máme českou morálku a české "pracanty". Na fórech majitelů BMW i MB jsem se dočetl, že jezdí servisovat do Německa. Za stejné peníze dostanou službu, na jejíž kvalitu se lze spolehnout. 

S Fordem jsem dříve jezdil do značkového servisu a byl jsem vcelku spokojený. Se současným vozem bych to, vzhledem ke značce, udělal párkrát a šel bych se pást. Jezdím do středně velkého neautorizovaného servisu, kde si s autem vědí rady. Kvůli každé blbosti jsou schopní mi zavolat a požádat o schválení. Šéf si navíc vždycky najde čas, aby mi vysvětlil, v čem je problém a jaké by pro mě bylo nejlevnější řešení. Zkrátka to je částečně o štěstí a také o tom, že by měl člověk něco o svém autě vědět a znát aspoň základní technické parametry auta, kterým jezdí.

0/0
20.1.2015 8:52

M42a22r58t60i16n 66K22a66r46á76s23e86k 1218754379324

Mám přesně opačnou zkušenost. Dokud diagnostika neukáže závadu, značkový servis je bezradný a maximálně preventivně vymění nějakou kravinu, která by s tím mohla souviset. Několik závad jsem si musel najít sám, jako laik a bez diagnostiky. Jasně, strávil jsem na tom o dost víc času než ten technik, ale ten to snad má mít zmáknuté, aby nemusel krůček po krůčku zjišťovat jak to vlastně má fungovat a co je asi tak špatně když to dělá něco jiného než by mělo. (snímač stisknutí pedálu plynu v servu volnoběhu, podruhé zase vadný středový kontakt ve víčku rozdělovače) Automechanici kteří umí závady i hledat a nejen opravovat výměnou celých kusů auta, se ve značkových servisech s jejich normohodinami a tabulkami na kdejaký prd asi nenajdou, ale když narazíte na dobrého, je radost mu auto svěřit.

+2/0
19.1.2015 17:29

P27e89t69r 17Z41d26e30n56ě79k 2544519924

Do servisu jedině ke známému, o kterém víme, že je zkušený automechanik.

+3/0
18.1.2015 22:48

T92o12m73á12š 35V46e53l42č24o70v64s16k14ý 4913378189468

OHROMUJÍCÍCH 300 000km??? 8-o Já donedávna jezdil v golfu z roku 89, který jsem koupil před 10 lety a za tu dobu v něm najezdil 200 000 - neohromujících, když jsem ho kupoval, měl najeto 300 000 a to byl tachometr nastopro přetočený. Za celou dobu jsem nezaznamenal zásadní závadu, auto nikdy nezůstalo stát - a funguje dodnes, jen jsem pořídil nové. A to stroje nikdy nešetřím!  ;-)Holt, pokrok... Rv

+6/0
16.1.2015 0:03

T67a58d80e62á15š 12V27y21s10k44o25č90i11l 4797617248281

i Ty kecko

+1/−3
16.1.2015 13:51

J73a43n 13M20a60c73h32a94c18e56k 1346621129492

v cem kecko? mam prvni generaci octavky (1.9tdi), a pred nedavnem protocila 500tis a je to bezproblemove auto. menime jen "spotrebni" dily, naposled se treba menily kotouce nekdy loni. ale jo, dneska, s dvakrat preplnovanym trivalcovym litrem bude clovek rad, ze to prezije aspon tech 100 :/

+7/0
17.1.2015 18:40

J88i22n20d21ř95i70c40h 87Š10k55o90p35e11k 4375501220895

srovnávat auto z dob, kdy se auta stavěla na výdrž a minimální provozní náklady pomalu s dnešními auty, kde je cílem výrobce maximálně vydělávat během provozu vozu, je trochu mimo

0/−1
17.1.2015 16:16
Foto

P13ř90e84m28y92s15l 35Č16e83j57p 8668967548926

Tak možná, že tak některé automobilky dělají, ale i dnes se stále dělají auta co ujedou 500tis.+ ... jenže dříve mělo auto motor, a čidlo tak max. na teplotu vody v chladiči. Dnes je to samej drát, samé čidlo, tuhle přídavné jistící raménko, támhle jiná pí... (kravina)... atd... A když vypadne třeba čidlo teploty výfukových plynů, tak to prostě nepojede jak má ... atd...

+1/0
19.1.2015 7:14
Foto

P57ř96e93m36y78s90l 68Č64e53j87p 8848437568286

JJ, starý Golf, prakticky žádná elektronika. Mohlo se do toho lejt co přišlo pod ruku. Jenže to dnes už u žádného auta neplatí. Samé čidlo, samej drát, samá závada ...

+1/0
19.1.2015 7:10

J35a72n 94J54o94r66d30a70n 5261317949

R^

přesně. Ujede to sotva 300000km a dělají tady z toho haló :-/

0/0
18.3.2015 11:46

V17í83t15ě22z22s72l89a54v 62S43e37i17n10e71r 6307306480477

Osobní zkušenosti s autorizovanými servisem. Po pravidelném servisu manželce sdělili, že jsou špatné klouby přední nápravy a vyžadují výměnu. Protože jsem měl jet krátce na to na technickou, nechal jsem to být a technika se přímo optal. Řekl mi, že na "hrkací" stolici by mu žádná vůle neutekla. Od té doby prošlo auto další STK.

  Jiný servis: a kupodivu zase jednali s manželkou. Po jemném ťukanci na předek (nedobrzdila) při kontrole v servisu se hned mluvilo o výměně chladiče. Přitom chladiči se nic nestalo a vydržel tam ještě 50 tisíc, než šlo auto z domu. Žádný úbytek chladiva.

  Na druhou stranu výborné zkušenosti s karosařinou na téměř novém rapidovi ve značkovém servisu.

  Je to v lidech - jak v odbornosti, tak poctivosti.

+9/−1
15.1.2015 14:58

P96e42t58r 57Z16d80e20n62ě22k 2114879714

Schopný a neschopný holič, schopný a neschopný lékař a tak podobně dále.

+1/0
18.1.2015 22:49

J85a79k71u40b 71M17a63š52e40k 6242936880937

j mam zkusenost s auth servisem opel:

moje astra F kdyz byla studena mela velmi nepravidleny chod motoru. Vykon spatny. Po zahrati to bylo ok. kdyz jsem mel auto v garazi tak bylo bez problemu i se studenym motoru.

nasledovala diagnostika za motoru za par tisic v servise. doporucili mi udelat GO motoru za 20tisic. Rikal jsem to kamaradovi kterej opravuje stare veterany. Kamarad auto nevidel a rekl: vimen si kabely ke svickam. A mel pravdu. Kabely byly zpuchrele a mely praskliny. Takze kdyz aito bylo venku a pres noc padala rosa, tak diky vlhkosti proslehavaly jiskry skrze kabely ven. kdyz se auto zahralo a vlhkost na motoru se vyparila, bylo po problemu. TO je videt ze v servisch jsou lidi neznali sve profese a kdejakej venca z dilny je strci do kapsy vsechny.

+6/−1
15.1.2015 13:17

M84a96r65e93k 81K73a45š81n33ý 9295882460585

Ve značkových servisech jsou pouze MĚNIČI ne MECHANICI. Udělá jen to co mu ukáže diagnostika-mozek vůbec nepoužívá!!! Měl jsem auto v záruce a vypínal se mi posilovač-mám záruku,jedu do značkového servisu-diagnostika 500kč a ZÁVADA SE NEPROJEVILA...ale hned jak se Vám to stane znova tak přijeďte-nas..rat!!! Nemám čas na blbosti. Zajel jsem ke kamarádovi mechanikovi-zapojil noťas,zapojil mozek,přitáhl mi pojistky na baterce a byl klid...

+8/−3
14.1.2015 20:15

P76e33t11r 59M59i88c65h90a56l 2560444691982

Jak se přitahují pojistky na baterce?

+3/0
15.1.2015 7:55

L23i66b94o16r 81M47o69u63č31k82a 1548687395362

normalne .. izolepou, treba ;-D

+5/−1
15.1.2015 9:25

R52o89m62a60n 82R93e22n39d39l 1504806644159

Tenhle test tím, že jsou vybrány pouze tři značkové a tři neznačkové navíc větší, které jsou součástí určitého řetězce opraven je velmi málo vypovídající, jak řekl jeden z diskutujících v pořadu na radiožurnálu k tomuto testu auto neopravuje servis myšleno jako budova nebo firma, ale mechanik v tom servisu, samozřejmě že mechanik ve značkovém servisu má lepší přístup k informacím, pokud o ně stojí. Ale já bych to trochu obrátil, takový mechanik by měl, tím že opravuje pouze jednu značku a má takovéto podmínky být schopen vyřešit každou záludnost a vědět o autě úplně všechno, praxe je ale poněkud jiná.Známý má Mercedes Vito klasicky se mu rozsvítila kontrolka motoru a auto přešlo do nouzového režimu, špičková značková diagnostika ve značkovém servisu mercedes určovala chybu snímače tlaku spalin v systému EGR, snímač samozřejmě vyměnily a závada se objevila znovu, navštívil tedy jiný značkový servis mercedes, opět snímač vyměnily opět se závada objevila, navštívil tedy servis znovu a po kontrole na nic nového nepřišly a auto mu vrátily neopravené.Závadu vyřešil až soukromý opravář s neznačkovou diagnostikou, která samozřejmě stejně jako ta značková určila snímač tlaku spalin, ale kromě diagnostiky použil i mozek a ve skutečných hodnotách, které každá slušná diagnostika také zobrazuje zjistil, že snímač ukazuje tlak spalin i po vypnutí motoru, problém byl v ucpaném kanálku spalinami,který vedl ke snímači, cena byla samozřejmě zlomek toho co zaplatil ve značkovém servisu.A mohl bych uvést další případy, samozřejmě jsou i opačné, kdy po nějakém umělci musel vše napravovat značkový servis.Tímto chci poukázat na to, že toto srovnání je silně zavádějící.A jak je uvedeno v nějakém předešlém příspěvku svůj podíl na tomto stavu má i stát, který jako obvykle své občany příliš nechrání tím,že opravy vozidel je volná živnost a živnostenský list dostane každý kdo chce a také prakticky nefungují žádná cechovní ani jiná sdružení živnostníků v autoopravárenství.

+4/0
14.1.2015 19:42

P32a13v38e49l 30S34t82a59v77j85a26n46í51k 6758945557501

Proč jezdil do servisů, kde dělají ženský?

+3/−1
16.1.2015 19:54

L55i89b29o61r 23F10l93e94i61s74c85h83h37a53n35s 1270412479607

Aby se podobné excesy nestávaly, existují přece moderní a velmi účinné metody vyhledávání závad, které může používat přece bez omezení každý servis pokud chce.

Třeba zde : http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1589 (zde je i video)

Metody lze nezávisle na značce vozidla kombinovat a na tento případ EGR je možné přece vyzkoušet jeho funkci přes zásuvku, měřit na jeho kontaktech osciloskopem při jeho aktivaci, a tím by se věděl stav hned po ca pár minutách, kde chyba není, kde naopak chyba je, a co je třeba ještě lokalizovat (zda vedení přerušeno/zkratováno/zúžený průřez či přechodový odpor). Profesionální diagnostici se již dlouhá léta spojují na portálu fcd.eu, kde je takových řešení případů přes 4000 i s dokumentacemi, které si mezi sebou kolegiálně poskytují. Toto je velmi účinné, protože s Vámi v servisu stojí nad každou složitější závadou třeba 200 až 600 kolegů, které Vám on-line - nebo diskrétní poštou pomohou do pár minut, max. hodin.

+5/0
14.1.2015 16:03

L92a42d34i44s56l75a73v 13S45o24k41o28l 1270832875942

Často se setkáváme s pochybeními, které;-€;-€;-O;-O

0/0
14.1.2015 14:59

M89i44r53o18s12l43a54v 68J58o95c75h 3502411903288

Co se týče kvality personálu ve značkových servisech: Pokud je mlaďoch opravdu schopný, do pár let se naučí a jde do soukroma - vydělá si mnohonásobně víc. Takže většinou zůstávají ti méně schopní, co by se v soukromí nechytli. Existují výjimky typu starších pardů, co jsou sice dobří, ale už to chtějí doklepat s pravidelným příjmem. Až tihle chlapi odejdou, zůstane v servisech jen odpad. :-P

+10/0
14.1.2015 13:08

M19i37r44o61s17l31a55v 72J84o49c96h 3572791293568

To že v servisech nemění filtry nebo dolejí jen část oleje je dost rozšířená praktika. Zeptetejte se nějakých neznačkových servisů, odkud mají ty olejové sudy. Většinou dostanou nabídku od pracovníků značkových servisů. Nejhorší na tom je, že většina majitelů servisů o tom ví a celkem to toleruje. Nemusí tolik platit a životnosti motorů to teké neprospívá, tedy je stále kšeft. Prostě dvě mouchy jednou ranou. A takové dolití jen 1/3 oleje se těžko prokazuje. :-(

+1/0
14.1.2015 13:05

P68e10t48r 58M44i82c87h39a57l 2580874641842

Proč těžko? Nastartuji motor, nechám zahřát, vypnu, vytáhnu měrku a hned vidím. Jestli je to černé jak vix, je to na reklamaci.

+1/0
15.1.2015 7:59

O60n10d33r70e54j 95P32o89d81z31i80m73e44k 8703672677155

Zajímalo by mě, jestli vážená redakce podala u těch nejflagrantnějších případů trestní oznámení. Podle mě se jedná o pokus trestného činu podvodu. To není už žádná sranda. Dokud nepůjde někdo konečně do lochu, nic se nezmění.

+2/0
14.1.2015 12:49

F85r73a48n11t36i75š11e82k 56H44e30r97š85á13l29e65k 9698229833266

Vážení autoři člénku test autoservisů.Protože se celý život zabývám autopravárenstvím na všech možných postech, stejně jako motoristickým sportem, a na sklonku života mě nezbývá, než se přiživovat touto činností dále.Musím s Vaším závěrem hluboce nesouhlasit.Vámi provedený test absolutně nekoresponduje se skutečností a nevrhá dobré světlo na nezávyslé autoservisy.Samozřejmě i v branži nezávyslých jsou obrovské rozdíly, jako i ve značkových.

Vámi symulovaná závada přerušení vodiče k AGR ventilu, bude diagnostikou vždy vyhodnocena jako závada AGR ventilu, nebo skrat na kostru.Pak mechanik ví, kde má závadu hledat, v prvním okamžiku, Vás opravdu může upozornit na jeho výměnu, kde cena je nemalá. Pak zkušenější mechanim prověří vedení mezi řídící jednotkou /ŘJ/ a komponentem, AGR ventilem, k tomu musí mít buď znalost, nebo el.schéma.To jsou technická data, která sice výrobce musí v blokové výjimce poskytnout ale jejich cena podle jednotlivých tipů je cca 40 000,-Kč Diagnostika pro vozy VW koncern cca 7000,- Kč.Pak lze závadu jednoznačně identifikovat a odstranit.To samé platí v případě funkčnosti dveří, nebo jak uvádíte ovládání zrcátka.Máte pravdu v tom, že pracovníci značkových servisů jsou na to školeni.Ale pracovník, nebo majitel neznačkového servisu si jak přístroje, tak příručky musí sám uhradit.Pak také si udělejte představu, jaké finanční prostředky musí vynaložit vlastník neznačkového servisu, který se chce také podstivě uživit, na tom, co přijede z ulice, tedy veškerým průsečíkem zde provozovaných vozidel.Pak jsme někde jinde a proto není Váš test v tomto ohledu seriozní.Problém je jinde, především legislativě, podle živnostenského zákona lze provozovat živnostenskou činnost oprav vlastně kdokoliv a nemusí ani prokazovat žádné odborné znalosti. Pak je to tak, jak jste shledali, ale proto není seriozní házet všechny provozovatele autoservisů do jednoho pytle a urážet a poškozovat Ty kteří to umí.Napsal bych daleko víc důvodů, ale s ohledem na místo se nedá.s po

+5/−1
14.1.2015 12:48

J35a12n 83Z96e66m85a77n 1676845984216

Vážený pane, doufám, že v autoopravárenství neděláte tolik chyb, jako v jazyku českém. Jinak by to byl pro auta pohroma ;-D

+1/−1
18.1.2015 15:07

J30a70n52a 71M24e26r82o33p34e 7318879967609

Tipuji, že umí opravovat auta nikoli dělat korektury :-).

Jinak ale co se týče těch specializovaných živností, tak bych očekávala, že značkový servis i větší řetězec (což bylo testováno) má nějaké standardy na své pracovníky - tzn. tady už bych ty pracovníky viděla jako vyškolené.

A čím více lejster musí někdo mít, tím víc to nakonec bude formální záležitost a regulace nastane cenou příslušných lejster, nikoli znalostmi.

0/0
19.1.2015 8:55

J11a90n 95K27o60n17v73a58l82i51n78k82a 5880501441505

Má bohaté skušenosti v autopravárenství, kde nezávysle symuluje skrat vedení k AGR (EGR) ventilu s nesprávným tipem čehosi. A hlavně se chce podstivě uživit. Nic ve zlém. Bude to fachman, ale tenhle příspěvek mu měl někdo zkontrolovat před odesláním.

0/0
20.1.2015 9:04

J96i43ř96í 56K33u10c36h42t40a 6148495859877

Žena má trochu nezvyklou značku vozu, a i když mají v Brně servisní zastoupení tak jezdí do Vídně. Částka za cestu se jí vrátí v nižší ceně za díly, menším množstvím proopravovaných hodin (i když dražších) a spolehlivou kvalitou servisu s několikadesetiletou tradicí. Když tam vůz prohlédnou, tak jí vysadí cenu (posledně říkal že dá slevu 15% pro stálého klienta) a ta cena do posledního centu platí. Stejně tak čas. Když řeknou že to bude druhý den, tak druhý den v 10 telefonují že si skutečně pro to může přijet.

+3/0
14.1.2015 12:07

J59i94ř46í 15S32t95ö74h89r 1606165763351

Taky dost záleží na značce auta ,mám Japonce od roku 2006 a zatím jsem měnil pouze náplně najeto 135 tis km. tak zatím jsem servis nemusel řešit

0/0
14.1.2015 11:04

M61i46r28o73s88l34a74v 48J82o37c87h 3892491373118

Tak nevím co je na tom, že auto s nájezdem 135 tis. jezdí jen spotřební materiál. To je snad normání u normálních aut. ;-)

+9/0
14.1.2015 13:10

J64a62r85o55s67l86a69v 33K56a42d77l66e54c 5691599452361

Pro kvalitní neautorizovaný servis není problém si autorizaci vyřídit. Zde je hlavní problém, proč ji nemůže nebo nechce získat.

0/−2
14.1.2015 10:27

B30l31a70ž62e17j 68M51o79t73y47č15k31a 8167557645940

Autorizovaný servis vám podle diagnostiky vymění všech 6 dílů co mužou poruchu způsobovat a pak se ukáže že závada stále trvá:-), neautorizovaný pouze jeden a taky závadu neodstraní. Problém pak nejlépe vyřešíte na foru a pod vaším dozorem mechanik vymění požadovaný díl.

+2/0
14.1.2015 9:58

J93a20n 36D73l59o19u47h91ý 7224719400209

Neni nad to kdyz prijedete na svolavacku do autorizaku s 10 let starym autem a misto aby vymenili nadrz ( opravu plati vyrobce) snazili se mi dokazat, ze to auto je opravdu stare a at si poridim nove ( v tom me i povozili ) :-D

0/−1
14.1.2015 9:52
Foto

P67e29t78r 32M90o60o69s 6282665477

Hmmm, pěkný PR článeček;-);-D

Co se týče mne, využívám jak autorizované, tak neautorizované servisy (např. svého kamaráda automechanika a jeho dílnu). Rozděluji to následovně: ke kamarádovi jdu se závadami, které NEJDOU zjistit přes diagnostiku (typicky mechanické závady, ale také poruchy vn části zapalování - to už vám VAG neukáže); k autorizovaným jdu s těmi závadami, kde je spolupráce s diagnostikou NUTNÁ (u některých aut je to např. veškerá elektrika).

+4/0
14.1.2015 9:51
Foto

J56a92k44u75b 92Ž49á63d11n49ý 7859231710604

Mám taky takového kamaráda... Spostu věcí jde opravit jen s jeho nápovědou na telefonu... Teda šlo, na feldě... Když jsem kupoval jetou A3 měl jsem ho sebou a co vám v bazaru řeknou a co řekne on když to auto proleze - no nebe a dudy... Ale to je na jinej článek ;-)

0/0
15.1.2015 20:14

L58u32k71á75š 21V83a78ň49u45r38a 1415214533683

Ono je to casto o tom, ze to neznackovy servis nejak sbastli a ono to chviki funguje a zakaznuk za opravu nezaplati moc. Ale casto ori oprave nedodrzi technologicke postupy a zavada se za cas projevi zase. Znackovy servis meni cely dil, coz by melo byt zarukou neopakovani se zavady. Ale v praxi to casto byva jinak a zavada se neodstrani a opakuje se.

0/−1
14.1.2015 8:57
Foto

J82i40t55k84a 46Š38e55b63k43o39v83á 7255979375212

Prosim, uvadejte jmena servisu, pomuze to ostatnim.

Mam dobrou zkusenost s p. Brouckem z Prahy. Jeste jednou mu timto dekuji za praci na mem aute R^

+2/0
14.1.2015 8:45
Foto

J31a53n96a 95B68í29l98k28o84v58á 1433861962207

Mám výbornou zkušenost se servisem v Čebíně, u vlakového nádraží, pan Burian. Šokoval mě nejprv neuvěřitelným rozdílem v cenách, v Brně mě pěkně natahovali, ale první auto, člověk neví, kolik je "normální" platit... a k tomu neuvěřitelně vstřícný přístup se snahou maximálně vyhovět.

0/0
20.1.2015 8:33

M64i12c63h48a79l 80Š70u93l11c 8767437141944

Není servis jako servis, byť se jedná o autorizovaný. Měl jsem kdysi Fabii 1. generace a jezdil pravidelně do stejného autorizovaného servisu. Za ta léta jsem tam nechal poměrně dost peněz, i když s Fabkou nebylo nikdy nic zásadního (staral jsem se o ní dobře). Nicméně časem mi byla ukradnuta a já si pořídil nové auto. Časem se objevila drobounká závada, evidentně výrobní vada. Ovšem při reklamaci v mém obvyklém servisu mi bylo sděleno, že jsem si to musel způsobit sám a oprava bude za 1200,-. Když jsem se obrátil přímo na prodejce a jeho servis, opravu uznali bez mrknutí oka jako opravu v záruce, vše vyměnili hned a neplatil jsem ani korunu. Takže všude jsou rozdíly, jde o lidi, kteří o tom rozhodují. Po této zkušenosti už do původního servisu nejezdím.

+5/0
14.1.2015 8:08

M88i42c91h94a85l 51N38o23v83á44k 6254834485

Ať jsou zkušenosti všech jakékoliv, mě se ještě nepovedlo najít solidní servis. Všude se najde nějaký lump, který vás chce odrbat co nejvíce. Nejhorší je, že napoprvé většinou k problému nedojde. Platí totiž: když ptáčka chytají....  Je úplně jedno, jestli je to značkový servis nebo garážista či síť rychloopraven. Teď se znrovna peru s jedním značkovým servisem o to, že neopravili popsanou závadu a vyměnili díly, které podle projevu závady nebylo nutné měnit. Nebudu uvádět značku, protože by se asi všichni divili a protože ještě není konec mého sporu.

0/0
14.1.2015 7:27

L82u21k70á35š 12V50a57ň52u77r36a 1295754273553

Problem je v tom, ze zakaznik chce vetsinou nizkou cenu opravy a servis zase chce vydelat. Takze to vetsinou chteji udělat co nejrychleji.

0/0
14.1.2015 9:01

E49v37a 52K29a62l64l33i20s85t91o63v56á 6457688966800

No zaplať pámbu, že se nic nestalo ! Mohli ho taky vrátit rozbitý ! ;-D

0/0
14.1.2015 1:09

J67a48r64o41m97í58r 33K74r73á91l 4550529214169

On je u značkového servisu spíše problém v tom, že neopravují, ale vyměňují.  Když byla závada v elektronice klimatizace, autorizovaný servis nabídl výměnu za 24 tisíc.  Místní automechanik ji rozebral, opravil studený spoj a stálo to 1500 korun.

+17/0
13.1.2015 23:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.