Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Japonské ferrari Honda NSX: trvalo to deset let a teď je z ní hybrid

Honda se vrací do extraligy. Nový supersport NSX se má postavit těm nejlepším, třeba ferrari. Tomu mají odpovídat výkony i cena. Novinka přinese revoluční výrobu šasi a bude mít hybridní ústrojí s trojicí elektromotorů. Podstatné detaily ovšem Honda stále nezveřejnila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J17i94ř64í 16R47a26m69e43š 8126494950932

tak pro ty zaslepene. co se ohaneji evropskymi auty a ferrari. tehdy prvni nsx to natrela jizdne ferrari i kvalitou plus na vic byl to pouzitelny sportak pro normalni jezde i a ferrari se muselo s kvaitou hod e zlepsit. jezdim na hondach a tak skvele usporne a vykone .otory plus jsou drzaky jen tak nekdo nema. mel jsem civicrok vyrob 2000 vtec 1.5 115 koni a zrala normal 5.4 mel jsem prelude dobre drzela v zatacckach. mel jsem accord 3.0 sporrtovni luxusni coupe pohodlny a dobre pouzitelny na okreskach. verim ze nova nsx jako pred x lety bude skvela a u ferrari se zase tchnicky otresou v zakladech.

+1/−1
17.1.2015 21:33

P85e27t45r 63G43a12z59d46a 6348422249817

nebuď slepec ...... a napsat "mel sem prelude a drzela v zatackach" dost vypovídá o tvém intelektu .........

+1/−2
17.1.2015 23:54

O39n39d90ř37e48j 14B97u66r82e37š 5450454613209

Taky mám D15Z8 a ta spotřeba sedí(v létě). Ovšem dlouhé kvalty to auto celkem zabíjí. Na pětku se musí min. 85km/h. A hatch 5D (Rover 400;) má i své mouchy oproti 3D a sedanu. Například brzdy, kliky dveří, ventilace... celkově Hondy tou dobou vyráběné v Japonsku byly po stránce dílenského zpracování o level vejš.

0/0
21.1.2015 21:06

R85o84s30t29i46s20l33a64v 73H23r36á35č70e15k 6808550246260

1,5 mil. dolarů je 3,6 mil. korun? Asi bych ty kursy měl líp sledovat.;-D;-D;-D

+6/0
17.1.2015 19:50

M34a87r40t50i79n 87K85l58u54v52á81n50e45k 9292148943893

2.40 je celkom fajn. To asi tie ceny ropy...??? ;-)

0/0
18.1.2015 10:50

P67a81v86e54l 73P51o27s35p85í89š16i84l 3901244183185

Asi do nej pujdu... a pak ho strelim za 18... porad to bude pulka bezny ceny. To mi urvou vsichni ruce:-D

0/0
18.1.2015 13:11

O16n28d80ř54e88j 40B27u89r78e23š 5910954453249

Honda a vlastně japonci vůbec nikdy neměli v plánu postavit Veyron či LaFerrari(srovnávat ho s něma může jen trouba). Dělají auta která jsou použitelná do reálného provozu a kladou důraz na maximální ovladatelnost při reálné maximálce(cca 250km/h). Honda vždy mačkala z minima maximum. Auta jako Integra či S2000 jsou dle mě legendy. Nikdo neříká že to bude o parník lepší než Ferrari(to snad ani nejde když se v Maranelu ojakživa nezabývaj ničím jiným;) jde o to ukázat že postavit takový auto které se 458ičce může rovnat pro ně není problém. Nic víc.

+7/0
17.1.2015 17:59

R78a41d43e80k 26V15i83n94š 2430803541

Pro Japonce je a bude ohromný problém postavit auto, který by se 458ičce alespoň vyrovnalo. Ani evropským automobilkám se to už 5 let(!) nepovedlo. NSX s tím co nabízí nemá šanci. Před rokem převzalo žezlo 458 Speciale, které hru posunulo na další úroveň. V závěsu je 650S, Huracán a GT3, NSX bude maximálně poddimenzované auto plné kompromisů, jako R8, které designově kopíruje.

+1/−1
17.1.2015 18:09

J59i65ř78í 77H52l35i71s36n61i14k11o24v26s75k74ý 9843511392941

Pro Ferrari bude ohromný problém za ty peníze udělat auto, které bude stejně jezdit jako Honda NSX (otázkou je další NSX Type R).

Japonci jsou technologicky daleko před Evropou, ale 99 % Evropy to nedochází.

+6/−1
17.1.2015 18:18

R19a83d53e69k 83V31i89n56š 2420623571

Lepší vtip už jsem dlouho nečetl. Že vy stále žijete v 70. letech? Nebo jste 40 let nevylezl z nory hluboko v neznámém lese a jste izolován od civilizace. Jedno z toho. Nebo jste obyčejný diskuzní trol, to je taky možnost.

+1/−5
17.1.2015 18:21

R49a49d13e12k 63V68i90n38š 2730213761

Porovnávat legendární Ferrari, stojící za ultimativními a ikonickými supersporty a spotřební, podřadnou značku jako je Honda může jen naprostý trouba ;-)

0/−6
17.1.2015 18:42

P79e69t48r 92G89a13z85d17a 6318402359587

ale sekačku ferrari si k autu koupit nemůžeš

0/0
17.1.2015 23:55
Foto

J59i64n12d32ř25i29c12h 85M68e34r97t45l20í84k 8517635962

to je právě ten problem, že to srovnávat jde

+3/−1
18.1.2015 10:08

J15i80ř90í 11K29o80c66u61r62e90k 6645964825968

Pořadnou? Ano jistě, každý přece ví, že motory Honda nikdy žádný sportovní úspěch neměly, natož aby byly pravidelně "na bedně".

+2/0
18.1.2015 14:43

K54a26r33e82l 98B76l98á65h40a 6386117914374

hehe asi tak, byly roky, kdy si Ferrarri neskrtlo a motory Honda vyhravaly jeden zavod za druhym, ale pry podradna znacka. Alespon je jasne, co za trapaka bude radobychytrak Vins. :-P

+2/0
21.1.2015 1:21

P15e50t87r 18G21a84z86d49a 6728722959687

Pro mne je legenda supra s turbem která čeká na nástupce

https://www.youtube.com/watch?v=QT4CkI-TOuE

0/0
17.1.2015 17:21

P10e14t49r 28G73a84z62d84a 6348302459547

Co to je za hloupý článek? Pokud vím tak legendární supersport z japonska, který se běžne po úpravách provozuje v režimu 600hp+ a natrhne zadek jak lambu tak ferrari je toyota supra se svým řadovým 8válcem. Dále pokud jde opravdu o supersport tak opět toyota ve spolupráci z yamahou vyrobila 500 kusů vozu Lexus LFA. Kam se hrabou italové nebo němci.

Tenhle vůz se vyráběl v továrně po stáji F1, který měla toyota po odstoupení ze seriálu zakonzervovanou.

Doporučuji zhlédnout tento dokumet který je v českém jazyce.

https://www.youtube.com/watch?v=GTegQGW22z0

0/−1
17.1.2015 17:13

R54a23d62e15k 76V74i50n22š 2200683811

Jo, prostě auto, které bylo ve vývoji deset let a když vyjelo, tak dostalo od všech pořádný výprask. Od Italů, Britů i Němců.

Nějaká Supra po náletu tunerů nemůže být něčím, co by se dalo byť jen vzdáleně obdivovat, probuďte se.

+2/0
17.1.2015 18:12

J74i22ř27í 90H11l23i96s50n75i15k19o24v24s24k40ý 9203911552461

Nebylo ve vývoji 10 let. To je blbost novináře. Před 10 lety byl vyvíjeno auto s 10 válcem, které ale nakonec nemělo na to se stát NSX. Vývoj tohoto NSX trval několik let, myslím že od 2011 nebo 2010.

Ono ještě nevyjelo, tedy jen testy, takže na prdel nedostalo. Máte dost špatné informace.

0/−1
17.1.2015 18:21

R24a52d44e20k 42V70i71n75š 2800903961

Co to melete? Bavíme se tu snad o LFA ne? Co sem házíte NSX a Hondu? Lexus LFA byl ve vývoji přes deset let, což byl známý fakt. Japonci jsou na dlouhé a posléze zastaralé projekty experti, ať už v automobilovém nebo herním průmyslu, či elektronice. Po představení daného produktu už je o 5 nebo 10 let dál.

+1/0
17.1.2015 18:25

P82e51t18r 13G36a30z33d18a 6568752209157

pane 10 let vývoje a moderní design? to to museli asi na poslední chvíly přepracovat

0/−1
17.1.2015 23:47

M31i23l44a30n 16K68l62o32u15č12e77k 3960195978417

Ten lexus, to je moderní design ale z roku 2000, velmi nehezké auto, to nejde s ferrari srovnávat.

0/0
18.1.2015 9:26

T36o92m27á71š 87B46í49l83ý 2845150667

Výkon a cena stačí na to, aby to bylo Ferrari. 8-o;-D;-D

+1/−1
17.1.2015 13:54

J47i30ř14í 70H42l12i92s46n75i57k20o64v69s97k82ý 9803971512241

Cena nižší, technologie Ferrari poněkud předstihují, jemně řečeno. Tvrdě řečeno - výkony (nejen motoru) uvedeného Ferrari za podstatně menší peníze ovšem s japonskou spolehlivostí. Se spolehlivostí na tom Ferrari nikdy nebyly dobře.

+2/−2
17.1.2015 13:57

R25a84d63e42k 85V68i72n89š 2150473821

Děláte si srandu? Technologie v NSX nesahají Ferrari ani po kotníky. Když přijde na takové LaFerrari, tak by jste se za svůj výrok měl stydět opravdu měrou vrchovatou. Nějaká převlečená Acura (japonci tohle auto nevyvíjí, to americká odnož Hondy ano) se nikdy ani z půlky nevyrovná mistrovským dílům z Maranella. Proti takovému 458 Italia, proti které je stavěné (a je 5 let staré!) nebude mít šanci. Proti nástupci, který bude letos představený v Ženevě už vůbec ne. Motorově, technicky, designově, aerodynamicky a především po stránce jízdního projevu a jízdních schopností je Ferrari jiný vesmír. K tomu charakter, emoce, aura, tradice a odkaz značky a vaše ničím nepodložené tvrzení je rozdrceno na prach. Kecy o spolehlivosti vaši neinformovanost jen potvrzují - doufám, že nějaké Ferrari vlastníte, aby jste si mohl něco takového obhájit. Stereotypy a předsudky čecháčků v plné polní Rv:-/

0/−4
17.1.2015 15:22

M92i39l59o72š 65K68a84č39a53l66a 7411493103579

No s tými kotníkami by som si až tak istý nebol ... skuste si prečítať históriu prvej NSX a potom rozprávajte niečo o kotníkoch, čo hovorí v prospech Hondy je jednoznačne počet vyrobených motorov, Ferrari je stále len malá hoci draha automobilka ....

+3/−2
17.1.2015 16:26

R54a93d74e56k 72V60i84n51š 2980463931

A tím chcete naznačit co? Kvantita není to samé co kvalita a s tím spojené inženýrské mistrovství, technologická vyspělost a navrhování pořádných velkoobjemových, skvostných, atmosférických motorů. Honda neudělala už celé roky motor, který by byl alespoň něčím výjímečný. Ferrari co pohonné ústrojí to skvost - 4,5 l V8 ve Speciale nejlepší litrový výkon, 605 koní při 9500 otáček, nejlepší současný V8, F12 - nejlepší V12  6,2 litrů a 730 koní při 9200 otáček, LaFerrari - V12 6,2 litru a 800 koní při 9500 otáčkách + 163 koní elektromotor. To všechno jsou atmosférické motory, při takových výkonech a otáčkách (a hlavně projevu!) je tohle jasný vrchol inženýrství. Jak vůbec může být někdo tak bláhový a hloupý a srovnávat Hondu s Ferrari, stejně tak jako evropskou produkci s japonskou. Honda a Japonsko vůbec je sto let za opicemi, jediné superauto, které za posledních 10 let za něco stálo byl Lexus LFA.

+1/−3
17.1.2015 16:41

P56e25t65r 86G49a71z43d72a 6198872349357

No ono ne jen že za něco stálo, vzhledem k produkci 500 kusů která je limitovaná a dotovaní toyotou, tzn že cena vývoje a výroby je vyšší než utržené peníze z prodeje dělá z LFA technicky dokonalý unikát, který oslní více než okoukané ferrari.

0/−2
17.1.2015 17:17

R25a40d50e40k 97V93i69n30š 2200173681

Okoukané? Vy jste divný patron... LFA bylo od začátku v porovnání s 458 Italia, MP4-12C, Gallardo LP-570, SLS AMG, 599 GTO a třeba Astonem V12 Vantage stále zastaralé a jízdně, technicky, prostě po celkové stránce Lexusu tyhle auta ukazují záď. To samé platí o ostřejší verzi Nürburgring Edition, které zase vypálilo rybník 458 Speciale, Gallardo Squadra Corse, 650S, SLS AMG Black Series, Aston Martin V12 Vantage S a 911 GT3. V LFA hapruje převodovka, není moc dobré na silnici a je prostě předražené (obvykle ohledně nastavení cen výhrady nemám), na to že není ani z poloviny tak dobré jako konkurence.

Pokud posuzujete vyjímečnost auta podle počtu vyrobených kusů a exkluzivity, tak očividně opět nevíte, že LaFerrari má omezenou sérii na 499 kusů, stejně tak 458 Aperta. Což jsou daleko výjimečnější, exkluzivnější, ultimativnější, schopnější a oduševnělejší auta než LFA kdy bylo a bude.

+1/0
17.1.2015 17:50

J34i82ř30í 90L67ž52i36č76a72ř 4710332922350

Promiňte, vím, že čas okolo Nürburgringu není vše, ale když je LFA v porovnání se skupinou aut zastaralé technicky, jízdě a prostě je mu ukazována záď, jak může mít LFA na ringu čas sice pomalejší, než 458 Italia, ale rychlejší, než Lambo LP-570 i SLS? Je pomalejší, než 599 GTO, ale vzhledem k ceně a neobvyklosti GTO bych GTO srovnával spíš s Nürburgring package. 

LFA Np je pak rychlejší, než absolutně všechna z aut, o kterých píšete a která na ringu mají čas.

Krom toho bych rád poukázal na hodnocení LFA od Jeremyho Clarksona, který ho vyzdvihoval nade vše. Jediné, co bych LFA vytknul je, že není z Itálie a že je drahý.

0/0
17.1.2015 20:03

P22e29t65r 41G16a33z69d17a 6238952809867

ten pán neví o čem mluví ..... ferari je pásovka ..... lfa ale ne

0/−1
17.1.2015 23:49

R52a50d77e81k 73V63i73n65š 2560233601

Jste očividně zaujatý zaslepenec, já nikoliv, vycházím z faktů :-)

0/−2
18.1.2015 1:17

J71i98ř70í 49H25l61i22s16n59i97k44o16v37s85k55ý 9333381292261

Opět špatné info. Motor a plno dalších komponent vyvíjí Japonci v Japonsku. V USA se auto vyvíjí jako celek.

Buďte si jistý, že Honda má technologie, které Ferrari nemá. Že jejich byznys je postaven na jiných autech, je irelevantní.

+1/−1
17.1.2015 18:23

R83a14d47e27k 14V78i69n30š 2590203601

Jaké technologie? Třeba sekačky s víceúrovňovým sekáním zahrady pro optimální anglický trávník? Honda je uboze zastaralá značka, není divu, že je po jejich autech čím dál menší poptávka. Já jsem si 100% vědom toho, že Ferrari dokáže postavit 10x lepší auto než Honda, protože má Ferrari více než 70letou historii ve stavění nejlepších supersportů a sporťáků na planetě, k čemuž jim pomáhají obrovské zkušenosti z motorsportu - GT, vytrvalostní závody a samozřejmě F1. Totální pitomost, že jejich byznys je postaven na jiných autech jak tvrdíte, jednotlivá odvětví se doplňují. Ferrari vyhrávají ocenění za nejlepší supersporty pravidelně každý rok, ocenění za auta a motory roku, vyhráli 2x Le Mans v posledních 4 letech, vyhráli 3x za sebou titul mistra ve World Endurance Championship, titul FIA GT, 3x International GT Series, European Le Mans Series, vyhráli za posledních 12 let přes 300 závodů. A co má Honda? To, co tu prezentujete je ničím nepodložená uzoufaná pohádka, kterou by si ve svých očích představujete, ale reálně má nulové šance k uskutečnění. Začínám se tu hlasitě smát ;-D Evropa byla, je a vždycky bude producentem těch nejlepších aut na světě, dejte si do rypáku wasabi kolik chcete, ale tenhle fakt nezměníte.

+1/−3
17.1.2015 18:38

P93e63t72r 13Š13i29d10l73i71k 5717163670931

Neviš co píšeš:-P

0/−1
17.1.2015 20:18

M40i28l22a57n 65V89o58t35a48v51a 5434896511482

Ja treba vlastnim a ve srovnani s Hondou tu jeden zasadni rozdil je. A v tom musim dat za pravdu. Honda byla pouzitelna pro kazdodeni jezdeni s pravidelným garancnim servisem. To si u eFka dovolit nemuzu, protoze bych byl v servisu porad. Jedina konkurence, ktera kvalitativne zvladala tuto zatez bylo Porsche. Ale to uz ted muze hodnotit byvala manzelka. Smutne vyrovnani;-(

0/0
17.1.2015 21:33

K59a87r31e97l 49B12l55á78h44a 6426657234484

opravdu skvele srovnavat auta jejichz cena se lisi radove. LaFerrarri za desitky milionu vs nova NSX za 4 mega. Ty budes fakt pekne vylizany Vinsi. 8-o

0/0
21.1.2015 1:33

R64o43m88a96n 70K55u80b36a55l53a 6315772269307

$110,000 tady bude zakladni cena, "loaded" nemuze stat vic nez $150,000, jinak by to nikdo nekoupil...;-D

0/−1
17.1.2015 12:43

J19i55ř13í 83H81r15a78d96e27c 9928377730124

Tak teď ještě Supru!

0/0
17.1.2015 12:38

J79i90ř63í 77H68l68i28s12n53i21k95o89v68s72k32ý 9393771742931

Ač je Supra zajímavé auto, NSX je přece jen jiná liga.

+1/0
17.1.2015 13:52

P64e30t50r 98G46a24z72d85a 6748622639967

ha ha ha xD,

nevíš o čem mluvíš xD xD

https://www.youtube.com/watch?v=Wf3Rfqw04H4

0/0
17.1.2015 17:19

J43i92ř86í 22H18l52i98s20n80i35k60o45v33s73k16ý 9163201232761

Vím. Honda NSX byla od začátku postavena jako supersport. Motor uprostřed, Supra vpředu, jako obyčejné auto. 

NSX měla jako první hliníkovou karosérii (sériové auto).

Ano, Toyota Supra v poslední verzi dostala výkonější motor, ale jako celek, koncepcí na NSX neměla. Také se Supra masově vyráběla na rozdíl od NSX.

+2/0
17.1.2015 18:31

P75e92t90r 59G38a93z26d11a 6248702359357

co na to říct? většina supersportu má motor vzadu ...... za druhé se jiné značky taky dají označit za masově prodávané ....... nicméně já hondu neodsuzuji chci si koupit accord 2.4ivtec ale nsx 1 gen. se mi nelíbí

0/0
17.1.2015 23:52

R25a41d13e53k 90V57i91n95š 2770413511

Nechci používat hanlivá označení, ale nejste tak trochu připitomělý s odpuštěním? Proč sem do diskuze lezete, když o automobilovém světě nemáte ani páru? Přečetl jste si pár prospektů o Hondě a to vám dodalo kuráž? Jak mi vysvětlíte ten váš neskutečný blábol, že témeř všechny supersporty mají motor vzadu?? Snad uprostřed, ne??? Diskuze plná laické veřejnosti a pár majitelů olítaných civiků...

0/−1
18.1.2015 1:22

O29n58d23ř39e84j 69B47u79r93e25š 5330684803429

Nova Fábia přišla s revoluční techologií XDS které při ostrém průjezdu zatáčkou přibrzdí vnitřní nadlehčené kolo. NSXo ve stejné situaci pošle veškerej výkon(elektromotorů) na vnější zatíženější kolo. Teď co bude lepší?? Já vím porovnávám jabka s hruškama 😉😀

0/0
17.1.2015 12:25

J78i25ř86í 81D36v67o17ř37á44k 5138533378940

Revoluční technologie ?

0/0
17.1.2015 13:01

J73i64ř90í 64H62l46i17s30n21i58k98o10v76s54k89ý 9913551102531

:-)) Ne. Honda už před 20 lety měla technologie, které dávala např. do Hondy Prelude, které nepřibrzďovaly vnitřní kolo, ale naopak přidávala kroutící moment do vnějších kol a zároveň natáčela kola na zadní nápravě podle rychlosti (při malé opačně než přední, při velké stejně), aby byla max. ovladatelnost.

+4/−1
17.1.2015 13:55

M30a26r32t50i64n 60V74o87j24á34č83e58k 9482308168117

hybrid mě do garáže nesmí Rv

+1/−10
17.1.2015 9:46

J71i72ř13í 74H69r79a64d33e35c 9938357360234

On tam nějaký chce?

+3/0
17.1.2015 12:39

J85i20ř22í 61H87l75i29s84n49i65k79o14v96s86k24ý 9193851352961

Brutální  zátah 3 elektromotorů není jen tak pro někoho:-)

0/−1
17.1.2015 18:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.