Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Japonské ferrari Honda NSX: trvalo to deset let a teď je z ní hybrid

Honda se vrací do extraligy. Nový supersport NSX se má postavit těm nejlepším, třeba ferrari. Tomu mají odpovídat výkony i cena. Novinka přinese revoluční výrobu šasi a bude mít hybridní ústrojí s trojicí elektromotorů. Podstatné detaily ovšem Honda stále nezveřejnila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21i52ř57í 18R67a28m10e17š 8946714740922

tak pro ty zaslepene. co se ohaneji evropskymi auty a ferrari. tehdy prvni nsx to natrela jizdne ferrari i kvalitou plus na vic byl to pouzitelny sportak pro normalni jezde i a ferrari se muselo s kvaitou hod e zlepsit. jezdim na hondach a tak skvele usporne a vykone .otory plus jsou drzaky jen tak nekdo nema. mel jsem civicrok vyrob 2000 vtec 1.5 115 koni a zrala normal 5.4 mel jsem prelude dobre drzela v zatacckach. mel jsem accord 3.0 sporrtovni luxusni coupe pohodlny a dobre pouzitelny na okreskach. verim ze nova nsx jako pred x lety bude skvela a u ferrari se zase tchnicky otresou v zakladech.

+1/−1
17.1.2015 21:33

P40e12t41r 11G41a91z86d36a 6318102469787

nebuď slepec ...... a napsat "mel sem prelude a drzela v zatackach" dost vypovídá o tvém intelektu .........

+1/−2
17.1.2015 23:54

O25n94d40ř81e69j 13B21u33r85e22š 5920324913479

Taky mám D15Z8 a ta spotřeba sedí(v létě). Ovšem dlouhé kvalty to auto celkem zabíjí. Na pětku se musí min. 85km/h. A hatch 5D (Rover 400;) má i své mouchy oproti 3D a sedanu. Například brzdy, kliky dveří, ventilace... celkově Hondy tou dobou vyráběné v Japonsku byly po stránce dílenského zpracování o level vejš.

0/0
21.1.2015 21:06

R97o95s78t75i27s11l81a14v 61H79r21á94č96e48k 6498600466200

1,5 mil. dolarů je 3,6 mil. korun? Asi bych ty kursy měl líp sledovat.;-D;-D;-D

+6/0
17.1.2015 19:50

M15a77r91t71i86n 28K46l91u60v51á16n28e18k 9182198933923

2.40 je celkom fajn. To asi tie ceny ropy...??? ;-)

0/0
18.1.2015 10:50

P90a57v54e82l 45P96o21s43p60í69š74i16l 3721824343755

Asi do nej pujdu... a pak ho strelim za 18... porad to bude pulka bezny ceny. To mi urvou vsichni ruce:-D

0/0
18.1.2015 13:11

O82n27d23ř54e35j 18B59u39r34e50š 5390964433709

Honda a vlastně japonci vůbec nikdy neměli v plánu postavit Veyron či LaFerrari(srovnávat ho s něma může jen trouba). Dělají auta která jsou použitelná do reálného provozu a kladou důraz na maximální ovladatelnost při reálné maximálce(cca 250km/h). Honda vždy mačkala z minima maximum. Auta jako Integra či S2000 jsou dle mě legendy. Nikdo neříká že to bude o parník lepší než Ferrari(to snad ani nejde když se v Maranelu ojakživa nezabývaj ničím jiným;) jde o to ukázat že postavit takový auto které se 458ičce může rovnat pro ně není problém. Nic víc.

+7/0
17.1.2015 17:59

R12a84d13e54k 58V13i90n36š 2690793801

Pro Japonce je a bude ohromný problém postavit auto, který by se 458ičce alespoň vyrovnalo. Ani evropským automobilkám se to už 5 let(!) nepovedlo. NSX s tím co nabízí nemá šanci. Před rokem převzalo žezlo 458 Speciale, které hru posunulo na další úroveň. V závěsu je 650S, Huracán a GT3, NSX bude maximálně poddimenzované auto plné kompromisů, jako R8, které designově kopíruje.

+1/−1
17.1.2015 18:09

J38i36ř57í 71H85l87i68s81n52i35k90o95v48s66k81ý 9963251572931

Pro Ferrari bude ohromný problém za ty peníze udělat auto, které bude stejně jezdit jako Honda NSX (otázkou je další NSX Type R).

Japonci jsou technologicky daleko před Evropou, ale 99 % Evropy to nedochází.

+6/−1
17.1.2015 18:18

R67a23d10e88k 67V88i12n27š 2330313831

Lepší vtip už jsem dlouho nečetl. Že vy stále žijete v 70. letech? Nebo jste 40 let nevylezl z nory hluboko v neznámém lese a jste izolován od civilizace. Jedno z toho. Nebo jste obyčejný diskuzní trol, to je taky možnost.

+1/−5
17.1.2015 18:21

R55a56d42e73k 96V80i12n66š 2480623691

Porovnávat legendární Ferrari, stojící za ultimativními a ikonickými supersporty a spotřební, podřadnou značku jako je Honda může jen naprostý trouba ;-)

0/−6
17.1.2015 18:42

P25e90t45r 21G88a63z87d75a 6168752779747

ale sekačku ferrari si k autu koupit nemůžeš

0/0
17.1.2015 23:55
Foto

J22i66n38d47ř89i81c82h 69M44e60r67t79l43í63k 8747695112

to je právě ten problem, že to srovnávat jde

+3/−1
18.1.2015 10:08

J57i19ř41í 97K97o18c53u56r10e48k 6395574245188

Pořadnou? Ano jistě, každý přece ví, že motory Honda nikdy žádný sportovní úspěch neměly, natož aby byly pravidelně "na bedně".

+2/0
18.1.2015 14:43

K76a80r30e16l 68B42l21á84h65a 6916347644324

hehe asi tak, byly roky, kdy si Ferrarri neskrtlo a motory Honda vyhravaly jeden zavod za druhym, ale pry podradna znacka. Alespon je jasne, co za trapaka bude radobychytrak Vins. :-P

+2/0
21.1.2015 1:21

P76e35t87r 27G73a21z27d68a 6438232689297

Pro mne je legenda supra s turbem která čeká na nástupce

https://www.youtube.com/watch?v=QT4CkI-TOuE

0/0
17.1.2015 17:21

P93e43t81r 43G39a86z45d59a 6128622429687

Co to je za hloupý článek? Pokud vím tak legendární supersport z japonska, který se běžne po úpravách provozuje v režimu 600hp+ a natrhne zadek jak lambu tak ferrari je toyota supra se svým řadovým 8válcem. Dále pokud jde opravdu o supersport tak opět toyota ve spolupráci z yamahou vyrobila 500 kusů vozu Lexus LFA. Kam se hrabou italové nebo němci.

Tenhle vůz se vyráběl v továrně po stáji F1, který měla toyota po odstoupení ze seriálu zakonzervovanou.

Doporučuji zhlédnout tento dokumet který je v českém jazyce.

https://www.youtube.com/watch?v=GTegQGW22z0

0/−1
17.1.2015 17:13

R11a67d82e72k 52V48i72n43š 2850863781

Jo, prostě auto, které bylo ve vývoji deset let a když vyjelo, tak dostalo od všech pořádný výprask. Od Italů, Britů i Němců.

Nějaká Supra po náletu tunerů nemůže být něčím, co by se dalo byť jen vzdáleně obdivovat, probuďte se.

+2/0
17.1.2015 18:12

J73i59ř21í 82H13l89i17s47n16i46k48o48v77s12k31ý 9613471282721

Nebylo ve vývoji 10 let. To je blbost novináře. Před 10 lety byl vyvíjeno auto s 10 válcem, které ale nakonec nemělo na to se stát NSX. Vývoj tohoto NSX trval několik let, myslím že od 2011 nebo 2010.

Ono ještě nevyjelo, tedy jen testy, takže na prdel nedostalo. Máte dost špatné informace.

0/−1
17.1.2015 18:21

R62a24d91e29k 26V16i37n54š 2260933501

Co to melete? Bavíme se tu snad o LFA ne? Co sem házíte NSX a Hondu? Lexus LFA byl ve vývoji přes deset let, což byl známý fakt. Japonci jsou na dlouhé a posléze zastaralé projekty experti, ať už v automobilovém nebo herním průmyslu, či elektronice. Po představení daného produktu už je o 5 nebo 10 let dál.

+1/0
17.1.2015 18:25

P35e42t16r 63G17a83z28d14a 6418682939247

pane 10 let vývoje a moderní design? to to museli asi na poslední chvíly přepracovat

0/−1
17.1.2015 23:47

M36i31l61a29n 15K69l30o85u35č24e23k 3340645818397

Ten lexus, to je moderní design ale z roku 2000, velmi nehezké auto, to nejde s ferrari srovnávat.

0/0
18.1.2015 9:26

T86o13m67á98š 64B97í64l86ý 2325830947

Výkon a cena stačí na to, aby to bylo Ferrari. 8-o;-D;-D

+1/−1
17.1.2015 13:54

J18i24ř20í 29H80l97i35s53n33i37k65o33v13s70k70ý 9193551852891

Cena nižší, technologie Ferrari poněkud předstihují, jemně řečeno. Tvrdě řečeno - výkony (nejen motoru) uvedeného Ferrari za podstatně menší peníze ovšem s japonskou spolehlivostí. Se spolehlivostí na tom Ferrari nikdy nebyly dobře.

+2/−2
17.1.2015 13:57

R75a82d52e91k 37V20i65n65š 2260413391

Děláte si srandu? Technologie v NSX nesahají Ferrari ani po kotníky. Když přijde na takové LaFerrari, tak by jste se za svůj výrok měl stydět opravdu měrou vrchovatou. Nějaká převlečená Acura (japonci tohle auto nevyvíjí, to americká odnož Hondy ano) se nikdy ani z půlky nevyrovná mistrovským dílům z Maranella. Proti takovému 458 Italia, proti které je stavěné (a je 5 let staré!) nebude mít šanci. Proti nástupci, který bude letos představený v Ženevě už vůbec ne. Motorově, technicky, designově, aerodynamicky a především po stránce jízdního projevu a jízdních schopností je Ferrari jiný vesmír. K tomu charakter, emoce, aura, tradice a odkaz značky a vaše ničím nepodložené tvrzení je rozdrceno na prach. Kecy o spolehlivosti vaši neinformovanost jen potvrzují - doufám, že nějaké Ferrari vlastníte, aby jste si mohl něco takového obhájit. Stereotypy a předsudky čecháčků v plné polní Rv:-/

0/−4
17.1.2015 15:22

M20i15l30o78š 64K37a93č87a19l10a 7411183223649

No s tými kotníkami by som si až tak istý nebol ... skuste si prečítať históriu prvej NSX a potom rozprávajte niečo o kotníkoch, čo hovorí v prospech Hondy je jednoznačne počet vyrobených motorov, Ferrari je stále len malá hoci draha automobilka ....

+3/−2
17.1.2015 16:26

R32a82d18e25k 42V19i21n92š 2470233711

A tím chcete naznačit co? Kvantita není to samé co kvalita a s tím spojené inženýrské mistrovství, technologická vyspělost a navrhování pořádných velkoobjemových, skvostných, atmosférických motorů. Honda neudělala už celé roky motor, který by byl alespoň něčím výjímečný. Ferrari co pohonné ústrojí to skvost - 4,5 l V8 ve Speciale nejlepší litrový výkon, 605 koní při 9500 otáček, nejlepší současný V8, F12 - nejlepší V12  6,2 litrů a 730 koní při 9200 otáček, LaFerrari - V12 6,2 litru a 800 koní při 9500 otáčkách + 163 koní elektromotor. To všechno jsou atmosférické motory, při takových výkonech a otáčkách (a hlavně projevu!) je tohle jasný vrchol inženýrství. Jak vůbec může být někdo tak bláhový a hloupý a srovnávat Hondu s Ferrari, stejně tak jako evropskou produkci s japonskou. Honda a Japonsko vůbec je sto let za opicemi, jediné superauto, které za posledních 10 let za něco stálo byl Lexus LFA.

+1/−3
17.1.2015 16:41

P16e36t30r 18G68a35z74d17a 6878412859167

No ono ne jen že za něco stálo, vzhledem k produkci 500 kusů která je limitovaná a dotovaní toyotou, tzn že cena vývoje a výroby je vyšší než utržené peníze z prodeje dělá z LFA technicky dokonalý unikát, který oslní více než okoukané ferrari.

0/−2
17.1.2015 17:17

R27a67d17e16k 57V11i73n78š 2490743661

Okoukané? Vy jste divný patron... LFA bylo od začátku v porovnání s 458 Italia, MP4-12C, Gallardo LP-570, SLS AMG, 599 GTO a třeba Astonem V12 Vantage stále zastaralé a jízdně, technicky, prostě po celkové stránce Lexusu tyhle auta ukazují záď. To samé platí o ostřejší verzi Nürburgring Edition, které zase vypálilo rybník 458 Speciale, Gallardo Squadra Corse, 650S, SLS AMG Black Series, Aston Martin V12 Vantage S a 911 GT3. V LFA hapruje převodovka, není moc dobré na silnici a je prostě předražené (obvykle ohledně nastavení cen výhrady nemám), na to že není ani z poloviny tak dobré jako konkurence.

Pokud posuzujete vyjímečnost auta podle počtu vyrobených kusů a exkluzivity, tak očividně opět nevíte, že LaFerrari má omezenou sérii na 499 kusů, stejně tak 458 Aperta. Což jsou daleko výjimečnější, exkluzivnější, ultimativnější, schopnější a oduševnělejší auta než LFA kdy bylo a bude.

+1/0
17.1.2015 17:50

J90i90ř89í 90L57ž16i24č27a98ř 4330522362570

Promiňte, vím, že čas okolo Nürburgringu není vše, ale když je LFA v porovnání se skupinou aut zastaralé technicky, jízdě a prostě je mu ukazována záď, jak může mít LFA na ringu čas sice pomalejší, než 458 Italia, ale rychlejší, než Lambo LP-570 i SLS? Je pomalejší, než 599 GTO, ale vzhledem k ceně a neobvyklosti GTO bych GTO srovnával spíš s Nürburgring package. 

LFA Np je pak rychlejší, než absolutně všechna z aut, o kterých píšete a která na ringu mají čas.

Krom toho bych rád poukázal na hodnocení LFA od Jeremyho Clarksona, který ho vyzdvihoval nade vše. Jediné, co bych LFA vytknul je, že není z Itálie a že je drahý.

0/0
17.1.2015 20:03

P53e71t76r 39G92a91z43d58a 6778722109297

ten pán neví o čem mluví ..... ferari je pásovka ..... lfa ale ne

0/−1
17.1.2015 23:49

R97a42d47e63k 72V55i57n11š 2410293621

Jste očividně zaujatý zaslepenec, já nikoliv, vycházím z faktů :-)

0/−2
18.1.2015 1:17

J82i16ř54í 94H53l17i69s13n80i78k40o62v65s75k44ý 9213201542711

Opět špatné info. Motor a plno dalších komponent vyvíjí Japonci v Japonsku. V USA se auto vyvíjí jako celek.

Buďte si jistý, že Honda má technologie, které Ferrari nemá. Že jejich byznys je postaven na jiných autech, je irelevantní.

+1/−1
17.1.2015 18:23

R17a40d48e36k 65V38i43n48š 2630243251

Jaké technologie? Třeba sekačky s víceúrovňovým sekáním zahrady pro optimální anglický trávník? Honda je uboze zastaralá značka, není divu, že je po jejich autech čím dál menší poptávka. Já jsem si 100% vědom toho, že Ferrari dokáže postavit 10x lepší auto než Honda, protože má Ferrari více než 70letou historii ve stavění nejlepších supersportů a sporťáků na planetě, k čemuž jim pomáhají obrovské zkušenosti z motorsportu - GT, vytrvalostní závody a samozřejmě F1. Totální pitomost, že jejich byznys je postaven na jiných autech jak tvrdíte, jednotlivá odvětví se doplňují. Ferrari vyhrávají ocenění za nejlepší supersporty pravidelně každý rok, ocenění za auta a motory roku, vyhráli 2x Le Mans v posledních 4 letech, vyhráli 3x za sebou titul mistra ve World Endurance Championship, titul FIA GT, 3x International GT Series, European Le Mans Series, vyhráli za posledních 12 let přes 300 závodů. A co má Honda? To, co tu prezentujete je ničím nepodložená uzoufaná pohádka, kterou by si ve svých očích představujete, ale reálně má nulové šance k uskutečnění. Začínám se tu hlasitě smát ;-D Evropa byla, je a vždycky bude producentem těch nejlepších aut na světě, dejte si do rypáku wasabi kolik chcete, ale tenhle fakt nezměníte.

+1/−3
17.1.2015 18:38

P41e17t97r 53Š89i49d13l16i86k 5227913720731

Neviš co píšeš:-P

0/−1
17.1.2015 20:18

M85i94l18a14n 67V59o24t67a74v95a 5454486561762

Ja treba vlastnim a ve srovnani s Hondou tu jeden zasadni rozdil je. A v tom musim dat za pravdu. Honda byla pouzitelna pro kazdodeni jezdeni s pravidelným garancnim servisem. To si u eFka dovolit nemuzu, protoze bych byl v servisu porad. Jedina konkurence, ktera kvalitativne zvladala tuto zatez bylo Porsche. Ale to uz ted muze hodnotit byvala manzelka. Smutne vyrovnani;-(

0/0
17.1.2015 21:33

K82a18r91e95l 35B74l84á36h94a 6476527124264

opravdu skvele srovnavat auta jejichz cena se lisi radove. LaFerrarri za desitky milionu vs nova NSX za 4 mega. Ty budes fakt pekne vylizany Vinsi. 8-o

0/0
21.1.2015 1:33

R86o86m71a32n 22K62u22b15a25l76a 6275372389547

$110,000 tady bude zakladni cena, "loaded" nemuze stat vic nez $150,000, jinak by to nikdo nekoupil...;-D

0/−1
17.1.2015 12:43

J14i23ř50í 27H55r60a38d84e17c 9688287400644

Tak teď ještě Supru!

0/0
17.1.2015 12:38

J59i62ř48í 25H29l79i95s53n66i40k61o22v46s85k69ý 9363911962391

Ač je Supra zajímavé auto, NSX je přece jen jiná liga.

+1/0
17.1.2015 13:52

P90e13t42r 19G21a83z12d44a 6308292409457

ha ha ha xD,

nevíš o čem mluvíš xD xD

https://www.youtube.com/watch?v=Wf3Rfqw04H4

0/0
17.1.2015 17:19

J67i14ř29í 67H53l52i24s41n25i20k16o27v85s78k19ý 9713421742741

Vím. Honda NSX byla od začátku postavena jako supersport. Motor uprostřed, Supra vpředu, jako obyčejné auto. 

NSX měla jako první hliníkovou karosérii (sériové auto).

Ano, Toyota Supra v poslední verzi dostala výkonější motor, ale jako celek, koncepcí na NSX neměla. Také se Supra masově vyráběla na rozdíl od NSX.

+2/0
17.1.2015 18:31

P81e61t65r 21G43a84z70d88a 6808952259337

co na to říct? většina supersportu má motor vzadu ...... za druhé se jiné značky taky dají označit za masově prodávané ....... nicméně já hondu neodsuzuji chci si koupit accord 2.4ivtec ale nsx 1 gen. se mi nelíbí

0/0
17.1.2015 23:52

R41a73d40e11k 55V53i28n12š 2850353941

Nechci používat hanlivá označení, ale nejste tak trochu připitomělý s odpuštěním? Proč sem do diskuze lezete, když o automobilovém světě nemáte ani páru? Přečetl jste si pár prospektů o Hondě a to vám dodalo kuráž? Jak mi vysvětlíte ten váš neskutečný blábol, že témeř všechny supersporty mají motor vzadu?? Snad uprostřed, ne??? Diskuze plná laické veřejnosti a pár majitelů olítaných civiků...

0/−1
18.1.2015 1:22

O18n65d34ř93e48j 25B87u93r59e87š 5450374193769

Nova Fábia přišla s revoluční techologií XDS které při ostrém průjezdu zatáčkou přibrzdí vnitřní nadlehčené kolo. NSXo ve stejné situaci pošle veškerej výkon(elektromotorů) na vnější zatíženější kolo. Teď co bude lepší?? Já vím porovnávám jabka s hruškama 😉😀

0/0
17.1.2015 12:25

J89i31ř73í 91D11v65o44ř94á46k 5308333918230

Revoluční technologie ?

0/0
17.1.2015 13:01

J82i54ř57í 65H63l26i96s80n52i71k50o45v55s79k75ý 9543511162641

:-)) Ne. Honda už před 20 lety měla technologie, které dávala např. do Hondy Prelude, které nepřibrzďovaly vnitřní kolo, ale naopak přidávala kroutící moment do vnějších kol a zároveň natáčela kola na zadní nápravě podle rychlosti (při malé opačně než přední, při velké stejně), aby byla max. ovladatelnost.

+4/−1
17.1.2015 13:55

M38a80r62t36i35n 64V55o48j64á58č96e14k 9712348598337

hybrid mě do garáže nesmí Rv

+1/−10
17.1.2015 9:46

J24i19ř90í 13H50r93a90d25e80c 9108317630284

On tam nějaký chce?

+3/0
17.1.2015 12:39

J29i56ř57í 46H71l89i64s93n44i86k23o68v82s64k41ý 9613131522411

Brutální  zátah 3 elektromotorů není jen tak pro někoho:-)

0/−1
17.1.2015 18:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.