Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S porsche za 3,5 litru. Vyzkoušeli jsme panameru do zásuvky

Panamera umí být pořádně ostrý dálniční expres, který se neztratí ani v zatáčkách. Ale taky je úsporná a klidná. Naturelu značky to možná moc nepasuje, ale když s předoucím elektromotorem neslyšně plachtíte Stuttgartem, má to svoje kouzlo. Vyzkoušeli jsme dobíjecí hybridní Porsche Panamera S E-Hybrid.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58a88n 43D11l47o56u21h97ý 7744939630949

Mno dobry, tak tu mame imaginarni spotrebu, ktera o celkove spotrebe vozu na celou nadrz nerika vubec nic. Moje auto jezdi za 0 litru benzinu kdyz ho tlacim, ale celou cestu to taky nedam jak ten elektro-motor :-D

0/0
19.4.2015 18:26

J22i92ř98í 56Š88e59j69n85o27h25a 4332893544843

Proč uvádějí spotřebu u aut do zásuvky ?

To je  každému jasné, že  když auto ujede  prvních  30 km z  35  km na  nabité baterie,  tak  mu průměrná spotřeba  vychází  hezky.

Horší  ale  budou ty  další  stovky  km po cestě  k moři. Tam už bude zase spotřeba horší než průměr :-)

0/0
17.4.2015 22:15

J84i97ř54í 54S71c98h63w17a70c18h 8178784858106

... a proč? Na dvě tři hodinky zastavíš někde kde je "zásuvka", "zasuneš" a spotřeba bude zase -> 0 ;-)

0/−1
17.4.2015 22:32

K89a51r97e93l 44K52ř69i72v88a57n 7165331465135

A on tě někdo pustí zadarmo ke své zásuvce ? Leda přespat v motelu, mít hodně dlouhý kabel a dobít si z pokoje.

0/0
18.4.2015 19:03

P60e43t64r 53B55á61č70a 8225526305315

"Když s předoucím elektromotorem neslyšně plachtíte Stuttgartem, má to svoje kouzlo."

tak to teda rozhodne svoje kouzlo nema Rv

0/0
17.4.2015 16:10

P63e41t15r 32Č89e49r20v73e69n95ý 3746279397549

Pořád tvrdím, že hybridy mají budoucnost, ale proč dávat elektromotor do nadupaného sporťáku za 2,9mil.? To mě rozum nebere.

Výrobci by se spíš měly zaměřit na úsporné elektromobily, kde miniaturní spalovací motor bude sloužit jako doplněk k elektromotoru pro zvětšení dojezdu či občasné navýšení výkonu a ne naopak8-oElektromotor se totiž ideálně hodí na rozjezd zatímco spalovací motor na klidnou dálniční jízdu. Jejich současným použitím se pak z obyčejného auta stává dravec!!

0/0
17.4.2015 13:23

J12o25s22e18f 96N47o48v62a59k 5568372536628

Prvních 100 za dva litry, dalších 100 za osmnáct? Evropská metodologie měření je fakt k smíchu. Rv

+6/0
16.4.2015 10:07

K32a33r38e76l 97F77a71j80t 5218642501973

13,5 ale technicky to tak je

+2/0
16.4.2015 15:56

M17a95r58t76i17n 85R26a34y98m52a46n 4582148553818

Kdy konecne se zacne psat u hybridu spotreba prvnich 100 km a pak nasledujicich 100 km. To bych zvladnul taky nabit baterky a s uplne vystavenyma rict jezdim za 0,8 l/100km. Sice dalsich 100 km ujedete za 8,5 l, ale koho to zajima :-P

+8/0
16.4.2015 8:34
Foto

T82o10m80á57š 93K46i85r86o49v 1405288755487

Vážená redakce. Tento test jste už jednou vydalj, proč tedy teď znovu?

0/0
16.4.2015 8:15

J67a72n 90Š60l70é19g88l 8512880858513

Tak jako jo... já bych si to i Porsche vzal, ale ta cena.... :-). Fakt by mne zajímalo, kolik lidí si to přečte a řekne "to musím mít" a jdou si to koupit :-)

0/0
16.4.2015 7:52

M70a20r28t63i78n 86L79ž72i52č95a87ř 9795397162554

Budete se divit ale Panamera, Cayenne a teď nový Macan jde na dračku i u nás

0/0
16.4.2015 10:24

J61a31r18o19s45l87a19v 76D66r35o61b84n87ý 6936668397937

ale nekupují verze, kdy je chodec rychlejší

+1/0
16.4.2015 22:29

J24i39ř86í 82Š28e31j17n61o60h55a 4332523784913

Co to znamená "na dračku" ?

Prodají se jich desetitisíce ? :-)

0/0
17.4.2015 22:17

M60a53r24t57i66n 42L78ž49i62č60a43ř 9605387272124

U nás tisíce, po světě statisíce, což je na danou cenovou skupinu 2 - 21 500 000 Kč perfektní

0/0
18.4.2015 15:03

J91a77r84o65s92l65a10v 28K72a42d98l11e57c 5841429852341

S Fabkou jezdím za 4 litry;-D;-D;-DRv

0/0
16.4.2015 7:41

C86y42r11i40l 72P46a98v96e25l73k75a 4366492668925

Jasně, oktávka v dieselu, pi.o ;-)

0/0
16.4.2015 10:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.