Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S porsche za 3,5 litru. Vyzkoušeli jsme panameru do zásuvky

Panamera umí být pořádně ostrý dálniční expres, který se neztratí ani v zatáčkách. Ale taky je úsporná a klidná. Naturelu značky to možná moc nepasuje, ale když s předoucím elektromotorem neslyšně plachtíte Stuttgartem, má to svoje kouzlo. Vyzkoušeli jsme dobíjecí hybridní Porsche Panamera S E-Hybrid.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J68a83n 90D38l83o16u46h33ý 7184579960709

Mno dobry, tak tu mame imaginarni spotrebu, ktera o celkove spotrebe vozu na celou nadrz nerika vubec nic. Moje auto jezdi za 0 litru benzinu kdyz ho tlacim, ale celou cestu to taky nedam jak ten elektro-motor :-D

0/0
19.4.2015 18:26

J14i57ř43í 88Š21e31j57n14o82h86a 4212803714243

Proč uvádějí spotřebu u aut do zásuvky ?

To je  každému jasné, že  když auto ujede  prvních  30 km z  35  km na  nabité baterie,  tak  mu průměrná spotřeba  vychází  hezky.

Horší  ale  budou ty  další  stovky  km po cestě  k moři. Tam už bude zase spotřeba horší než průměr :-)

0/0
17.4.2015 22:15

J62i41ř46í 98S43c59h42w45a98c44h 8698404238596

... a proč? Na dvě tři hodinky zastavíš někde kde je "zásuvka", "zasuneš" a spotřeba bude zase -> 0 ;-)

0/−1
17.4.2015 22:32

K22a88r40e66l 18K70ř41i20v29a32n 7825471615635

A on tě někdo pustí zadarmo ke své zásuvce ? Leda přespat v motelu, mít hodně dlouhý kabel a dobít si z pokoje.

0/0
18.4.2015 19:03

P15e80t72r 20B66á68č52a 8145856185235

"Když s předoucím elektromotorem neslyšně plachtíte Stuttgartem, má to svoje kouzlo."

tak to teda rozhodne svoje kouzlo nema Rv

0/0
17.4.2015 16:10

P47e37t67r 57Č98e29r79v17e96n90ý 3926569547719

Pořád tvrdím, že hybridy mají budoucnost, ale proč dávat elektromotor do nadupaného sporťáku za 2,9mil.? To mě rozum nebere.

Výrobci by se spíš měly zaměřit na úsporné elektromobily, kde miniaturní spalovací motor bude sloužit jako doplněk k elektromotoru pro zvětšení dojezdu či občasné navýšení výkonu a ne naopak8-oElektromotor se totiž ideálně hodí na rozjezd zatímco spalovací motor na klidnou dálniční jízdu. Jejich současným použitím se pak z obyčejného auta stává dravec!!

0/0
17.4.2015 13:23

J10o82s52e22f 24N25o95v97a78k 5408272716598

Prvních 100 za dva litry, dalších 100 za osmnáct? Evropská metodologie měření je fakt k smíchu. Rv

+6/0
16.4.2015 10:07

K72a54r17e17l 13F31a52j70t 5438722611293

13,5 ale technicky to tak je

+2/0
16.4.2015 15:56

M13a13r40t63i71n 22R34a27y47m66a84n 4102918713918

Kdy konecne se zacne psat u hybridu spotreba prvnich 100 km a pak nasledujicich 100 km. To bych zvladnul taky nabit baterky a s uplne vystavenyma rict jezdim za 0,8 l/100km. Sice dalsich 100 km ujedete za 8,5 l, ale koho to zajima :-P

+8/0
16.4.2015 8:34
Foto

T27o49m58á37š 40K36i68r16o61v 1895838885357

Vážená redakce. Tento test jste už jednou vydalj, proč tedy teď znovu?

0/0
16.4.2015 8:15

J11a10n 66Š19l89é91g21l 8222640438163

Tak jako jo... já bych si to i Porsche vzal, ale ta cena.... :-). Fakt by mne zajímalo, kolik lidí si to přečte a řekne "to musím mít" a jdou si to koupit :-)

0/0
16.4.2015 7:52

M28a92r53t21i16n 68L16ž25i41č38a34ř 9315837452304

Budete se divit ale Panamera, Cayenne a teď nový Macan jde na dračku i u nás

0/0
16.4.2015 10:24

J91a43r95o77s73l86a32v 98D26r47o98b74n19ý 6986598797617

ale nekupují verze, kdy je chodec rychlejší

+1/0
16.4.2015 22:29

J15i51ř18í 47Š82e57j98n91o82h68a 4572953754783

Co to znamená "na dračku" ?

Prodají se jich desetitisíce ? :-)

0/0
17.4.2015 22:17

M81a73r68t98i76n 25L86ž69i29č95a93ř 9375737162934

U nás tisíce, po světě statisíce, což je na danou cenovou skupinu 2 - 21 500 000 Kč perfektní

0/0
18.4.2015 15:03

J95a25r80o58s72l25a41v 37K82a19d85l96e84c 5891289742121

S Fabkou jezdím za 4 litry;-D;-D;-DRv

0/0
16.4.2015 7:41

C49y67r27i11l 49P98a82v63e74l45k32a 4226522558825

Jasně, oktávka v dieselu, pi.o ;-)

0/0
16.4.2015 10:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.