- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mno dobry, tak tu mame imaginarni spotrebu, ktera o celkove spotrebe vozu na celou nadrz nerika vubec nic. Moje auto jezdi za 0 litru benzinu kdyz ho tlacim, ale celou cestu to taky nedam jak ten elektro-motor :-D
Proč uvádějí spotřebu u aut do zásuvky ?
To je každému jasné, že když auto ujede prvních 30 km z 35 km na nabité baterie, tak mu průměrná spotřeba vychází hezky.
Horší ale budou ty další stovky km po cestě k moři. Tam už bude zase spotřeba horší než průměr
... a proč? Na dvě tři hodinky zastavíš někde kde je "zásuvka", "zasuneš" a spotřeba bude zase -> 0
"Když s předoucím elektromotorem neslyšně plachtíte Stuttgartem, má to svoje kouzlo."
tak to teda rozhodne svoje kouzlo nema
Pořád tvrdím, že hybridy mají budoucnost, ale proč dávat elektromotor do nadupaného sporťáku za 2,9mil.? To mě rozum nebere.
Výrobci by se spíš měly zaměřit na úsporné elektromobily, kde miniaturní spalovací motor bude sloužit jako doplněk k elektromotoru pro zvětšení dojezdu či občasné navýšení výkonu a ne naopakElektromotor se totiž ideálně hodí na rozjezd zatímco spalovací motor na klidnou dálniční jízdu. Jejich současným použitím se pak z obyčejného auta stává dravec
Prvních 100 za dva litry, dalších 100 za osmnáct? Evropská metodologie měření je fakt k smíchu.
Kdy konecne se zacne psat u hybridu spotreba prvnich 100 km a pak nasledujicich 100 km. To bych zvladnul taky nabit baterky a s uplne vystavenyma rict jezdim za 0,8 l/100km. Sice dalsich 100 km ujedete za 8,5 l, ale koho to zajima
Vážená redakce. Tento test jste už jednou vydalj, proč tedy teď znovu?
Tak jako jo... já bych si to i Porsche vzal, ale ta cena.... . Fakt by mne zajímalo, kolik lidí si to přečte a řekne "to musím mít" a jdou si to koupit
Budete se divit ale Panamera, Cayenne a teď nový Macan jde na dračku i u nás