Diskuze
Na vlastní oči. Audi Q7 se poprvé představuje na veřejnosti v Praze
Děkujeme za pochopení.
V43l38a60d64i92s87l37a79v 59B39u90r96y95š36e21k
kdybych s tím měl kam jezdit, jako že nemám, tak tohle by bylo přesně to, co si koupím i když BMW X6 má taky cosi do sebe
J21a82n 52O81p70i90s
Pěkný kočár. Je zajímavé, že EU zakáže vysavače s velkou spotřebou elektřiny ale u aut jí to zjevně nevadí.
J59i91ř95í 53S97c97h17w78a50c43h
nevadí, protože tato nemají velkou spotřebu elektřiny
J24i54ř47í 45Š22e83j14n78o23h45a
Nižší a lehčí. Konečně na to přišli.
Ještě dvě generačn výměny a bude to dobré normální auto
O89n36d78ř73e68j 35L44e84v24ý
Po dlouhé době dle mého nepovedené Audi.
P13e44t67r 67G91r61e64s43l
Souhlas, mám předchozí model, měl něco do sebe, ač své chyby a vady taktéž, vypadal o dost lépe. Tohle je taková A6 s Q3, nemá to originální prvky, aby auto bylo osobité. Nic odvážného, taková neutralita nefouknutá. Smutním...
R80a51d95o66v54a24n 64S87t83a72s74t85n30y
Kdyby byl ten interier svetly na tomto predvadecim aute tak by vse bylo vyraznejsi a hezci. V te cerne se vse utopi. Jinak je podobna ze zadu Q5.
S51t64a35n88i17s35l73a76v 16S92r53b65a
jakoby se výrobci těchto ohromných aut styděli, že ta auta jsou tak obrovská. z některých pohledů Q7 vypadá skoro jako kombíková A6. můj subjektivní názor je, že si ce auto má milión nádherných a zajímavých designových detailů, viz například ty blinkry, ale jinak jako celek je to designový paskvil, který se ani volvo, řekněme střídmý střih, ani BMW, druhý řízný extrém, nemůže rovnat...v q7 prostě vidím rusáka v té jeho kožešině až po uši a v držáku na kelímku jeho stoličnaja 77x destilovaná.
P14e32t70r 79K28ř33í22ž11e97k
se podařilo srazit hmotnost o ohromujících 325kilogramůna 1 995 kg
box
J91o17s44e22f 23N84o84v61a69k
Krásný auto. Škoda, že si na něj neumím vydělat.
K74a88r73e11l 57N59o65v22o92t55n62ý
Byl to mastodont. A myslím, že mastodontem i zůstal...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....