Diskuze
První svezení s novým Subaru Outback: skvěle jezdí a má druhé oči
Děkujeme za pochopení.
T44o76m58á94š 18V43a25l74d92e72r
Co nemá benzín klasické 4x4 a manual, tak už to není modla Subaru, ale obyčejný auto s občasným 4x4. Možná je bytelnější, není tak okoukané. Ale ty obraty designerů. Jedna generace krásná, další hrůza. Snad jediný Forester unikl kolísavé náladě vedení a desingnérů.
M80a27r47e13k 55J56a21n96e81č42k29a
S tím vnějším designem u nových generací vozů u Subaru, především Legacy je to fakt bída, ale tento nový Outback mi připadá, že se vrací ke své dravější štíhlosti. Až mi doslouží 4 generace Legacy combi v automatu v plné výbavě, což je dle mě spolehlivý krasavec, 5 ani 6 generací jej nenahradím, protože se to nafouklo a už to nemá ani ten náznak sportovního ladění. Starší Outbacky se mi z důvodu své výšky nelíbili, ale tahle nová vypadá povedeně. Jinak se Subaru max. spokojenost, bezpečnost, jízdní vlastnosti a výhled i do stran nemá chybu a ta pořádná zpětná zrcátka a ne parodie na zpětná zrcátka. Mám jej od novky v LPG a šlape jako hodinky a najeto kolem 126 000km a spotřeba v LPG 11,5 až 12L, což je v ceně benzínu kolem 5,5 až 6 L Kdo v těchto vozech nikdy nejel, nemá smysl aby se k těmto autům kromě designu vyjadřoval. Se Škodovkou se to nedá srovnávat, protože ty jízdní vlastnosti jsou naprosto úžasné a to i na sněhu s ledem pod ním. Tam, kde jiní jedou z důvodu klimatických podmínek max. 40, Subaru nemá problém a stále krásně zvládá se držet na cestě. Jediné, kde mám u Subaru výtku je málo odkládacích prostor a neposuvná loketní opěrka a naprosto blbě řešený palubní počítač a umístění ovládání pro vyhřívání sedaček, tohle kluci japonští aspoň u 4 generace nevychytali. Ale ten zvuk boxeru je doslova návyková záležitost. Brzdění automatickou převodovkou z kopce je hnus nad hnus, tohle jsem zažil u Passata, takže za mě jednoznačně výhoda, že tohle do Subaru výrobce netlačí. Stejně tak chápou, že když chce řidič u spolujezdce otevřít okénko, nepojede mu jak je dnes standardem jako v blbákově až dolů, ale podle toho jak dlouho se drží tlačítko.
A ti co tady chválíte benzínové motory u Škodovky třeba zmiňovaného Superba, asi nevíte, že výměna vstřiků, které po nájezdu přes 100 000km jdou pomalu, ale jistě do kytek a nejdou jednoduše vyměnit, musí se dělat G.O. motoru
P35e67t69r 31N39ě13m92e85č47e15k
A´t se na mě nikdo nezlobí, ale jak zvenku, tak uvnitř neuvěřitelně ošklivý vůz.....u Subaru se evudentně zastavili v devadesátých letech
P20a72v20e85l 21D50o95b25e41š
Je to otázka vkusu. Mám Outbacka a pokud nepůjdu do něčeho většího tak v létě opět kupuji Outback.
L20u52d52v43í58k 44G23a98j96d63o86š96í38k
No jo. Opět "Chytrá Horákyně z iDnesu".
Skvělé, úžasné nejlepší, ale když se začtete podrobněji, tak zjistíte, že to asi zase taková pecka nebude.
Má osobní zkušenost se Subaru - po 3 letech provozu nového Legacy jsem byl rád, že jsem se toho auta zbavil a už nikdy...
J28o33s37e48f 22N84o71v98a85k
Rozveďte to, proč jste byl rád? Co vám nevyhovovalo? Jako potenciální zájemce o subaru nadšený z pohodlí a jízdních vlastností mě to fakt zajímá!
M22i36c39h44a69l 10F55r85ý27d87a
Pane Dvořáku, vás překvapuje, že naftový motor ve vyšších otáčkách nemá dostatečný točivý moment? No potěš koště...
J12i15ř82í 33S21c86h25w13a95c31h
"koště" asi moc nepotěším... autor to nejspíš dobře ví, ale ten 2.0 diesel od Subaru je v tomto dost velký extrém. Má vynikající maximum 350Nm, ale začíná vadnout extrémně brzy již od 2500 ot! Srovnatelný 2.0 TDI/110 kW má maximum "jen" 320 Nm ale vydrží s ním do 3000 ot. Takže když na dálnici ty motory při 130 točí okolo 2200-2300 ot. Tak prostě Subaru začne docházet dech extrémně brzo (maximální výkony pak mají při 3600/4000 otáčkách.)
P60e17t80r 51K90u62l82i12c83h
výběr tohohle auta je spíš sňatek z vášně než z rozumu.
proti gustu...
A68l21e65š 19L30e31w14i78c39k95i
Právě sňatek z rozumu to je, ne z vášně, tyto auta se nekazí, nekradou, ale zase nevypadají úplně top, záleží na preferencích...
M11i79r50o28s23l50a13v 36J35a69r67o12š
Tak mi v tom článku chybí obligátní srovnání s VW nebo Škodou .
Z63d81e15n54ě87k 52H16a26n53z12l
Srovnává se je Hyundai se Škodou obcas s Mazdou
M86i29r89o48s72l12a88v 81S45t73e10i23n59e36r
Málo platné, v té cenové kategorii je dost velký výběr. Subaru je fixovaný na boxery s vodním chlazením, ty mají technicky problém s dlouhými trubkami. Další problém je jednostranné opotřebení válců, nahoře se olej moc nedrží, dole je ho moc a písty svojí vahou tlačí na spodní stranu válce. Řadový čtyřválec dosáhl zatím nesrovnatelně větší životnosti i úspornosti. O spotřebě totiž rozhoduje i vnitřní tření motoru- hydraulický odpor oleje brání vytáčení do vyšších otáček, různé vačkové hřídele spotřebují svým pohonem také energii.
Haldex je také odpověď na reálné poměry- do terénu se dnes jede, když není zbytí, pak ale musí ta elektronika bez ohledu na spotřebu zajistit bezpečné projetí. Trvalé používání Haldexu vede k rychlému opotřebení- na to není konstruován. A přibrzďování stojí také palivo navíc, samozřejmě tím trpí i brzdy. V terénu často používané vozy mají mít systém diferenciálů a jejich uzávěrek, třeba jako Lada Niva.
O33d76s22t79r74a58n68ě11n19ý 11U36ž25i75v26a35t32e78l
J63i97ř92í 30P37a74n76t10l47í52k
Me se novy outback hodne libi. Mel jsem Forestera i imprezu. Po novem outbacku pokukuju. Tady v USA je i s motorem 3.6 litru sesti valec. Manual se tady neprodava, ale v Kanade ano.... mozna bych sel i do 2.5 motoru kdybych mohl mit manual. Cena zacina kousek pres 25 000 dolaru a podle modelu se splha kousek pod 40 000 dol.
P33e93t11r 49Č32e77r24n63ý
Taky o něm s 3.6 motorem uvažuju (také v USA). Předchozí generace s tímhle motorem jezdila výborně. Za nějakých $34,000 i s Eye Sight, to je dobrá cena.
I74g93o46r 78P53ř27a28d79k46a
Mě zajímá jen jedna věc, zda ty jejich povedené diesely, vydrží max. 150000 jako u jejich předchůdce? Subaru s dieselem prakticky neprodejné auto z druhé ruky.
P46e86t23r 65P20o50s31p59í60š43i19l
Tak to vydrží ještě dost. Ten 2,5 litr benzín nevydrží ani těch 100 tisíc. Snad to ale u nového 2,5 litru už zlepšili, když tvrdí, že přepracovali 80%dílů.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...