Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po letech přijíždí zase krásné Ferrari. Má 670 koní, turbo a sexy žábry

Socha Ferrariho koně, která vás vítá na příjezdu do Maranella hned vedle fabriky, kde staví asi nejuhrančivější supersporty světa, se dme pýchou. Firma právě představila nové veledílo. Tak krásné ferrari tu už dlouho nebylo. Jmenuje se 488 GTB a číslo odkazuje na objem každého válce nového přeplňovaného motoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K71a20r45e57l 60B11a35r71t88a80k 9756251715406

Čekal jsem víc. Možná, že je to jen špatně nafocené. Nebo mám jiný vkus.

0/0
10.2.2015 11:25

R51o53m12a73n 44Š28í64m61a 9191954555901

Dokonalost...jako vždy.

0/0
7.2.2015 19:18

R28o24m12a42n 59K69u70b89a63l78a 6975342579947

Nejhorsi na tom je ze misto diskuze o Ferrari se tady diskutujici dohaduji o tom co je lepsi jestli atmosfericky motot nebo turbo, popripade ze Mitsubishi je rychlejsi nez Supersporty... ale je to jenom diskuze, ze...:-)

0/0
7.2.2015 12:49

O15s87k39a54r 37K75o17v90a17ř95í16k 8647523496207

VR^

0/0
6.2.2015 20:11

R10o49m12a69n 46K17u56b85a48l26a 6545102509867

Jinak mezi námi do "opravdového" Ferrari patří 12-cylinders, F12 Berlinetta!

0/0
6.2.2015 15:56

J74i13ř48í 85B32a59r72t78á51k 9270255578364

ani ne, jsou mozna fakticky rychlejsi, ale naprosta vetsina lidi ma lepsi pocit ve V8, dokonce jim prijde i pocitove rychlejsi

0/0
6.2.2015 16:22

R66o78m29a89n 46K30u97b83a53l87a 6795492789227

To je Váš názor který Vám neberu. Osobně Ferrari nevlastním a z těch krátkých projížděk se to těžko dá posoudit, ale v každém Ferrari se člověk cítí jako " milion $", to jenom interpretuji názor člověka který měl za posledních 10 let všechny modely Ferrari které si může "běžný" zákazník u Ferrari koupit.

0/0
6.2.2015 16:34

J37i78ř69í 33B45a16r82t73á44k 9110695878224

pokud ten dotycny s tim jezdil maximalne po parizske, tak ten rozdil asi uplne nepozna, ovsem rict, ze neco je opravdove a to druhe uz ne...no nevim

0/0
6.2.2015 16:36

R90o32m73a23n 67K24u96b40a42l42a 6405212209337

To je všechno o preferencích....

Občas jezdíme na okruh, Sebring, jinak se dá celkem slušně jezdit na SR 64, east of I 75, po Pařížské žádné auto člověk moc nevychutná...:)

0/0
6.2.2015 16:47

J18i18ř32í 77B16a54r94t95á79k 9950855828144

preference jsou samozrejme dulezite, nicmene pokud ferrari dela americke verze (coz nevim) tak by to hodne vysvetlovalo :-)

0/0
6.2.2015 16:53

R84o88m75a42n 84K48u14b95a56l74a 6655542179397

Po těch "amerických verzích" už nemá smysl dál o něčem diskutovat, nezlobte se....

0/0
6.2.2015 16:56

J48i37ř90í 14B93a72r50t36á91k 9470205168894

ja se nezlobim, mne to je jedno, ale zrovna me to zacalo zajimat, tak delaji nebo ne? GTR dela, Porsche jak ktere

0/0
6.2.2015 17:19

J53a94n 51K76e37f83u20r22t 9510669103555

V

0/0
6.2.2015 15:18

M71a16r36t60i43n 65K33ř97í24ž 9563682880917

Tak musím uznat, že je kapánek hezčí, než nová Fabia, o které tu byly desítky článků. Jen by mě zajímalo, jak velký má kufr? Bez této informace je článek o ničem :-)

+1/0
6.2.2015 14:41

P90. 20N63o58v95á38k 1315779586

Co kufr,  ale bez škrabky na led jste vodvařený... ;-D

+1/0
6.2.2015 15:10

M59a11r15t96i38n 69K96ř27í95ž 9703902580317

A co deštníky, byly by?

+1/0
6.2.2015 15:51

J65i24ř74í 58S80c86h17w75a96c36h 8628844458736

Báčo, tohle infantilní vlákno může ohodnotit plusem jen někdo opravdu "na úrovni"....;-D

0/−1
7.2.2015 0:55

M55i63l55a37n 77T76á23b55o34r54s45k37ý 8624113967598

povedené, oproti italii je to ještě o kousek dál, jen ten prolis před motorem mi příjde až moc veliký a takový netvárný, 308 to sice evokuje, ale je to už moc extrémní

nejkrásnější a nejuhlazenější je stejně ta 308 :-)

0/0
6.2.2015 14:38

D97a97v42i68d 54K49a82p47r 4564449698810

ja bych bral i to nejosklivejsi Ferrari :)

0/0
6.2.2015 13:42

R62o74m51a21n 91K95u50b62a50l42a 6225802189207

...neni nad pozitek z jizdy ve Ferrari...

http://s1192.photobucket.com/user/Moravia1963/media/DreamGarageCharlie008_zps722f9195.jpg.html

+1/0
6.2.2015 13:37

R88o30m22a52n 33K16u77b46a38l64a 6515762299167

Pokud bych si ho mohl koupit za mesicni prijem tak bych necekal ani minutu...R^

+3/0
6.2.2015 12:05
Foto

P80e17t80r 43P17r40o91c59h13á34z44k66a 3602436192644

Tak to nesmíte šroubovat ve fabrice,ale rozjet vlastní kšeft a moooc dobrý.;-D

+1/0
6.2.2015 13:30

R84o61m60a43n 59K62u34b13a20l63a 6135262469867

Nic proti lidem kteří pracují ve fabrice nemám, i když jsem nikdy ve fabrice nepracoval a ani to neplánuji.

0/0
6.2.2015 14:36

J68i25ř76í 43P81o42s61p78í72š76i27l 8392270876188

Kluci umí. Paráda :-)

+1/0
6.2.2015 11:18

9651554440377

Upřímně, pokud si ho představíte v šedé barvě a bez znaků Ferrari, tak se jedná o evidentně sportovní, rychlé, ale ne zrovna hezké auto. Ano, je zajímavé, určitě by se za ním člověk otočil, ale rozhodně bych ho nenazval hezkým (ač chápu, že je to velmi subjektivní pojem).

0/−4
6.2.2015 11:04

T72o78m89á25š 84F55i28r82b76a32c53h36e75r 9220250644280

Povedzte Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom " hezké " ?

+1/0
6.2.2015 12:06

9891264610757

Určitě něco jiného, než Vy. Právě proto píši, že je to subjektivní dojem, že?

+1/−1
6.2.2015 12:59

M13a16r87t83i26n 30K44ř46í94ž 9533172680877

tak všichni víme že Lada VAZ 2105 byla nepřekonatelná..

0/0
6.2.2015 14:43

9731184780107

8-o proboha. Kvůli tomu, že si prostě myslím, že designově to není nejkrásnější auto na světě, jsem hned nějaký vyznavač hnusu nebo co?

0/−1
6.2.2015 15:28

M90a86r62t59i84n 55K29ř49í50ž 9263112320887

já to nemyslel zle, mně se ta Lada docela líbí.

0/0
6.2.2015 16:01

J75a38k81u61b 68Z72a11c41h 3685356823450

Jako pěkné je, ale asi bych se mírnil v tvrzení že je to za poslední dobu nejpěknější Ferrari.... v poslední době vypadají vč. tohoto dost podobně, mi přijde.... ale projet bych se tím určitě projel :-)

0/0
6.2.2015 10:54

M80a77r45t67i86n 47Š17t84ě28p97á38n98e25k 3287593673431

Tak to se mi moc nelibi.:-P Umi hezci:-)

0/0
6.2.2015 10:54

M74i13l43a24n 15K77r78á85l 8363158441761

Já jako správný komunista bych tato auta zakázal, jsou hlučné, nepraktické a nákup z Jednoty se do nich nevejde a nekoupí si to běžný prostý pracující lid. Povolil bych maximálně Fabie se švihadlama!

0/−1
6.2.2015 10:29

V61o79j24t13ě76c83h 81B63r77y93c46h70t77a 8102826452495

i jako vtip to zní dost hloupě ;)

+2/0
6.2.2015 11:02

R23a42d97i93m 32S49v31o74b10o66d80a 9603429716182

neni to spatne, ale designove se mi stejne vic libi 599

0/0
6.2.2015 10:19

D60a74v76i29d 11M25a81t83ě61j21ů 2345482767448

Samo Ferrari priznava, ze turba se ke sportovnim autum nehodi (reakci atmosfery sebelepsim turbem nenapodobis), ale musi je delat kvuli nesmyslnym regulacim :-(

+2/−3
6.2.2015 9:23

J10i77ř13í 90S64c31h43w69a38c38h 8398924378766

co to je za pojem ta "reakce atmosféry"? Proč by se něco takového vůbec mělo napodovat?

100Nm navíc v krouťáku je mnohem podstatnější parametr. Znamená, že při 3000/4000 otáčkách ten turbomotor dá o 43/57 koní více a to se sportovnímu autu hodí rozhodně více něž nějaké napodobování reakcí atmosféry.

0/0
6.2.2015 9:40

O10n12d45ř32e38j 19B12u33r63e44š 5340404583459

Asi si přečetl tento článek :  http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ferrari-rika-ze-turba-jsou-spatne-reseni-tohle-jsou-duvody/

+1/0
6.2.2015 12:43

J81i97ř11í 53S40c98h87w76a69c77h 8508734908456

ten článek je plný nesmyslů vyplozených "milovníkem atmosfér" hlavně ten o jakési turbodíře při jízdě na limitu pobavil...

A ty neustále opakovaný kecy o spotřebě. Je přece logický, že když z motoru začnu tahat výkon, tak bude žrát. Když z atmosféry chci výkon stejný jako z turba tak ji musím více točit (a to třeba i o 1000 ot/min) a v té chvíli bude žrát více než to turbo. Situace je to naprosto analogicky obdobná jako u "papírové spotřeby".

0/0
6.2.2015 13:51

D47a88v18i86d 14M66a60t18ě88j25ů 2485342977548

"ten článek je plný nesmyslů vyplozených "milovníkem atmosfér" hlavně ten o jakési turbodíře při jízdě na limitu pobavil..." - az budete mit OSOBNI zkusenosti se silnymi stroji s a bez turba, prijde sem diskutovat. Tohle fakt nema cenu, jste smesny :-)

+1/−2
6.2.2015 15:09

J55i39ř89í 84S33c55h40w38a48c96h 8768384338426

a proto v zatáčkách "neovadatelné" auto poráží na okruhu tu snadno ovladatelnou atmosféru o 2 sekujdy na kolo....;-D;-D;-D

0/0
6.2.2015 15:41

D66a81v64i28d 65M84a74t35ě46j35ů 2915842737188

Jasne, nekde mozna ano, ale obecne nikoliv. Samozrejme se musi jednat o v jinych parametrech srovnatelna auta - vykon, kroutak, podvozek, brzdy, rizeni, ... Mam pocit, ze s tim moc osobnich zkusenosti nemate. Nebo se mylim?

+1/−2
6.2.2015 16:26

J84i15ř15í 11S43c38h23w47a59c88h 8668894178596

Srovnal jsem jen časy uvedené v článku o stejně výkonném s těžkém špičkovém atmo Enzu a této "turbo novince";-)

0/0
6.2.2015 16:37

D69a89v36i37d 37M74a31t43ě82j16ů 2415682737308

Takze nemylim :-)

0/−1
6.2.2015 18:31

J92i64ř91í 47S80c31h53w42a91c75h 8948934298296

a to na těch 2 sekundách na kolo něco změní? Akorát to že tvoje "praxe na motokárách" je poněkud k ničemu.... ;-)

0/0
7.2.2015 0:30

J32i75ř61í 75B77a24r65t56á97k 9640575988864

mam osobni zkusenosti se sakra silnymi stroji jak v atmosce tak v turbu, protoze takove vlastnim, v atmosce mam z jizdy mnohem vetsi zazitek a ten zvuk...vykonostne je ovsem turbo stejne dobre

+1/0
6.2.2015 16:24

D50a31v97i69d 73M63a92t54ě93j95ů 2285182847168

Tak nejak :-)

0/0
6.2.2015 18:31

J36i97ř60í 42S42c54h12w21a17c54h 8648904598636

výkonnostně je turbo lepší :-)

0/0
7.2.2015 0:28

J45i65ř37í 89S81c44h12w20a92c16h 8308404368736

subjektivní zážitek je věc jedna, objektivně změřený parametr je věc druhá, záleží na preferencích každého soudruha ;-)

0/0
7.2.2015 0:32

J37i78ř42í 67B91a17r39t58á46k 9310245538834

No, kdyby slo o ty "objektivne" merene parametry, tak by se toto auto vubec neprodavalo, dostane na zadek od kazdeho zavodniho auta a jeste za zlomek nakladu

0/0
7.2.2015 8:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.