Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po letech přijíždí zase krásné Ferrari. Má 670 koní, turbo a sexy žábry

Socha Ferrariho koně, která vás vítá na příjezdu do Maranella hned vedle fabriky, kde staví asi nejuhrančivější supersporty světa, se dme pýchou. Firma právě představila nové veledílo. Tak krásné ferrari tu už dlouho nebylo. Jmenuje se 488 GTB a číslo odkazuje na objem každého válce nového přeplňovaného motoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K41a51r74e19l 90B25a85r77t31a93k 9286161705646

Čekal jsem víc. Možná, že je to jen špatně nafocené. Nebo mám jiný vkus.

0/0
10.2.2015 11:25

R69o30m93a25n 10Š35í86m52a 9651514255641

Dokonalost...jako vždy.

0/0
7.2.2015 19:18

R14o74m40a62n 43K40u88b18a91l16a 6985832939547

Nejhorsi na tom je ze misto diskuze o Ferrari se tady diskutujici dohaduji o tom co je lepsi jestli atmosfericky motot nebo turbo, popripade ze Mitsubishi je rychlejsi nez Supersporty... ale je to jenom diskuze, ze...:-)

0/0
7.2.2015 12:49

O42s91k58a35r 53K77o91v70a95ř56í76k 8897883696167

VR^

0/0
6.2.2015 20:11

R88o35m20a15n 26K84u32b44a90l14a 6205232649647

Jinak mezi námi do "opravdového" Ferrari patří 12-cylinders, F12 Berlinetta!

0/0
6.2.2015 15:56

J85i36ř48í 81B17a75r60t98á87k 9590535678574

ani ne, jsou mozna fakticky rychlejsi, ale naprosta vetsina lidi ma lepsi pocit ve V8, dokonce jim prijde i pocitove rychlejsi

0/0
6.2.2015 16:22

R96o50m73a72n 34K98u81b81a11l81a 6975712199517

To je Váš názor který Vám neberu. Osobně Ferrari nevlastním a z těch krátkých projížděk se to těžko dá posoudit, ale v každém Ferrari se člověk cítí jako " milion $", to jenom interpretuji názor člověka který měl za posledních 10 let všechny modely Ferrari které si může "běžný" zákazník u Ferrari koupit.

0/0
6.2.2015 16:34

J87i48ř22í 88B22a16r44t56á73k 9690235378704

pokud ten dotycny s tim jezdil maximalne po parizske, tak ten rozdil asi uplne nepozna, ovsem rict, ze neco je opravdove a to druhe uz ne...no nevim

0/0
6.2.2015 16:36

R27o39m81a51n 56K29u43b58a70l65a 6145372419637

To je všechno o preferencích....

Občas jezdíme na okruh, Sebring, jinak se dá celkem slušně jezdit na SR 64, east of I 75, po Pařížské žádné auto člověk moc nevychutná...:)

0/0
6.2.2015 16:47

J81i86ř63í 39B40a29r37t48á20k 9740525198214

preference jsou samozrejme dulezite, nicmene pokud ferrari dela americke verze (coz nevim) tak by to hodne vysvetlovalo :-)

0/0
6.2.2015 16:53

R83o37m36a45n 12K16u69b10a39l53a 6625642229477

Po těch "amerických verzích" už nemá smysl dál o něčem diskutovat, nezlobte se....

0/0
6.2.2015 16:56

J84i82ř21í 79B35a39r29t79á27k 9430495848874

ja se nezlobim, mne to je jedno, ale zrovna me to zacalo zajimat, tak delaji nebo ne? GTR dela, Porsche jak ktere

0/0
6.2.2015 17:19

J59a51n 86K72e40f72u90r16t 9220689593445

V

0/0
6.2.2015 15:18

M36a11r19t29i32n 50K90ř54í46ž 9263682840457

Tak musím uznat, že je kapánek hezčí, než nová Fabia, o které tu byly desítky článků. Jen by mě zajímalo, jak velký má kufr? Bez této informace je článek o ničem :-)

+1/0
6.2.2015 14:41

P33. 38N93o50v87á50k 1565519636

Co kufr,  ale bez škrabky na led jste vodvařený... ;-D

+1/0
6.2.2015 15:10

M81a37r98t79i70n 57K10ř78í35ž 9473832770257

A co deštníky, byly by?

+1/0
6.2.2015 15:51

J20i95ř38í 35S87c13h68w29a74c16h 8628434458326

Báčo, tohle infantilní vlákno může ohodnotit plusem jen někdo opravdu "na úrovni"....;-D

0/−1
7.2.2015 0:55

M13i65l65a26n 95T61á98b12o38r57s74k50ý 8214293977428

povedené, oproti italii je to ještě o kousek dál, jen ten prolis před motorem mi příjde až moc veliký a takový netvárný, 308 to sice evokuje, ale je to už moc extrémní

nejkrásnější a nejuhlazenější je stejně ta 308 :-)

0/0
6.2.2015 14:38

D89a68v34i36d 10K67a61p83r 4814369768560

ja bych bral i to nejosklivejsi Ferrari :)

0/0
6.2.2015 13:42

R28o93m62a57n 66K91u43b62a39l85a 6835752859617

...neni nad pozitek z jizdy ve Ferrari...

http://s1192.photobucket.com/user/Moravia1963/media/DreamGarageCharlie008_zps722f9195.jpg.html

+1/0
6.2.2015 13:37

R31o86m24a68n 14K36u39b15a80l35a 6425772709287

Pokud bych si ho mohl koupit za mesicni prijem tak bych necekal ani minutu...R^

+3/0
6.2.2015 12:05
Foto

P43e15t48r 80P89r82o17c58h88á22z57k23a 3822726152224

Tak to nesmíte šroubovat ve fabrice,ale rozjet vlastní kšeft a moooc dobrý.;-D

+1/0
6.2.2015 13:30

R53o91m79a55n 96K70u74b91a60l84a 6865472189147

Nic proti lidem kteří pracují ve fabrice nemám, i když jsem nikdy ve fabrice nepracoval a ani to neplánuji.

0/0
6.2.2015 14:36

J22i89ř52í 78P37o15s70p47í79š64i78l 8912770256328

Kluci umí. Paráda :-)

+1/0
6.2.2015 11:18

9181304290337

Upřímně, pokud si ho představíte v šedé barvě a bez znaků Ferrari, tak se jedná o evidentně sportovní, rychlé, ale ne zrovna hezké auto. Ano, je zajímavé, určitě by se za ním člověk otočil, ale rozhodně bych ho nenazval hezkým (ač chápu, že je to velmi subjektivní pojem).

0/−4
6.2.2015 11:04

T77o48m36á41š 78F72i50r53b62a93c51h73e12r 9450970694770

Povedzte Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom " hezké " ?

+1/0
6.2.2015 12:06

9851774110667

Určitě něco jiného, než Vy. Právě proto píši, že je to subjektivní dojem, že?

+1/−1
6.2.2015 12:59

M42a87r22t86i77n 80K47ř66í71ž 9403602180987

tak všichni víme že Lada VAZ 2105 byla nepřekonatelná..

0/0
6.2.2015 14:43

9801714430277

8-o proboha. Kvůli tomu, že si prostě myslím, že designově to není nejkrásnější auto na světě, jsem hned nějaký vyznavač hnusu nebo co?

0/−1
6.2.2015 15:28

M12a35r73t20i29n 73K76ř28í79ž 9323982390547

já to nemyslel zle, mně se ta Lada docela líbí.

0/0
6.2.2015 16:01

J17a62k86u44b 64Z61a58c60h 3405166773220

Jako pěkné je, ale asi bych se mírnil v tvrzení že je to za poslední dobu nejpěknější Ferrari.... v poslední době vypadají vč. tohoto dost podobně, mi přijde.... ale projet bych se tím určitě projel :-)

0/0
6.2.2015 10:54

M12a85r52t92i39n 11Š80t67ě52p22á66n81e92k 3647683423641

Tak to se mi moc nelibi.:-P Umi hezci:-)

0/0
6.2.2015 10:54

M77i50l91a58n 18K53r25á53l 8473318211121

Já jako správný komunista bych tato auta zakázal, jsou hlučné, nepraktické a nákup z Jednoty se do nich nevejde a nekoupí si to běžný prostý pracující lid. Povolil bych maximálně Fabie se švihadlama!

0/−1
6.2.2015 10:29

V20o33j22t71ě34c75h 80B46r27y98c64h55t27a 8872356692315

i jako vtip to zní dost hloupě ;)

+2/0
6.2.2015 11:02

R74a32d96i80m 19S48v56o68b68o85d42a 9153709286972

neni to spatne, ale designove se mi stejne vic libi 599

0/0
6.2.2015 10:19

D43a39v50i42d 15M22a28t51ě43j98ů 2315332147338

Samo Ferrari priznava, ze turba se ke sportovnim autum nehodi (reakci atmosfery sebelepsim turbem nenapodobis), ale musi je delat kvuli nesmyslnym regulacim :-(

+2/−3
6.2.2015 9:23

J48i32ř49í 30S50c50h11w63a62c64h 8538844918706

co to je za pojem ta "reakce atmosféry"? Proč by se něco takového vůbec mělo napodovat?

100Nm navíc v krouťáku je mnohem podstatnější parametr. Znamená, že při 3000/4000 otáčkách ten turbomotor dá o 43/57 koní více a to se sportovnímu autu hodí rozhodně více něž nějaké napodobování reakcí atmosféry.

0/0
6.2.2015 9:40

O19n28d28ř38e31j 25B75u54r29e56š 5130334883969

Asi si přečetl tento článek :  http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ferrari-rika-ze-turba-jsou-spatne-reseni-tohle-jsou-duvody/

+1/0
6.2.2015 12:43

J58i84ř43í 33S29c46h45w21a64c29h 8268444168786

ten článek je plný nesmyslů vyplozených "milovníkem atmosfér" hlavně ten o jakési turbodíře při jízdě na limitu pobavil...

A ty neustále opakovaný kecy o spotřebě. Je přece logický, že když z motoru začnu tahat výkon, tak bude žrát. Když z atmosféry chci výkon stejný jako z turba tak ji musím více točit (a to třeba i o 1000 ot/min) a v té chvíli bude žrát více než to turbo. Situace je to naprosto analogicky obdobná jako u "papírové spotřeby".

0/0
6.2.2015 13:51

D85a64v50i44d 12M98a33t14ě77j15ů 2565582137908

"ten článek je plný nesmyslů vyplozených "milovníkem atmosfér" hlavně ten o jakési turbodíře při jízdě na limitu pobavil..." - az budete mit OSOBNI zkusenosti se silnymi stroji s a bez turba, prijde sem diskutovat. Tohle fakt nema cenu, jste smesny :-)

+1/−2
6.2.2015 15:09

J28i26ř41í 52S90c26h29w39a44c17h 8498804158886

a proto v zatáčkách "neovadatelné" auto poráží na okruhu tu snadno ovladatelnou atmosféru o 2 sekujdy na kolo....;-D;-D;-D

0/0
6.2.2015 15:41

D11a83v31i51d 39M21a14t84ě54j13ů 2985832297528

Jasne, nekde mozna ano, ale obecne nikoliv. Samozrejme se musi jednat o v jinych parametrech srovnatelna auta - vykon, kroutak, podvozek, brzdy, rizeni, ... Mam pocit, ze s tim moc osobnich zkusenosti nemate. Nebo se mylim?

+1/−2
6.2.2015 16:26

J37i84ř29í 38S27c28h78w21a37c10h 8248764448776

Srovnal jsem jen časy uvedené v článku o stejně výkonném s těžkém špičkovém atmo Enzu a této "turbo novince";-)

0/0
6.2.2015 16:37

D25a69v38i22d 96M49a81t35ě75j45ů 2535282467248

Takze nemylim :-)

0/−1
6.2.2015 18:31

J27i57ř33í 48S87c44h19w16a89c30h 8118934618116

a to na těch 2 sekundách na kolo něco změní? Akorát to že tvoje "praxe na motokárách" je poněkud k ničemu.... ;-)

0/0
7.2.2015 0:30

J68i54ř17í 60B94a44r55t42á16k 9580115928764

mam osobni zkusenosti se sakra silnymi stroji jak v atmosce tak v turbu, protoze takove vlastnim, v atmosce mam z jizdy mnohem vetsi zazitek a ten zvuk...vykonostne je ovsem turbo stejne dobre

+1/0
6.2.2015 16:24

D91a40v11i90d 12M11a31t87ě88j21ů 2785662377878

Tak nejak :-)

0/0
6.2.2015 18:31

J94i67ř44í 60S94c79h37w28a24c49h 8198724148186

výkonnostně je turbo lepší :-)

0/0
7.2.2015 0:28

J67i55ř39í 70S95c13h18w24a86c28h 8798154718896

subjektivní zážitek je věc jedna, objektivně změřený parametr je věc druhá, záleží na preferencích každého soudruha ;-)

0/0
7.2.2015 0:32

J88i86ř78í 72B10a76r21t80á20k 9780735748624

No, kdyby slo o ty "objektivne" merene parametry, tak by se toto auto vubec neprodavalo, dostane na zadek od kazdeho zavodniho auta a jeste za zlomek nakladu

0/0
7.2.2015 8:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.