Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový VW Caddy se představuje, jeho dvojčetem má být Škoda Roomster II

Čtvrtá generace oblíbené dodávky, která umí se ctí sehrát i roli rodinného vozu, se představuje. Z čerstvého Volkswagenu Caddy, vzniklého výrazným přepracováním předchůdce, vyjde nový roomster.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M45i44r28o36s14l91a23v 86S82t23e49i25n66e22r 6218954373385

VW Caddy se může dodávat i s Haldexem a 4x4 pohonem. To by velmi dobře doplnilo českou řadu Scoutů. Třeba jako vozidlo pro pohybově postižené by byl nový Roomster nesporně zajímavý- už kvůli šoupacím zadním dveřím.

0/0
13.2.2015 22:14
Foto

B72o96h31u53m80i25l 43P31r82o38c58h49á70z59k98a 9282249974720

VW z Polska. Ach jo.

+1/0
9.2.2015 19:46

J18a46n 76D48l34o88u11h37ý 7244399320939

Kdyz vidim jak vzdycky skodovkari srovnavaji Roomster s Caddy, musim se smat;-D Caddy je proste lepe prostorove reseny a tudiz se do nej ve finle vejde vic. Roomster je pro zlost, samej oblouk, divny dvere a furt tam clovek musi s necim soupat aby tam neco nalozil. Proste auto k nicemu...

0/0
9.2.2015 12:21

J31i20ř27í 49S74c82h90w62a13c92h 8828194848376

Srovnávat Caddyho s Roomsterem se příliš nedá. Nbo dá ale výsledek je předem dán.

Caddy je hlavně o třídu větší auto takže je logické, že se do něj vejde více. A taky je cenově někde jinde.

Roomsterem jsem jezdil několik let a tvrzení, že je špatně prostorově řešený je naprostý nesmysl. Oblouky tvoří tak maximálně rámy zadních oken. Neznám, jiné takové "malé" auto, kam by se vešlo více. Kufr v základu je solidně velký, přičemž to není na úkor cestujících na zadních sedadlech (tedy pokud se trvale nejezdí v 5, to se musí prostě o třídu výše), v podélném směru je tam místa skoro jak v superbu. Sklápěním sedadel se kufr nádherně a jednoduše zvětší se zcela rovnou podlahou, nemluvě o možnosti jednoduché demontáže sedadel, to se pak v něm odveze více jak v kombících o třídu výše. A nevypadá to jak tuctová krabice! ;-)

3-4 členné rodině může velmi dobře posloužit.

Za ty prachy prostě "malý velký muž"!

0/0
9.2.2015 13:39

R42i51c88h25a47r96d 22Ž32u29r91m94a58n 1962631794872

To má být jako "nová generace"? Vždyť je to jen obyčejný, prachsprostý facelift!! Navíc čím dál tím hnusnější, stále více a více hranatější Rv:-/

+1/0
8.2.2015 22:15

J28i91ř59í 43S37c38h53w20a33c45h 8328444698256

jestli to nebude tím, že u této kategorie je velikost vnitřního prostoru naprosto primární záležitostí a z tohoto pohledu optimálnější předmět než kvádr nikdo nevymyslel a už ani nevymyslí. Jakákoliv designerská odchylka od tohoto základního tvaru znamená velkou ztrátu vnitřního prostoru.... a hrany jsou nyní více in než obliny v podstatě u všech značek.

Navíc modely VW jsou tím známé, že nemění mezi generacemi nějak extra zvé vzezření. Proč taky měnit něco co se osvědčilo....stáči to jen jemně doladit. R^

0/0
9.2.2015 10:26
Foto

M63i66r63o96s55l58a47v 98S91t34e81i97n90e34r 6538264853365

Máte pravdu, barok se už přežil. Moderní vozy budou buď aerodynamické, nebo prostorné,

0/0
13.2.2015 22:16

J82a24n 73G89u58t50b98a14y97e78r 6901119735775

Ješmarja to je plasťák hnusnej... Btw je to skutečně nový model? Vždyť je exaktně stejný jako ten předchozí... :)

A btw takový detail, plasty na zadních dveřích se neuvěřitelně snadno zdrápou... naprosto nevhodný materiál pro styk s čímkoli, například s dětskými nehty. Člověk si koupí auto za pár set tisíc a za chvíli je vybydlený...

0/0
8.2.2015 13:35

J62o14s38e37f 93Z98d18r30á49h29a10l 2340610391478

Btw...omg wtf! Exaktne stejny? Vy jste takovy anglictinar ze neumite napsat presne stejny a mimochodem?

0/0
10.2.2015 0:04

J29i65ř16í 58K95o61c55u50r72e18k 6225964515598

Už to vidím: Nekupujte si VW Caddy, kupte si Škodu Roomster. Ta je aspoň česká. 8-o

0/−3
7.2.2015 17:15

J68i17ř89í 59S14c44h85w95a25c32h 8858284618746

a iPhone nebo procesory Intel  jsou čínský.... ;-)

+2/0
7.2.2015 19:17

M54i89c34h88a69e65l 78K23o84n52e77č25n17ý 6632653299809

Všechno bude hezčí než stávající Rommster

+3/−3
7.2.2015 13:57
Foto

M12i65r69o79s22l19a74v 57S93t60e32i49n83e71r 6768984793945

Caddy má trochu malá kolečka. Škoda by se mohla odlišit zavedením 17 palců a širších běhounů, zvýšením nosnosti.

0/0
13.2.2015 22:18

J81a83k32u36b 84K80r55o31u47p80a 5874377328403

Velký čtyřválec ;-D

+1/0
7.2.2015 9:41

Z95d50e83n62ě90k 93D42u79b58e41c74k14ý 3557724110798

taky jsem se pousmal nad tim objemem

dvoulitr je uz obri ctyrvalec :-)

0/0
7.2.2015 15:05
Foto

M11i26r36o67s82l45a57v 74S79t88e34i89n71e92r 6688654383915

Výkon 170 HP byl ještě na začátku tohoto století spojován s obsahem 2700 ccm. Současné motory VW to získají z 2000 ccm.

0/0
13.2.2015 22:20

J53i42n87d24ř17i85c62h 11F34i90a61l79a 4348812309669

No nevím co je na tom tak novýho, ale budiž. ;-D

0/0
7.2.2015 8:14

A79l70e11x63a56n59d91r 18V81i12d68n52e17r 1657710197755

coze roomster se vejde caddikovi do kufru, i yeti je proti tomu polovicni

0/0
7.2.2015 7:54

P63e29t67r 90G86a19z50d15a 6808212669237

Slovo dodávka u tohoto vozu ve mne vzbuzují rozpaky :-P

+1/−1
7.2.2015 1:50

F10i63l51i68p 15B23.97.64. 1740447929498

Snad už to bude vypadat jako jednou auto a ne slepenina dvou.. :-P

+2/−3
6.2.2015 22:53

A78l41e14š 26J19a92n67á28č52e14k 3703624626743

Caddy se mi libí, jenže stojí nesmysl a teď se do aut dávají parodie na motory B-S ze sekaček na trávu :-) nebo spíš :-(

+3/−1
6.2.2015 22:16

V91i61k60t57o75r 47K35o94š81k48a 4272830127529

Mám rád celý segment VW, ale v případě Caddy.... pickup v ceně Passata??? děkuji ani ne...

+3/0
6.2.2015 20:21

J35a28k22u54b 14N33o95v86á52k 8480703940912

Neurazí, nenadchne.

+2/0
6.2.2015 18:42

J16i39ř30í 46S14m27e68t55a24n83a 7595659972358

Dvojčetem bude ŠKODA KORUN.;-D;-D;-D

+2/−8
6.2.2015 17:32

L72a31d37i49s81l60a79v 14P37a94j48e34r 9690952365948

Nejlepší služební auto, které jsem kdy měl. Rád bych si ho pořídil i domů, ale bohužel je nad mé možnosti ;-€

+3/−1
6.2.2015 17:16

V72i90k50t61o71r 75N82á88r76o65ž79n60ý 3379602728

Párkrát jsem jel v jeho nákladní verzi a jede to hodně dobře... V osobní verzi to musí být špička..jen si myslím , že nový roomster bude ve srovnání se starým asi o hodně dražší...

0/−1
6.2.2015 18:18

P20e69t57r 27G93a25z58d31a 6898562399357

špička xD to myslíte indiánka?

+1/0
7.2.2015 1:51

T51o18m11a90s 90A67p90l 4606946143760

Nerikam, ze to auto neni pekne, ale Roomster byl aspon originalni auto, toto je takove nejaké..nudné...a esi se na to pleskne jen maska  Skody, je to skoda :( Rv

+2/0
6.2.2015 17:08

V15l95a48d48i71m25í79r 29K75o76n31e38č64n21ý 6775420788239

sem zvedavej jestli Caddy nebo Roomster v nove podobe dostanou 7-mi mistnou verzi

0/0
6.2.2015 16:57

T68o60m14á42š 49P40r79c75h74a88l 1928463983770

Určitě bude zase Caddy Maxi

0/0
8.2.2015 9:01

D15a92n52i30e55l 76T86o15m20e37k 8629585298796

Caddy je můj sen...Když to bude mít placku Škoda, o to lépe.

+7/−1
6.2.2015 16:40

P46e78t22r 34K21n46ě35b53o71r72t 3561170

Já si ten sen už splnil. 3x:-)

+2/−1
6.2.2015 16:46

P67e94t50r 90G35a38z76d53a 6328712689567

a v kterém oddělení psychiatrické léčebny se nacházíte prosím? O tomto voze nikdo normální nemůže přece snít ....... Jako služební na pár hodin budiž 8-o

+2/−4
7.2.2015 1:53

P86e11t36r 62K49n76ě78b90o21r98t 3391940

Asi nejsem normální. Párkrát jsem se v něm svezl jako ve služebním a usoudil jsem, že i jako rodinný vůz to je ideální. Spotřeba rozumná a užitné vlastnosti maximální. Proto už mám třetí. A doufám, že ne poslední.

0/0
7.2.2015 16:17

L75u67d34v61í51k 61G30a78j73d48o18š90í64k 2285113344802

Akorát s tou cenou upadli na hlavu.

0/0
7.2.2015 17:20

M75i57l74a20n 64Š46v19a20g72r13o94v93s64k95ý 9682659545258

Hezkého Roomstra z toho uděláme.

+2/0
6.2.2015 16:34

M66a13r24t12i70n 50K88ř82í48ž 9923452970317

Nový "kaďák" nevypadá špatně, velmi užitečné auto.

0/0
6.2.2015 16:13

P74e54t19r 44M51i64c84h20a31l 2240514771572

To vůbec nevypadá špatně.

0/0
6.2.2015 16:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.