Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový VW Caddy se představuje, jeho dvojčetem má být Škoda Roomster II

Čtvrtá generace oblíbené dodávky, která umí se ctí sehrát i roli rodinného vozu, se představuje. Z čerstvého Volkswagenu Caddy, vzniklého výrazným přepracováním předchůdce, vyjde nový roomster.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M57i55r18o69s94l84a38v 92S24t16e22i74n49e13r 4550832510776

VW Caddy se může dodávat i s Haldexem a 4x4 pohonem. To by velmi dobře doplnilo českou řadu Scoutů. Třeba jako vozidlo pro pohybově postižené by byl nový Roomster nesporně zajímavý- už kvůli šoupacím zadním dveřím.

0/0
13.2.2015 22:14
Foto

B25o88h17u80m94i30l 11P97r36o14c78h71á60z81k10a 9262779264940

VW z Polska. Ach jo.

+1/0
9.2.2015 19:46

J69a52n 41D45l10o81u85h85ý 7274459780849

Kdyz vidim jak vzdycky skodovkari srovnavaji Roomster s Caddy, musim se smat;-D Caddy je proste lepe prostorove reseny a tudiz se do nej ve finle vejde vic. Roomster je pro zlost, samej oblouk, divny dvere a furt tam clovek musi s necim soupat aby tam neco nalozil. Proste auto k nicemu...

0/0
9.2.2015 12:21

J85i19ř29í 65S97c65h50w73a22c48h 8938864118876

Srovnávat Caddyho s Roomsterem se příliš nedá. Nbo dá ale výsledek je předem dán.

Caddy je hlavně o třídu větší auto takže je logické, že se do něj vejde více. A taky je cenově někde jinde.

Roomsterem jsem jezdil několik let a tvrzení, že je špatně prostorově řešený je naprostý nesmysl. Oblouky tvoří tak maximálně rámy zadních oken. Neznám, jiné takové "malé" auto, kam by se vešlo více. Kufr v základu je solidně velký, přičemž to není na úkor cestujících na zadních sedadlech (tedy pokud se trvale nejezdí v 5, to se musí prostě o třídu výše), v podélném směru je tam místa skoro jak v superbu. Sklápěním sedadel se kufr nádherně a jednoduše zvětší se zcela rovnou podlahou, nemluvě o možnosti jednoduché demontáže sedadel, to se pak v něm odveze více jak v kombících o třídu výše. A nevypadá to jak tuctová krabice! ;-)

3-4 členné rodině může velmi dobře posloužit.

Za ty prachy prostě "malý velký muž"!

0/0
9.2.2015 13:39

R45i43c60h91a49r85d 76Ž66u55r17m72a57n 1712801234432

To má být jako "nová generace"? Vždyť je to jen obyčejný, prachsprostý facelift!! Navíc čím dál tím hnusnější, stále více a více hranatější Rv:-/

+1/0
8.2.2015 22:15

J25i80ř89í 34S92c84h51w62a44c28h 8228754318566

jestli to nebude tím, že u této kategorie je velikost vnitřního prostoru naprosto primární záležitostí a z tohoto pohledu optimálnější předmět než kvádr nikdo nevymyslel a už ani nevymyslí. Jakákoliv designerská odchylka od tohoto základního tvaru znamená velkou ztrátu vnitřního prostoru.... a hrany jsou nyní více in než obliny v podstatě u všech značek.

Navíc modely VW jsou tím známé, že nemění mezi generacemi nějak extra zvé vzezření. Proč taky měnit něco co se osvědčilo....stáči to jen jemně doladit. R^

0/0
9.2.2015 10:26
Foto

M47i57r97o92s50l51a65v 52S39t97e19i51n72e57r 4340182780916

Máte pravdu, barok se už přežil. Moderní vozy budou buď aerodynamické, nebo prostorné,

0/0
13.2.2015 22:16

J98a14n 78G16u20t63b51a58y18e39r 6141679645905

Ješmarja to je plasťák hnusnej... Btw je to skutečně nový model? Vždyť je exaktně stejný jako ten předchozí... :)

A btw takový detail, plasty na zadních dveřích se neuvěřitelně snadno zdrápou... naprosto nevhodný materiál pro styk s čímkoli, například s dětskými nehty. Člověk si koupí auto za pár set tisíc a za chvíli je vybydlený...

0/0
8.2.2015 13:35

J34o59s69e19f 23Z81d29r92á72h24a47l 2930930751988

Btw...omg wtf! Exaktne stejny? Vy jste takovy anglictinar ze neumite napsat presne stejny a mimochodem?

0/0
10.2.2015 0:04

J38i57ř97í 67K51o86c39u98r92e56k 6235354405538

Už to vidím: Nekupujte si VW Caddy, kupte si Škodu Roomster. Ta je aspoň česká. 8-o

0/−3
7.2.2015 17:15

J94i12ř70í 51S70c93h89w92a79c66h 8338684638316

a iPhone nebo procesory Intel  jsou čínský.... ;-)

+2/0
7.2.2015 19:17

M48i50c87h38a14e41l 28K76o85n62e60č24n70ý 6512203479729

Všechno bude hezčí než stávající Rommster

+3/−3
7.2.2015 13:57
Foto

M65i92r66o53s94l92a56v 92S25t89e27i34n34e48r 4980912590696

Caddy má trochu malá kolečka. Škoda by se mohla odlišit zavedením 17 palců a širších běhounů, zvýšením nosnosti.

0/0
13.2.2015 22:18

J55a61k75u34b 83K87r20o79u28p51a 5694297608613

Velký čtyřválec ;-D

+1/0
7.2.2015 9:41

Z91d44e57n47ě12k 86D67u37b35e74c70k59ý 3607764720758

taky jsem se pousmal nad tim objemem

dvoulitr je uz obri ctyrvalec :-)

0/0
7.2.2015 15:05
Foto

M29i46r14o76s70l18a67v 82S45t70e75i64n14e86r 4460932310876

Výkon 170 HP byl ještě na začátku tohoto století spojován s obsahem 2700 ccm. Současné motory VW to získají z 2000 ccm.

0/0
13.2.2015 22:20

J12i47n11d97ř23i73c46h 26F60i83a15l57a 4918182519879

No nevím co je na tom tak novýho, ale budiž. ;-D

0/0
7.2.2015 8:14

A84l77e91x76a29n31d35r 88V64i65d26n90e71r 1307860347645

coze roomster se vejde caddikovi do kufru, i yeti je proti tomu polovicni

0/0
7.2.2015 7:54

P39e87t69r 38G28a47z89d13a 6338912179977

Slovo dodávka u tohoto vozu ve mne vzbuzují rozpaky :-P

+1/−1
7.2.2015 1:50

F40i23l83i55p 62B98.60.25. 1380207819258

Snad už to bude vypadat jako jednou auto a ne slepenina dvou.. :-P

+2/−3
6.2.2015 22:53

A74l19e58š 17J30a34n87á62č27e32k 3363784626273

Caddy se mi libí, jenže stojí nesmysl a teď se do aut dávají parodie na motory B-S ze sekaček na trávu :-) nebo spíš :-(

+3/−1
6.2.2015 22:16

V56i58k53t86o26r 97K42o80š66k35a 4122170267679

Mám rád celý segment VW, ale v případě Caddy.... pickup v ceně Passata??? děkuji ani ne...

+3/0
6.2.2015 20:21

J86a72k48u10b 77N87o22v52á38k 8410943120672

Neurazí, nenadchne.

+2/0
6.2.2015 18:42

J29i44ř22í 89S57m75e98t80a14n65a 7835339652278

Dvojčetem bude ŠKODA KORUN.;-D;-D;-D

+2/−8
6.2.2015 17:32

L42a37d90i81s27l27a71v 94P39a59j86e78r 9840392435168

Nejlepší služební auto, které jsem kdy měl. Rád bych si ho pořídil i domů, ale bohužel je nad mé možnosti ;-€

+3/−1
6.2.2015 17:16

V55i30k94t74o60r 32N22á22r58o49ž68n16ý 3679822258

Párkrát jsem jel v jeho nákladní verzi a jede to hodně dobře... V osobní verzi to musí být špička..jen si myslím , že nový roomster bude ve srovnání se starým asi o hodně dražší...

0/−1
6.2.2015 18:18

P54e31t94r 20G10a49z23d84a 6508572489827

špička xD to myslíte indiánka?

+1/0
7.2.2015 1:51

T40o69m96a23s 51A70p59l 4676766443310

Nerikam, ze to auto neni pekne, ale Roomster byl aspon originalni auto, toto je takove nejaké..nudné...a esi se na to pleskne jen maska  Skody, je to skoda :( Rv

+2/0
6.2.2015 17:08

V66l76a68d68i15m67í31r 36K33o90n14e62č40n17ý 6475940258169

sem zvedavej jestli Caddy nebo Roomster v nove podobe dostanou 7-mi mistnou verzi

0/0
6.2.2015 16:57

T16o20m34á13š 82P39r81c88h51a54l 1638963323570

Určitě bude zase Caddy Maxi

0/0
8.2.2015 9:01

D76a86n72i53e32l 79T53o79m81e35k 8229585488656

Caddy je můj sen...Když to bude mít placku Škoda, o to lépe.

+7/−1
6.2.2015 16:40

P43e82t43r 32K63n51ě69b37o21r42t 3721850

Já si ten sen už splnil. 3x:-)

+2/−1
6.2.2015 16:46

P39e32t78r 78G80a68z93d81a 6158622309737

a v kterém oddělení psychiatrické léčebny se nacházíte prosím? O tomto voze nikdo normální nemůže přece snít ....... Jako služební na pár hodin budiž 8-o

+2/−4
7.2.2015 1:53

P51e91t36r 62K40n51ě76b69o79r43t 3321180

Asi nejsem normální. Párkrát jsem se v něm svezl jako ve služebním a usoudil jsem, že i jako rodinný vůz to je ideální. Spotřeba rozumná a užitné vlastnosti maximální. Proto už mám třetí. A doufám, že ne poslední.

0/0
7.2.2015 16:17

L71u29d73v67í15k 16G58a61j21d59o92š24í56k 2135563404882

Akorát s tou cenou upadli na hlavu.

0/0
7.2.2015 17:20

M54i83l38a29n 23Š58v22a59g43r74o79v89s95k26ý 9582889555708

Hezkého Roomstra z toho uděláme.

+2/0
6.2.2015 16:34

M19a48r29t23i10n 55K70ř22í40ž 9423422470827

Nový "kaďák" nevypadá špatně, velmi užitečné auto.

0/0
6.2.2015 16:13

P48e30t38r 90M87i48c78h51a16l 2250544551722

To vůbec nevypadá špatně.

0/0
6.2.2015 16:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.