Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

SsangYong chce dobýt Evropu. Dokázat to má malé SUV Tivoli

Nové malé SUV Tivoli by mělo vrátit SsangYong do hry. Značka prochází novou životní etapou pod křídly indického koncernu Mahindra, který ho zachránil před smrtí. Tivoli nevypadá špatně a rozhodně má šanci uspět. Pokud bude cenově výhodné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T97o50m24á66š 84V41a56l36d27e48r 7643780449

Totéž jsem četl o Korandu. Článek skoro jako přes kopírák. Korando jsem snad viděl jen v inzerátu. Takže o dobití trhu se spíše jedná na západ od nás.

0/0
27.2.2015 17:21
Foto

M87i80r85o24s72l23a41v 70S65t97e79i51n29e22r 6738454723825

Krása je hodnota velmi pomíjivá. Korejský barok je světoznámý, Kilián Ignác Dientzenhofer by ho ale neuznával. Co naplat, to podstatné je, zda nás ta bedna dopraví z A do B jakž takž ekonomicky, pohodlně a bezpečně, jak dlouho to dokáže.

Jinak nárazníky, blatníky atd. nejsou z hlediska užitného až tak podstatné.

0/0
26.2.2015 21:19

D46a74v75i39d 21H12u55r50k97a 3280453221951

V roce 2000 jsem neměl na nové 4x4 a koupil ojeté Ssangyoung Musso. Potřebovali jsme do Jeseníků pořádné auto do hor (chalupa na SAMOTĚ). Po 4 letech jsme hledali novou čtyřkolku a po zkušenostech dovezli z Německa rok starého Rextona v plné výbavě, automat, kůže za super cenu. Teď máme Actyona 2010. Všechna auta jsem prodával v cca 190.000 km, nikdy jsem nic nemusel měnit a nic opravovat. Design je věc vkusu, neříkám, že auta jsou krasavci, ale jsou levná a bezproblémová. A to jsem vždy kupoval ojetiny s cca 50 tis na tachometru. A pokud mám k tomu designu něco říct, tak mi se dnes zdá to auta zajímavější než ty velké SUV od VW. Ale nikomu to nenutím.

+2/0
26.2.2015 18:49

L27u40k65a34s 71B47u14c86h58t13a 8299420524437

v Česku to bude velmi populární vůz už jen díky tomu názvu tyvoli..

0/0
26.2.2015 16:57

T24o65m28á82š 89R54ů64ž28i14č67k57a 8695835674316

Jako vtip je nadpis článku dobrý.

0/0
26.2.2015 11:45

J25a22n 35S53t11a62r21ý 8627870112975

Design Ssangyong je českými novináři označen jako hnusny, zatímco design Roomstera jako netradiční a svěží :-)

+2/−1
26.2.2015 7:40
Foto

M67i95r87o70s55l96a67v 67S40t84e78i45n55e66r 6408984363965

Mám Yeti a názor kohokoliv je mi lhostejný, já jsem s pohodlím, výhledem, spotřebou i schopností projet obtížným terénem velmi spokojen. Stejné bedny dělá i Range Rover nebo Jeep a nikoho to nezvedne.

0/0
26.2.2015 21:24

S75l11a63v46o65m43í89r 93Š88t50ě80p13á12n 1408804912854

Co nám to se zase ti voli z Asie táhnout?

0/−1
26.2.2015 6:49

S68l40a42v22o60m12í25r 36Š46t45ě76p78á85n 1708634832644

Co nám to se zase ti voli z Asie táhnout?

0/−1
26.2.2015 6:49

S21l10a43v30o39m53í80r 61Š17t26ě86p37á81n 1488634632804

Nevíte někdo jaký je přepočet kW na voly? Abych si udělal představu co ti voli zvládnou? :-D :-D

0/−1
26.2.2015 6:44

S70l68a92v84o25m98í47r 20Š28t96ě23p25á13n 1798264292474

Nevíte někdo jaký je přepočet kW na voly? Abych si udělal představu co ti voli zvládnou? :-D :-D

+1/−1
26.2.2015 6:42

M28i80c57h65a38l 85P61a59v52l84á38t 9983643954229

Ono to skoro vypada, ze se tu Evropu chystaji dobyt stale osklivejsimi a osklivejsimi vozy. A to uz by clovek minimalne pred peti lety neveril, ze se to jeste ma kam zhorsovat. :o)))))

(Resim jen design. Jinak to nejsou tak spatna auta..)

0/0
26.2.2015 2:15

P25e14t10r 93H89l78o94u10š95e20k 9216553665451

uvnitř kopie Hyundai, zvenčí mix Nissanu a nevím čeho, hezké to není, prodávat se to bude pokud to bude stát pod 300 tisíc

0/0
25.2.2015 22:29

Z14d46e69n17ě43k 30H82a15n25z41l 1811416342724

Tak 700tisíc

0/0
26.2.2015 7:20

J23o18s21e63f 11Z10d98r97á79h32a38l 2670320791618

Ale rupii...tohle nebude stat pres 400tis ani v plne palbe!

0/0
1.3.2015 20:34

P54e27t39r 93B23á47č48a 8685906305755

Korejska Dacia? Ani zadarmo V

+1/0
25.2.2015 20:25

O38l19a88f 67F22r58a53n32t85i86š97e56k 5540660465163

To nestačí že tu straší Hnujdaj a Kia? Ještě ňákej SongGong?... Ať si to prodávaj doma, tady je na výběr dost aut Rv

0/−1
25.2.2015 19:34

M66o47n78i74k96a 12K52o69n24e52c47n20a 7353741491294

Mate pravdu s tim hnujdajem, ale my mame zrovna SsangYonga Rextona a je to uzasne, skvele, proste brilatni vozitko. Jednak je teda obrovske, bezpecne - je cele na ramu, pohodlne, no proste sama superlativa. MAme jeste Toyotu Ravika, ctyrkolku, taky pecka, ale RExik je proste Rexik.

+3/−2
25.2.2015 19:39

T42o35m70á89š 18Z21e19m79a24n 3105938744565

To bych raději Terracana.. na rexton jsem četl jen nelichotivé recenze majitelů..

0/0
25.2.2015 19:53

P69e84t37r 76B40á81č31a 8225546775365

Sama superlativa, az na to ze je osklivy jak noc ;-D

0/−1
25.2.2015 20:25

J65o29s53e68f 20Z42d96r21á46h78a24l 2280940551978

Jestli jste rodina slepcu tak v poradku...jinak chvalit auto ktere bylo znacne zastarale uz kdyz vyjelo z vyrobni linky je na povazenou...nejlepsi co jsem kdy slysel ze pouzivaji motory Mercedes-jo pouzivali ale min.deset let stare modely.

0/0
1.3.2015 20:36

T54o37m97á60š 96Z18e77m23a53n 3665198434935

Ocenil bych nějakou konkurenci SX4..

+1/0
25.2.2015 19:26

M91i28r17o86s57l44a33v 87J66a50r68o80š 6130812379767

Mně to připadá jako slepenec:

Předek - malinko Land Rover

Bok - Škoda Fabia II

Zadek - Mini

Asi se špioni činili na autosalonech ;-D

+4/0
25.2.2015 18:46

V55á65c41l31a42v 36Š92m24í93d 2799286870160

Měl jsem Rextona 3 roky a velká spokojenost byla to kopie eMeLa včetně mercedes motoru a převodovky, je otázka co s tím Ind udělá za zázrak.

+2/0
25.2.2015 18:19

M98o11n10i98k12a 29K28o71n36e70c60n32a 7203861861384

My ho mame taky a uzasne auto. Kdo nezkusil nevi co to opravdu RExton je.

+1/−1
25.2.2015 19:40

R78o93m35a49n 45K97u11b77a21l61a 8647340922

Nejlepší na tom je že si to auto nikdo, včetně mě, nemusí kupovat!:)

0/−3
25.2.2015 16:03

S76v26a45t80o67p48l67u80k 10S62i19l15n28ý 4932806989318

Indický Korejec. Opravdu pozoruhodná kombinace

0/0
25.2.2015 15:32

M49o16n84i24k84a 91K47o70n11e10c32n86a 7493631931774

To neni tak presne, mame RExika / Rextona/ a je to skvele auto. Ve skutecnosti to je jenom Korejska krabice a pod ni je mercedes motor.

+1/0
25.2.2015 19:42

P42e92t43r 85B38á29č48a 8695966925725

"korejska krabice" - to jste vystihla presne :-P

+2/−1
25.2.2015 21:17

L40e39o78š 16N95a22v39r25á27t17i78l 9913330965195

Na výběr budou tři barevné varianty: černá, béžová a červená.

...a proto na rendrech predstavujeme stribrnaka ;-D

0/0
25.2.2015 15:17

J65a47r44o93s59l97a24v 36J85i10r47á22k 4919290674243

Až na to, že to jsou barvy čalounění interiéru, ne barvy kastle :-)

+2/0
25.2.2015 21:08

M26i90l29a17n 41K32r92a36v73a20r 9483755705633

Nevím jak Tivoli, ale starší modely se řídily stejně dobře jako zaoceánský parník.

0/0
25.2.2015 15:14

V11á19c87l29a63v 10H34o13s43c73h 8256128922161

pro cesky trh by to mohli prejmenovat na tyvole

+6/0
25.2.2015 13:41

Z58d10e46n94ě59k 91F61l10i14n89t77a 9432543181294

Jak oni to dělají, že ty jejich "auta" jsou tak neuvěřitelně hnusný ?

+2/0
25.2.2015 13:10

Z49d59e48n65ě31k 97H37a33n72z65l 1661886222574

Za milion

0/0
25.2.2015 12:22

R54o90m38a39n 86K76u73b72a53l26a 8777120112

To jak auto vypada, jak velky ma kufr, jakou spotrebu, pro me neni rozhodujici, motor, jizdni vlastnosti a pocit z jizdy jsou a to je problem dnesni doby, nizkoobjemove motory, turbo motory, diesel, elektricka auta, hybridy....

+1/0
25.2.2015 11:49

M15i97c50h30a55l 26Š83r92o24u76b46e70k 8174316763730

jenže jste jednak v menšině a jednak pláčete na špatném hrobě. pro vás se na trhu rozhodně najde řada automobilů (ovšem je otázka, co na to vaše rodina, žeáno). Typicky pokud si to někdo může dovolit, tak má jednou auto praktické a jedno pro radost. Pokud nemůže tak u většiny řidičů vítězí to praktické.

0/0
25.2.2015 17:21

R39o91m12a48n 51K59u98b48a13l66a 8407550752

Ještě pořád se dají najít "kompromisy"....:) záleží na tom kolik je člověk ochoten za auto utratit. Vím jedno že moje příští auto bude mít V8 a 400 plus hp, teď mám V6 300 plus hp, mám ho 7 měsíců a už su z něho unavenej a tak se vrátím zpět k V8...:)

0/0
25.2.2015 20:30

J16i32ř87í 29S96c32h35w31a45c21h 8728384638406

To ho musíš tak často tlačit? ;-)

+1/0
26.2.2015 11:59

R24o91m67a79n 55K95u98b24a33l74a 8627580542

Sice jsem ho ještě netlačil ani jednou má najeto 3500 miles a rok výroby 2014, ale jsem "unavený" z toho motoru, prostě to není ten požitek z jízdy jako u V8 motoru...:)

0/0
26.2.2015 16:40

J98a12n 26S87l84a37v26í18k 2531589510196

Mě to zezadu připomnělo Mini, no splácanina i když ta z hezčích.

0/0
25.2.2015 11:18

M98i51r51o92s79l39a19v 87Š29i83m56k45o 7865833582765

Docela hezké auto. Kdyby do něj strčili jednoduchý bezúdržbový dvoulitr, tak by to hit mohl být...

+1/−1
25.2.2015 10:41

J90a97n 22D65l47o76u36h29ý 7294329870119

Problem ssangu je hlavne design. Tohle uz vypada aspon jako auto, ale furt to neni zadnej krasavec.... Cenove to taky neni zadnej hit.

+6/−2
25.2.2015 10:30

J46i31n69d43ř26i69c56h 54P56o30d53r45á52z70s35k24ý 6545808105105

NO jestli se bude cenově blížit svým "kolegům" ze stáje, pak se obávám, že na Evropském trhu tyhle auta neuspějí

+2/0
25.2.2015 10:25

M77a49r26e55k 45K84a71l31i25n31a 3739574505188

Rpzhodně designově zajímavé auto, stačí srovnat s nudnou Škodovkou a jejímu "designy", kde Yetti je ještě asi to nejhorší...

+3/−3
25.2.2015 9:41

M50i96l24a22n 29Š27v37a14g29r70o54v76s22k75ý 9502219735488

Když porovnáme Yetiho a Tři voly, tak nám z toho lecos vyjde.

+1/−1
25.2.2015 9:24

J31i86ř32í 96A15l23e97x40a 5976356395358

Že je Yeti k ničemu?

+1/−3
25.2.2015 9:40

M55a94r93e44k 30K38a10l42i60n82a 3729734295548

Když potký sob soba, mají radost oba. Když se potkaj´ tři sobi, tak se radost násobí...

0/0
25.2.2015 9:42

V11i68l72é94m 80B13a56r35á35k 1638843528918

Co pane redaktore kecáte :-), měl jsem Kyron a bylo to krásné auto. Pravda, až na ten zadek, ale i tak.

+2/0
25.2.2015 9:02

P10e24t87r 29H11l74o93u24š58e81k 9766553225211

;-D;-D;-D a viděl jste i interiér?

0/0
25.2.2015 22:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.