- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Korejský ŽUK zůstane stále jen poruchovým křápem s nájezdem do 150000 km
Ve statistikách spolehlivosti na tom nové modely nejsou zle...
Ten čumák - mě se osobně nelíbí. Ale to je věc názoru. Trochu mi to připomíná Tiguan.
Až na ten předek to nevypadá zle. Otázka je, jak to bude jezdit, ale to se určitě brzy dozvíme. Druhá otázka je, jestli to taky nebude mít díly s malou životností a vysokou cenou. Ale kupce si to určitě najde.
Jenom další nový model. Sice to vypadá o něco líp než krabice Yeti, ale design taky žádná sláva není. Působí poněkud přeplácaně a ten předek za každou cenu s velkou maskou chladiče nemá smysl ani komentovat, ale aspoň interiér vypadá líp. Ale věřím, že si své příznivce této značky určitě najde, protože každé zboží si najde svého kupce.
Nebude to padat na předek? :D
Ten obrovský chladič je věcí názoru, ale shodnu se s Vámi že mě se tento vůz zepředu také moc nelíbí a je to jak pěst na oko, z boku a zezadu už vypadá líbivě.
Co se týče interieru, tak s tím problém nemám, mě se provedení interiéru od Hyundai/KIA líbí a příjde mě příjemné jak kombinací barev tak i kvalitativně. Ale opět jde o to co člověk preferuje.
Pokud jde o interiér, tak tam mě mrzí usedlost Škodovky, kvalitativně a funkčně už jsou interiéry dobré, ale barevně to na mě někdy působí jak plasty z kterých se dělají kontejnery...zvláště když plast vyšisuje slunce.
Pkud bude i nejsilnější dehťák s manuálem, tka mne ot docela zajímá.. blbá móda cpát všude automat bez možnosti manuální volby.
Jestli to nebude tím, že Peter Schreyer, dříve designer Audi, který udělal např. slavnou Audi TT, je dnes šéfdesignerem Hyundai-Kia. Jo - a aby to nebylo málo, tak druhým design-bossem je Chapman, dříve BMW.
Za mě teda není to špatné, ale mohlo by to být lepší. Větší dravost by tomu neškodila. Čumák je moc velký a dlouhý, gril hodně robustní, působí to usedle.